Šta je novo?

MAX [nije tema o HBO Max ni o Supernovi]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Neko vreme nisam pratio tj nisam imao hbo, sada je novi max tu. Za pocetak jedva sam nasao verziju na netu za svoj huawei telefon, zbog nekog razloga na gplay-u pise.da mi mob nije kompatibilan?! Wtf.... Ajde sve to, nego imam pitanje u vezi kolekcije Bond filmova, jel to vise nisu u katalogu? Cini mi se da su bili prisutni pre
 
Da napisem kako je meni reseno, mislim da ce mnogima koristiti... pa ko ima problema neka isprati:

u sustini podrska ne ume da vas dobro navede sta treba da uradite.


Da li je resen tvoj problem logovanja na MAX, posto je kod mene identican problem?

1. prvi korak je naravno da budete registrovani na "moj mts"
2 Druga stvar je sto 99% uradi pogresno je da proba da se loguje preko provajdera i tu bira MTS kada se ulogujete tako dobijete ovu poruku
Screenshot 2024-05-23 120448.jpg
3. U opste ne treba ici na vezu sa provajderom vec idete na "sign in" gore desno ako se logujete iz browsera, kao da imate vec postojeci nalog!

Tu ukucate user name u vidu emaila i password za "moj mts"

Ako tada dobijete poruku da mail ili pass nisu ispravni kliknite da ste zaboravili lozinku, i ukucajte mail sa "moj mts" i kliknite na lik za reset passworda i posle kreirajte novi.

Posle toga bi trebali da se ulogujete regularno.
Nastaviti gledati u drugom redu, ok.
Noviteti u 11-om, a moja lista u 20-om. Moram pola rijaliti smeća i gluposti da iskrolujem da vidim ono što je najvažnije, not cool.
Aplikacija jedva da je malo bolja od hbo max a daleko iza starog HBO go

pre svega vise nema onih rubrika kao sto je HBO originals koje sam ja ranije gledao a sada je to totalno izbaceno.

dobra stvar je sto najzad rade preporuke ali aplikaciju kao da su radili neki nedaj ti boze developeri pa je skroz nedoradjena.

-Recimo odlicna fora je sto nakon odgledanog filma dobijes nekoliko preporuka za sledeci film, ali cim kliknes na prvi ostali nestaju a ako se vratis nazad nestace i ta sto si klinuo... (kao da te neko zaebava 😁 😁 😁 )

-sada moze da se klikkce po glumcima i reziserima, ali ni to ne radi...i nece nista da ti preporuci.
tako da ako si se ponadao da ces da gledas jos neki film od tarantina nas Max to nece umeti da ti predlozi nego ce da nudi barbi i dinu cak i ako nikada nesto slicno nisi ni hteo da gledas

nije mi jasno da kompanija koja zivi od prodaje filmova ovo sada vec godinama ne ume da resi
boze zdravlja...valjda ce i to da srede nekad, jos 2-3 godine da se strpimo
 
Apropo tog nepreporučivanja pravih stvari, sećam se izjave jednog standup komičara koji je izbacio nešto za Netflix, pa mu je neko rekao od tih executive likova da im je algoritam pravljen da funkcioniše tako da ne žele da ti gledaš ono što bi ti svakako hteo već da ti nude nešto random, da bi ti više sadržaja koristio.
 
To je za one koji ne znaju šta bi gledali ili šta ne bi gledali - za one koji znaju mogu da naprave bilo kakav algoritam ništa im to neće značiti.
Drugim rečima ako ja nemam na nameru da gledam bilo kakav rijaliti sadržaj mogu da ga stave u prvih petnaest redova ali džaba...
 
Na prethodnoj HBO max nikakve preporuke nisu radila, tako da je ovo svakako bolje od ničega.
 
Meni je svakako svejedno - njihove preporuke mi nikad nisu značile tako da se ništa neće promeniti.
 
@offline71 to znamo mi Xbox igrači, jer smo prvi osetili na svojoj koži da ne prolaze više VISA uplate
 
Da napisem kako je meni reseno, mislim da ce mnogima koristiti... pa ko ima problema neka isprati:

u sustini podrska ne ume da vas dobro navede sta treba da uradite.




1. prvi korak je naravno da budete registrovani na "moj mts"
2 Druga stvar je sto 99% uradi pogresno je da proba da se loguje preko provajdera i tu bira MTS kada se ulogujete tako dobijete ovu poruku
Pogledajte prilog 445090
3. U opste ne treba ici na vezu sa provajderom vec idete na "sign in" gore desno ako se logujete iz browsera, kao da imate vec postojeci nalog!

Tu ukucate user name u vidu emaila i password za "moj mts"

Ako tada dobijete poruku da mail ili pass nisu ispravni kliknite da ste zaboravili lozinku, i ukucajte mail sa "moj mts" i kliknite na lik za reset passworda i posle kreirajte novi.

Posle toga bi trebali da se ulogujete regularno.

Aplikacija jedva da je malo bolja od hbo max a daleko iza starog HBO go

pre svega vise nema onih rubrika kao sto je HBO originals koje sam ja ranije gledao a sada je to totalno izbaceno.

dobra stvar je sto najzad rade preporuke ali aplikaciju kao da su radili neki nedaj ti boze developeri pa je skroz nedoradjena.

-Recimo odlicna fora je sto nakon odgledanog filma dobijes nekoliko preporuka za sledeci film, ali cim kliknes na prvi ostali nestaju a ako se vratis nazad nestace i ta sto si klinuo... (kao da te neko zaebava 😁 😁 😁 )

-sada moze da se klikkce po glumcima i reziserima, ali ni to ne radi...i nece nista da ti preporuci.
tako da ako si se ponadao da ces da gledas jos neki film od tarantina nas Max to nece umeti da ti predlozi nego ce da nudi barbi i dinu cak i ako nikada nesto slicno nisi ni hteo da gledas

nije mi jasno da kompanija koja zivi od prodaje filmova ovo sada vec godinama ne ume da resi
boze zdravlja...valjda ce i to da srede nekad, jos 2-3 godine da se strpimo
Meni nažalost nisu pomogli ovi koraci u vezi logovanja koje si napisao 😕
 
Dobio sam link za resetovanje lozinke. Kreirao novu, i dalje ne mogu da se ulogujem na Max. Odradio sam sve kako si napisao.
 
nije tema za problem koji imate sa Supernovom. a i piše u nazivu teme
 
kako hoces, ali....

Jos je besmislenije u temi o Supernovi diskutovati o problemima sa logovanjem na Max, to je tamo veci OT nego ovde.

Max ima 100 mana... problemi sa logovanjem ce se smanjiti onda cemo dolaziti do problema sa radom aplikacije itd, a korisnici su zajednicki
 
Slažem se sa @bakara - iako problem imaju samo korisnici Supernove ipak je taj problem vezan za logovanje na max tako da je pre za ovu temu nego za Supernova temu.

A i oni koji traže rešenje problema sa logovanjem na MAX pre će ga potražiti ovde, na ovoj temi nego na temi operatera. Bar ja bih ga prvo potražio u temi o servisu...
 
Da napisem kako je meni reseno, mislim da ce mnogima koristiti... pa ko ima problema neka isprati:

u sustini podrska ne ume da vas dobro navede sta treba da uradite.




1. prvi korak je naravno da budete registrovani na "moj mts"
2 Druga stvar je sto 99% uradi pogresno je da proba da se loguje preko provajdera i tu bira MTS kada se ulogujete tako dobijete ovu poruku
Pogledajte prilog 445090
3. U opste ne treba ici na vezu sa provajderom vec idete na "sign in" gore desno ako se logujete iz browsera, kao da imate vec postojeci nalog!

Tu ukucate user name u vidu emaila i password za "moj mts"

Ako tada dobijete poruku da mail ili pass nisu ispravni kliknite da ste zaboravili lozinku, i ukucajte mail sa "moj mts" i kliknite na lik za reset passworda i posle kreirajte novi.

Posle toga bi trebali da se ulogujete regularno.

Aplikacija jedva da je malo bolja od hbo max a daleko iza starog HBO go

pre svega vise nema onih rubrika kao sto je HBO originals koje sam ja ranije gledao a sada je to totalno izbaceno.

dobra stvar je sto najzad rade preporuke ali aplikaciju kao da su radili neki nedaj ti boze developeri pa je skroz nedoradjena.

-Recimo odlicna fora je sto nakon odgledanog filma dobijes nekoliko preporuka za sledeci film, ali cim kliknes na prvi ostali nestaju a ako se vratis nazad nestace i ta sto si klinuo... (kao da te neko zaebava 😁 😁 😁 )

-sada moze da se klikkce po glumcima i reziserima, ali ni to ne radi...i nece nista da ti preporuci.
tako da ako si se ponadao da ces da gledas jos neki film od tarantina nas Max to nece umeti da ti predlozi nego ce da nudi barbi i dinu cak i ako nikada nesto slicno nisi ni hteo da gledas

nije mi jasno da kompanija koja zivi od prodaje filmova ovo sada vec godinama ne ume da resi
boze zdravlja...valjda ce i to da srede nekad, jos 2-3 godine da se strpimo
Meni upravo proradilo. Iako sam pokusavao svakog dana. Logovao sam se na max starim hbo max nalogom, zatim opcija conect provider i tu ukucao user i pass sa mts portala. Mislim da ce kod svih supernova korisnika srediti. Verovatno ce trebati vremena jer mislim da povezivanje naloga (problematicnih) sa max-om mora mts tehnicka napredna podrska sama da odradi. Kako nas ima mnogo sa problemom naradice se. I neka treba da zarade platu sami su ovo zakuvali.
 
Zamolio bih nekog ko koristi Max na Tizen platformi da proveri koliko cache memorije ima u aplikaciji?
 
Meni upravo proradilo. Iako sam pokusavao svakog dana. Logovao sam se na max starim hbo max nalogom, zatim opcija conect provider i tu ukucao user i pass sa mts portala. Mislim da ce kod svih supernova korisnika srediti. Verovatno ce trebati vremena jer mislim da povezivanje naloga (problematicnih) sa max-om mora mts tehnicka napredna podrska sama da odradi. Kako nas ima mnogo sa problemom naradice se. I neka treba da zarade platu sami su ovo zakuvali.
Kad si išo na povezivanje preko operatera da li si trebao da napraviš novi MAX nalog?
 
Kad si išo na povezivanje preko operatera da li si trebao da napraviš novi MAX nalog?
upravo sam napisao gore:

1. prvi korak je naravno da budete registrovani na "moj mts"
2 Druga stvar je sto 99% uradi pogresno je da proba da se loguje preko provajdera i tu bira MTS kada se ulogujete tako dobijete ovu poruku
Pogledajte prilog 445090
3. U opste ne treba ici na vezu sa provajderom vec idete na "sign in" gore desno ako se logujete iz browsera, kao da imate vec postojeci nalog!

Tu ukucate user name u vidu emaila i password za "moj mts"

Ako tada dobijete poruku da mail ili pass nisu ispravni kliknite da ste zaboravili lozinku, i ukucajte mail sa "moj mts" i kliknite na lik za reset passworda i posle kreirajte novi.

Posle toga bi trebali da se ulogujete regularno.
 
Kad si išo na povezivanje preko operatera da li si trebao da napraviš novi MAX nalog?
Ne od prvog dana kada se pojavio Max logovao sam se na max-ov sajt preko browsera loginom od hbo max. Zatim login preko provajdera (mts portal user i pass). Nije mi uspevalo sve do danas. Nikakav kod nisam dobio jednostavno je proradilo. Da ne zatrpavamo temu. Pokusavajte na ovaj nacin svakog dana proradice kad tad. Na zalost trebace im jos neko vreme da sve korisnike povezu.
 
15 dana od pokretanja usluge, a titlova na Samsung TV-u još uvek nema.
Very professional.
 
15 dana od pokretanja usluge, a titlova na Samsung TV-u još uvek nema.
Very professional.
Ništa im nije bolja ni aplikacija na Google TV-u, evo svako malo se klincima zaglupi (krene zvuk, ali slike nema), pa moram da radim Force Stop. To se sa HBO Max aplikacijom nije dešavalo.
 
@Laza
TV Device manager pa u manage storage show app list I onda u MAX view details.
1000010555.jpg
 
Znači ladno smo ovom promenom na MAX izgubili pristup 4K filmovima koje su imali u ponudi? Nije da ih je bilo puno, ali opet bezveze.
Vidim da ću se vratiti na pirate i Plex...
 
Da napisem kako je meni reseno, mislim da ce mnogima koristiti... pa ko ima problema neka isprati:

u sustini podrska ne ume da vas dobro navede sta treba da uradite.




1. prvi korak je naravno da budete registrovani na "moj mts"
2 Druga stvar je sto 99% uradi pogresno je da proba da se loguje preko provajdera i tu bira MTS kada se ulogujete tako dobijete ovu poruku
Pogledajte prilog 445090
3. U opste ne treba ici na vezu sa provajderom vec idete na "sign in" gore desno ako se logujete iz browsera, kao da imate vec postojeci nalog!

Tu ukucate user name u vidu emaila i password za "moj mts"

Ako tada dobijete poruku da mail ili pass nisu ispravni kliknite da ste zaboravili lozinku, i ukucajte mail sa "moj mts" i kliknite na lik za reset passworda i posle kreirajte novi.

Posle toga bi trebali da se ulogujete regularno.

Ovo nije tačno...

Nalog za Max nema nikakve veze sa nalogom za mojMTS, potrebno je samo kod prvog logovanja povezati Max nalog sa operatorom, a to se radi preko mojMTS portala
 
Vidiš to što je @bakara napisao jeste tačno jer je meni prvog dana jedino uspelo upravo ovako kako je Bakara napisao dok ništa od ostalog nije htelo da funkcioniše Io tome sam pisao u početku.

To što ti pišeš možda je takođe tačno i tako radi kod tebe i još nekog ali ni ovo što je bakara napisao nije netačno jer kod nekih provereno rade samo ova tri koraka o kojima je pisao i ništa više.
 
Hoćeš da kažeš da se na Max nalog prijavljeješ svojim kredencijalima s kojima se prijavljuješ na mojMTS?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno