Šta je novo?

Massive Action Game-MAG

Tesko ih je porediti, MAG je mnogo kompleksnija igra i cilja ne samo na drugaciju publiku, vec i na dosta drugaciji pristup igranju.

Ja imam jako visoka ocekivanja, MW2 necu ni da uzimam, jer tesko da cu imati vremena za njega od MAG-a.
 
bolje uzmi MW2 ,MAG po gameplayu nije nesto niti grafika to ti je za ubijanje dosade ako imas bas puno vremena a MW 2 ti je klasika cisto rokanje sa uzivanjem :D
 
Haha, kakvo objashnjenje :)
 
Mene igra nije nesto impresionirala gledajuci trejlere. Na primer, pokreti repetiranja su nekako brzi i deluju vestacki. Grafika, slabo i sareno. Ne znam po cemu je kompleksna.. Mape izgledaju zaista velike i krcate igracima, ali se i tu postavlja pitanje koliko je to zanimljivo. Ja sam oduvek voleo meceve sa manjim bojem igraca (u cs, CoD).. Ali videcemo..
 
bolje uzmi MW2 ,MAG po gameplayu nije nesto niti grafika to ti je za ubijanje dosade ako imas bas puno vremena a MW 2 ti je klasika cisto rokanje sa uzivanjem :D

Symo , ko boga te molim , prestani . Nemoj nam davati vise ovakve iscrpne i poeticke zakljucke :S:

Inace , citao sam dosta komentara o closed beta , i vecina ima pozitivno misljenje o igri . . .
 
Cekaj QweQwe je Syma ? Bas je za njega MAG. :d
 
MAG weapons list :

SVER: 17 TOTAL

AN-94: 30 rds, long rang Assault Rifle with low recoil and good stopping power.
RPG: Rocket Launcher
Bizon: 64 rds, Accurate SMG.
PKP: 100 rds, Powerful LMG.
SVD: 10 rds, Decent semi-auto sniper rifle.
AEK-971: Accurate Russian Assault Rifle with VERY low recoil in Full Auto.
M870: 8 rds, Standard Pump Shotgun.
P90): 50 rds, Advanced SMG with low recoil.
AK103: 30 rds, Accurate assault rifle that uses the old Ak47 round.
Galil: 35 rds, A rugged assualt Rifle with decent accuracy.
RPK: 75 rds, Standard LMG.
Kriss Super V: 30 rds, An SMG that fires .45 cal and has low recoil.
SV-98: 10 rds, Accurate Russian sniper rifle that can use a silencer.
M82A3: 10 rds, Accurate Sniper rifle that is semi-auto and fires .50 cal
RG-6: 6 rds, semi-auto grenade launcher
F57: 20 rds, accurate pistol with excellent range and penetration.

RAVEN:10 TOTAL

AUGA3: 30 rds, Accurate, decent Assault Rifle.
MP7A1: 40 rds, Advanced SMG with high accuracy and low recoil.
L96AW: 5 rds, Extremely accurate long-range Sniper Rifle.
G3A3: 20 rds, Powerful and accurate Assault Rifle.
HK417: 20 rds, Powerful and accurate long-ranged assault rifle.
MG4: 100-200 rds, Accurate LMG with a fast fire rate.
Panzerfaust 3: Advanced, standard rocket launcher.
M870: 8 rds, Standard Pump Shotgun.
XM500: 5 rds, Bolt action .50 cal sniper rifle.
F2000: 30 rds, advanced assualt rifle with moderate accuracy.

VALOR: 6 TOTAL

M4A1:30 rds, Accurate Assault Rifle.
FN SCAR LW: 30 rds, currently in use by SEALs as a rugged and accurate assault rifle.
M249: 100-200 rds, Accurate LMG with fast fire rate.
colt 1911: 7 rds, standard medium power pistol.
AT4: single shot standard Rocket Launcher.
M14 EBR: 20 rds, Accurate Assault rifle, good stopping power at long range.
 
Gun porn.

Vec vidim da cu najvise koristiti AEK-971 i AK103...
EDIT: 'Ladno nisam video da je i AN-94 u igri, a prvi je na listi. :d
Jos bolje, SVER izgleda bas ima sirok spektar naoruzanja, iako je dosta tog oruzja slicno jedno drugom.
 
Poslednja izmena:
Upao sam u private betu. Utisci valjda sutra ako DL ne bude zezao.
 
a kako si uspeo ocu da upadnem u MW 2 betu.....
 
da mogao je da kaze kako i mi da udjemo u betu nego sve za sebe uzima !
 
^LOLWTF.

Kod sam dobio na poklon. ;)

Ako toliko zelis da probas MASSIVE ACTION GAME (A NE MODERN WARFARE 2, JER JE OVO TEMA O MAG-U) pretplati se na Qore ili kupi igru unapred preko GameStopa (nista tesko :)).

Modern Warfare 2 beta, kao i sto je bilo sa prvim delom, je dostupna iskljucivo izabranim vlasnicima Xbox 360 konzole. ;)
 
Kad sam video koliko ima da se skida i da je vreme online igranja ograniceno batalio sam skidanje...
Ako se ispostavi da je beta dobra mozda cu ga skinuti i probati...
 
^Ostavis preko noci, tako sam i ja uradio i proslo je. Izgleda da su sredili probleme sa pucanjem linka.

Jedino sto smara je ovo cekanje, jer se prema nasem vremenu serveri dizu tek u 19h i drze ih upaljenim 3 sata. Drugi period je od 2 do 6 ujutru...
Sto je najgore, vikendom su u potpunosti ugaseni...
 
I.. kakvi su utisci?
 
Poslednja izmena:
Za 3 sata se pale serveri, pa cu napisati utiske cim probam.
 
Poslednja izmena:
Ako nekom treba, imam jedan demo kôd za MAG, pa ko se prvi javi... :)
 
Zahvaljujem korisniku psihodel na ustupljenom kodu. Gledacu da napisem utiske kad malo odigram. :wave:
 
Posle 2 sata igranja slede moji utisci. :)

Prvo, ja sam odusevljen igrom. Sve ono sto sam ocekivao je ispunjeno, a cak su uspeli i u mnogim stvarima da zestoko nadmase moja ocekivanja.

Pocecu od onoga najvaznijeg - ponasanja oruzja (kao sto se ocekuje od Killzone veterana :d). Ponasanje oruzja je dosta specificno. Razlikuje se od ponasanja oruzja iz SOCOM-a, CoD-a i Killzonea. Neke stvari vuku na Call of Duty, neke na SOCOM, a sa Killzoneom nema veze. Ne ocekujte osecaj kao u Killzoneu, toga ovde nema. Oruzje ima tezinu i osecate kao da se ceo vas vojnik pokrece kako bi pokrenuo oruzje, ali ni u jednom trenutku necete imati preteranih problema da pronadjete cilj uz pomoc pecurkica sto je za svaku pohvalu. Vidi se da se iskustvo vezano za kreiranje kontrola u silnim SOCOM igrama isplatilo. Ljudi jednostavno znaju na sta kontrole treba da lice kada se igra sa gamepadom. :)
Raspored komadni je vrlo slican CoD-u 4/ KZ2 alternate 2 sa tim da se R2 i L2 koriste za selekciju dostupnog oruzja (R2) i dostupne dodatne opreme (L2). Za sve nas naviknute na CoD4/KZ2 ovo ce u pocetku biti pomalo zacudjujuce, ali se brzo navikne. DPAD se koristi za selekciju chat kanala (u slucaju da imate komandirske privilegije) kao i za quick shout listu ("Need a medic!", "Need backup!" itd.), kao i za menjanje cross haira u jedan malo drugaciji koji se lockuje na FRAGO ikonu ukoliko je ona blizu njega (kako biste imali laksi pregled trenutnih naredjenja i sekundarnih ciljeva).

Mogucnosti za prilagodjavanje lika svom ukusu su ogromne. Ja sam izabrao S.V.E.R. sto je znacilo da ce imati prilicno specifican image, pa sam mu tako stavio teski oklop, nesto manji slem i hokejasku masku :)bottle:).

Posle izbora izgleda lika sledi krace upoznavanje sa opremom koju nosi.
Pored glavnog oruzja, sekundarnog oruzja (pistolj) mozete da izaberete velicinu oklopa (meni su bili na raspolaganju laksi, srednji i teski, ali mislim da ima i izbor po materijalu i jos nekim drugim kriterijumima), a zatim i dodatnu opremu.
Dodatna oprema se svodi na ekspolozivne/dimne bombe, RPG-ove (koji nisu owerpowered, kako to obicno biva, jer prave dosta nisku stetu protivnicima, ali dosta jaku stetu oklopnim vozilima), protiv pesadijske mine, opremu za lecenje itd. Ako se ne varam, postoje 4 slota (3 obicna i jedan za tesko naoruzanje, poput RPG-a).

Zatim, tu su razni dodaci koji otkljucavate ulaganjem skill poena. Jedan skill poena se dobija svaki put kada vas lik predje u naredni rang iskustva. Ja sam igrao 4-5 meceva i stigao sam do ranka 9 (1:1 KDR), pa sam tako dobio 9 dodatnih poena koje mozete ulagati u perkove poredjanje u razne kategorije.
Ove kategorije se svode na napadacke puske, sekundarno oruzje, atletiku (manje stete od padova, brze dopunjavanje sprinta itd.), eksplozivi, laki i teski snajperi, tesko naoruzanja. Cini mi se da postoji jos par kategorija, ali ne mogu trenutno da ih se setim.

Pre nego sto vas posalju u borbu (u beti su dostupni aquisition, sto je naziv za 64 na 64 "probij front i ukradi 2 protivnicka eksperimentalna vozila" i sabotage, sto je 32 na 32 "osvoji 2 satelit markera i digni u vazduh centar sa podacima").
U punoj verziji ce biti dostupni i Supression (32 na 32 DM) i Domination (128 na 128, kontrola ratista, glavni mod u igri).

Respawn je resen na vrlo pametan nacin, koji uz to skoro u potpunosti eliminise campinga. Prvo, kada umrete ne respawnujete se sami vec iskljucivo sa svojom jedinicom (ili njenim delom) na nekom od markera. Ukoliko igrate Sabotage, respawnovacete se u jednom od 2 napustene fabrike, da biste zatim trcali na drugi kraj mape (ne treba vam dugo za ovaj poduhvat) i pokusavali da odbijete napad protivnika. Protivnik ce raditi isto to, ali sa malom razlikom. Ukoliko uspe da zarobi oba markera, otvara vrata (ovo je metafora :d) ka glavnom cilju - data centru. Tada protivnik dobija mogucnost da se respawnujem putem padoobranskog desanta i time ustedi dragoceno vreme. Snajperska podrska moze u teoriji da desetkuje celu padobransku jedinicu pre nego sto dotakne zemlju, ali se to retko desava. Ovakvi nacini respawnovanja (posle 30 sekundi, sa celom jedinicom) uz snajpersku podrsku u praksi u potpuno eliminisu kampovanje. Svaki kamper ce ili popiti snajperski metak ili ce ga novo stvorena jedinica jednostavno ubiti (verujte mi, ovo bezgresno funkcionise u praksi. Campinga NEMA.)

U Aquistionu su stvari drugacije. Protivnik prvo treba da unisti bunkere (na cijem se vrhu nalaze neverovatno efikasni tureti koji kose protivnike kao da su napravljeni od secera), a za cije je unistenje potrebno postaviti C4 i sacekati da se detonira (ovo je moguce postici ili rushom, sto se jako retko desava, ili celicnom zavesom, sto je ustvari probijanje APC-a + dimna zavesa i stalno respawnovanje kod samog bunkera). Posle toga, moguce je ili ici direktno na vozilo (mada, potrebno je probiti jos nivoa zastite uz unistenje nekoliko vecih kapija, kako bi vozila mogla da prodju) ili je moguce postepeno potiskivati neprijatelja (unistavati mu minobacacku, artiljerijsku i UAV podrsku, sto predstavlja ogromnu prednost).
Ono sto je zanimljivo jeste da su raNbo igraci iskljucivo nizeg nivoa. Cim odigrate koju igru ukapiracete da je priliv iskustva DRASTICNO veci kada pratite zadati cilj i igrate u korist svog tima. Ovo je omoguceno time da squad i platoon leaderi biraju i postavljaju mete na mapi, u cijoj okolini vi dobijate dodatne poene za ubijanje, pomoc prilikom ubijanju i izvrsenju samog cina popravka ili unistenja trazenog objekta (npr. ako je FRAGO naredba na protivnickom bunkeru, dobijacete dodatno iskustvo za ubistva i pomoc u ubijanju, ali cete dobiti i ogroman bonus ukoliko postavite C4 i dignete bunker u vazduh, sto nije nimalo naivan cilj). Druga stvar koja pomaze u tome da se igraci koncentrisu na zadati cilj jeste cinjenica da u okolini vodje jedinice ciji ste clan dobijate razne bonuse, koji variraju od duzeg vremena koje mozete provesti u sprintu do brzeg menjanja sarzera na oruzju). U praksi, sve vrlo lepo funkcionise i igraci ce se zaista koncentrisati na izvrsavanje zadataka. Naravno, ako hocete da igrate u raNbo stilu, mozete i to da uradite. :)

Klan podrska postoji, ali nije previse napredna. Moguce je napraviti klan, koji sluzi kao platforma za okupljanje igraca i, naravno, dobijate tag pored imena. Nema klan vs. klan igranja.

Frakciju (SVER, Raven, Valor) birate na pocetku. Koliko je meni poznato, moguce ju je kasnije promeniti, ali ja ne znam tacno kako.

Ulazak u bitku je iznenadjujuce brz. Posle biranja bitke u kojoj hocete da ucestvujete, igra vas dodaju na red cekanja. Kada se formiraju timovi (tj. kada se predje minimalna granica potrebnih igraca) igra krece da ucitava mapu, sto se odvija iznenadjujuce brzo.

Ono sto je, medjutim, mene najvise iznenadilo (u pozitivinom smislu) jeste GRAFIKA. Ocekivao sam grafiku sa uzasno filtiranim teksturama, mnogo aliasinga, popupom, losim osvetljenjem itd. ali me je kvalitet grafike apsolutno sokirao (da napomenem da sam igrao Killzone 2 sat i po vremena pre ovoga).
Aliasing je prisutan u iznenadjujuce maloj kolicini (a ja sam igrao sa Game Modom, koji maksimalno nabije sharpness), popup postoji ali uopste ne smeta, jer ga tesko primecujete, teksture se odlicno filtrirane i nikako nisu mutne, osvetljenje je dinamicko, a art style je jako, jako lep. Igrom dominiraju svetle boje, sa MNOGO zelenila i drugih stvari koje NIKAKO ne vuku na sivilo i crnilo. Posle SOCOM-a, koji nikada nije bio preterano jak u grafickom segmentu, ovo je izuzetno iznenadjenje. Ocekivao sam grafiku koja bi se mogla oznaciti kao strogo u sluzbi funkcije, ali je MAG zaista, ZAISTA lepa igra. Framerate je iznenadjujuce dobar za betu. Iako ima nekih problema, ovo ce skoro sigurno biti ispravljeno dok igra ne ode u gold (poslednji update je prema recima igraca drasticno popravio frejmrejt). Tearing nisam primetio.

Meniji su izuzetno lepo dizajnirani (jos jedan sok za mene posle SOCOM-a). Na komande se odazivaju ekstremno brzo i imaju vrlo vedar i blag dizajn. Po pitanju prezentacije, igra je cista 10ka. Osim gomile medalja koje mozete da osvojite, tu su i ribboni (sistem slican onome iz Resistancea 2 - ribbon dobijate za odredjene akcije, a medale vise sluze za pokazivanje koliko ste vremena ulozili u igru, iako ih ima zaista mnogo i dosta su razlicite po pitanju trazenog zadatka).

Lag nisam primetio ili je fenomenalno maskiran. Da napomenem da je ovo beta namenjena SAD-u, pa tako pretpostavljam da se i serveri tamo nalaze.

U svakom slucaju, ja sam za sada odusevljen. Od sutra ce period kada su serveri otvoreni biti drasticno produzen, pa cemo biti u prilici dosta vise da igramo.

P.S.
Izvinjavam se na mogucim gramatickim greskama, nemam sad vremena da proveravam pravopis. :)
 
Hvala ti na detaljnom opisu igre, po ovome sto si rekao, vredi kupiti i igrati... :) samo mi reci, kad izlazi igra?
 
Aaaa bas mi se igra, dobio sam kod, ali ne radi nesto, nece da ga prihvati. Ragnarok, treba ici na redeem code jel? Tamo sam isao i odbija mi kod. :(
 
Poslednja izmena:
Aaaa bas mi se igra, dobio sam kod, ali ne radi nesto, nece da ga prihvati. Ragnarok, treba ici na redeem code jel? Tamo sam isao i odbija mi kod. :(
Mozda je US kljuc, probaj sa US account-om ako ga imas...
 
Da, mogli bi neki screen-ovi.. Ja sam jos uvek rezervisan u vezi ove igre, jer mi se cini da nije toliko pick up and play, ili gresim? Jos ako partije dugo traju, tesko da cu imati vremena za te 1000 protiv 1000 akcije :)
 
Hvala ti na detaljnom opisu igre, po ovome sto si rekao, vredi kupiti i igrati... :) samo mi reci, kad izlazi igra?

Igra izlazi 26. januara 2010.

I da - prema ovome sto sam ja video u 2 sata igranja definitivno je vredi kupiti. :)

Aaaa bas mi se igra, dobio sam kod, ali ne radi nesto, nece da ga prihvati. Ragnarok, treba ici na redeem code jel? Tamo sam isao i odbija mi kod. :(

Procitaj Rankov post, najverovatnije je to u pitanju. Ako nije to, onda kod nije validan.

da nisi sve za sebe uzeo sad bi i mi igrali..

daj neke screenshots-ove

Sa cim da napravim screenshotove? :)
Igra nema photo mode. BTW Ovo je jedna od onih igara koje mnogo bolje izgledaju u pokretu.
Boris Lozac je napisao(la):
Da, mogli bi neki screen-ovi.. Ja sam jos uvek rezervisan u vezi ove igre, jer mi se cini da nije toliko pick up and play, ili gresim? Jos ako partije dugo traju, tesko da cu imati vremena za te 1000 protiv 1000 akcije

Sto se tice pick up&playa igra je neverovatno udobna. Otvoris world view, nadjes bitku koja ti odgovara i kliknes na nju. Igra te ubacuje u raspored i onda mozes slobodno da se kreces po menijima, da menjas oruzje, da gledas medalje i ribone, bavis se svojim klanom itd. Kada se dovoljno igraca skupi (a dok sam ja igrao to je vrlo kratko trajal) igra ce poceti da ucitava mapu. Igraci se automatski rasporedjuju u jedinice, gde imate jos jedan dokaz o ekstremnoj efikasnosti menija i njihovom fantasticnom odazivu - profil karta igraca (koja je vrlo, VRLO kompleksna) se ucitava za manje od sekunde. :) Za slicne stvari se u 99% igara ceka nekoliko sekundi. Bukvalno, sve zivo reaguje instantno i ja sam bio sokiran koliko su ljudi fantasticno odradili UI.
Sto se tice bitaka, one se vrte od 15 do 20 minuta. U principu, ako je jedan tim dobro organizovan, vrlo brzo moze probiti sve slojeve odbrane i baciti protivnicki tim na kolena. Kada se bitka zavrsi, imas na rasplolaganju 15ak sekundi da slavis pucajuci u vazduh. :bottle:

Takodje, ono sto je vrlo zanimljivo jeste zestina kojom igra prikazuje ratnu situaciju. Iako odise nekom vedrinom i blagim bojama (sto je po meni ogroman +, jer ne gotivim opste sivilno uz pokoju braon boju), kada A-10 krene da dejstvuje bukvalno se sledis kada cujes udare bombi i avione kako te prelecu.

EDIT: Izgleda da ima XMB screenshot funkciju, napravicu neke fotke sutra, pa cu okaciti. :)
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno