Šta je novo?

Limundo

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
@Dzekson

Otprilike pa se slažem sa gore napisanim 1000% :)

Posebno je dobro što si napisao ovo vezano za KP, pošto sam upoznao jednog od dvojce vlasnika par godina pre nego što su krenuli sa KP i skapirao sam da je njima već tada bilo jasno šta žele da naprave i gde su moguće zamke, tako da mi i nije nešto čudno što je KP sve popularniji i što odvlači dobar deo prodavaca sa Limunda.

@Kica1

Jeste, ali da li je na duže staze važniji BROJ aukcija ili PUTA 6 za svaku? Jer ako sutra BROJ bude par puta veći onda i PUTA 6 može da bude PUTA 5, što dodatno privlači one koji će da kupuju, a zarada je veća.
 
Poslednja izmena:
@RingeRaja

Važno ( im ) je i jedno i drugo . Mislim na vlasnike . Mi uporno zaboravljamo da ne nastupamo sa istih pozicija kao vlasnici Limunda . Veštačko nabijanje cene , ako uspe , donosi i veće provizije - zato su toliko "tolerantni i zabrinuti za članove " . Onaj njihov zadnji post dođe ko saopštenje za javnost .,bez ikakve obaveze .
 
Jeste, ali šta je važnije?
Da danas imaš da jedeš kao car, a kroz godinu dana ću da vidim ili razmišljaš dugoročno?

Sa onim "saopštenjem za javnost" u stilu službe za javnost prosečne srpske političke stranke samo pokazuju koliko su kratkovidi u pogledu dugoročnosti strategije.
 
Duplih naloga ima i na E bay kolko hoces,sta je to toliki problem odredis kolko hoces najvise da das i to ponudis u zadnje 4-5 sek
.
PODSETNIK za LIMUNDO clana,rekoste da ce biti vraceno da se mogu videti ocene-linkovi ????

To je po meni najveci problem,ti linkovi ocena su za prodavca na Limundu reference,poverenje-kupac hoce da vidi sta je prodavac prodavao-kupovao
Skrivanjem ocena rusite to poverenje,na kome se i zasniva online kupovina
 
Mnogi članovi su ovo radili zato što uopšte nisu znali (niti razmišljali) da to predstavlja kršenje
pravila fer trgovine i samim tim kršenje naših pravila.

Da li je ovo Njuznet?

Lepo vas pita covek ovde.
Koliko ja znam, svaki sajt tipa kao vas i uopsteno svaki forum, web zajednica itd ima neki pravilnik, i koliko znam kod svih normalnih stranica se pri registraciji clanu daju pravila na uvid ( TOS ) da ih procita, i ako je saglasan sa istim moze napraviti nalog, sto znaci da on kreacijom naloga prihvata pravila i slaze se da ce postupati po njima...

Ukoliko neko ne procita pravilnik i ide samo next itd to je njegova greska i njegova krivica, nema tu sta sada mi da polemisemo ovde nije on jadan znao, sta me se tice sto nije znao, pravilnik je napisan da bi se citao ako nista drugo. Mada mnogi da kazem vecina znaju za to da se mi ne lazemo ovde, dobro oni znaju sta je dozvoljeno a sta ne, nego kasnije izigravaju glupe avguste kao jaoooo pa nisam znao da to ne sme zaista oprostite mi, a fol vi kao naivni :banana:

Uzmimo za primer AdSense. Prilikom registracije lepo dobijete njihov TOS da iscitate, sazeto i jasno sta je dozvoljeno a sta ne, jasno definisano i naglaseno kako i sta, i cim napravite jednu gresku, adio mare, nema dalje sta tu da se prica, i nema sanse da vam se vrati nalog, ja ne poznajem nekog pocetnika kome je vracen nalog a sam je sebi kliktao na oglase ili krsio pravila u nekom drugom smislu tipa drzanja nedozvoljenog sadrzaja, a dosta dugo sam bio u tim vodama. Onda naravno taj clan pokusa ponovo da napravi nalog i dobija ekspresnu bananu naravno, ne kazem da je nemoguce da neko napravi dupli nalog na AdSensu, ali to je svedeno na minimum i obicno prolazi u nekim sklj zemljama. Tako da ugledajte se na njih ako zelite da budete uspesni i da vas ljudi cene i postuju imaju poverenja u vas, evo ostavicu vam poruku koju mi je poslao clan nakon zavrsene aukcije koju sam vam prijavio ovde :

,,Hvala vam puno na pomoci!

Ja naravno necu kupiti ovaj predmet zato sto smatram da takvima nije mesto na limundu, mada moram biti iskren i reci da sam previse verovao limundu i nisam uopste proveravao pre licitacije.

Hvala vam jos jednom na pomoci.

Sa postovanjem

B. S.''

Obratite paznju na ,,previse verovao limundu'' i ,,nisam uopste proveravao pre licitacije''. Tako da ako vi mislite da vama neko i dalje veruje i ima poverenja u vas vi morate intezivno i svim raspolozivim sredstvima da se borite protiv ovakih i slicnih pojava. A ne da mi sami clanovi gledamo i pronalazimo nepravilnosti. Nemojte nam samo izgovore mi radimo itd, zaposlite jos ljudi ako nemate dovoljno, mada meni se sve vise cini da vi nista ne preduzimate da sedite skrstenih ruku jer vam to ocito odgovara.


Sigurnost shvatamo veoma ozbiljno. Ipak, trajna suspenzija u dosta slučajeva
nije dobro niti najbolje rešenje. Član koji je suspendovan je često revoltiran
što mu nismo dali još jednu šansu, a onda pokušava da otvori još jedan ili mnogo duplih naloga
kako bi naneo štetu drugim Limundovcima. Rezultat je bio da umesto da se posvetimo
edukaciji i dobrim članovima, imamo mnogo posla zbog članova koji su revoltirani.

Obaveštenje (pre trajne suspenzije) se pokazalo kao mnogo bolja praksa na Limundu.

Koliko ja znam bar je tako bilo kada sam se ja registrovao, za registraciju kod vas potrebno je slikati licnu kartu i poslati, e sada ja vas pitam koliko taj clan moze da otvori jos naloga kako bi naneo neku stetu ??? A sta je vas posao ? Vas posao je da budete strucni u tome sto radite da nadjete korisnika koji pokusava da zloupotrebi sistem ponovo i ponovo da ga banujete nista prostije nema. Ako jedan Google-ov AdSense moze da se izbori sa celim svetom i ko zna koliko miliona korisnika vi ne mozete sa nekih sta znam 100 000 - 200 000 hiljada aktivnih ljudi. Ali poenta price izgleda nije da ne mozete, sve to moze mnogo bolje da se organizuje i da se odradi, nego vi necete ocito, jer vam to odgovara.

,,Rezultat je bio da umesto da se posvetimo edukaciji i dobrim članovima, imamo mnogo posla zbog članova koji su revoltirani.''

Naravno da ima mnogo posla sta ste ocekivali da sedite skrstenih ruku a mi da vam ovde dojavljujemo razne nepravilnosti kao da smo mi vi. Ukoliko nemate dovoljno ljudstva ima ljudi bez posla bar ovde kod nas koji su spremni i da rade i da zarade, slobodno prenesite nadredjenima da nemate dovoljno ljudskih kapaciteta za obavljanje poslova i raspisite konkurs za nova radna mesta.

,,Obaveštenje (pre trajne suspenzije) se pokazalo kao mnogo bolja praksa na Limundu.''

Da, za dodatne provizije i vecu zaradu verovatno. :wall:
 
Koliko ja znam bar je tako bilo kada sam se ja registrovao, za registraciju kod vas potrebno je slikati licnu kartu i poslati, e sada ja vas pitam koliko taj clan moze da otvori jos naloga kako bi naneo neku stetu ??? A sta je vas posao ? Vas posao je da budete strucni u tome sto radite da nadjete korisnika koji pokusava da zloupotrebi sistem ponovo i ponovo da ga banujete nista prostije nema. Ako jedan Google-ov AdSense moze da se izbori sa celim svetom i ko zna koliko miliona korisnika vi ne mozete sa nekih sta znam 100 000 - 200 000 hiljada aktivnih ljudi. Ali poenta price izgleda nije da ne mozete, sve to moze mnogo bolje da se organizuje i da se odradi, nego vi necete ocito, jer vam to odgovara.
Licna karta odavno ne treba, mislim da ni JMBG ne treba vise, ali JMBG se generise izuzetno lako, a niko nema vremena da se cima ili uopste ima licnu kartu, i time gase dobar broj potencijalnih clanova, sa biznis perspektive ne znam zasto bi iko ikada trazio licnu kartu, eBay ne trazi ako cemo vec sa poredjenjima.
Drugo, dupli nalozi, ima ih gomila na eBay-u, izuzetno tesko se gase ako pojedinac koji ga pravi zna sta radi, i tesko je uci u trag osim ako nije izuzetno providno, tako da se slazem sa Limundom sto salje opomenu pred iskljucenje, jer bi drugacije imali gomilu ljudi iz protivnicke ekipe koja pokusava da ih sabotira.
Ne znam sta AdSense ima veze sa aukcijskim sajtovima i duplim nalozima, ghostbiddovanjem, itd.

Uostalom, ne znam ni cemu tolika frka oko duplih naloga, kao kupac imas cifru koju si maksimalno spreman da izdvojis, i to je to, da li ce biti 100 legitimnih biddera ili 3-4 duplih i jos 3-4 normalnih biddera ne menja krajnji ishod, samo trenutnu cenu dok se aukcija ne zavrsi.
Imaju ljudskih resursa ali su ocigledno lose organizovani, as evidenced by cinjenica da iako svi kazu da

1. Hoce Limundo Cafe/Forum/Messageboard nazad
2. Da se vidi istorijat ocena ponovo

eBay ima to, a sto je najgore imali ste i vi pre.
 
Da imali su Limundo Cafe, a sad tumaraju okolo po srpskom internetu i tudjim forumima da odgovaraju na pitanja sopstvenih clanova. Tu mislim, naravno, na clana Limundo. A i pre toga je bio neki clan sa Limundo samo ne mogu nadimka da se setim, javljao se u istoj ovoj temi. Svuda gde se kritikuje sajt oni to pokusavaju da zataskaju, zato su i zatvorili "Cafe" sa obecanjem da ce ga otvoriti ponovo septembra 2013 :d ( to su obecali septembra 2012 ). Da nije tuzno bilo bi smesno. Uvazavaju one predloge koje odgovaraju samo njima, a clanove ko j.be, ono sto zanima clanove od kojih zive to nije bitno za njih.
 
a kad se klikne na profil ovog sto je postavio aukciju ide se na limundo kontakt stranu...
 
sto mora da je *******cija, sta ako je test, kao sto kaze - test ? :)

ocigledno dev-ovi Limunda vole da rade online umesto u lokalu :)
 
U pitanju su nalozi koji su korišćeni za testiranje sistema od strane naših programera.
Izvinjavamo se zbog nesporazuma i neprijatnosti.
 
Samo jedno upozorenje u vezi clana s-dejan http://www.limundo.com/Clan/s-dejan
Radi se o ovoj aukciji http://www.limundo.com/kupovina/Mob...-E-R-6-incni-quadcore-GSMART-SAGA-S3/27578661

Licitirao sam mobilni gsmart saga s3 26.08 od clana s-dejan,pre unosenja ponude sam ga pitao dali ima mrtve pixele ili ogrebotine i on odgovori da nema,posle toga sam pobedio licitaciju.
Tako ja njemu sledeci dan (27.08) uplatim pare na racun a ja tek 03.09 dobijem paket,zbog mnogih privatnih problema nisam fon pogledao detaljno vec samo dali je u paketu,
verujuci u onoliko pozitivnih ocena ja sam mu odmah dao pozitivnu ocenu...

Kad sam konacno imao vremena (09.09) da izvadim telefon i pogledam detaljno imam sta da vidim,jednu manju ogrebotinu na ekranu kao i 2 mrtva pixela,
ja njega kontaktiram zgob nepravilnosti u opisu oglasa on meni odgovara: "ima 921000 pixela na ekranu i ja nisam mogao da uocim ta dva" a jasno su vidljive :) (posebno u sredini ekrana),i ogrebotinu kao nije vidio...

On mi naredne poruke sve ignorisao da bi mi 15.09 na moj zahtev da uzme telefon nazad drsko i bezovrazno odgovorio da nece da uzme telefon nazad,
kao imam garanciju kod gigatrona pa ako imam probleme sa mrtvim pixelima ili sl da se obratim njima...

Istog tog dana (15.09) kontaktiram limundo tim,dobijem odgovor da su kontaktirali clana i uputili da uvazi moju reklamaciju,sledeci dan dobijem poruku da je proslo 15 dana za reklamaciju i da nemogu posredovati u ovom slucaju,
nece cak ni ocenu da koriguju...
U medjuvremenu sam ga zamolio da mi bar posalje futrolu koja se dobija besplatno uz fon,pristao je tek kroz mnogo ubedjivanja i poruka,futrola mi stigla pre 2 dana sva isecena (plastika) po coskovima (na slikama) :/
 

Prilozi

  • 25092014010.jpg
    25092014010.jpg
    352.8 KB · Pregleda: 172
  • 25092014014.jpg
    25092014014.jpg
    467.4 KB · Pregleda: 180
@rammadis, sta da ti kazem, sam si kriv sto si verovao ocenama i njegovim recima, ovo me podseca jako na slucaj ujcemika, isto sam ja na taj nacin ( kao i jos par ljudi ovde ) platili za svoju gresku, slepo smo verovali svim lazima i slatkorecivim izjavama, kao i ocenama clana pa nam se to obilo o glavu, tako i tebi na zalost i tu se ne moze nista promeniti, kada vec imaju podrsku od limunda da posluju i dalje.
 
+1

19k dinara nije mala suma, pa da nepoznatoj osobi sa Interneta tek tako verujes. Tih 6 dana je mnogo, a da ne pogledas detaljnije. :/

Ili sam to samo ja, ili je 19k sitan novac. :)
 
Pa ja koliko sam razumeo napravio je gresku jer je prodavca pre detaljne provere pozitivno ocenio, ovo nije problem ali kad se desi mora sto hitnije da javis limundu, takodje poznato je da nakon 14 dana ocenu nemozes korigovat i da radna garancija istice
Jednostavno to su pravila, meni su nakon 2-3 dana brisali pozitivne, znaci limundo itekako skida pozitivnu ako kupac trazi nakon dan/dva, barem ja znam po sebi da bar do sad me niko nije stitio sto imam 500+ ocena

Inace taj prodavac ima 8 crvenih i kao kupac dosta i kao prodavac sa takvima treba otvoriti 4-ro ociju i drzati se pravila koja su da se postuju, iskreno i ja nakon 14 dana ne uvazavam ama bas nista.... ali ovde se jasno vidi da je prodavac slagao za bad pixel-e

Limundo se strikno drzi pravila i ako prodje 14 dana oni verovatno ni ne procitaju tvoju zalbu do kraja.....

Zasto ovo kazem ako je neko video sistem zalbi na ali express-u znaci jednostvaan kod gde obe strane dostavljaju svoje dokaze a sudija ali se ukljuci tek kad vreme istekne, nema tu ljubavi ili sta vec, cista pravila, da limundo ima takav sistem bilo bi veoma jasnije kako i kad se zaliti i kao kupac i kao prodavac

To ti je isto kao sa sudom ovde mozes izgubiti mesto za stanovanje, zivot zbog neke administrativne greske, zastarevanja, tako da bi nama barem trebalo biti jasno da uvek treba paziti
 
Poslednja izmena:
Bedak jeste, ali 6 dana jeste mnogo a da ne vidis za mrtve piksele, ako su ti stvarno toliko znacili, ne traje to vise od 10min sve ukupno.
 
Iskreno nikad nisam ni procitao detaljno limundo pravila jer ja tu prodajem-kupujem nesta mozda jednom u pola godine-godinu,kad sam procitao (15.09) vec je bilo kasno,ocenu sam dao 05.09 i kad sam poslao zahtev limundo timu (16.09) da promene u negativnu dobio sam kao odgovor: (na slici)

Jel ovo posteno? Ja sam ispao ****** na kraju verujuci u preko 2k pozitivnih,sveukupno...lekcija za ubuduce.
 

Prilozi

  • limun.PNG
    limun.PNG
    38.1 KB · Pregleda: 182
Vidi ja sam prvi koji mrzi pravila, ali neka postojat moraju iako donose stetu.....
14 dana verovatno vazi od dana kupovina ili preuzimanja predmeta

Mada realno ako imas garanciju pisanu ja bi taj tab koristio lepo tako da za par meseci otkaze :) i pravac reklamacija i na kraju si u plusu... ti bad pixel-i su tu od prvog dana i tu je sklj proizvodjac kriv... sad jos da si mogao da mu das negativnu (jer je lagao da nema bad pixel-a) epilog bi bio kompletan, jer po nekom glupom pravili dva pixela se ne tretiraju kao uslov za reklamaciju ali ako ti neko kaze da nema onda je to obmana
 
Poslednja izmena:
Realno, ako mu bude jos nesto, odes, nosis na reklamaciju, jos samo mozes da zaradis 10-15k preko ako si voljan da cekas da te razduze i daju nazad novac, pa kupis nesto bolje ili stavis u stek.

U svakom slucaju nema mesta nerviranju.
 
Tako sam i ja mislio,poslao sam im i prijemni obrazac postexpressa kao dokaz da je meni stiglo tek 03.09,oni odgovore da tih 15 dana vazi od datuma kupovine tj 26.08 u ovom slucaju.
Tako je kako je sad,limundo treba da promeni u negativnu jer imam pravo 15 dana (dao sam 05.09 a poslao zahtev 16.09) ali oni nece.
Nisu tu samo ona 2 bad pixela,tu je i ona "mala" ogrebotina na ekranu,u ovom slucaju bas se i nadam da ce da otkaze u garantnom roku pa pravac reklamacija...
 
Sta ja znam ja sam prodao nexus star 3 nedelje kao nov, mint za smesne pare kad je izasao... naravno sve zato sto kupci neveruju kad napises mint stanje, pa ovaj kad je primio bio odusevljen... jednostavno na toj aukciji slike su bile mutne samo ko zeli da sakrije mane tako slika
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno