MagicMaster
Čuven
- Učlanjen(a)
- 12.05.2007
- Poruke
- 6,170
- Poena
- 510
Da, ali se ortak obavezao telenoru na vernost 2 godine, i plaćaće pretplatu, a telefon je kupio i dobio fisklani račun, dakle postao njegov vlasnik.
Da, ali se ortak obavezao telenoru na vernost 2 godine, i plaćaće pretplatu, a telefon je kupio i dobio fisklani račun, dakle postao njegov vlasnik.
da ne pominjem koliko su jevtinije!
I kovtovacu post sa ES-a, mislim da je covek rekao sve
A ti ne možeš da prihvatiš da nije svima stalo da isteruju pravdu.
OK. Potupno si u pravu što se tiče zaključavanja. Pravnički gledano, mogao bi da ih dobiješ na sudu. Ali ne zaboravi da zakoni nisu holivudska produkcija, pa da dobiješ nadoknadu od 1.000.000 $. Možeš da dobiješ onoliko koliko si realno oštećen - par desetina EUR, ili sudski nalog Telenoru i ovlašćenim servisima da otključaju fon. I to je sve. Vredi li ovolikog truda ?
Šta bi dobio prosečni hipotetički korisnik Telenora ? Ništa. Ionako 99% korisnika koriste taj telefon u toj mreži.
Dakle, još jednom: jesi, u pravu si. Ali o'ladi malo. Mislim "borba sa Telenorom". Šta je sledeće ? Rat Telenoru ?! Ako nemaš pametnija posla - tuži ih. Ali moraš da prihvatiš da ljudi imaju neke druge prioritete od teranja mak na konac i detaljisanja svake zapete ugovora.
Fora je sto te ne majmunise niko (bar ne preterano :d) i sto Telenor ipak ima zakonsku osnovu da radi ovo (ne kazem da je to lepo, bajno i u redu, ali zamolio bih te da procitas postove koje sam ostavio stranu dve iza sa ES foruma gde je pravnik lepo objasnio sve)
Evo necu biti lenj, linkovacu post koji govori sve u vezi ovog "slucaja"
http://www.elitesecurity.org/p2717816
(pratiti i dalju raspravu jos stranu dve ili nekoliko unapred, mislim da je prilicno argumentovano i objektivno od istog coveka receno sve)
Ljudi nikako da skapiraju da se ugovor ne odnosi na kupovinu telefona vec na koriscenje usluga Telenora, takodje telefon ne moze da se nazove defektnim i da odstupa od specifikacije jer zakljucavanje na mrezu ne radi Telenor vec proizvodjac telefona!
Sve je to pravnik lepo objasnio, druga stvar sto zx i njegov alter ego aleksejko uporno ignorisu cinjenice i tumace zakone na nacin koji to njima odgovara
Uostalom, koliko su u pravu govori i to da od njihove tuzbe nema nista, sto su i sami priznali na ES temi - posto su prethodno nalozili ljude i sirili dezinformacije, namecuci svoje misljenje kao jedino ispravno usput pljujuci svakog ko ima drugacije misljenje od njih samo su se lepo i mudro ucutali
Ovo je definitivno zadnje sto sam napisao na ovoj temi, poz svima i Hristos se rodi :wave:
Dear Mr. Xxxxxxxx,
We understand the inconvenience that you are having with this issue. However, a SIM locked phone may only be unlocked with a code from the network where it is locked into.
Nokia manufactures and distributes mobile devices SIM free. When the phone is being offered by a particular network, they have the option to sell it SIM locked and cheaper as a contract phone. To have it unlocked, users must enquire with the network and ask for the unlock code. With the unlock code, Nokia certified technicians may then assist you with unlocking your Nokia device for you.
We highly recommend that you enquire with the network that your device is locked into for the unlock code.
Here are the contact details of Nokia support in Serbia:
Nokia Corporation
Adresa: Keilalahdentie 2-4,
FI-02150 Espoo
P.O. Box 226,
FI-00045 Nokia Group Finland
Tel. +358 (0) 7180 08000
ID: 0112038-9
Mesto registracije: Helsinki, Finska
We appreciate your patience and understanding for allowing us to assist you with your concern. Please do not hesitate to contact us again if you have any further questions.
Yours sincerely,
Roden B.
Nokia Service Professional
UK & Ireland Team
Nokia Care
For future reference, please feel free to check our website. Kindly refer to the link below:
http://www.nokia.co.uk/support
You may also call our Customer Care Hotline at 0845-045-5555, Mon-Fri 9am-7pm (except bank and public holidays).
Dear Xxxxx,
Thank you for contacting Nokia Care.
With regard to your email, please be advised that we will be escalating this case and we would need the complete information below for us to be able to forward this to our Escalations Team:
Customer Name:
Contact Info:
Mailing add:
Email:
IMEI:
Device:
Alternate Contact Number:
Best Time to Call:
For future reference, please feel free to check our website. Kindly refer to the link below:
http://www.nokia.co.uk/support
You may also call our Customer Care Hotline at 0845 -045-5555, Mon-Fri 9am - 7pm (except bank and public holidays)
Please do not hesitate to contact us again if you have any questions.
Yours sincerely,
Jacklyn B.
Nokia Service Professional
UK & Ireland Team
Nokia Care
Do you know that you can now buy your next Nokia handset on a Pay Monthly tariff or on Pay As You go directly from the Nokia online shop? To find out more and see our latest deals please go to http://www.nokia.co.uk/shop
Upravo sam se informisao u MTS-u, lično sa predstavnikom, da su njihovi telefoni zaključani i da oni NEMAJU kodove za otključavanje.
Ženi mi je danas istekao ugovor pa sam iskoristio priliku da pitam za ovo. Čovek me najljubaznije uputio u neku od mnogih radnji koje to otključavanje mogu da urade uz određenu nadoknadu.![]()
To je bilo 2009 u septembru, ne verujem da se promenila situacija. Nakon sto sam dobio telefone, n97 i e75, poslat je mail simobilu za unlock kodove. Savetnik je rekao da ce javiti kada dobije kodove, kodovi stigli mailom nakon 15 dana. To je bio pocetak ugovorne obaveze tj drugi dan je poslat zahtev.
Zakoni se ne razlikuju puno koliko znam, ugovori se potpisuju na foru da ti kupujes telefon kao kod nas i dobijas telefon npr za 1e, a ugovor za broj da si u obavezi da budes korisnik 2 godine ili placas penal koji je odmah ustanovljen.
Primer, tada je n97 uzeta za 1eur i duzan si da 2 godine placas mesecnu pretplatu od 10e sa PDVom ili da platis penal. Pretplata se ne menja taj period, cak iako oni dignu cene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari