Šta je novo?

Legalno otključavanje telefona kupljenih kod mobilnih operatera

ne znam sto se uopste zamlacujete otkljucavanjem telefona preko operatera, kad vec vidite da je muka a ako vam u servisima traze vise od 500-600din za modele kao sto je HD2, samo produzite dalje i nacete za 500-600din otkljucavanje...
 
Muka mi je od ovakvih nadri-pravničkih logiciranja i odbrane nečega što se kosi sa elementarnim poštenjem i pravnim normama. Kada kupuješ telefon u prodavnici naravno da zaključuješ kupoprodajni ugovor i kao dokaz o tome dobijaš račun.
Prvo ja jesam pravnik, a ne neko ko daje nadri-prvničke savete.
Drugo i meni je muka #"%!@ koji imaju problem i tumače zakone na suludo glup način kao da im je IQ 10, a po forumima traže savet pravnika pa kad ga dobiju i vide da im ne ide u prilog, krenu da pljuju po toj osobi koja im je dala savet i razvijaju teorije zavere kako je taj ko im je dao savet povezan sa onima koji su im napravili neki problem.
E vidiš iz tog razloga sam rešio da eventualno dam neki savet samo onima koji su u onome što traže u pravu i imaju osnov za ono što traže ili imaju osnov za tužbu. A ostali slobodno mogu da se zaluđuju sa iluzijama u svojoj glavi, stvaraju neke svoje zakone u glavi, razvijaju teorije zavere i slično. Slobodno mogu da angažuju i nižerazrednog advokata koji će im pričati bajke samo da bi im uzeo pare.

Konkretno što se tiče ovoga što si ti prokomentarisao, šta da ti kažem. Jako si površan. Nemaš pojma šta komentarišeš, ali bitno je samo da popljuješ nekoga. Ko priča o fiskalnom računu? Majstore ja sam samo rekao da se Telenorov Ugovor o korišćenju usluga mobilne telefonije ne odnosi na kupoprodaju telefona, osim što je njime definisaon da je ugovorna obaveza 24 meseca. U ostalom da si detaljno pročitao na šta se moj komentar odnosi shvatio bi i sam, ako nemaš intelektualnog kapaciteta da shvatiš to, izvoli pa plati pravnika da ti do detalja objasni, ja nemam nameru da se prepucavam sa kojekakvim #"%!@.
 
Poslednja izmena:
Probacu bas ovih dana da posaljem skeniran racun i garanciju pa da vidim... Nego gde si otkljucao telefon, neki sajt ili, moze i PM

U pitanju je bila Nokia 5800XM. U to vreme je otključavanje bilo papreno skupo, a ne izvodljivo u kućnoj radinosti (barem koliko je meni poznato). Par meseci kasnije sam našao servis koji je relativno povoljno otključao telefon. Ako treba mogu da ti pošaljem info na PM.
 
Samo kratko pitanje...sveze sam se ukljucio u ovu tematiku:

VIP-ov HTC One X - da li je moguce da ga je nemoguce otkljucati?
 
Kodovi sa neta ne rade,a vip ti nece dati sigurno,ja pitao.Mozes u servisu otkljucati za 30 evra,ali gubis garanciju.
 
koristio sam fastgsm, ali je na ebayu ubedljivo najjeftinije
 
3 servisa nisu uspela da ga otkljucaju, 2 su odbila i da pokusaju u startu (kad su culi da je na VIP-u), a sa jednog od sajtova koji sam isprobao sam dobio povracaj novca i sledeci odgovor:

Unfortunately all VIP HTC phones can not be unlocked because the carrier's from that country change the manufacturer unlock codes once they receive them from the factory, so unlocker's like us online and locally can not generate the correct code. thank you for your interest and you have been refunded, may take up to 12-48 hours to show to your account. thank you

--

Like us on Facebook: www.Facebook.com/UnlockThatPhone
Ph: 1-818-233-0289
Skype: Unlock.ThatPhone
Email: [email protected]


P.S. izvinjenje ako nisam smeo ovo da okacim...molim moderatore da obrisu zabranjeni deo...ako je zabranjen :S
 
Poslednja izmena:
Znaci da, u stvari, VIP ima kod sebe te unlock kodove jerbo ih on i pravi tj. menja kodove proizvodjaca.
Ovo pitanje otkljucavanja kod nas moze da se uredi samo direktnom zakonskom uredbom.
 
Zvaničan odgovor VIP-a...

Ja sam se 2-3 meseca prepucavao sa njima. Tast i tašta produžuju već treći put i uzimaju telefone. Rekao sam im da im je to poslednji put i da sledeći put uzmu kod nekog drugog. Imamo 4 zaključana, doduše jedan sam uspeo sam da otključam. Imamo kome i da poklonimo ali ljudi su na drugim mrežama. U mail komunikaciji ne možeš saznati ime sa kim razgovaraš, ne možeš dobiti višeg u hijerarhiji, stalno vrte jednu te istu pesmu. Ko želi mogu da okačim kompletnu prepisku sa njima. Po meni definitivno najgori u kontaktu sa korisnicima. Ne razumem što nedaju unlock kodove posle 24 meseca. Kolega je u roku od 24h dobio kodove iz nemačke za iPhone uz dostavljanje nekih minimalnih podataka tipa broj telefona i ime i prezime na koga je glasio ugovor. Kada sam im to spomenuo kao i da Telenor dostavlja kodove nisu se mnogo potresli :) samo su ignorisali. Stalno jedna te ista korporativna prepiska koju vrte u krug, da ti se smuči. Uostalom većina zna kako se ponašaju prema korisnicima, a treba se potrduditi da saznaju i ostali. Da bi ih dozvali pameti, samo ih treba udariti po džepu, a to je da ne koristimo njihove usluge.
 
Samo kao informacije radi - u Norveskoj (pa i kod Telenora), daju kod odmah ako imas bilo kakvu ugovornu obavezu, oni tamo ipak nemaju toliku kolicinu prevara od strane korisnika (namerno ne placanje racuna itd.). A sto je jos zanimljivije, kada recimo kupujes telefon u nekoj radnji, on njima neretko dolazi zakljucan npr. na Telenor ali prodavnica salje kod u roku od par minuta na email za otkljucavanje za sve mreze.
 
Ja sam vec pisao ovde da sam poslao mejl telenoru da mi otkljucaju mob i ako do isteka tog ugovora sam imao nesto manje od 1 god. (to je bilo pre skoro mesec dana)
Samo sam im poslao da li bi ga otkljucali jer bi mozda kad pocne nogogodisnja akcija kod njih i ako bude dobra uzeo drugi mob i oni su mi pisanim putem na adresu rekli da ce mi izaci u susret jer sam njihov dugogodisnji korisnik i da su poslali zahtev alkatelu za kod na osnovu mog IMEI-a i da oni ne znaju kad ce im ga alkatel dostaviti pa da samim tim ne mogu da mi kazu vreme koje je potrebno za to.
Ja sam mislio da su to poslali samo da bi me otkacili,kad posle nekih 5-10 dana nova posta u mom sanducetu od njih u kome stoji da je kod taj i taj,da ne smem da pogresim vise od 3 puta od unosenja i procedura kako to da odradim.
Ja fino lepo uneo i otkljucao ga i probao,sve sljaka ;-)
Taj ugovor mi istice u oktobru 2013-e ;-)
 
Slao ja Telenoru zahtev za otkljucavanje (ugovor nije istekao); nisu hteli da posalju... napisali mi jer ugovor nije jos istekao ne mogu da mi posalju kod i slicne gluposti. Obecao sam im da ce mi prilikom sledecog potpisivanja ugovora oni sami u startu nuditi otkljucan telefon :)
U Vipu mi istekao ugovor pre 8-9 meseci. Nisu mi ni odgovorili na moj zahtev. Kad sam pozvao korisnicki imao sam osecaj da i nemaju pojma sta od njih trazim. Doduse, znajuci kakav je to raspad od operatera, nisam nista od njih ni ocekivao.
 
Mene je u Kraljevu, radnica u vip-u uređivala da kod nas to niko ne radi. Srećom, pa sam sam otključao telefon.
 
Meni samo nije jasno kakve veze ima ugovorna obaveza sa otključavanjem telefona?
Ja sam uzeo Nokiu C3 17.11.2011. što znači da imam obavezu još oko 9 meseci. Ako ću ja nastaviti da plaćam ugovor (a hoću, što da ne) kakve veze ima telefon sa tim? Ja sam se obavezao na korišćenje njihovih usluga a ne njihovog telefona na njihovoj mreži. Gluposti.
 
Meni samo nije jasno kakve veze ima ugovorna obaveza sa otključavanjem telefona?
Ja sam uzeo Nokiu C3 17.11.2011. što znači da imam obavezu još oko 9 meseci. Ako ću ja nastaviti da plaćam ugovor (a hoću, što da ne) kakve veze ima telefon sa tim? Ja sam se obavezao na korišćenje njihovih usluga a ne njihovog telefona na njihovoj mreži. Gluposti.

Pročitaj ugovor ponovo. Po tom njihovom ugovoru ti nisi vlasnik telefona nego oni i oni su ti ga iznajmili na korišćenje....
 
Baš ću baciti pogled na ugovor, moguće da je tako formulisano.
Telefon na lizing, to je nešto novo :D
 
^ Ako si kod VIP-a, onda je tako. Kod MTS-a i Telenora to nije slucaj.
 
Tajisti vip u zemljama u okruženju peva drugu pesmu.
Ljudi u državi doneli zakon da mora da ga otključa i otključavaju bez pogovora. Au našoj banana državi vip korisnike pravi majmunima
 
Neko je pisao da je tražio direktno od LG-ja kod, tako da sam i ja poslao direktno LG-ju zahtev za kodom i dobio odgovor. :wall:
 

Prilozi

  • sshot-1.png
    sshot-1.png
    30.8 KB · Pregleda: 397
Ma, ta "kancelarija" je jedan veliki upitnik.
Ja bih voleo da pročitam/čujem da su nekome nešto pomogli vezano za bilo koji problem sa LG uređajem.
 
Neko je pisao da je tražio direktno od LG-ja kod, tako da sam i ja poslao direktno LG-ju zahtev za kodom i dobio odgovor. :wall:

He, barem su ti odgovorili, bilo šta :)
Meni VIP nikada nije niti odgovorio na moj zahtev, iako sam im kod tražio nekoliko meseci nakon isteka ugovora. Nisam siguran da li su umislili da su "mnogo jaki" :S: ili su naprosto toliki raspad da i ne znaju šta ih pitam niti šta da urade. Nekako verujem da je ipak ovo drugo u pitanju.
 
A da pišem direktno LG-ju u Koreju?
 
Nabavio sam kod, zna li neko kako da udjem u meni za otkucavanje koda i otključavanje telefona?

Našao :
2 9 4 5 # * 7 6 0 #
 
Poslednja izmena:
Kupio.
 
Koji ti je telefon? Ja sam sa O2x mora da flesujem drugi ROM da bih uspeo da udjem u taj meni.
 
LG L9 P760

Imam i Sony Xperia J, on mi je na VIP-u , ali mu je otključavanje papreno skupo, pa ću ga najverovatnije prodati.
Za ovaj sam platio ključ 500 din., čovek mi spustio cenu kao staroj mušteriji, jer kupujem kod njega futrole i te zezancije i otključao sam ranije 2 telefona S5280 i C3.
 
Nazad
Vrh Dno