Šta je novo?

Massive Action Game-MAG

Odlicno je to sto cujem za MAG, nego odakle mi vise pare za sve te sony ekskluzive, to je problem he he.
 
Hvala vam momci, uspeo sam sa US account-om. Krecem skidanje. :wave: :)
 
Meni je dao psihodel kod, za Ragnaroka ne znam. Malo puca link pri skidanju, ali skinucu valjda sve do sutrasnjeg termina. :)
 
Ima li još neko demo kod za M.A.G. da udeli ,)
 
inace podrazumjeva se da i ja trazim :p,mozda se dobija na mail od playstationa....
 
Meni je dao psihodel kod, za Ragnaroka ne znam. Malo puca link pri skidanju, ali skinucu valjda sve do sutrasnjeg termina. :)

Pusten je danas 1.21 update od ~33MB koji bi trebalo da resi pucanje linka pri skidanju.

Danas je pusten Domination (flagship mod, 256 igraca), ali je ovo dosta neoptimizovano. Radi u 15-20 FPS-a, mada je slican situacija bila i sa 64p i 128p modovima, ali je 1.20 (poslednji pusteni build) to u principu sredio.
 
Ima li neke sanse da se udje u Betu ?
 
Evo mojih utisaka posle malo vise od sat vremena igranja:
Celokupan utisak je pozitivan igra je stvarno dobra.
Pozitivno:
- Mogucnost nadogradjivanja skilla poenima koji se sakupljaju kroz ubijanje i asistiranje u misijama
- Veoma raznovrsno oruzje
- Igra je super uradjena kad se uzme u obzir na sta se ustari ciljalo kod pravljenja ove igre (sigurno ne na breathtaking grafiku)
- Odlican community, znaci ljudi sto su upali u betu su stvarno profi sto se tice saradnje, igra se bazira na timskom radu
- RPG nije toliko ubitacan protiv pesadije kao u KZ na primer
- mini mapa je odlicno uradjena, cini mi se kao da je 3d, mozda se varam
- Neki veliki lag nisam primetio

Negativno:
- Ne mogu nikako da igram s Ragnarokom, ne stavlja nas ni u iste partije, a i kad nas stavi u istu partiju ne budemo isti squad
- Nisanjenje mi se ne svidja, i moram bas da izbusim lika da bi umro
- APC treba da se napuni rpg-ovima da bi eksplodirao
- Desi se da igra postane vrlo konfuzna i ne znam gde su neprijatelji
- Nekad je previse kompleksna igra a samim tim sto je kompleksna desava se i ovo sto sam napisao iznad

Igra svakako nije za svakoga. Nesto detaljnije sutra kad se malo upraksiram, posto sam danas bio veoma los. :)
 
RPG ne pravi skoro nikakav damage pesadiji (cini mi se da ni nema splash damage), jer to nisu high explosive rakete, vec su napravljene za probijanje oklopa. :)
A sa obzirom da bas svako moze da nosi RPG-ove, bilo bi prilicno nebalansirano kad bi svi samo kampovali sa raketama. :)

Ovo za oklopna vozila stoji, ali je i to uradjeno zbog balansa. Naime, oklopna vozila sluze kao forward spawn point, a problem je u tome sto sa njima svako moze da upravlja. Zamisli sta bi se desilo kada bi neki ***** pokusao road rage i zaleteo se u neprijatelje koji bi ga sasekli sa par RPG-ova. Tim bi automatski izgubio vazan deo cele taktike napada/odbrane i zestoko bi mu bile smanjene sanse za uspeh, sve zbog jednog lika koji ne kapira igru bas najbolje (ili prosto ne zeli da je igra normalno).

Ovo za igranje sa prijateljima je prilicno jasno - kada otvoris neciju profil kartu i kliknes na Join Game, upadas sa njim u squad ako u tom squadu ima barem jedno slobodno mesto.
Drugi nacin je da se napravi party kada svi ulecete u isti squad na pocetku bitke.
 
RPG ne pravi skoro nikakav damage pesadiji (cini mi se da ni nema splash damage), jer to nisu high explosive rakete, vec su napravljene za probijanje oklopa. :)
A sa obzirom da bas svako moze da nosi RPG-ove, bilo bi prilicno nebalansirano kad bi svi samo kampovali sa raketama. :)

Pa bas zbog toga sam to naveo kao pozitivnu stranu.

I Ragnarok, sutra stavi slusalicu da mi malo asistiras. :)
 
Fazon je u tome sto sam ja imao headset koji radi u party chatu pre deploymenta, ali iz nekog razloga ne mogu sa njim da pricam u igri (iako cujem ostale igrace).
Moracu sa tim da se pozabavim, danas mi je pukao prvi front prilikom odbrane, jer nisam pricao sa platoon leaderom.
 
Ja sam dobio jednu partiju i to samo jer je leader bio odlican, i stvarno su svi saradjivali. Jedva da su nam malo ostetili bunker. :) Moja uloga je bila da ganjam apc-eve. :D
 
Kod Dominationa, jedan squad ti je 1/8 tima. On bas nista ne moze da uradi ako ostali igraju lose, jer ce vam probiti front sa svih strana i na kraju i vas sahraniti udarima sa prednje strane, desno/levo i na kraju vadzusna dejstva/artiljerija. Naravno, pod uslovom da OIC ima malo mozga i da ga slusaju na nizim hijerarhijskim nivoima. Mada, definitivino je lep osecaj kada se zavrsi ravnopravna igra (a ne kao danas kada je moja ekipa sa 120 igraca sahranila 70 Raven nesrecnika :d) i kada ukapiras da neprijatelj nije probio ni vas prvi bunker...

Kod Aquisitiona i Sabotagea je to drugacije, jedan squad stvarno zna da napravi razliku.
Zato ja najvise volim Aqusition. Po meni, 128 igraca je savrseno za ovu igru. :)
 
Sutra igramo sve zajedno, npr ja sam danas igrao samo domination, samo je to bilo otkljucano. Svidja mi se sto se mogu budziti skillovi, bice ovo dobra igra. Samo nekako da rese tu opstu konfuziju, osetio si ti to malo?
 
Domination je juce i danas bio jedini rasplozivi mod, jer je juce prvi put bio predstavljen, pa hoce malo da srede mape i, generalno, da saslusaju utiske igrace vezane za mod (koji se prvenstveno svode na los frejmrejt).

Konfuzija je, u principu, mnogo cesca pojava u Dominationu nego u ostalim modovima (u modovima za 64 igraca je skoro ni nema), jer je Domination bas kompleksan mod po pitanju bukvalno svih aspekata.

Imate cistu situaciju na pocetku gde je samo potrebno braniti/napadati burn off tornjeve... koja je vrlo nestabilna, jer zbog prirode igranja sa jos 255 igraca na mapi velicine 1x1 lako je moguce prelivanje borbi 2 squada na (zamisljenu) teritoriju drugih squadova. Ovo lako dovodi do toga da probijanje prvobitnog fronta (na cije sam se gubljenje zbog loseg headseta ja zalio par postova iznad :p) nakon cega obicno sledi Respawn blockade (koju koristi napadac OIC-a, ako razume igru) koja bi trebalo da osigura da zarobljeni burn off tower ostane zarboljen dok ostali timovi probijaju na svoje (zamisljene) teritorije. Ovo dovodi do opsteg haosa (posebno kada napadacki OIC snazno pokusava da uz sve oblike snazne supresije povuce granicu fronta na sledeci skup meta), jer cesto dolazi do toga da raNbo igraci trce kao sumanuti, privlace igrace iz drugih squadova i tako od prostih 8 na 8 borbi odjednom se stvaraju haoticne situacije sa mnogo igraca. Zbog prirode samog komandovanja, imamo situaciju gde lanac komande ide od gore na dole OIC > Platoon leader > Squad leader > vojnik. Informacije o svojim vodjama i drugim vodjama, kao i svojim igracima imas na ekranu (npr. kada neko prica kod njegove ikone iznad njegovog vojnika ce se pojaviti slusalica itd.) sto znacajno pretprava HUD i dovodi do konfuzije, jer vrlo cesto dovodi do toga da ne mozes bas lako pronaci svog squad leadera na mapi (koji se obicno drzi datih naredjenja), a to je kljucno za uspesan napad/odbranu (jer, osim buffova, vrlo je bitno da svako radi ono sto se od njega trazi).

Takodje, konfuziju samo pojacavaju artiljerijska dejstva, granate, avionski udari itd. jer bluruju ekran i zestoko povecavaju opstu konfuziju. Dolazi i do zamucenja imena drugih igraca, ni sam ne znas koji su ciji, a kada u tu jednacinu ubacis losiji frejmrejt otprilike, padobranske desanta koji u zariste borbe bacaju citave squadove, ljude koji ne postuju naredjenja i prave haos, sabotere koji dizu u vazduh skenere (pa se gubi i mapa, sto je apsolutno katastrofa u Domination) - postaje ti jasno zasto vise volim mod sa 128 igraca. :)

Domination zna da radi super u odredjenim slucajevima, ali mislim da ce sve ici daleko bolje kada budu sanirali probleme sa frejmrejtom. On bas zna da zasmeta...
 
Poslednja izmena:
Sve ovo sto si ti napisao u prevodu na prost srpski jezik znaci: LUD **** ZBUNJENOG. :d
EDIT: Hhahah, pretekao me kimi. :)
 
Poslednja izmena:
Ahahahaha, pa ja odavno pricam da ovo nije samo Call of Duty na kvadrat. :d
 
Igrao sam intenzivno sa Mespatlom danas... mislim da sam mu malo pomogao da bolje ukapira kako sve funkcionise...

Igrao sam uglavnom kao squad leader (sahranili smo Valor jedno 4 puta btw :d, nisu mogli ni prvi zadatak da zavrse) i osecaj kada artiljerijskim udarima na pocetku runde pobijes 5oricu neprijatelja je.... prejak. Jedini problem je to sto je selektovanje konfuzno uradjeno, pa sam u procesu ucenja likvidirao i 6-7 svojih vojnika. :d

Inace, 128p je po meni, optimum za ovu igru, barem dok malo ne ispoliraju Domination. Framerate je u principu ok i nije sve toliko haoticno, kao sto je to slucaj sa 256p.

Trebalo bi uskoro da otkljucam mogucnost da budem platoon leader, a to bi trebalo biti jos zanimljivije od squad leadera... :)
 
Poslednja izmena:
Ja sam jos uvek prasinar ***. Sad i ja kontam kako to sve ide otprilike, i acquisition je mnogo bolji mod od dominationa. Ko je Carnex na psn-u? Video sam danas da je i on upao u betu, pa bi sutra mogli da napravimo grupu pa zajedno da igramo, mnogo je zanimljivije kad pricamo i asistiramo jedan drugom. :) Mogli bi kad se zavrsi ova beta i kad sumiramo utiske da napravimo neki tekst ljudima ovde da znaju sta da ocekuju od igre, vidim da je Ragnarok vec napravio nesto tako, ali posle prvog puta, napravicemo ponovo ja ili on kad se zavrsi.
 
Igrao sam intenzivno sa Mespatlom danas... mislim da sam mu malo pomogao da bolje ukapira kako sve funkcionise...

Igrao sam uglavnom kao squad leader (sahranili smo Valor jedno 4 puta btw :d, nisu mogli ni prvi zadatak da zavrse) i osecaj kada artiljerijskim udarima na pocetku runde pobijes 5oricu neprijatelja je.... prejak. Jedini problem je to sto je selektovanje konfuzno uradjeno, pa sam u procesu ucenja likvidirao i 6-7 svojih vojnika. :d

Inace, 128p je po meni, optimum za ovu igru, barem dok malo ne ispoliraju Domination. Framerate je u principu ok i nije sve toliko haoticno, kao sto je to slucaj sa 256p.

Trebalo bi uskoro da otkljucam mogucnost da budem platoon leader, a to bi trebalo biti jos zanimljivije od squad leadera... :)

Mene to malo i brine, da ce ta kompleksnost da uplasi masu igraca jer nece biti kao shooteri tipa cod, kz2 itd vec igra koja vise cilja na timski rad i taktiku. Mislis li da ce u igri moci da uzivaju i oni koji nemaju mnogo vremena da provale sve cake i detalje vec bi da odigraju sat vremena kad stignu a nisu bas timski igraci. Da li mogu i oni da napreduju kroz cinove sa nekim osnovnim poznavanjem kako igra funkcionise? Posto si ti igrao Socom jel ti se cini ovo kao Socom FPS sa vecim brojem igraca?
 
Mene to malo i brine, da ce ta kompleksnost da uplasi masu igraca jer nece biti kao shooteri tipa cod, kz2 itd vec igra koja vise cilja na timski rad i taktiku. Mislis li da ce u igri moci da uzivaju i oni koji nemaju mnogo vremena da provale sve cake i detalje vec bi da odigraju sat vremena kad stignu a nisu bas timski igraci. Da li mogu i oni da napreduju kroz cinove sa nekim osnovnim poznavanjem kako igra funkcionise? Posto si ti igrao Socom jel ti se cini ovo kao Socom FPS sa vecim brojem igraca?

Tesko da ce iko postici nesto u ovoj igri ako joj se posveti sat-dva nedeljno, ovo nikako nije takva igra...
 
^Znaci igra za noolife igrace ?
 
Pa ne moras biti nolifer, ali nije za one casual sto ukljuce sony jednom nedeljno i igraju pola sata. :)
 
^Znaci igra za noolife igrace ?

Ako hoces da igras ozbiljnije (squad leader, platoon leader, ili ako hoces BAS ozbiljno - Officer in Charge) onda ces morati malo vise da se posvetis... Ako hoces da se igras ubijanja onda - ne. Vrlo brzo mozes otkljucati vrhunsko naoruzanje.

Mene to malo i brine, da ce ta kompleksnost da uplasi masu igraca jer nece biti kao shooteri tipa cod, kz2 itd vec igra koja vise cilja na timski rad i taktiku. Mislis li da ce u igri moci da uzivaju i oni koji nemaju mnogo vremena da provale sve cake i detalje vec bi da odigraju sat vremena kad stignu a nisu bas timski igraci. Da li mogu i oni da napreduju kroz cinove sa nekim osnovnim poznavanjem kako igra funkcionise? Posto si ti igrao Socom jel ti se cini ovo kao Socom FPS sa vecim brojem igraca?

Prema apsolutno svemu - ovo sa SOCOM-om nema veze. Jeste, oseti se blagi uticaj ponasanja oruzja, ali ovo ostalo su nebo i zemlja.
Dalje, za bojaznost oko igraca - toga u beti (koja je potpuno nasumicni izbor) nema. Igra nagradjuje igrace koji prate naredjenja vrlo jednostavno - dobijaju 2x XP za sve sto urade na teritoriji oko trazenog zadatka (npr. kada Squad Leader da naredjenje da se brani bunker, sve sto radis oko tog bunkera ti daje 2x XP sto je OGROMAN bonus).
Naravno, sada se postavlja pitanje Squad Leadera i njihovog glupiranja... Opet, ja na to nisam naisao. Prvo, platoon leaderi su dosta ozbiljni (valjda taj cin natera vecinu ljudi da se malo vise prime na celu pricu oko upravljanja i komandovanja, ili sta vec) i stvarno se trude da analiziraju situaciju stalno i daju uputstva Squad leaderima. Squad leader dosta lako okuplja svoju jedinicu oko sebe, jer im daje buffove + imaju veci XP (jer SL obicno bira metu koja je blizu njega, kako bi dobijao XP bonus). U principu, ljudi su dosta ozbiljni (posebno na visim hijerarhijskim nivoima).

Sto se tice casual igraca, moj utisak je da ce se i oni dosta zabaviti. Ponasanje oruzja je odlicno uradjeno i daje snazan osecaj satisfakcije prilikom ubijanja protivnika, celo iskustvo je podredjeno toj zabavi, a pracenje uputstva SL-a daje takodje jak osecaj zadovoljstva (tacno se vidi da je pop-up tekst za bonus zbog izvrsenja zadatka uradjen na specifican nacin, kako bi razvio blagu zavisnost igraca prema njemu). Ovo donekle pomaze u tome da SL lakse kontrolise igrace i da ga oni zaista slusaju. Takodje, SL ima jak motiv da pravilno igra i da se ne glupira - za sve primarne ciljeve koje izvrsi, dobija leadership poene, sa kojima moze da dobije mogucnost za komandovanje platoonom, a kasnije i celom frakcijom u jednoj rundu.
 
Prema apsolutno svemu - ovo sa SOCOM-om nema veze. Jeste, oseti se blagi uticaj ponasanja oruzja, ali ovo ostalo su nebo i zemlja.
Dalje, za bojaznost oko igraca - toga u beti (koja je potpuno nasumicni izbor) nema. Igra nagradjuje igrace koji prate naredjenja vrlo jednostavno - dobijaju 2x XP za sve sto urade na teritoriji oko trazenog zadatka (npr. kada Squad Leader da naredjenje da se brani bunker, sve sto radis oko tog bunkera ti daje 2x XP sto je OGROMAN bonus).
Naravno, sada se postavlja pitanje Squad Leadera i njihovog glupiranja... Opet, ja na to nisam naisao. Prvo, platoon leaderi su dosta ozbiljni (valjda taj cin natera vecinu ljudi da se malo vise prime na celu pricu oko upravljanja i komandovanja, ili sta vec) i stvarno se trude da analiziraju situaciju stalno i daju uputstva Squad leaderima. Squad leader dosta lako okuplja svoju jedinicu oko sebe, jer im daje buffove + imaju veci XP (jer SL obicno bira metu koja je blizu njega, kako bi dobijao XP bonus). U principu, ljudi su dosta ozbiljni (posebno na visim hijerarhijskim nivoima).

Sto se tice casual igraca, moj utisak je da ce se i oni dosta zabaviti. Ponasanje oruzja je odlicno uradjeno i daje snazan osecaj satisfakcije prilikom ubijanja protivnika, celo iskustvo je podredjeno toj zabavi, a pracenje uputstva SL-a daje takodje jak osecaj zadovoljstva (tacno se vidi da je pop-up tekst za bonus zbog izvrsenja zadatka uradjen na specifican nacin, kako bi razvio blagu zavisnost igraca prema njemu). Ovo donekle pomaze u tome da SL lakse kontrolise igrace i da ga oni zaista slusaju. Takodje, SL ima jak motiv da pravilno igra i da se ne glupira - za sve primarne ciljeve koje izvrsi, dobija leadership poene, sa kojima moze da dobije mogucnost za komandovanje platoonom, a kasnije i celom frakcijom u jednoj rundu.

Znaci odgovor je DA, cak i ja ako igram kao prasinar i nemam ambiciju da budem squad leader, ili sta vec mogu da napredujem i da se osecam delom tima, pogotovo ako pratim naredjenja i radim ono sto bi trebalo da radim.
 
Da li i dalje dalju beta key ako preorder-ujes sa shopto ?
 
Nazad
Vrh Dno