Šta je novo?

Logitech Z-5500 i kako nasi servisi "servisiraju" komponente pod garancijom

twister

Čuven
Učlanjen(a)
25.12.2001
Poruke
1,912
Poena
660
Ovako...

U decembru 2008. uzeo sam komplet zvucnika Logitech Z-5500. Garancija je vazila na 2 godine. Zvucnici su uzeti u jednoj, na ovom forumu, poprilicno hvaljenoj firmi. (sam vlasnik je clan ovog foruma). Necu reci jos uvek o kojoj se firmi radi, jer ne verujem da je do njih ovo sto cu dole opisati, ali definitivno jeste do servisa (ili firme od koje su oni) nabavili ovaj set zvucnika koji su meni prodali.

Evo sta je problem:

Zvucnici rade ok. Stvarno nemam zamerku. Medjutim pre 3-4 nedelje, pozadinsko osvetljenje na displaju od kontrolne jedinice je nestalo.
Znaci displej je i dalje prikazivao informacije ALI bez pozadinskog osvetljenja. (najbolji primer je displej mobilnog telefona kada ga posmatrate dok mu pozadinsko ovetljenje ne radi. Sve se dakle vidi, ali nema svetla. U mraku, naravno, ne vidi se nista).

Elem... prvo sam kontaktirao vlasnika preko bencha i nakon sto sam mu objasnio o cemu se radi, zamolio sam ga da mu donesem zvucnike na reklamaciju kada on bude prisutan u prostoriji/kancelariji posto sam od njega licno i preuzeo zvucnike pre oko 1.5 godine. On se javio i objasnio da je trenutno u frci jer mu firma prelazi iz sztr u d.o.o. A da 'sledece' nedelje ide na 10-ak dana u inostranstvo, i zato me zamolio da odnesem kod njegovih kolega/radnika u firmu kako bi se to sto pre pokrenulo. (ili da sacekam da se on vrati, 'ali za tim stvarno nema potrebe' kako je rekao). Iako sam iz prva zeleo da ipak sacekam da se vlasnik vrati, na kraju sam popustio i odneo zvucnike u firmu. (nosio sam samo kontrolnu jedinicu, bas, i kabl sto napaja bas, jer je to bilo potrebno za servis).
Momci u firmi su primili zvucnike i to je sve proslo ok.

Takodje sam ih pitao da li su saznali iz servisa zbog cega bi moglo da nestane pozadinsko osvetljenje, i momci su mi rekli kako su im servisa saopstili da "bas (woofer) od Logitech Z-5500 u sebi ima neko kolo koje propusta vise struje u kontrolnu jedinicu, pa da zbog toga displej na njoj 'crkava' i da se ono takodje treba zameniti".

E sada...

Pitao sam ih kada se moze ocekivati da kontrolna jedinica bude vracena popravljena sa servisa, i momci u firmi su rekli 'pa obicno traje 5-6 dana a maximum 10-ak dana).
Koliko se secam zvucnike sam odneo u jedan ponedeljak.

-Ljudi iz firme rekli su da ce me zvati kada zvucnici budu vraceni sa servisa.
-Sledeceg ponedeljka, posto me do tada niko nije zvao, ja zovem njih i pitam ima li kakvih novosti. Covek iz firme kaze da nema informacija i da ce pitati, pa da mu se javim sutradan kako bi mi preneo kako stoje stvari.
-sutradan (utorak) ja zovem i pitam da li je zvao. On kaze jeste. "rekli su mi iz servisa da su porucili novi deo i da se taj deo ceka da stigne". Ja pitam...'zna li se kada bi mogao stici?" i lik kaze "iskreno stvarno ne znam kada. Rekli su mi tokom sledece nedelje, a da li ce to biti u ponedeljak ili u petak, stvarno ne znem" Ja rekoh, 'ok'.
-Medjutim vec u petak, zove mene taj lik iz firme i kaze 'stigli zvucnici'

Znaci deo koji ce stici 'ne znam da li u ponedeljak ili u petak sledece nedelje, odjednom se pojavio u petak 'ove' nedelje'. Zanimljivo.

No dobro, ja sav zadovoljan, sto cu konacno dobiti zvucnike nazad (jer bez njih sam ko gluv) i sto nisam bas toliko cekao (kao neki cija sam iskustva citao ovde po forumu u vezi sa nasim servisima), predjoh preko toga.
U subotu (znaci sutradan) nisu radili, pa sam zvucnike podigao sledeceg ponedeljka. Tj. 28. Juna 2010

Otvorio sam kutiju u firmi, pregledao je tamo da vidim da li ima nekih ostecenja. Bilo je par tackica na kontrolnoj jedinici, ali ...nisam hteo da trazim dlaku u jajetu jer jesnostavno, razmisljao sam, ta se kontrolna jedinica nekako morala otvoriti). Elem nista preterano bitno za 'dizanje uzbune'.

Dodjem kuci, prikacim sve, i... ne kapiram sta vidim. Jednostavno displej je previse osvetljen i nekako 'bled'. Iz uglova bljesti svetlost (kao 'probijanje' ili kako se to vec strucno zove).
Ostavio sam ih par dana da mi se 'slegne utisak' razmisljajuci 'mozda se bre tripujem' mada je osecaj bas bio nezgodan jer znam kako je displej radio pre nego sto je svetlo nestalo.
U medjuvremenu pogledam 'sa strane' od kontrolne jedinice i vidim da se vidi kao neko svetlo. Iskreno, dok je displej radio, nisam nista zagledao. Ali sada to svetlo na njemu tako isijava iz uglova da ne mogu da se otmem utisku da 'unutra' sa strane sijaju dve 'lampice'. Kada sam video da svetlo sija po strani kontrolne jedinice, konacno mi sine: "ne bih se iznenadio da su u servisu samo montirali 2 diode da osvetljavaju ekran i zato to tako izgleda kako izgleda.

U medjuvremenu, jedan clan ovog forumu (usput moderator), prodaje ovaj set zvucnika. Dodjem na ideju da ga kontaktiram, i sve mu objasnim. Zatrazim da mi snimi njegovu kontrolnu jedinicu, kako bih se crno-na-belo uverio da nisam poludeo.

Medjutim kako nije imao kameru, ja sam snimio moju kontrolnu jedinicu i poslao mu snimak. Covek je pogledao i slozio se da ovo apsolutno ne izgleda kako bi trebalo da izgleda. I da sam verovatno u pravu kada mislim da su u servisu stavili samo 2 led diode sa strane da osvetljavaju displej.
Zaista sam poceo da pzdim strahovito. Pa jel moze nesto iz ovih srpskih servisa da izadje a da ga ovi tamo ne 'skarabudze' po principu 'drzi vodu dok majstori odu'.

EVO moj snimak (webcamerom) kako izgleda i u kom je stanju dispej na kontrolnoj jedinici od mojih Logitech Z-5500 zvucnika nakon sto je vracen iz servisa: (olovkom sa ukazao i na svetlost sa bocne strane kontrolne jedinice)

(imate takodje ovaj fajl sa youtube-a u 3 rar arhive u attachment-u, pa ko zeli moze da skine)

[YOUTUBE]39EEc7mrO1U[/YOUTUBE]




Takodje uspeo sam da nadjem jedan klip na youtube-u, koji je postovao neko ko je imao isti problem tj. displej je prikazivao informacije ali bez pozadinskog osvetljenja. Identican moj slucaj pre odnosenja u servis. Pa ko zeli moze i ovo da pogleda.

[YOUTUBE]THPlakO2Qeg[/YOUTUBE]


Eto...

Jeste da sam kupio ove zvucnike, ali ih zaista nisam cimao. Uvek slusam sve na '3 kockice'. Ponekad povecam na 4 kockice i to je sve. A kontrolna jedinica moze da pojacava zvuk do 20-ak kockica. Ja jednostavo 'nisam smeo' da ih 'maltretiram' jer bi se moji odmah bunili zbog buke koja bi se stvorila. A i sa 3 kockice je poprilicno bucno (a za mene dovoljno priliko gledanja flimova).
Razocaran sam...
Svaku svoju komponentu (posebno one koje nisu nimalo jeftine) cuvam veoma dobro. Pozadinsko na displeju je nestalo. Zasto? Zaista ne znam.
Imam garanciju do kraja 2010. i odneo sam komplet u firmu u kojoj sam ih kupio a oni dalje u servis.
Da li je moguce u ovoj prokletinji od zemlje bar jednom odneti nesto u servis a da ne strepis od raznih mahinacija. :(

Ako neko hoce, neka prokomentarise snimak sa youtube-a koji sam okacio, ali ne na youtube-u vec ovde.

Hvala.

p.s. Kao sto rekoh cuvam svoje komponente, pa samim tim nisam imao to 'zadovoljstvo' da ih nosim po servisima. Zato i ne znam kako tacno da se ponasam po pitanju garancije. Po nekom mom misljenju, vreme koje su zvucnici proveli na servisu bi trebalo negde da se upise jer ih ja nisam koristio. Ali sa ovim nemam iskustvar pa ako neko zeli, mogao bi da mi kaze kako da se ponasam.
Meni u firmi prilikom podizanja kontrolne jedinice sa servisa, niko nije nista upisivao, belezio, i sl. u vezi sa garancijom. Jel to tako treba? Jel postoji neki period do koga se duzina trajanja garancije ne menja ako je nesto odneseno na servis?
Ako postoji odredjeni period za koje se ne produzuje garancija, plasim se da je to razlog zasto su mi tako 'brzo' sa servisa vratili 'popravljenu' kontrolnu jedinicu.

Stvarno strasno. Pa ovo su najskuplji Logitech zvucnici. I ako je nesto crklo (ne mojom krivicom) i u garantnom roku, valjda bi trebalo da se popravi kako treba. :(
Nisu ovo X-540 zvucnici od par desetina eura. :(
 

Prilozi

  • Los_servis_kontrolne_jedinice_od_Logitech_Z-5500.part1.rar
    990 KB · Pregleda: 67
  • Los_servis_kontrolne_jedinice_od_Logitech_Z-5500.part2.rar
    990 KB · Pregleda: 46
  • Los_servis_kontrolne_jedinice_od_Logitech_Z-5500.part3.rar
    596.3 KB · Pregleda: 38
Poslednja izmena:
U svakom slucaju, mogu takodje da potvrdim da osvetljenje kontrolne jedinice Z-5500 ne izgleda ovako - svetlost je ravnomerna po citavom displeju, nema "isijavanja" i "probijanja" u uglovima... a kada se pogleda sa strane, apsolutno nema nikakvog probijanja svetlosti, ne vidi se ni najmanji zrak.
Upravo gledam u centralnu jedinicu svog kompleta.

Tako je bar na mom setu, ali i jos na par u koje bar povremeno gledam od drugara... ali verujem i sa svim ostalim (ispravnim) primercima.
Neko je tu nesto budzio.
 
Naravno da je budzeno. Meni takodje odavno ne radi to svetlo i mrzelo bi me da samo zbog njega nosim na servis koji bi trajao ko zna koliko i mozda zavrsio kao ovaj tvoj.:D
 
U svakom slucaju, mogu takodje da potvrdim da osvetljenje kontrolne jedinice Z-5500 ne izgleda ovako - svetlost je ravnomerna po citavom displeju, nema "isijavanja" i "probijanja" u uglovima... a kada se pogleda sa strane, apsolutno nema nikakvog probijanja svetlosti, ne vidi se ni najmanji zrak.
Upravo gledam u centralnu jedinicu svog kompleta.

Tako je bar na mom setu, ali i jos na par u koje bar povremeno gledam od drugara... ali verujem i sa svim ostalim (ispravnim) primercima.
Neko je tu nesto budzio.


Hvala CAR-e za komentar. Samo jos jedna potvrda da nisam 'skrenuo'. (koji sad smajli da stavim ovde?) ...evo :(



@Gdin_M: Ja sam ih odneo jer jednostavno na to imam pravo. U garanciji su. I kvar nije prouzrokovan mojom krivicom. Dakle, samo zelim ono sto sam platio.
Zvucnici su radili kako treba (pre odnosenja u servis) i na njih nisam imao zamerku. Verujem da i sada rade nepromenjeno, bar nisam primetio nista za ovih par dana. Po dolasku kuci, pogledao sam srafove na bass-u kako bih se uverio da li je otvaran. Mozda nisam dovoljno strucan, ali mi se cini da ni bass nije otvaran jer se ne vide one 'sitne ogrebotine' kada se srafciger stavi u leziste srafa. Ko zna, mozda bass nisu ni otvarali. Stvarno ne znam...

U vreme kada sam uzimao zvucnike, mogao sam ih uzeti u jednoj poznatoj firmi (G......N) ali oni su davali garanciju od samo 1 godine, za sta sam mislio da nije korektno ako se uzima najskuplji proizvod. Zato sam zvucnike uzeo preko druge (na ovom forumu prilicno hvaljene firme) koja je davala 2 godine na zvucnike.
Sad' ne znam da li da kazem da je bolje sto sam uzeo zvucnike kod njih sa 2 godine garancije jer sam sada mogao da ih nosim u servis ili sam se prevario i trebao da uzem kod one firme sto je davala samo 1 godinu garancije. Mozda bi taj komplet sada radio bez problema. :( (moderator koga sam kontaktirao preko pm-a mi je rekao da je svoj komplet uzeo preko te druge firme (G......N) sa 1 god. garancije i da njegov komplet izgleda kao i prvog dana, nepromenjeno.
 
Poslednja izmena:
Pa ovako prijatelju....

Ako ti je bilo koji redovno kupljeni (fiskalni i garancija) proizvod ode u servis,servis MORA da upise u garanciju (ima posebna sekcija na njoj) kad je primio i kad je "izasao" proizvod iz servisa tj,automatski ti se produzava garancija za taj period.Plus redovni servisi (npr BG Electronic,WEG,Alpha Copy,Refot...) daju kopiju interne nazovimo "prijemnice" gde se navodi sta,kada,gde,na sta se zali korisnik,dijagnoza,opis radova i "otpusnica" sa datumom kad je izasao iz servisa.
Ako to nemas tvoji zvucnici fakticki nisu videli servis.
Ako si vec tako prosao nazalost napisi ko su ti "serviseri" pa da i mi znamo.
I da sam na tvom mestu kontaktirao bih direktno Logitech i poslao im link sa videom,bas me zanima sta ce reci...
 
Ma kapiram te, naravno da imas pravo na popravku i zamenu ako su u garanciji. Inace ja sam se zezao na tvoj racun, nazalost, zbog ovako lose "popravke".:) Sorry.:wave:

Jedino ostaje da ponovo pozoves i da im trazis da ponovo nameste, tj. ove dve diode sto su ovako lose zbudzili.:D
 
Pa ovako prijatelju....

Ako ti je bilo koji redovno kupljeni (fiskalni i garancija) proizvod ode u servis,servis MORA da upise u garanciju (ima posebna sekcija na njoj) kad je primio i kad je "izasao" proizvod iz servisa tj,automatski ti se produzava garancija za taj period.Plus redovni servisi (npr BG Electronic,WEG,Alpha Copy,Refot...) daju kopiju interne nazovimo "prijemnice" gde se navodi sta,kada,gde,na sta se zali korisnik,dijagnoza,opis radova i "otpusnica" sa datumom kad je izasao iz servisa.
Ako to nemas tvoji zvucnici fakticki nisu videli servis.
Ako si vec tako prosao nazalost napisi ko su ti "serviseri" pa da i mi znamo.
I da sam na tvom mestu kontaktirao bih direktno Logitech i poslao im link sa videom,bas me zanima sta ce reci...

Hvala na informaciji.

Nije problem da kazem koja je firma u pitanju. I nije mi problem da posaljem i video diretkno Logitech-u (sto cu verovatno i uraditi, cisto da vide ko im 'servisira' komponente u Srbiji). Takodje znam i za onu poslenju opciju koju ni jedna firma ne voli (tako da je i to otvoreno). Ali hajde da vidim prvo sta ce mi odgovoriti sam vlasnik firme (kome sam poslao link ka ovoj temi).

Ne mogu da kazem, za sada je sve delovalo 'opusteno' sa njihove strane. (znaci nisu me primili neki namrgodjeni tipovi sa nekim psovkama i slicno) tako da su ostavili relativno pozitivan utisak. Ja i dalje zelim da verujem da ovo nije do njih vec do samog servisa kod koga su oni odneli komplet.

Znam samo da kaga sam ih prvi put zvao telefonom, da su me pitali da li je uredjaj u garanciji, i da li imam papir od ovlascenog servisa. "Ako nemas, nije nikakav problem, samo donesi garanciju". Rekao sam im da sam, prilikom kupovine, od njih dobio samo garanciju. Rekli su "ok, nije nikakav problem. Da imas papir od ovlascenog servisa bilo bi najbolje da komplet odneses diretkno u servis, ali posto ga nisi dobio od nas, ok nikakav problem. Samo donesi garanciju sa kompletom"
 
Poslednja izmena:
Koliko ja vidim, tebi ovde ta firma o kojoj pricas nije nista kriva. ne rade oni servis tog proizvoda, vec ovlasceni servis. Oni su te zvucnike prosledili u servis. Nisu ti ga oni popravljali i koliko vidi ispali su skroz korektni prema tebi!
S druge strane, obrati se vlasniku te firme o kojoj pricas i reci da nisi zadovoljan popravkom i nek vrati u servis i da se popravi kako treba i gotovo.

EDIT: A to u kojoj firmi si uzeo, apsolutno nema veze. Nekoga bolje sluze zvucnici, al eto tebi se zadesilo da crkne displej tj. pozadinsko osvetljenje. To sto je 2 god. garancija ti je samo prednost a ne mana.
 
Poslednja izmena:
Ja i nisam nigde rekao da su ljudi u firmi bili nekorektni. Samo, eto, ne mogu da sakrijem razocarenje jer se sve desilo komponenti koju sam uzeo preko njih.
Secam se...kada sam se odlucivao kod koje cu firme da uzmem, vodio sam se kolicinom pozitivnih iskustava clanova bencha sa tom firmom. I rasmisljao sam... ako je firma toliko korektna, onda sigurno i sve ostalo (ukljucujuci i servis) radi bez problema. Odnosno, nisu se vezali za neke pocetnike.

Kao sto rekoh ne smatram da su bili nekorektni (bas naprotiv). Iz tog razloga i ne zelim jos uvek da kazem koja je firma u pitanju. Jer, kao sto si rekao, nisu oni popravljali zvucnike vec servis.
Ali opet, mogli su da mi bar upisu da je komplet bio na servisu da imam crno-na-belo da sam ga nosio na reklamaciju. Medjutim, iako sam, secam se garanciju stavio kod njih na sto prilikom preuzimanja i kontrole komponenti, nisu taj papir cak ni pogledali makar onako iskoso. Rekoh...'valjda ne treba nista da se belezi'.


Sto se tice garancije, znam da je duzi period samo prednost. Ali... MOZDA da sam ih uzeo u drugoj firmi sa 1 god. garancije, MOZDA sada ne bih imao nikakvih problema.
Jednostavno, prilikom kupovine vodio sam se mislju da kada vec placam za najskuplje logitech zvucnike, da se bar 'obezbedim' sa duzom garancijom. Ispada da sam iduci za tim, zapravo sebi izbaksuzirao da ce mi garancija u jednom momentu zaista trebati. :(
 
Prodavnica u kojoj si odneo na reklamaciju, bila je u obavezi da ti da kopiju prijemnice na kojoj je stavljen opis kvara na koji se zali korisnik, kao i datum prijema. To sto su ti oni verovali na rec da imas garanciju (iako si je uredno poneo), kao i ti njima da ne mora nista da ti napisu, to je propust sa obe strane.
A sto se tice tog iskusnog servisa, jasno je da su stavljene led diode da stvore osvetljenje, sto je jako primitivan potez. Woofer naravno nisu imali potrebe ni da otvaraju, jer su ustanovili da ti je samo osvetljenje ispustilo dusu, pa su onda prionuli na satro krpljenje. Moguce je da nisu mogli to adekvatno da zamene, pa su primenili tu metodu. U svakom slucaju, takvo dodatno majstorisanje nisi duzan da trpis, i da sam na tvom mestu, ne bih im vise ni trazio da cackaju tu jedinicu, nego bih imao dovoljno argumenata da trazim drugu novu. Ukoliko bi se bunili, opet bi je na kraj zamenili. :smoke:
To je odlika nasih servisa...sve bi oni da zakrpe umesto da zamene ako su vec nesposobni da adekvatno poprave. I maltene se uvek bune kad im trazis nov deo na koji imas pravo, ukoliko nisi zadovoljan popravkom, kao sto ti naravno u ovom slucaju nisi (sasvim opravdano).
 
Eo da se ubacim i ja u spiku. Takodje posedujem ove zvucnike i imam isti problem sa pozadinskim osvetljenjem ekrana. E sad, prelistao sam net uzduz i popreko i shvatio da je to mana ovih zvucnika jer se skoro svaki drugi korisnik zali da mu osvetljenje otkaze posle nekog vremena, tako da ja moj nisam ni nosio u servis, a licno mi ni ne smeta previse. Inace, sta reci kada uvoznik za logitech kod kojih sam i kupio ove zvucnike, daje samo jednu godinu garancije na njih.
 
Kad sam ja kupovao Z-5500 uredno su napisali 36 meseci.
 
За Лоџитек у Србији је задужен Ирис Мега (као овлашћени сервисер. Копјутер ленд је ваљда дистрибутер). Чини ми се да им је сервис негде тамо на старом новосадском путу (баш забачено, ако мене питате). Ја нисам имао воље ни могућности да извршим неку ситну поправку на свом систему док је још био у гаранцији због таквог локалитета.
 
U svakom slucaju reklamiraj opet, tj. trazi adekvatnu popravku/novu kontrolnu jedinicu ili zvucnike/povracaj novca.
P.S. Ne mogu da verujem da je na z-5500 tako mala garancija! Cini mi se da sam na x-540 ja dobio 5 godina (ili najmanje 3 - bas cu da pogledam posle).
 
Pa, to sve zavisi kada je kupljen sistem... ako je iz neke od prvih tura, kada su kod nas sve komponente redom bile sa jednogodisnjom garancijom (crna vremena - bila, ne ponovila se), onda je sve jasno. Potom, bilo ih je sa dvogodisnjom (mislim da su moji bili takvi), a evo Vlada kaze da njegovi imaju trogodisnju garanciju.

Ono prvo (sa jednom godinom) je iskljucivo do nas i nasih firmi/politike u to vreme, ne verujem da je ikada Logitech davao jednogodisnju garanciju na ovaj komplet... dok sa 2 na 3 je mislim promena politike same firme, tj. produzavanje garantnog roka.
Kao sto je vecina mobilnih telefona imala 12 meseci garanciju do pre koju godinu, a sada su prakticno svi na 24 meseci.
 
Uzeo sam ove zvucnike nema ni 4 mjeseca, desi se jednom u mozda 15 dana da se ugase sami od sebe, do maximuna su bili pojacavani samo kad sam ih uzeo prve dva dana da vidim sta mogu :) Od tad ne prelaze nikad vise od 6 kockica....Bass/Surround/Center su pojacani na pola tacno....

Da li je ovo normalna pojava zbog ovih vrucina ili da reklamiram ovo?
 
Nije normalna pojava, ja ih imam 2 godine i nikad nisu bagovali. Drugaru se desavalo isto to ko i tebi, samo sto su se njemu gasili cim ih upali. On ih je reklamirao a to savetujem i tebi dok je u garantnom roku.
 
Da nije ta firma kod koje si uzeo Atom? :)

Inace, vrati ti to nazad i kreni da urlas na nekoga.
 
Da nije ta firma kod koje si uzeo Atom? :)
Cim je na prelasku iz SZTR u DOO - jasno je :p

Ali opet, moje misljenje je da to nema apsolutno nikakve veze sa njima... oni samo preuzmu zvucnike i proslede dalje, do ovlascenog servisa. Tj. Iris Mege.
Nemaju oni sami tu sta da prckaju i servisiraju.
 
Da nije ta firma kod koje si uzeo Atom? :)

Inace, vrati ti to nazad i kreni da urlas na nekoga.

Iskreno ne vidim sta bi tim postigao? Malo cudna preporuka od moderatora, mada bar se ne spominju cigle, palice... Mislim da za tim stvarima nema potrebe, mi cemo uraditi sve sto je u nasoj moci da se nastala situacija resi i da kupac bude zadovoljan, spremni smo i da se oduzimo zato sto mora dva puta da ih donosi na servis zbog istog kvara. Servis izgleda nesto nije uradio kako treba, i to ce svakako biti ispravljeno. Insistiranje da ja licno budem u radnji kada se donose zvucnici ne bi nista promenilo, niti je nesto sto je uobicajeno. Sve ostalo po meni nije sporno, ljudi su samo prenosili informacije koje su dobijali od zvanicnog servisa. E sada po meni nije nista cudno sto je deo stigao koji dan ranije? Verovatno su kolege iz iskustva rekle da ce deo doci kasnije pa ako stigne ranije tim bolje.
Firma je svakako presla na d.o.o. i to nije sporno to mogu svi da provere, ali servis i prijem reklamacija je radio bez dana pauze. Ovom prilikom se izvinjavam svima prema kojima rokovi nisu ispostovani zbog ponovne fiskalizacije kase, koja u ovoj zemlji i ako je sve OK moze da potraje 3 nedelje. 7 dana zbog selidbe poreske uprave, pa 7 dana inspektori ne izlaze na teren i 7 dana odlaganja dan za dan, a naravno nikakvo resenje nisu smislili vec totalna nemogucnost rada :(

Da rezimiram servis je napravio gresku koja ce svakako biti ispravljena i kupac nece biti ostecen, a i ako nije direktno do nas oduzicemo mu se sto je morao dva puta da ih donosi na servis.
 
E sada po meni nije nista cudno sto je deo stigao koji dan ranije? Verovatno su kolege iz iskustva rekle da ce deo doci kasnije pa ako stigne ranije tim bolje.

O kome delu se radi? O led diodama? Oni su mislili da ce morati nesto ozbiljnije da se menja, ali kad su videli da ce i dve diode za zavrse posao, iznenadno im je stigao "deo" brze nego sto su najavili prvi put. :)
Nego, zar ne pisete prijemnice po prijemu reklamirane robe?
 
Twisteru, mnogo places ni oko cega. Posto to pozadinsko svetlo svima crkava, a momci ti zbudzili trajno i bolje resenje, treba da im zahvalis:)

Meni bi bilo najbitnije da lepo rade pojacala, dekoderi i da su membrane u dobrom stanju. A svetlo... Pa, ja da umem, sam bih ga popravio bas kako su oni!

Pozdrav,)
 
Sto se Atoma tice mislim da je bilo nepotrebno spominjanje imena jer je iovako vecina nas znala o kome se radi. Takodje vecina zna i koliko su korektni sto se garancija tice.

Nije ovo prvi put da Logijev servis izjajari (oprostite na mom francuskom). Znam isto slucaj sa jos jos jednim Z-5500 i jos poneki nevezano za njih. Problem je ocigledno u njima.
Vrati opet zvucnike na reklamaciju, ne vidim da bi sto se toga tice trebalo da bude problema. Jeste i tebi cimanje ali imas pravo da zahtevas da ti uredjaj vrate ispravan i servis je duzan da ti to uradi.
Isto sam tako siguran 100% da su pojedini iz Logi servisa clanovi foruma i da je neko od njih 99% procitao temu ;)
 
Ne bih dalje ulazio u to sta je radjeno i sta je menjano i da li je nesto stiglo ranije ili nije to je totalno nevazno u celoj prici. Ne mogu nista da tvrdim posto mi NISMO servis, mi smo zvucnike samo prosledili dalje. Ovo svakako nisu prvi Z5500 kojima je otislo osvetljenje. Ako me secanje dobro sluzi imali smo jos jedan ovakav slucaj koji je resen kako treba.
Ono sto mene recimo konkretno zanima sta kupac u ovakvoj situaciji ocekuje od prodavca/prodavnice? Znaci naglasavam ne od servisa vec ono sto je u moci prodavca? Ono sto mi mozemo da ponudimo, je da mi ovaj put prevezemo zvucnike do servisa, da damo neki poklon vrednosti par hiljada dinara ili popust prilikom sledece kupovine, izdamo neku zamenu dok se ne zavrsi reklamacija... Ono sto mi ne mozemo i nije u nasoj moci je da damo novu jedinicu ili zvucnike (vise se ne proizvode), ne mozemo da uticemo na to kako ce nesto da se popravi... Neki brendovi insistiraju da se prilikom reklamacije zaobilazi prodajno mesto i da se kupac iskljucivo obraca ovlascenom servisu. Jedino u slucaju povracaja novca, kupac dolazi na mesto gde je robu kupio, a maloprodaja dobija obavestenje od servisa da taj povracaj moze da izvrsi.
Maksimalno se trudimo da ispostujemo svakog kupca i ucinomo sve sto je u nasoj moci, ali neke stvari jednostavno nisu do nas. Ako recimo kupac poruci robu kurirskom sluzbom mi je posaljemo na vreme ali ona ne bude isporucena na vreme sta mi tu ne mozemo skoro nista da ucinimo. To se desava svakoj sluzbi, i oni bi recimo mogli da u tom slucaju ne naplate uslugu. Ono sto mi mozemo to je da ponudimo popust prilikom sledece kupovine. Ali ako mi greskom na vreme ne posaljemo robu mi odobravamo popust i placamo troskove slanja. Maloprodaja je samo jedna u nizu karika izmedju robe i kupca (carina, spedicija, VP, kuriri...) i nije sporno svi mogu da pogrese, razlika je samo u tome da li su spremni da tu svoju gresku i nadoknade.
Sto se tice prijemnica izdaju se, moguce da je kolega u frci oko svega zaboravio da je izda, ali to svakako nije uticalo na bilo sta. Da rezimiramo jos jednom servis nije odradjen kako treba bice ispravljeno, i potrudicemo se da uradimo sve da kupac bude zadovoljan.
 
Twisteru, mnogo places ni oko cega. Posto to pozadinsko svetlo svima crkava, a momci ti zbudzili trajno i bolje resenje, treba da im zahvalis:)

Meni bi bilo najbitnije da lepo rade pojacala, dekoderi i da su membrane u dobrom stanju. A svetlo... Pa, ja da umem, sam bih ga popravio bas kako su oni!

Pozdrav,)
Prilicno ti je glup odgovor... kao i samo "resenje" problema, uostalom.


BTW, ono sto mene zanima... da li postoji neka mogucnost da se dodje do nove kontrolne jedinice? I samo nje?
Dakle, da se to dobije novo - da li to bilo kao reklamacija stare neispravne... da li eventualno da se plati za novu, tj. da se kupi ista.
 
Iskreno ne vidim sta bi tim postigao? Malo cudna preporuka od moderatora, mada bar se ne spominju cigle, palice... Mislim da za tim stvarima nema potrebe, mi cemo uraditi sve sto je u nasoj moci da se nastala situacija resi i da kupac bude zadovoljan, spremni smo i da se oduzimo zato sto mora dva puta da ih donosi na servis zbog istog kvara. Servis izgleda nesto nije uradio kako treba, i to ce svakako biti ispravljeno. Insistiranje da ja licno budem u radnji kada se donose zvucnici ne bi nista promenilo, niti je nesto sto je uobicajeno. Sve ostalo po meni nije sporno, ljudi su samo prenosili informacije koje su dobijali od zvanicnog servisa. E sada po meni nije nista cudno sto je deo stigao koji dan ranije? Verovatno su kolege iz iskustva rekle da ce deo doci kasnije pa ako stigne ranije tim bolje.
Firma je svakako presla na d.o.o. i to nije sporno to mogu svi da provere, ali servis i prijem reklamacija je radio bez dana pauze. Ovom prilikom se izvinjavam svima prema kojima rokovi nisu ispostovani zbog ponovne fiskalizacije kase, koja u ovoj zemlji i ako je sve OK moze da potraje 3 nedelje. 7 dana zbog selidbe poreske uprave, pa 7 dana inspektori ne izlaze na teren i 7 dana odlaganja dan za dan, a naravno nikakvo resenje nisu smislili vec totalna nemogucnost rada :(

Da rezimiram servis je napravio gresku koja ce svakako biti ispravljena i kupac nece biti ostecen, a i ako nije direktno do nas oduzicemo mu se sto je morao dva puta da ih donosi na servis.

vrlo korektan odgovor.
 
Prilicno ti je glup odgovor... kao i samo "resenje" problema, uostalom.


BTW, ono sto mene zanima... da li postoji neka mogucnost da se dodje do nove kontrolne jedinice? I samo nje?
Dakle, da se to dobije novo - da li to bilo kao reklamacija stare neispravne... da li eventualno da se plati za novu, tj. da se kupi ista.

Dok su se proizvodili zvucnici, po stranim forumima je bilo ljudi koji su pricali kako su poslali mail na logitech-ovu adresu sa opisom kvara, ovi im trazili da posalju daljinac i zauzvrat im davali potpuno nove komplet zvucnike. E sad, kako je neko rekao, izgleda da se ne proizvode vise tako da ne znam za sadasnju situaciju.
 
Dok su se proizvodili zvucnici, po stranim forumima je bilo ljudi koji su pricali kako su poslali mail na logitech-ovu adresu sa opisom kvara, ovi im trazili da posalju daljinac i zauzvrat im davali potpuno nove komplet zvucnike. E sad, kako je neko rekao, izgleda da se ne proizvode vise tako da ne znam za sadasnju situaciju.

tacno, i to ne samo za zvucnike. logitech je oduvek bio darezljiv po pitanju reklamacija. problem je nasha carina...

u svakom slucaju, problem ce se resiti.

takodje, u slucaju da u ovlascenom servisu nisu sposobni da poprave, moraju ponuditi ekvivalent zvucnika ili povracaj novca u iznosu sa fiskalnog racuna iz 2008. kada su zvucnici i kupljeni, koji ce distributer uplatiti na racun maloprodaje, a maloprodaja isplatiti kupcu.
ovo je zvanican podatak, direktno iz trzisne inspekcije, a potvrdjen i u praksi bezbroj puta.

sve jedno, NIKAKO ne treba kriviti Atom, oni su ljudi uradili sve sto su mogli, a sigurno ce se potruditi da sve prodje kako treba.
 
Poslednja izmena:
Upravo to sam i ja hteo da naglasim. Oni ce dati sve od sebe da se sve resi na obostrano zadovoljstvo ;)
 
Dok su se proizvodili zvucnici, po stranim forumima je bilo ljudi koji su pricali kako su poslali mail na logitech-ovu adresu sa opisom kvara, ovi im trazili da posalju daljinac i zauzvrat im davali potpuno nove komplet zvucnike. E sad, kako je neko rekao, izgleda da se ne proizvode vise tako da ne znam za sadasnju situaciju.
Sad kad to pomenu - pa bas na ovom forumu je bio neki lik koji je doziveo istu situaciju! :)

Mislim da je bila bukvalno preslikana prica - on njima daljinac, oni njemu ceo nov komplet... tako da lik ostade sa dva seta, te sad ima 10.2 konfiguraciju zvucnika! :D:D:D
 
Nazad
Vrh Dno