Opet ista prica....kupio neispravnu:
http://www.limundo.com/kupovina/Racunari-i-oprema/Komponente/Graficke-kartice/HD-6870-Powercolor/26770753/Ponude
prodaje kao ispravnog:
http://www.limundo.com/kupovina/Racunari-i-oprema/Komponente/Graficke-kartice/HD-6870-Powercolor/26770753/Ponude
Po ovim zavrsenim aukcijama pogledajte koje clanove mu dizu cenu konstantno
http://www.limundo.com/kupovina/Racunari-i-oprema/Komponente/Graficke-kartice/Asus-Radeon-6870HD-1GB/26716029/Ponude
http://www.limundo.com/kupovina/Racunari-i-oprema/Komponente/Memorije/Silicon-Power-2GB-DDR2-800MHz/27103045/Ponude
http://www.limundo.com/kupovina/Racunari-i-oprema/Komponente/Procesori/AMD-Athlon-X2-4000-/27103141/Ponude
http://www.limundo.com/kupovina/Racunari-i-oprema/Komponente/Graficke-kartice/MSI-GTX-280-OC-1GB/26716905/Ponude
http://www.limundo.com/kupovina/Racunari-i-oprema/Komponente/Graficke-kartice/PowerColor-6870HD-1GB/27349933/Ponude
eto da svima bude jasno a ovim putem pozivam Limunaca za javnu raspravu jer pre nekoliko stranica kada sam ga pitao zasto ne banuju clana zbog vestackog dizanja cena on mi dao odgovor
``Suspenziji pristupamo kao krajnjoj meri - iz iskustva znamo da je trajna suspenzija retko kada adekvatno rešenje.
Mnogo bolje rezultate smo postigli edukacijom i obaveštavanjem članova ukoliko dođe do kršenja pravila. ``
Ako nije obavesten, zasto nije obavesten?
Ako je obavesten a on i dalje dize svoje cene - JA sam bio u pravu.
Ako nije obavesten pa i dalje dize svoje cene - JA sam bio u pravu da Limundo uopste kontrolise neke odredjene prodavce, i neopravdanu mu brisaju zalsuzene negativne ocene.
Jos nesto.
Naletio sam na jednu (ispravnu) graficku koju sam hteo kupiti, ali prodavac nije napisao nista u vezi garancije. Pitao sam ga dali prihvata pravila Limundo sajta pa ono znate, radna garancija u skladu (LOL), 14 dana....a on mi je dao odgovor:
``Ne garantujem za karticu, nije moja originalno pa da budem skroz siguran u nju``.
Prijavio sam slucaj LT-u, a dobio sam sledeci odgovor:
`Zdravo ******,
Hvala na poruci koju ste nam poslali!
Kupac ima pravo na reklamaciju ako kupljeni predmet
ne bude odgovarao opisu, i ima pravo da negativno oceni
prodavca u slučaju da ne uvaži reklamaciju.
S druge strane,
ako zbog ovakvog odgovora
imate sumnji u stanje predmeta, onda je najbolje
da ne licitirate na toj aukciji.
Želim vam svako dobro!
Srdačan pozdrav,
Ivana
Limundo tim``
Pardon, sumnju u stanju predmeta - prodavac je rekao da ne garantuje za karticu ali napisao je da je kartica ispravna. WTF je onda?
Kada sam dobio gore citriran odgovor ja sam pitao Ivanu dali je ona svesna da kao zaposlena u Limundo d.o.o ona mora da zna pravila aukcijske kuce kao i pravila u vezi radne garancije od 14 dana, i zasto ne rekinu aukciju ako je clan zloupotrebljava Limundo sistem, onda mi nije odgovorila...