Šta je novo?

Matrox's on the road again!

Kada sam i shta sam to lupio i shto nisi reagovao?

Ima dosta toga recimo (pronacices vec): GF3 nema EMBM, dok a GF2 ima softverski, MOHAA ima EMBM pa ako se ukljci radi sporo na GTS Ultra zbog softverskog EMBM (???). G200 ima FSAA (!!!).... itd.

Korishcenje 32-bita za obradu 16-bitnih tekstura daje vecu preciznost i bolji/lepshi krajnji rezultat.

To je OK, a da li iko sa TNT2 igra u 32 bita? Pri tome mislim na 1024/32/32 texture.

Pogledaj testove i videces da tek od GF DDR moze da se ima 60 fps, izuzetak je MX 420 i overklokovani MX, a ove stare karte, TNT2, G400 nemaju dovoljno snage.



Pojam GPU-a nema nikakve veze sa 2D-om, a brzina memorije je u danashnje vreme irelevantna za 2D performanse. Kao shto rekoh glupo je uopshe prichati o nekakvoj 2D brzini jer to odavno nije neshto shto kochi performanse sistema, a razlika izmedju danas najbrze i najsporije karte u 2D-u je neprimetna. NVidia ima losh 2D engine i to nisam ja izmislio niti to kazem iz nekakve pakosti ili zluradosti vec navodim kao chinjenichno stanje. To je toliko dobro poznata stvar da negiranjem toga samo potkopavash sebe.

GPU kao graphic processor unit, jest da je GF 256 prvi GPU, ali i ovi ostali se mogu slobodno nazvati GPU.

Pokazi mi neki b-mark u 2D!

Losiji video od konkurencije na NV jeste ali ipak vrlo upotrebljiv.

Na "wide screenu"? Toliko o tvom poznavanju stvari. Koji to "wide screen" ima aspect ratio 2.66? Pa i bioskopsko platno je uzze?

Vrlo brzo sam se ispravio, naravno da je to za dual head odnosno za 2 monitora, mada ko zna? :D :D

Vidim da odavno pratish forum pa me bash zanima shto si se registrovao tek pre dva meseca. Da te nisu vec jednom izbacili?

Bas odavno, jos odkad je bio plavo belo zuti.

Jel se seca neko prvih voodoo 5 drajvera koje smo stavljali na voodoo 3? Max je bio tu cini mi se u to vreme.

Nikad me nisu izbacivali niti imali razloga!!

Registrovao tek pre dva meseca, opet, jer je puko forum pre nekog vremena.
 
Nije u pitanju koliko moze da izvuce... to njegovih 128MB odredjuje teorijski... secas se onoga 2MB daju do 1024*768 u 32bita, ako hoces preko - moras da stavis u 16bita... Ako se dobro secam.... Sve sto je preko 16MB, teorijski nadmasuje ono sto RAMDAC moze da posalje, a pogotovo sto monitor moze da prikaze... Dakle, teorijski, ali u praksi ne....

Imao sam s3 virge 2 meg u 1024 max 16 bita u 1280 8.


BTW, i nVidia i Radeon 7500 imaju ramdac na 350MHz - pa jedan daje 2048*1536 u 60 (nV) a ATI u 75Hz.... Da li ti to nesto govori?

Drajveri? Power strip ovo sigurno popravlja bar za jedan korak.
 
Mare je napisao(la):
Ima dosta toga recimo (pronacices vec):
Ma ne da nema dosta toga nego nema uopšte, to što navodiš kao moje "gluposti" nema veze s mozgom, a još manje sa poznavanjem osnova 3D ili grafičke tehnologije. Ajd' po redu:
GF3 nema EMBM, dok a GF2 ima softverski,
Zaista nisam znao da je Nvidia implementirala EMBM u NV20, rukovodio sam se onom njihovom izjavom da je to nepotrebna stvar i da je nikada neće implementirati. :) Kao što rekoh, odavno sam prestao da pratim dešavanja u toj oblasti. Uostalom specifikacije pojedinih NV čipova se nikako ne mogu smatrati osnovnim poznavanjem grafičkih tehnologija, niti nabubane specifikacije predstavljaju ikakvo znanje. Znam i ja da Ferrari koristi tehniku izduvnih grana promenljive dužine, pa nemam pojma kako to radi i čemu služi.

Nisam rekao da GF2 ima softverski EMBM, već da nema hardversku podršku za isti pa mora da ga odrađuje softverski. EMBM je moguće softverski emulirati tako da nije nelogično što sam to pomislio.
MOHAA ima EMBM pa ako se ukljci radi sporo na GTS Ultra zbog softverskog EMBM (???).
Ti si nešto tu pogrešno razumeo, ja ni nemam pojma šta je MOHAA, verovatno neka igra. Idalje ništa konkretno što bi navelo na pomisao da ne poznajem ni osnovne pojmove 3D tehnike.
G200 ima FSAA (!!!).... itd.
G200 podržava softverski FSAA i to je ČINjENICA!!! To možeš da proveriš bilo gde, a ni to ne bih uzeo kao pokazatelj nečijeg elementarnog poznavanja grafičke tehnologije ( iako ovaj slučaj ide meni na ruku ).

Sve su to samo specifikacije, mogućnosti i zvučni marketinški nazivi pojedinih rešenja. Nije to nikakvo znanje, to su gluposti. Da li sam ja mašinski inžinjer ako odlično poznajem specifikacije sportskih automobila? Evo Buati EB110 ima dve bregaste osovine u glavi motora i 5 ventila po cilindru. Aaa, šta kažete kakav sam vozač? ;)
To je OK, a da li iko sa TNT2 igra u 32 bita? Pri tome mislim na 1024/32/32 texture.
Mnoge igre su mogle da se igraju u 32-bita na TNT2 Ultri. G400 je omogućavao korišćenje 32-bita za rendering 16-bitnih tekstura što je davalo mnogo lepši/bolji rezultat.
Pogledaj testove i videces da tek od GF DDR moze da se ima 60 fps, izuzetak je MX 420 i overklokovani MX, a ove stare karte, TNT2, G400 nemaju dovoljno snage.
Zavisi od igre. Ja nisam neki igrač, al' znam da sam i NFS ( 3,4,5 ) i Deus EX igrao na G400 u 32-bitnoj paleti. U svakom slučaju G400 je bio u velikoj prednosti sa tom svojom forom i glupo je to uopšte osporavati. Ne osporavaš ti mene već Tomshardware, AnandTech, SharkyExtreme, i.t.d. za čije sam review-ove dao linkove. Ma glupo je više o ovome pričati.
GPU kao graphic processor unit, jest da je GF 256 prvi GPU, ali i ovi ostali se mogu slobodno nazvati GPU.
Pa ti ni marketinške nazive ne poznaješ, a meni prebacuješ za isto kao da je to nekakva osnova ne znam ni ja čega. Termin GPU se uvodi od trenutka kada su grafički procesori dobili novi nivo autonomije implementacijom T&L jedinice. Sve pre GF256 se nikako ne može nazvati GPU-om, bar ne u smislu koji to danas ima.
Pokazi mi neki b-mark u 2D!

Losiji video od konkurencije na NV jeste ali ipak vrlo upotrebljiv.
Pronađi ga sam. Šta sam ti ja ovde?

Lošiji video? NV upotrebljiva? Slušaj Mare, ti ne znaš ništa o tim stvarima ili pak znaš jako malo, a one uopšte nisu tako proste. Overlay, de-interlacing, scaling, picture-in-picture, aspect ratio conversion, .... ima tu mnogo stvari i ne svodi se sve samo na reprodukciju video zapisa. Kada svemu tome dodaš DualHead mogućnosti stvari dobijaju potpuno drugu dimenziju. Poslednje generacije ATi i NV čipova podržavaju dosta toga ali ništa nije tako funkcionalno kao kod Matroxa.
Vrlo brzo sam se ispravio, naravno da je to za dual head odnosno za 2 monitora, mada ko zna? :D :D
Ne, nisi se ti ispravio, ja sam te ispravio. Sumirajući sve očigledno je da si ti pun podataka o specifikacijama čipova dok jako malo znaš o suštini stvari.
Bas odavno, jos odkad je bio plavo belo zuti.

Jel se seca neko prvih voodoo 5 drajvera koje smo stavljali na voodoo 3? Max je bio tu cini mi se u to vreme.

Nikad me nisu izbacivali niti imali razloga!!

Registrovao tek pre dva meseca, opet, jer je puko forum pre nekog vremena.
A kako si se ranije zvao, ako nije tajna? Što se nisi prijavio da ti se vrati broj postova i datum prve registracije.
 
Ma ne da nema dosta toga nego nema uopšte, to što navodiš kao moje "gluposti" nema veze s mozgom, a još manje sa poznavanjem osnova 3D ili grafičke tehnologije. Ajd' po redu:

Ma to sam stavio par primera koji su meni upali u oci, nema potrebe time da se bavimo ali ajde, nije ti bilo poznato da g400 nema hardware triangle setup, neko (Max?), je pomenuo da CMR2 izgleda bolje sa cube nego EMBM a ti se rekao da si i to imao ukljuceno mada koliko je meni poznato nemoguce je ukljuciti oba jer su opcije ili ovo ili ono. Itd. zaista nebitno.


EMBM je moguće softverski emulirati tako da nije nelogično što sam to pomislio.

Koja karta ima softverski EMBM? Neke imaju DOT3, Bump Mapping, ukljucujuci i voodoo karte.

Mnoge igre su mogle da se igraju u 32-bita na TNT2 Ultri. G400 je omogućavao korišćenje 32-bita za rendering 16-bitnih tekstura što je davalo mnogo lepši/bolji rezultat.

Treba ukljuciti sve detalje na max, inace slazem se da je g400 mogao sa malim padom da predje na 32 bita.

Sve pre GF256 se nikako ne može nazvati GPU-om, bar ne u smislu koji to danas ima.

Pa to sam i rekao, mada realno i karte pre GF 256 su GPU samo se T&L radi softverski, GPU je obican marketing. Ali jeste NV GF 256 proglasila za prvi GPU zbog T&L, a onda GF3 za prvi pravi GPU jel jr programabilan itd...



Pronađi ga sam. Šta sam ti ja ovde?


Pa nemas nista da pokazes da je g400 superioran i dalje po 2D brzini.
 
Mare je napisao(la):
Ma to sam stavio par primera koji su meni upali u oci, nema potrebe time da se bavimo ali ajde,
Nemoj sa tim forama, kao ima toliko toga da ne možeš svega da se setiš. Ima itekako potrebe da obrazložiš i dokažeš tvrdnje da sam neznalica i da sam se nalupetao gluposti. Čovek se drži za reč, a vo za rogove. Valjda stojiš iza onoga što si rek'o.
nije ti bilo poznato da g400 nema hardware triangle setup,
Ne, nije mi to bilo poznato niti smatram da je to toliko bitno. Kao što rekoh to su gluposti. Ajde ti objasni, ako znaš, šta je triangle setup, to je mnogo bitnije znati nego koji ga čip radi hardverski, a koji se oslanja na CPU. Kao što rekoh, samo bubanje specifikacija nije nikakvo znanje.
neko (Max?), je pomenuo da CMR2 izgleda bolje sa cube nego EMBM a ti se rekao da si i to imao ukljuceno mada koliko je meni poznato nemoguce je ukljuciti oba jer su opcije ili ovo ili ono.
Nije tačno! Evo citata mog i MaX-ovog dijaloga:
Originally posted by byMaX on 12-04-2002 at 22:46

A i daleko je lepse, mnogi ce se sloziti, i daleko zahtevnije ono cube mapping... nego bump mapping - ukljuci to na matrox-u !
Originally posted by magick on 13-04-2002 at 16:47

Ako može da se uključi sigurno je bilo uključeno, a ja do sada ne videh lepši i realističniji 3D efekat od EMBM.
Znači odgovorio sam mu u stilu "probao sam sve što je bilo moguće" ( to znam sigurno ), a stvarno se više ne sećam detalja, odavno sam to igrao. Nikada nisam rekao da sam imao obe te opcije uključene niti sam to mislio, a čini mi se da mi je ta opcija bila nedostupna.
Itd. zaista nebitno.
Naprotiv, vrlo bitno! Ne možeš tek tako nekome da kažeš da nema pojma ni o osnovnim stvarima i da se nalupetao gluposti a da nemaš nikakav argument, pa posle nikom ništa. Sve to što ti navodiš se svodi na specifikacije pojedinih čipova i nema nikakve veze sa poznavanjem elementarnih pojmova 3D-a. Oćeš elementarne pojmove? Ajde pokaži svoje znanje i odgovori na ova pitanja ( objasni ).
  • Šta je Back-face Culling?
  • Šta je frustrum i kako se realizuje?
  • Zašto se geometrijske transformacije izvode operacijama baš nad matricom dimenzije 4x4? [/list:u]
    Koja karta ima softverski EMBM? Neke imaju DOT3, Bump Mapping, ukljucujuci i voodoo karte.
    Piramid 3D. ;):D EMBM je moguće izvesti softverski ali je to toliko zahtevna stvar da bez adekvatnih hardverski resursa ne bi dobio više od par fps i to sa najprostijim scenama.

    Treba ukljuciti sve detalje na max, inace slazem se da je g400 mogao sa malim padom da predje na 32 bita.
    Naravno da se slažeš jer je to tako. G400 je bila prva kartica koja je omogućila igranje u 32-bitnoj paleti boja bez velikog pada performansi, a što se tiče njenih performansi u 16-bit paleti treba imati u vidu da je i tada koristila 32-bitni rendering uz dithering na 16 bita.
    Pa nemas nista da pokazes da je g400 superioran i dalje po 2D brzini.
    :) Pazi, ja se sa tobom smaram kroz ceo ovaj thread i odavno su mi postale jasne tvoje namere. Nemam ja tebi šta da dokazujem niti više želim sa tobom da diskutujem. Brzina 2D-a odavno ne figuriše kao bitna stavka ( posle G400 :) ). Što se samog 2D-a tiče ( kvalitet slike, video reprodukcija, overlay, .... ) i njegovih funkcija, Matrox je tu ispred nevidije. Mogu da razumem da osporavaš Matrox po njegovim 3D mogućnostima ( poredeći ga sa daleko modernijim rešenjima ), al' ovo je već deplasirano i bezveze. Pričaš napamet o nečemu što nikada nisi video i sa čim nikada nisi radio. To što pričaš je toliko nerealno ( i to će ti svako reći ) da se neću ni upuštati u dalju polemiku. Smešno!
 
Šta je Back-face Culling?

Uklanjanje povrsina (tj. trouglova) koje se u finalnom renderingu nece videti jel su okrenute "nalicjem" ka posmatracu.

Šta je frustrum i kako se realizuje?

Zamisljena zarubljena piramida koja predstavlja vidljivi deo scene, tj onaj onaj deo koji kamera prikazuje na ekranu.

Clipping, Z-bafer....


Zašto se geometrijske transformacije izvode operacijama baš nad matricom dimenzije 4x4?

Zato sto je matrica dimenzija 4x4 idealna za primenu operacija

X, Y, Z rotacje, tranlacije i skaliranja, sve ove operacije izvode se mnozenjem matrice...



Ajde ti objasni, ako znaš, šta je triangle setup

Pre nego sto se renderuje cela scena se "izdeli" u trouglove i prakticno od 3D dobijamo 2D sliku (iz trouglova) koja se kasnije senci, texturira itd.
 
Pazi, ja se sa tobom smaram kroz ceo ovaj thread i odavno su mi postale jasne tvoje namere. Nemam ja tebi šta da dokazujem niti više želim sa tobom da diskutujem. Brzina 2D-a odavno ne figuriše kao bitna stavka ( posle G400 ). Što se samog 2D-a tiče ( kvalitet slike, video reprodukcija, overlay, .... ) i njegovih funkcija, Matrox je tu ispred nevidije. Mogu da razumem da osporavaš Matrox po njegovim 3D mogućnostima ( poredeći ga sa daleko modernijim rešenjima ), al' ovo je već deplasirano i bezveze. Pričaš napamet o nečemu što nikada nisi video i sa čim nikada nisi radio. To što pričaš je toliko nerealno ( i to će ti svako reći ) da se neću ni upuštati u dalju polemiku. Smešno!

Cip radjen za Direct Draw 6 kome verovatno fali dosta DD 7 i 8 funkcija da bude najbrzi u 2D?

:confused: :confused: :confused:
 
Oooopa, lepo, lepo. Nisam očekivao da ćeš i toliko znati, mada je sada mnogo jasnije na čemu smo.
  • Šta je Back-face Culling?[/list:u]
    Originally posted by Mare
    Uklanjanje povrsina (tj. trouglova) koje se u finalnom renderingu nece videti jel su okrenute "nalicjem" ka posmatracu.
    Tačno, s tim što bih dodao da se ovaj proces može odvijati i u view i u screen prostoru, tako da je ponekada sastavni deo "triangle setup"-a.
    • Šta je frustrum i kako se realizuje?[/list:u]
      Zamisljena zarubljena piramida koja predstavlja vidljivi deo scene, tj onaj onaj deo koji kamera prikazuje na ekranu.

      Clipping, Z-bafer....
      Tačno. Daklem, to je osnovni pojam 3D-a, a ne specifikacija tamo nekog čipa.
      • Zašto se geometrijske transformacije izvode operacijama baš nad matricom dimenzije 4x4?[/list:u]
        Zato sto je matrica dimenzija 4x4 idealna za primenu operacija

        X, Y, Z rotacje, tranlacije i skaliranja, sve ove operacije izvode se mnozenjem matrice...
        E vidiš, tu su granice tvog znanja, mada je i ovo do sada bilo sasvim dovoljno za opšte obrazovanje. Ja tačno znam zašto sam te to pitao i očekivao sam da ćeš tu da kiksneš. Zašto baš nad matricom dimenzija 4x4? Pa imaš tri elementa: X, Y i Z, zar ne bi bilo logično da je matrica dimenzija 3x3, uostalom to je manje hardverski zahtevno. O.K. homogeni sistem je zgodniji za manipulaciju, pa neka bude da si delimično odgovorio na pitanje, ali nisi naveo koji je to četvrti element, a to je vrrrlo bitno. Nisi naveo suštinu stvari iako je pitanje bilo precizno i nedvosmisleno.

        Daklem, četvrti element matrice je scaling factor "W", koji se koristi pri "perspective divide" izračunavanju u clip space-u. Zahvaljujući njemu dobijamo perspektivu - udaljeni objekti su sitniji, a bliži krupniji, baš kao u realnosti. Znači matrica je X, Y, Z, W. Ti si čak spomenuo skaliranje a bez "W" ništa od toga, zapravo ništa bez "W". To je elementaran pojam, kako to da ga nisi naveo? :) Imam te. ;)
        • Ajde ti objasni, ako znaš, šta je triangle setup[/list:u]
          Pre nego sto se renderuje cela scena se "izdeli" u trouglove i prakticno od 3D dobijamo 2D sliku (iz trouglova) koja se kasnije senci, texturira itd.
          Malo grubo rečeno, al' ajde. To je ustvari početni proces rasterizacije scene. Scena i jeste sastavljena iz trouglova, a tokom "triangle setup"-a određuje se koeficijent pravca ( slope ) stranica svakog trougla, da bi se pomoću Digital Differential Analyzer algoritma izvršio Scan-Line conversion. Scan linije imaju svoj nagibni ugao ( nisu konstantne po Y ) tako da treba konvertovati koordinate svakog pixela da bi se pravilno sklopila slika.
 
Mare je napisao(la):
Cip radjen za Direct Draw 6 kome verovatno fali dosta DD 7 i 8 funkcija da bude najbrzi u 2D?
Ma šta si bre zapeo sa tom 2D brzinom? Nije to više nešto što može da bude limitirajući faktor, a i uzmi najbržu i najsavremeniju karticu pa ćeš videti da u 2D-u neće pobeći više od 5% ( pričam napamet, ali je razlika sigurno mala i u realnom radu nebitna ).

Postoji tu ( 2D uopšteno ) dosta drugih stvari, mogućnosti i funkcionalnost, to je ono što te kartice izdvaja od drugih u izvesnim primenama.
 
Ajde da bude neka vajda od ovog threada - trampim Matrox G400 za Voodoo3 (16mb AGP). Svaki dogovor moguć :)
 
vlasta je napisao(la):
Ajde da bude neka vajda od ovog threada - trampim Matrox G400 za Voodoo3 (16mb AGP). Svaki dogovor moguć :)
:D Sad ocekujem da ti neko ponudi GF4 za tu kartu :D
 
RamOne je napisao(la):
:D Sad ocekujem da ti neko ponudi GF4 za tu kartu :D
U međuvremenu sam prestao da pratim ovaj thread, nisam se naljutio zbog brisanja :), razumem ja to, ali što da ne, moguć je svaki dogovor, ali uz uslov da 2D ne zaostaje za V3 :)
Šta da radim, mnogo sam probirljiv ;)
 
vlasta je napisao(la):
U međuvremenu sam prestao da pratim ovaj thread, nisam se naljutio zbog brisanja :), razumem ja to, ali što da ne, moguć je svaki dogovor, ali uz uslov da 2D ne zaostaje za V3 :)
Šta da radim, mnogo sam probirljiv ;)
:D mnogo smo neozbiljni u thread-u gde ljudi ozbiljno diskutuju o 2d brzini :p ;)
 
I još nagoveštaja ....

Sudeći prema odgovoru koji je Haig dao na pitanje jednog od članova MGTS foruma ( Matrox Graphics Tech Support ) Parhelija se nalazi u procesu debagovanja. Imajući u vidu onaj demo na GDC-u, reklo bi se da je u nekom beta stadijumu. Evo citata te konverzacije pa prosudite sami.
Member: C'mon, Haig! We've been waiting a very, very long time for even an announcement! You do have the board ready, don't you? Or does the fact that you haven't tried it yet mean that there is no board ready yet? :(

Haig: I know you've all been waiting for a long time and in 3 years, we'll all go thru this again :). Just remember that the debugging process of a chip and pcb does not happen in a few weeks. It takes a long time to do this in order to ensure stability at launch.
Znaaačiii ..... SOON™ :D

Za one koji su nam se sada priključili :), Haig je administrator MGTS foruma i jedan od glavnih ljudi u Matroxu zaduženih za PR ( Public Relations ). Sve što čujete od njega, pogotovu na njihovom zvaničnom tehnical support forumu, možete smatrati pouzdanim kol'ko i zvaničnu informaciju.

Uskoro, uskoro, :)
 
E ovo su vec fine rasprave... a ne ono: "moj tata je jaci od tvog"... i "ja bolje znam"...
 
Sad' je meni jasno ....

Da li je neko ispratio WinHEC ( Windows Hardware Engineering Conference )? Tomshardware je uradio kratak izveštaj sa ovog događaja koji možete pročitati ovde. Najinteresantnija stvar je vezana za premijerno pojavljivanje Longhorn-a u Microsoft-ovom roadmapu. To je operativni sistem ( Windows ) nove generacije koji možemo očekivati tek za koju godinu. Sve to i ne bi bilo toliko interesantno za ovaj thread da se ne radi o operativnom sistemu čiji će se GUI ( Graphical User Interface ) oslanjati na 3D akceleraciju!!!

Microsoft je odlučio da iskoristi potencijale 3D akceleratora, tako da će sledeće generacije "prozorčića" zahtevati jači grafički podsistem. Nije čak isključeno da će to biti pravi 3D GUI, ali u svakom slučaju je to pravac u kome se krećemo. Par reči o ovome se može naći u gore pomenutom izveštaju, a evo i direktnog linka za tu stranicu.

Kakve ovo veze ima sa Matroxom pitate se. Pa takve što je temelj buduće tehnologije DX9 koji će debitovati u trećem kvartalu ove godine. Ako ovo povežemo sa dešavanjima na GDC-u ( Game Development Conference ), gde su Matrox i Microsoft demonstrirali plodove svog rada i međusobne saradnje na razvoju novih grafičkih tehnologija, očigledno je da nam M&M spremaju neku poslasticu. :) Matrox je oduvek pravio visokokvalitetna rešenja za bussines klasu, a ovo je verovatno pomak u tom pravcu. Lepo kažu, sa Matroxom je najlepši desktop, pa što to ne bi bio slučaj i sa Parheliom i budućim "Rogonjom". :D
 
ajoooooooooooooj gledaj ovo 9 str.
Koliko ce ovo jos da ide.
Nego koji post je ovde imao najvise strana.
 
Na proslom forumu - topic "Da li ste za Hi-Fi diskusiju?!?!" isao je do - ne znam - do 100 i nesto strana, valjda... notax zna....
 
Uzbuđenje raste!

Danas je Anand objavio da putuje u San Francisko na sastanak sa predstavnicima jedne firme o kojoj dugo nismo ništa čuli. ;) Da stvar bude još intrigantnija u početku ovog teksta, pod naslovom "Off to San Fran for something special", sasvim slučajno spominje roundup GF4 kartica koje nije stigao da završi u planiranom roku ( kao žali se da je prezauzet ). :) Ma uostalom evo vam ceo teks, nije dugačak.
Admittedly this week didn't go as planned with the GeForce4 Ti roundup still unfinished. Today I'll be hopping on a plane to head off to San Francisco to meet with a company we haven't heard much from in a while. Hopefully I'll see something that makes my 7 awake hours in San Francisco well worth it and exactly 24 hours from now I'll be standing in an airport waiting to head back. The short trip caused me to finish up a lot of things that I would normally have Thursday/Friday to do but because of that I've had to put a lot of testing on hold. Needless to say, as soon as I land I'll start testing again.

There's not much I can say about what I'll be seeing out West but I've been told it should be well worth my time. If it turns out to be extremely impressive I'll do something special with my next post to let you know ;)

Take care and have a safe weekend.
Ostaje još samo pitanje kakve veze ima Matrox sa San Franciskom. Kao što svi znamo ( dobro možda ne baš svi ) u toj oblasti, a tačnije stotinak kilometara južnije, se nalazi "Silikonska dolina" u kojoj su smeštene sve veće hardverske i softverske kompanije. Ali Matrox je Canadska firma, reći ćete, i nema nikakve kancelarije ni predstavništva hiljade kilometara unaokolo. Ipak izgleda da postoji logika koja ih povezuje, a to je:

"The Canadian Consulate Trade Offices in San Francisco | Silicon Valley focus on trade & investment for technology-based industries, and public affairs.
Our clients are:
» Canadian high-tech firms that want to do business with San Francisco Bay Area/Silicon Valley firms"
Pogledajte njihov web sajt.

Mogući scenario bi izgledao ovako: Matrox dolazi u San Francisko da održi prezentaciju za potencijalne poslovne partnere iz Silikonske Doline i pozvao je neke novinare da tome prisustvuju. Sećate se glasine, koja je potvrđena sa više strana, prema kojoj bi Matrox trebalo da sazove konferenciju za novinare povodom objavljivanja novog proizvoda sredinom Aprila? Ovo bi moglo da bude to. boom

Pošto je izvestan broj nevernika izjavljivao da će pojesti šešir ako Matrox bude uskoro išta izbacio, MURC ( Matrox Users Resource Centre ) im je pripremio šešir na 1001 način. :D Ima zaista odličnih recepata, a porudžbine će se uskoro primati na www.matroxusers.com :D
 
Monster je napisao(la):
ajoooooooooooooj gledaj ovo 9 str.
Koliko ce ovo jos da ide.
Nego koji post je ovde imao najvise strana.
Mislim da je posle "Lord of the Rings" ( u AV sobi ) ovo najduži thread na forumu. Čekaj samo kad se pojavi Parhelia, očekujem ovde utiske. :D
 
byMaX je napisao(la):
Na proslom forumu - topic "Da li ste za Hi-Fi diskusiju?!?!" isao je do - ne znam - do 100 i nesto strana, valjda... notax zna....
Ma to nije bio topic, to je bio forum za sebe. :D
 
Konačno se reših bede zvane G400. Ako nekome treba neka se javi na PM.
 
vlasta je napisao(la):
Konačno se reših bede zvane G400. Ako nekome treba neka se javi na PM.
Rekao bih ti šta mislim o takvom tvom detinjastom ponašanju, al' će da me brišu. Idi na oglase pa tamo trguj, ovo je više nego bezveze.
 
Magick

Svaka cast Magick stvarno uspevas da se izboris sa svima koji te neopravdano napadaju!

Stvarno nije fer , svi protiv jednog iako se covek lepo ogradio bas zbog takvih napada sa strane.

Mislim stvarno bruka za sve vas koji napadate tek onako :culi ste da su ga napadali na mnogim Intel vs AMD pa hajde da ga i sad smaramo!!!!!:mad:


Magick imas moju podrsku ako ti to nesto znaci (iako sam AMD-ovac:D :D
Pozdrav:wave; :)
 
magick je napisao(la):
Rekao bih ti šta mislim o takvom tvom detinjastom ponašanju, al' će da me brišu. Idi na oglase pa tamo trguj, ovo je više nego bezveze.

Ovde moze da ga menja za GF3 i da mu doplate, kapiras... ovde je poseban svet, ne vaze zakoni poznati coveku... :D
 
Re: Magick

MUSTANG je napisao(la):
Svaka cast Magick stvarno uspevas da se izboris sa svima koji te neopravdano napadaju!

Stvarno nije fer , svi protiv jednog iako se covek lepo ogradio bas zbog takvih napada sa strane.

Mislim stvarno bruka za sve vas koji napadate tek onako :culi ste da su ga napadali na mnogim Intel vs AMD pa hajde da ga i sad smaramo!!!!!:mad:


Magick imas moju podrsku ako ti to nesto znaci (iako sam AMD-ovac:D :D
Pozdrav:wave; :)
Hvala na podršci, naravno da mi znači. Da nije onog podatka o posećenosti thread-a ( Views ), prestao bi da se trudim oko pribavljanja novih informacija u vezi sa Parheliom.

P.S. Drž' se ti tog AMD-a, ja imam neke posebne potrebe pa otuda proističe moje opredelenje. Uopšte mi nije milo što procesorsku snagu moram tol'ko da plaćam, al' to je cena nekih drugih pogodnosti. Slično bi se moglo odnositi i na ovu grafičku 3D situaciju. Krivo mi je što neki to ne razumeju, iako sam 1000 puta objašnjavao.
 
byMaX je napisao(la):
Ovde moze da ga menja za GF3 i da mu doplate, kapiras... ovde je poseban svet, ne vaze zakoni poznati coveku... :D
G400SH ( bez drugog izlaza/TV-outa ) i to sa 16MB RAM-a!?!?!? :confused::confused::confused: Možda ima ovde svakakvih, al' ne i glupih.
 
Re: Uzbuđenje raste!

magick je napisao(la):
....nalazi "Silikonska dolina" u kojoj su smeštene sve veće hardverske i softverske kompanije...

Kakva crna Silikonska dolina... Bolje da ne znas sta sam pomislio kad sam ovo procitao :D Mislio si valjda na Silicijumsku dolinu (eng. silicon = silicijum, a silicone = silikon).
 
Re: Re: Uzbuđenje raste!

Titanium Angel je napisao(la):
Kakva crna Silikonska dolina... Bolje da ne znas sta sam pomislio kad sam ovo procitao :D Mislio si valjda na Silicijumsku dolinu (eng. silicon = silicijum, a silicone = silikon).
Čoveče koji lapsus!!! :D ctp; :D Ma jasna stvar, valjda ste svi shvatili na šta sam mislio. Holywood je "Silikonska dolina", a ja sam mislio na "Silicijumsku Dolinu" ( ono od čega se prave čipovi a ne ..... :D ).

Valjda sam bio između toga da napišem na engleskom ili srpskom pa na kraju ispade čudo. :) Vidi se da je uzbuđenje naraslo. :)

Šta ćeš, ko radi taj i greši. :cool:

:wave;
 
Anand se oglasio ...

Juče u ovo doba Anand Lal Shimpi se ponovo oglasio dodatno podgrevajući atmosferu oko svog misterioznog odlaska u San Francisko. Evo vam citata teksta u kome spominje revolucionarne i uzbudljive tehnologije zbog kojih svi ovako pomno pratimo ovu industriju. :) Šta mislite šta bi to moglo da bude? :)
I just landed and felt the need to provide some closure (at least temporarily) to my last post. There are a handful of times where you see a product/technology that reminds you exactly why you are so interested in this industry. Product's like AMD's upcoming Hammer and others are perfect reminders to me of why I care so much about this industry and what fuels my passion. In spite of all of the tasteless politics that seem to plague our industry there are a few times when you really get a chance to see something that makes you smile. With that said I'll be quiet for a few more weeks and then there will be a lot to talk about.

In other news, this Friday will be the 5-year anniversary of AnandTech. April 26, 1997 was the day this all began and I'm trying to think of some ways to really share my appreciation for all of your support with you guys. Give me a couple of days and I'll come up with something ;)

Take Care and Good Night.
Obratite pažnju na to da je Anand morao da potpiše neku vrstu ugovora o privremenom čuvanju dobijenih informacija ( NDA ), kao i na rok od "nekoliko nedelja" u kom' to važi.
 
Nazad
Vrh Dno