Po zakonu, s obzirom da je "bateriju tesko promeniti sam" garancija na tu istu bateriju traje koliko i garancija na sam uredjaj. Sama rec garancija u nasem zakonu o zastiti potrosaca postoji samo kada prodavac ili proizvodjac daju dodatni vremenski period za proizvod koji je duzi od 2 godine koliko traje izjava o saobraznosti za svaki proizvod, sto znaci da, posebno za tehnicke uedjaje, vise nije potrebna garancija (tj. Izjava o saobraznosti) i racun zajedno vec samo jedno od ta dva. Izjava o saobraznosti je ista za sve delove telefona i ne moze se odvajati posebno displej, posebno ploca posebno baterija itd... osim ako nije fizicko ostecenje ( mehanicki, voda itd) ili ako u samoj izjavi o saobraznosti ne pise nesto dodatno o samoj bateriji. Garantni list koji izdaju prodavci telefona na crno je papir kojim sebi prave problem jer u slucaju da ih neko prijavi ima pecat i datum prodaje bez fiskalnog racuna ukoliko dodje do kontrole poreskih organa.sto se tice moje reklamacije u petak sam dobio informaciju da navodno nije do ploce vec do konektora (?) i do elektronike baterije (??) i zato se restartuje. Naravno, to ne potpada pod garanciju vec ce mi javiti koliko para za popravku kad dobiju bateriju sledece nedelje.
Razgovarao sam sa serviserom i on kaze da ljudi misle da je do ploce ali da kod ovog modela uglavnom nije slucaj ?! Ne bih da gresim dusu ali ako me rade da bi smanjili troskove bice svasta /.. ..
Aj pusti na pm ime te radnje.[emoji5]Evo da potvrdim da tzv "toalet papir" garancija bez fiskalnog računa kod naših radnji izgleda da važi. Naime, pošto mi je tel. riknuo u subotu, danas sam ga odneo gde je kupljen pre nešto više od god. dana i kada sam pomislio da će da izmisle neki razlog da mi ne uvaže garanciju, prijatno sam se iznenadio da su bez pogovora prihvatili. Samo što ću morati da čekam nekih 14 dana, ali ako zaista poprave, nije problem sačekati i duže. Inače, oni su jedni od retkih koji su kao davali 2 god. garancije. U pitanju je radnja u Bgd.
Po zakonu, s obzirom da je "bateriju tesko promeniti sam" garancija na tu istu bateriju traje koliko i garancija na sam uredjaj.
Ako ti bude skupo, nadji negde bateriju i uzmi i promeni sam, ili se javi meni da ti promenim. 5x se lako otvara, nece se ni videti da je otvoren. Jedino ako na taj nacin ne gubis garanciju, ako je jos imas, posto nisam ispratio celu pricu. Mada sam sumnjicav da je baterija.sto se tice moje reklamacije u petak sam dobio informaciju da navodno nije do ploce vec do konektora (?) i do elektronike baterije (??) i zato se restartuje. Naravno, to ne potpada pod garanciju vec ce mi javiti koliko para za popravku kad dobiju bateriju sledece nedelje.
Razgovarao sam sa serviserom i on kaze da ljudi misle da je do ploce ali da kod ovog modela uglavnom nije slucaj ?! Ne bih da gresim dusu ali ako me rade da bi smanjili troskove bice svasta /.. ..
Mislim da gresis... A ja sam lepo naveo da je baterija sastavni deo uredjaja bez koje taj uredjaj ne bi mogao da radi. Po zakonu o zastiti potrosaca izjava o sabraznosti na bateriju koja dolazi sa uredjajem jednaka je kao i za sam uredjaj osim ako nije drugacije navedeno u samoj izjavi. To je po Zakonu u Srbiji. Moze proizvodjac da da sta hoce, u Srbiji 2 godine moraju da se ispostuju ( naravno uz fiskalni racun). Apple daje 1 god medjunarodne garancije, a u Srbiji kada ga kupis kod ovlascenog dilera, prodavca dobijes 2 god na osnovu izjave o saobraznosti proizvoda i ona ne moze biti manja. U Srbiji je 2 god minimalni rok za reklamaciju kod ovlascenih prodavaca i tu nema razgovora.Nije tako. Baterija se smatra potrošnom robom i, bez obzira na to kako joj se pristupa, garancija je minimum 6 meseci. Neki proizvođači telefona na svoje određene modele (na primer, Samsung na svoju S seriju) daje garanciju na bateriju u trajanju od 12 meseci. Isto važi i za laptopove, tablet računare, itd. Da li je to u redu ili ne, nećemo da zalazimo, ali tako je, kako je.
@undergroud: Gotovo sigurno pokušavaju da izbegnu da reklamacija ode na njihov trošak, pa zato bacaju krivicu na komponente koje imaju kraću garanciju (baterija) i one na čiji kvar samo korisnik može da utiče (USB konektor), iako one nemaju nikakve veze sa kvarom o kome je reč.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Zakon zaista daje pravo proizvođačima da skrate garantni rok kada su svojstva proizvoda takva da ne može da traje duže od dve godine ali, kako su nam rekli u Ministarstvu trgovine, Zakonom su predviđene obaveze trgovca kako bi potrošači bili zaštićeni:
Trgovac je dužan da pre zaključenja ugovora potrošača obavesti o osnovnim obeležjima robe ili usluge i ukoliko određena roba, ima ograničen vek trajanja koji nije i ne može biti dve godine i duži, neophodno je da potrošač i o tome bude obavešten.
Korak u pravom smeru bilo bi unošenje u zakon obaveze o obaveštavanju potrošača pre kupovine, ali dok se ne propiše kako bi, tačno potrošači trebalo da budu obavešteni i dok ne počnu da se kažnjavaju trgovci koji to ne čine – odredbe o obaveštavanju potrošača će biti samo mrtvo slovo na papiru.
Sto mi ovo izbacuje koju god temu u substratumu probao? Na rotovanom oreu samPogledajte prilog 237210
Kamera mi je bitna, to i jeste problem oko odluke...nisam znao da je xiaomiju kamera toliko losa...
A Neksus 5X me navikao na ludacki dobre slike...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari