P$ych0
Slavan
- Učlanjen(a)
- 07.06.2005
- Poruke
- 2,030
- Poena
- 390
Moja oprema
- CPU & Cooler
- AMD Ryzen 9800x3d, Phanteks Glacier One 420
- Matična ploča
- ASUS ROG Crosshair x870e Hero
- RAM
- 48GB G.Skill Trident Z Neo 8000
- GPU
- Nvidia RTX 5090
- Storage
- 4TB Crucial T705, 4TB Samsung 990 Pro
- Zvuk
- Sennheiser Game Zero, Momentum 3 wireless
- PSU
- Seasonic Prime TX1600 Noctua Edition
- Kućište
- Antec Flux Pro
- Monitor
- Aorus FO32U2P, Dell U2715H
- Miš & tastatura
- Logitech MX518 Legendary, Corsair K70
- Laptop
- Lenovo Legion
- Mobilni telefon
- Pixel 7 pro
- Pametni uređaji
- Philips Hue, Shelly, Alexa
- Pristup internetu
- Kablovski internet
pa igra je daleko prostija nego kec, borba pricha sve... ok ispolirali su najveci nedostatak prethodnika, liftoveborbe jednostavne, "kvestovi" gotovo svi vezani za pronalazak posade, ne i za samu pricu... ali ok, najavili su da ovo nece biti ni onoliki rpg koliki je bio kec, tako da bozica sto se mehanike tice...
opet sama prica ima mnogo manje obrta i interesantnih detalja nego kec... ja bih voleo da mi neko kaze sta je to u drugom delu bolje nego u prvom (osim liftova, sporednih zadataka po planetama, i modela zenskih aleana)
Tacno, igra po prici nije bolja nego kec. Sve vise mi se cini da je samo jedan korak do treceg dela kada ce postati zanimljivije (nadam se). Mislim 90% vremena skupljam ekipu.
Pomagajuci likovima se stvara dubina i grade likovi i njihovi odnosi, to je ok. Ali izbacise mi MAKO, jedna od najsvetlijih tacaka prvog dela (a koliko se secam u kontrolama u igri postoji zaseban deo "DRIVING"))
Ne zalim RPG elemente, pogotovo onako traljavo ubacene u ME1, bitnija mi je prica i atmosfera. Borbe su zanimljivije i manje naporne nego u prvom delu, ali su i dalje prosek.
Voice acting je na nivou, sto je bilo i za ocekivati. Grafika je na istom nivou kao prethodni deo s razlikom sto su lighting efekti dosta poboljsani.
Mozda su optimizovali kod, ali je cinjenica da su svi nivoi u igri MNOGO vise klaustrofobicni i uzi nego u prvom delu. Setite se samo Citadel kako je izgledao tamo, mnogo bolje docaran efekat prostranstva. Ovde nije maltene ni 1/3 onoga - tu su dobili na performansama.