- Učlanjen(a)
- 17.01.2009
- Poruke
- 8,233
- Poena
- 605
Druze, mnogo si agresivan.
Ali odgovoricu ti, a tvoje pravo je da se ne slazes, nije mi cilj da tebe licno ubedim u bilo sta.
MOJE misljenje (a verujem da se dosta ljudi slaze) je da prica koja nema "resolution" nije vredna pricanja. Pogotovo ako je sve do samog kraja obecavalo to. U ovom konkretnom slucaju mi se cini kao da je u jednom trenutku tim koji je odgovoran za pricu ustao, rekao da ih to vise ne interesuje i da idu svojim putem, pa je umesto njih ko zna ko sklepetao kraj cisto samo da se kaze da je igra zavrsena.
Nema smisla da se nesto sto traje toliko godina zavrsi ovako kako se zavrsilo. Cak i da se ostavlja citaocu/igracu na volju da popuni rupe, moras da mu ostavis rupe a ne veliku crnu rupu koja nema kraj.
@kartelusm
Agresivan? Sta te navodi na to?
Ja samo govorim o tome da svako ima drugacija ocekivanja, interpretacije, razumevanje nekih stvari. Ako ti mislis da je prica imala drugu putanju pre svega to je tvoja stvar, mi ne mozemo da znamo o cemu su pisci razmisljali i koliko su oni kreativni bili u celokupnom ciklusu pisanja. A i vide se kreativne blokade tokom igre i menjanja tokova price, dimenzija karaktera i njihovih odnosa u prici. Meni licno kompletna prica nikada nije delovala nesto fenomenalno, tj. pre svega se svodila na sitne polemike, prepucavanja i obicne klisee, ali ono sto je cinilo igru je osnovna pozadinska prica EPSKIH razmera o zivotu u univerzumu, koja je tek na kraju isplivala na povrsinu. U njoj i njenoj glomaznosti je ona ideja o "malim zivotima" i velikim stvarima koji cine zivote. To je i uloga Sheparda u celoj prici, jedan heroj koji se posle koliko vremena i ciklusa nadje da nesto resi, ali kao i svaki skromni heroj on je expandable i njegovi ucinci samo doprinose vecoj stvari, zivotima drugih i ciklusima tih zivota, u nasem slucaju mehanickih i sintetickih.
To sto neki ne razumeju neke stvari, imaju drugacija ocekivanja jednostavno i cini rampage na netu u vezi kraja ove igre. Ne, kraj nikada ne mora detaljno da bude objasnjen, neke stvari kroz umetnost (da nazvacu ovu igru umetnoscu) moraju da se licno interpretiraju, povezu sa igracem i njegovim shvatanjem umetnosti, a to sto vecina misli o necemu (kraj ove igre) ne znaci da je to amin za to.
@muzzy
lol ja odlucio koji je kraj.
Ja samo kad sam pricao na osnovu starog zavrsetka o njegovim mogucnostima interpretacije zbog njegove otvorenosti, ti me razape jer imam drugacije misljenje.
A kako se karte sad okrenuse... sto se mene tice mozda je i bilo bolje sa starim krajem, imalo je vise mogucnosti za interpretaciju i bila je ta "umetnicka sloboda" da ostavlja drugaciji utisak i misteriju na svakoga. Eto ti si ostao pri starom kraju i tvojoj zelji i "vidjenju" price.
A sto se tice deteta, nekoliko puta sam ponovio da dete ima oblik u Shepovoj svesti, da ono nije tu u realnom svetu, jer je ono neka inteligencija koja mora da uzme oblik da bi se nekome prikazala. Rekoh i da podseca na figuru oca iz Kontakta... ako ne znas o cemu se radi u Kontaktu, shvati to kao vrstu inteligencije koja nema jasan oblik za nas, vec mora da uzme neki oblik da bi nam se prikazala.
A sto se tice deteta, nekoliko puta sam ponovio da dete ima oblik u Shepovoj svesti, da ono nije tu u realnom svetu, jer je ono neka inteligencija koja mora da uzme oblik da bi se nekome prikazala. Rekoh i da podseca na figuru oca iz Kontakta... ako ne znas o cemu se radi u Kontaktu, shvati to kao vrstu inteligencije koja nema jasan oblik za nas, vec mora da uzme neki oblik da bi nam se prikazala.
Poslednja izmena: