Šta je novo?

Legalno otključavanje telefona kupljenih kod mobilnih operatera

U, bre, tako da kažeš ..... klinci mi se razboleli, bio vikend, treba da iskopiram sve to ....
Jutros sam bio kod lekara, sutra ih vodim u bolnicu na alergotestove .....
Mislim, ne zameri, ali to mi je bitnije .....
Kada konačno sve to odradim, šaljem ti sve poštom.
Samo ću te zamoliti opet za adresu na PM na koju mogu to da pošaljem .....
Pošto si mi dao mobilni u prošloj poruci .....

Telenor mi je ponudio mnogo toga samo da ne širim informacije o pravima i na kraju sve uskratili jer sam sve iznosio a oni nisu hteli, da ne bi svi tražili.

Šta ovo znači, nisu valjda tražili nazad telefon?

Sad i da hoće ne želimo ga više sa nekolicinom nas koji pravimo zajedničku tužbu.

I šta ovo znači? Sad smo mala deca, sad ne možeš da se igraš sa nama? :):) Daj, molim te, da sam odustao, poslao bih ti PM, e, ja neću, i kraj .... već sam naveo, moji razlozi su trenutno mnogo značajniji ..... a znamo kako idu tužbe kod nas, ja za par dana završavam sve, i šaljem.... samo adresu, molim te ....

Imao sam ja mnogo tema, i prolazio gore nego ti ... moje "borbe" su uglavnom bile usmerene protiv Telekoma, a nailazio sam na isti , ili gori odziv od tebe, tako da te savršeno razumem, i znam kako se osećaš .... ne brini ....

npr http://forum.benchmark.rs/showthread.php?t=233300

ili http://forum.benchmark.rs/showthread.php?t=211699

ili ova tema http://forum.benchmark.rs/showthread.php?t=216181 gde su mi posle dva posta rekli da mi treba psiho provera .....

tako da: Ako te neko razume, ZX, to sam onda ja ..... :) :) :) :)
 
Poslednja izmena:
Evo, ja bih se uključio, nego imam (imao sam) dva telefona od VIP-a, i oba nisu zaključana (iako piše da jesu). Ali uskoro uzimam, mada na telekomu...
 
Da,tako sam i ja prosao kod VIP-a.Uzeo sam 5800 pre 7-8 meseci,i ako pise da radi samo sa VIP karticom,telefon nije zakljucan.Radi lepo sa svim mrezama.
KAsnije sam cuo da skuplje telefone ne zakljucavaju.Mislim da je to tacno,jer sam kasnije uzeo i Samsung 5230 koji je zakljucan.
 
Da li neko ima informaciju u vezi Desire Z kod VIP-a, da li je zakljucan na njihovu mrezu?
 
Da li neko ima informaciju u vezi Desire Z kod VIP-a, da li je zakljucan na njihovu mrezu?
A mene bi mnogo zanialo da li je Desire HD zaključan na Telenor mrežu?? Oni (Telenor call centar) pričaju da jeste, međutim na Telenorovom sajtu postoji napomena kod modela HD7 da "radi isključivo sa Telenor sim karticama" dok te iste napomene kod DHD modela nema.
 
Pa za DHD iz telenora vec 2 clana ovog foruma su rekli da nije zakljucan ;)

tako da ne dobijas zakljucan desireHD ili su njih dvojica bili izuzeci... :/ al sumnjam da su bili izuzeci.
 
Prosto moram i ovde da napisem, kao sto sam i na ES

Uvek podrzavam da se nepravda ispravi, ako za to postoje mogucnosti ali ovde ne vidim svrhu ili poentu

Medjutim, potezanje sudske parnice protiv Telenora zbog nekoliko likova koji su nezadovoljni time sto imaju (tacnije neki su imali, koliko vidim glavni agitator ovde je dobio unlock kod i jos mu ni to nije dosta) zakljucan telefon mi je smehotresna
Zapitajte se samo koliko cete para dati na advokata i sudske troskove uz veliko pitanje hocete li uopste i nesto uspeti da uradite pogotovu kada se zna na sta pravosudje lici u Srbiji
Dacete toliko para da sebi mozete da uzmete ne jedan nego 3 simfree Samsung Wave telefona pa ih do mile volje koristite na kojoj god hocete mrezi - no srpski inat je cudo, bitno da se izgura svoje, zar ne ;)
Takodje ako imas para da ceo zivot putuje po svetu kako zx16 sam kaze u temi na ES forumu, onda ti svakako nece tesko pasti i da kupis za 10e neki znj telefon koji ce ti odraditi posao ako zelis da koristis drugog operatera bilo domaceg ili stranog
Dobro je rekao neko u ovoj raspravi "borba sa vetrenjacama" tako da ne bi bilo lose da ako vec hocete da stiskate Telenor prosto trazite unlock kodove i dovidjenja, ko zna mozda ce ih to naterati da se sa vise obzira ophode prema korisnicima - to je vec nesto sto moze imati realniji ishod (jer su eto dali kod) po principu "vuk sit a ovce sve na broju"
Jeste Drina kriva, ali tesko da cete je vi ispraviti ;)
 
Poslednja izmena:
Zašto je dobio unlock kod ako nije u pravu ?
 
opet još jedan koji ne kapira.

Telenor KRŠI ZAKON, u tome je stvar.

I kada već država neće da se meša u svoja posla, treba da si zahvalan što neko ima volje, vremena i para da to radi .... A već je rečeno da advokat ne uzima pare.

Tako da stvarno ne shvatam ljude koji umesto da ćute, kada već neće da pomognu ni na kakav način, još se nadju pametni da mudruju, kako su ovi drugi glupi ..... jer hoće da nešto važi za sve ....
 
opet još jedan koji ne kapira.

Telenor KRŠI ZAKON, u tome je stvar.

I kada već država neće da se meša u svoja posla, treba da si zahvalan što neko ima volje, vremena i para da to radi .... A već je rečeno da advokat ne uzima pare.

Tako da stvarno ne shvatam ljude koji umesto da ćute, kada već neće da pomognu ni na kakav način, još se nadju pametni da mudruju, kako su ovi drugi glupi ..... jer hoće da nešto važi za sve ....

Kapiram ja sve, pazljivo sam procitao raspravu, samo ne vidim da li u tome ima poente - zato sam napisao i to sto sam napisao

Drugo alergican sam na likove koji imaju ovakav pristup, njih sam se vec nagledao u zivotu

Sad se kajem jer mi to nije trebalo. MagicMaster koji je preneo tu akciju na ovaj forum, nije imao petlju da mi se priključi. Naseo je na pisanja pojedinaca koji mlate praznu slamu dok sam ja naveo gomilu podataka i davao dokaze. Još uvek razmišlja o akciji. Sad i da hoće ne želimo ga više sa nekolicinom nas koji pravimo zajedničku tužbu.

Vrhunski bezobrazluk i drskost, pa sta ako se neko koleba nisam znao da ljudi moraju da ti se bespogovorno prikljuce ;)
Meni da je neko rekao nesto ovako, a jos da sam ja pre toga pokazao dobru volju kao MagicMaster ne bi mu vise ni reci rekao, samo bi se okrenuo i otisao - ne bi mu dao ni ovce da mi cuva, a kamoli da mi organizuje pisanje tuzbe
BTW treba procitati celu raspravu na ES forumu ovo ovde je samo jedan deo, nije to bas tako crno belo kakvim hoce da ga predstavi zx16 (javio se i pravnik, obratiti paznju i na njegove postove i sorry zbog linkovanja na drugi forum :))

http://www.elitesecurity.org/t411931-Zakljucavanje-telefona-od-strane-operatera-SIM-lock

:wave:
 
Poslednja izmena:
OK, samo dokle dozvoljavati drugima da prave ovce od naroda???

Moja firma ima 10ak brojeva u telenoru. Uzimali smo telefone par puta. Posle 2 godine, kad su istekli ugovori za cuvene D900 nisu hteli da nam daju/prodaju kodove za otkljucavanje telefona. Sad imamo 4 telefona u relativno ispravnom stanju koji skupljaju prasinu kojima je jedina mana relativno kratko trajanje baterije.
Da nisu zakljucani, koristili bi se u inostranstvu, posto cesto putujemo.

Jel to u redu?

Ako ne mozete da pomognete, nemojte odmagati...

U Srbiji se sve prasta osim uspeha. Zato nam toliko dobo i ide :wall::wall:
 
Jedina je tuga što ovime mora da se bave "likove koji imaju ovakav pristup", umesto države, tj. društva potrošača.

sorry za spam
 
ja podrzavam momke, iako nemam ni kontakta sa tim problemima (Jesam na telenoru,ali i kad sam uzeo 2 telefona do sad, bili su otkljucani) tako da...

nista ne mogu da izgube, samo mogu da dobiju...pa posle njihove akcije, docice uskoro neko sa necim drugim..a oni (telenor,vip itd) posto su privatnici, ce shvatiti da nije ovo vise onaj BALKANSKI narod kao nekad, koji je navikao na janjicare i danak u krvi,bicovanje i ugnjetavanje.....ovako nesto TELENOR ne radi u svedskoj, a zasto bi ovde? zato sto im se moze i zato sto jedan covek s ovakvim pravosudjem ne moze nista? (kako neki vele...)

pa mozda i ne moze....to ce se videti,ali LOSH GLAS mozhe puno....polako stize "evropa" i onaj pravi princip> GLEDAM SVAKI DINAR> KUPIM POLA KILE HLEBA,A NE KILU,JER MI NE TREBA...itd..ima da bude ko u nemackoj, i svakim danom zbog besparice sve vise narod pazi i lici na nemacku, pa ce tako TELENOR i ekipa morati da se MNOOOGOO VISHE potrude da nam uzmu dinar. za sad je tiranija, jer kako je narodu bilo,i koje smo do sad mrezhe imali, odlicno je...ali, zasto ne bismo podigli na jedan vishi/kvalitetniji nivo usluga? samo zato sto je ovo srbija i sto ne mozemo da se usprotivimo? hm...

samo napred,ja sam isto takav, kad budem imao prvi problem, prvi razlog, to je to...advokat (koji mi isto nece naplacivati jer je porodicni prijatelj)i idemo do kraja....pa nek traje i 5 godina, nek bude hobi.... :)
 
Poštovani,

Koristimo priliku da Vam se zahvalimo na upućenom dopisu. Vašu primedbu ćemo svakako uzeti u obzir i verujemo da će nam ista pomoći u unapređenju poslovne saradnje a u cilju izbegavanja budućih sličnih situacija.

U vezi sa Vašim pitanjem koje se odnosi na aparat koji je kupljen uz pretplatnički broj 063/211595, želimo da Vas obavestimo o sledećem:

Telefoni se ne prodaju odvojeno od usluga i prodaju se po cenama nižim od tržišnih, upravo zato što služe za korišćenje usluga Telenora.
Kao operater mobilne telefonije ne raspolazemo sa informacijama o unlock kodu telefona nasih korisnika.

U Opštim uslovima Ugovora članom 27 je predviđeno da su cene i drugi komercijalni uslovi za korišćenje usluga objavljeni na interenet stranici Telenora.

U cenovniku je istaknuto da telefonski aparat radi iskljucivo sa SIM karticom Telenora.

Žao nam je se što ste došli u situaciju da ulažete reklamaciju. Međutim, verujemo da ćemo sa ponudom i kvalitetom naših usluga opravdati poverenje koje ste nam ukazali izborom naše mreže.

Za bilo koji vid informacija uvek se možete obratiti našem Kontakt centru, pozivom na broj 063/9000, koji je dostupan 24 časa dnevno, sedam dana u nedelji. Istovremeno, na raspolaganju Vam je i naša imejl adresa [email protected], a kolege u Telenor prodavnicama su uvek dostupne za lični kontakt.


S poštovanjem,
Telenor d.o.o.

Služba za reklamacije
Korisnički servis
tel: +381 63 9000
fax:+381 63 9001
e-mail: [email protected]


Sada stiglo i od reklamacija, ali pogledajte izdvojeni deo ..... valjda se uvozniku ćefnulo, pa onako zaključali telefone, baš na njihovu mrežu.
 
hahahaha....

HAHAHHAAHAHA a dole odmah pishe (posle tog teksta da nemaju informacije o unlock kodu) da radi iskljucivo u telenor SIM kartice ;D

ko ovde koga laze...
 
Pošto me mladenius proziva, mada ne vidim da sam se igde i bilo kad njemu obratio po bilo kom pitanju, red je da ga pitam, "U čemu je tvoj problem?" Moj problem je bio zaključan telefon i to sam odavno rešio. Ostalo je da tu mogućnost podelim sa ostalim, prevarenim, kupcima. Oni koji misle da nisu prevareni, ne moraju da se bave ovom temom.
Dečkić,mladenius(predpostavljam po njegovom pisanju da je tek prevalio dvadesetu), misli da sam hteo da mu uzmedm ovce?! Ne brini sinko, čuvaj ih slobodno, ne pocenjujem ničiju profesiju pa ni tvoju. Ovo, oko zakona o zaštiti potrošača batali. Ja se tebi ne petljam u čuvanje ovaca pa nemoj ni ti u ovu temu. Da li imaš ili nemaš zaključan telefon i da li vidiš ili ne to kao problem, ne interesuje me. Mi koji vidimo, pozivamo se na zakon. Koliko god to tebi bilo smešno ili gubljenje vremena, nije ni blizu smešno ili žalosno u odnosu na tvoje učešće u temi.
Zato, ostavi temu onima koji ne žele da budu ovce u stadu sa kojim si ceo dan.
 
Nema te, ZX ....

Ti reče da je tebi uvoznik dao kodove, a pogledaj šta je meni odgovorio uvoznik, konkretno mojih Nokia ..... Danas stiglo, odmah posle onog mejla od reklamacijske službe ....




Postovanje,

iz vaseg mail-a predpostavljam da vam treba Network Unlock Code posto postoji nekoliko vrsta zakljucavanja telefona i predpostavljam da vas u Telenoru nisu dobro razumeli. Na zalost mi kao uvoznici nemamo nikakvih dodira sa kodiranjem telefona jer telefoni dolaze kodirani direktno iz fabrike. Takodje nismo u mogucnosti ni da nabavimo te kodove jer su oni iskljucivo vlasnistvo operatera koji je trazio da mu odredjeni model telefona bude zakljucan na mrezu da ne bi korisnici prelazili na druge mreze.



Ako vam treba jos neka informacija, stojim vamna raspolaganju.



S postovanjem / Sincerely



Svetozar Ljubisic

Manager of Telecommunication Service Department



CT Computers

a ComTrade company



Savski nasip 7

11070 Belgrade

Serbia

Dakle:
TELENOR :
Kao operater mobilne telefonije ne raspolazemo sa informacijama o unlock kodu telefona nasih korisnika.

CT Uvoznik:
Na zalost mi kao uvoznici nemamo nikakvih dodira sa kodiranjem telefona jer telefoni dolaze kodirani direktno iz fabrike. Takodje nismo u mogucnosti ni da nabavimo te kodove jer su oni iskljucivo vlasnistvo operatera

I ko je sada ovde lud?

Neverovatno, majke mi .....

SLEDEĆI MEJL ŠALJEM NOKIJI; DA VIDIM ŠTA ĆE ONI DA ODGOVORE; I KO SE TO STISO I NE DA KODOVE !!! :) :) :)
 
Poslednja izmena:
Pošto me mladenius proziva, mada ne vidim da sam se igde i bilo kad njemu obratio po bilo kom pitanju, red je da ga pitam, "U čemu je tvoj problem?" Moj problem je bio zaključan telefon i to sam odavno rešio. Ostalo je da tu mogućnost podelim sa ostalim, prevarenim, kupcima. Oni koji misle da nisu
prevareni, ne moraju da se bave ovom temom.

Ja nemam nikakvih problema
A ti ocigledno imas velikih da uvazis nekog ko ima drugacije misljenje od tvoga - uostalom tema na ES je to pokazala gde si od sebe oterao coveka koji se ljubazno ponudio da ti da pravno tumacenje cele situacije i jos rekao da ne podrzava to sto radi Telenor, pa kada ti se nije svideo odgovor i realnost pocela da te stipa ti si ga optuzio da radi u Telenoru i poceo sa nekim teorijama zavere i slanjem pretecih pm-ova neistomisljenicima :laugh:
I jos kazes meni ponasam se kao da imam 20 godina - mozda, ali ti se ponasas kao da ides u obdaniste i mogu da ti kazem da si mi neverovatno smesan i zalim ove ljude sto su se uopste odlucili da se upustaju u bilo sta sa tobom jer si ti vec dovoljno pokazao kakav si, ali dobro - njihova volja, nisam ja kao ti pa da ih teram na nesto niskim foricama i fazonicama ;)


Dečkić,mladenius(predpostavljam po njegovom pisanju da je tek prevalio dvadesetu), misli da sam hteo da mu uzmedm ovce?! Ne brini sinko, čuvaj ih slobodno, ne pocenjujem ničiju profesiju pa ni tvoju. Ovo, oko zakona o zaštiti potrošača batali. Ja se tebi ne petljam u čuvanje ovaca pa nemoj ni ti u ovu temu. Da li imaš ili nemaš zaključan telefon i da li vidiš ili ne to kao problem, ne interesuje me. Mi koji vidimo, pozivamo se na zakon. Koliko god to tebi bilo smešno ili gubljenje vremena, nije ni blizu smešno ili žalosno u odnosu na tvoje učešće u temi.
Zato, ostavi temu onima koji ne žele da budu ovce u stadu sa kojim si ceo dan.

Kako li ces tek reagovati kada krenu istomisljenici koje si skupio da ti se osipaju u stvarnom zivotu, kada na ovakav nacin spustas ljude na forumu koji se zamisli ne slazu sa tvojim vidjenjem situacije
Kao sto rekoh, ne bi dao ni ovce da mi cuvas a kamoli da organizujes sudski proces;)

I kovtovacu post sa ES-a, mislim da je covek rekao sve

A ti ne možeš da prihvatiš da nije svima stalo da isteruju pravdu.


OK. Potupno si u pravu što se tiče zaključavanja. Pravnički gledano, mogao bi da ih dobiješ na sudu. Ali ne zaboravi da zakoni nisu holivudska produkcija, pa da dobiješ nadoknadu od 1.000.000 $. Možeš da dobiješ onoliko koliko si realno oštećen - par desetina EUR, ili sudski nalog Telenoru i ovlašćenim servisima da otključaju fon. I to je sve. Vredi li ovolikog truda ?

Šta bi dobio prosečni hipotetički korisnik Telenora ? Ništa. Ionako 99% korisnika koriste taj telefon u toj mreži.

Dakle, još jednom: jesi, u pravu si. Ali o'ladi malo. Mislim "borba sa Telenorom". Šta je sledeće ? Rat Telenoru ?! Ako nemaš pametnija posla - tuži ih. Ali moraš da prihvatiš da ljudi imaju neke druge prioritete od teranja mak na konac i detaljisanja svake zapete ugovora.
 
Poslednja izmena:
@mladenius:
Rekoh ti, pročitaj zakon o zaštiti potrošača i onda komentariši. Nikoga nisam primoravao da me sledi ili bilo šta drugo. Tražio sam da pametni pročitaju zakon i daju komentar u vezi onoga što kaže zakon i onoga što radi telenor. Šta je tu tebi nejasno ili šta ti hoćeš da objasniš meni ili nekom drugom ne znam a i ne intreresuje me. Mišljenje, ako se to što ti piskaraš da nazvati mišljenjem, zadrži za sebe.
Na ES-u sam naveo više puta članove zakona koji su prekršeni, okačio odgovore inspekcije, dobio unloc kod a ti mi pričaš priče?!
Šta si to hteo da mi kažeš?
 
Mislio sam da napisem jos jedan post ali odustao sam
Jednom je jedan moj dobar prijatelj rekao da se sa likovima poput tebe na ovaj nacin ne treba ni upustati u raspravu - dovoljno je ostaviti ga sam da pise, a njegovi postovi ce dovoljno reci o njemu samom (zato sam i rekao da si vec sasvim dovoljno pokazao kakav si ;))

Uostalom sta reci na ovo, zaista zalosno

Mišljenje, ako se to što ti piskaraš da nazvati mišljenjem, zadrži za sebe.
 
Poslednja izmena:
Po obicaju, nisi odogovorio nista konkretno, sem sto si udario u ad hominem onoga ko ti izlaze suprotno vidjenje situacije a ja nemam nameru da se ponavljam kao papagaj :S:

Uostalom sta reci na ovo, zaista zalosno



Jednom je jedan moj dobar prijatelj rekao da se sa likovima poput tebe na ovaj nacin ne treba ni upustati u raspravu - dovoljno je ostaviti ga sam da pise, a njegovi postovi ce dovoljno reci o njemu samom (zato sam i rekao da si vec sasvim dovoljno pokazao kakav si ;))
Koja demagogija....
Tema je zakon o zaštiti potrošača i telenorovo grubo kršenje istog. Ne znam šta je tebi tu nejasno i zašto mene prozivaš? Zakon niti sam pisao niti ga kršim i ne vidim u kom kontekstu se meni obraćaš. Moje legitimno pravo je da se pozivam na isti i da podelim iskustva, bila ona i lov na vetrenjače, sa drugima da ne bi i oni lovili vetrenjače.
Zato, ili piši o temi ili se skloni a posebno mene zaobiđi jer nisam ja tema foruma.
 
Tema je zakon o zaštiti potrošača i telenorovo grubo kršenje istog. Ne znam šta je tebi tu nejasno i zašto mene prozivaš? Zakon niti sam pisao niti ga kršim i ne vidim u kom kontekstu se meni obraćaš. Moje legitimno pravo je da se pozivam na isti i da podelim iskustva, bila ona i lov na vetrenjače, sa drugima da ne bi i oni lovili vetrenjače.

Prozivam te jer ti je stav vrlo arogantan
I pride se sluzis vrlo niskim fazonima da bi oko sebe okupljao istomisljenike odnosno oterao neistomisljenike ;)
Ahaahah "grubo" krsenje - pa nije bas tako crno belo kakvim se ti trudis da ga prikazes, pravnik sa ES-a ti je vec objasnio neke stvari kao i to da se zakon ne tumaci na tako laicki fazon poput tvoga, ali zaslepljenom coveku poput tebe ocigledno ne vredi pricati nista :S:

Zato, ili piši o temi ili se skloni a posebno mene zaobiđi jer nisam ja tema foruma.

To da li cu ja da se sklonim ili ne, ne odlucujes ti vec moderator foruma - uostalom forum sluzi da se sa ljudima podeli misljenje i pokrene diskusija
A tebi ocigledno ne odgovara neko ko ima drugacije misljenje od tvoga - nemas ni trunku tolerancije, a ovamo hoces da isterujes pravdu protiv Telenora

Cekaj da kovotujem ono sto si sam napisao

Koja demagogija....

:eyebrows:

Zavrsio sam svaku dalju diskusiju sa tobom
 
Poslednja izmena:
Zavrsio sam svaku dalju diskusiju sa tobom

Hvala ti, hvala do neba....Ne znam zašto si i započinjao jer te nigde nisam spomenuo ni slovom niti sam tražio da se meni obraćaćaš. Temu, koju sam pokrenuo, citirali su ovde i odvijala se svojim tokom nezavisno od mene. Onda se ti uključuješ i postuješ napadom na mene i pričaš o toleranciji i ovcama?!
Verujem da si učešćem u temi dao veliki doprinos istoj i objasnio mnogima da se može funkcionisati i bez mozga.
 
Ako tema nastavi ovim tokom
katanac.png
 
Ma slobodno, i onako je tema udaljena od suštine zahvaljujući pojedincima koji slova na temu nisu napisali, nego imaju potrebu za negiranjem?! Zašto...koga lično ugrožava mogućnost da se telenor natera da poštuje zakon?
Ne pravdam sebe, ali dotični koji me proziva, ni slova o temi, o zakonu i članovima koji dopuštaju telenoru da radi to što radi. Po kojoj osnovi proziva mene za priloge na drugom forumu? Legitimno pravo je braniti sebe i svoje stavove od takvih ljudi. Tema je telenor a ne ja i zato, nije bitno ko je pokrenuo temu već šta je tema i moliću da i oni koji podržavaju i oni koji ne podržavaju temu, to da rade argumentima a ne prozivkama!
 
Poslednja izmena od urednika:
Odavno nisam na forumima sreo nekog ko ima više negativne energije i besa u sebi od tebe (pročitao sam i temu ovde i na ES-u). Opusti se malo čoveče, eksplodiraćeš...
 
ovo je klasičan primer rupe u zakonu... ali prosto ne mogu da verujem da je ogromna multinacionlna firma poput telenora nije pokrila?! ne pričamo o malom preduzeću od 5-10-50 zaposlenih nego o ogromnoj firmi! zaista ne verovatno!

moj predlog je da se lepo skupe svi "oštećeni" korisnici (među kojima ubrajam i sebe) i da nagrnu u telenor poslovnicu, tražeći unlock kodove!

inače ovo zaključavanje za vreme ugovorne obaveze mogu da pregrmim i razumem, tako je svuda u svetu, ali APSOLUTNO NIKAKO ne mogu da skapiram, da vam uređaj ostaje zaključan i posle 24 meseca, tj kada pređe u vaše vlasništvo?!?!?

i još jednom predlažem da se svi lepo skupimo i zajedno posetimo neku od poslovnica! mailovi, faxovi, tužbe sve to uzima puno vremena i novca! operateri prebacuju krivicu na uvoznike i obrnuto (a to nije naš problem, zar ne?) pa nismo mi kupili telefon od CT nego od telenora, ne piše nam na fiskalnom računu CT nego telenor, a to da li će oni da kod saznaju putem tarot karata ili kontaktiranjem fabrike to ne treba da bude naš problem!
 
Odavno nisam na forumima sreo nekog ko ima više negativne energije i besa u sebi od tebe (pročitao sam i temu ovde i na ES-u). Opusti se malo čoveče, eksplodiraćeš...

Koji bes? Ponavljam XY puta, tema je kršenje zakona o zaštiti potrošača od strane telenora a ne ja! Ne znam zašto se bilo ko meni direktno ili indirektno obraća? Ne razumem šta je toliko nejasno. Izneo sam svoje mišljenje i napisao šta sam uspeo da uradim. Znači, imam rezultate u kontekstu teme. Prozivaju me ljudi, bez ikakvih argumenata i rezultata?! Ne razumem zašto..... To nije bes, dragi prijatelju, već pitanje. Zašto se meni obraćate, nisam ja adresa problema.
Hteo sam da se udružimo, svi koji vidimo taj problem, i zajedničkim nastupom to da ubrzamo a imalo bi i veći značaj. Ko ne vidi problem ili ga nema, ne vidim razlog da ometa ili osporava nas koji to vidimo i želimo to da rešimo. Koliko koštaju advokati ili da li je to gubljenje vremena ili lov na vetrenjače, ostavite nama da prosudimo. Ne razumem šta je tu sporno?
Na ES-u je njih par uporno negiralo temu, i interesantno, svi su korisnici 064 mreže. Ovo ne mora ništa da znači, prosto, palo mi u oči. Upinju se da osporavaju a nisu videli telenorov ugovor kao ni opšte uslove. Da li je to maliciozno ili nešto drugo, ne znam samo nema nikakve veze sa temom. Ljudi pišu poluinformacije i mnoge koji su neupućeni skreću sa teme. Moja borba za očuvanje suštine teme nije bes, dragi prijatelju, već pitanje:Koga, lično, ugrožava ova tema? Ja sam izneo objašnjenje i argumente vezane za to što sam pokrenuo i uspeo a ljudi koji osporavaju, ni jedan jedini argument koji ima dodir sa zakonom. Argumenti tipa, pa to rade svi...ili, telefon možeš otključati za 5, 10 ili 50 eura nemaju blage veze sa temom. Tema je ZAKON i njegovo kršenje.
 
Ovo oko otključavanja telefona je toliko elementarna stvar da zaista ne vidim šta bi tu moglo biti sporno.

Ako sam KUPIO telefon plaćajući mesečno koliko je ugovoreno, ne vidim ko bi i po kom osnovu mogao da me sprečava da koristim svoje privatno vlasništvo, čak bez obzira šta piše u ugovoru. To bi bilo protivustavno - podsetite se da je zaštita privatne svojine garantovana ustavom.

Dakle, ako mi je prodat telefon koji ne može da se otključa (a da na to nisam jasno i izričito pristao i dao saglasnost potpisivanjem ugovora), onda je to prevara za šta po svim zakonima moram dobiti drugi otključani telefon (ili toliko novca da kupim drugi telefon) plus naknadu štete.

Oni koji u tome i u pokušaju da se to pravo realizuje vide nešto sporno, treba prvo da reše sporove u svojoj glavi.
 
S obizrom da je za mart(ili pocetak aprila) najavljen novi zakon, korisnik postaje vlasnik broja - sto ce znaciti da cete moci da menjate provajdera - telefoni cek tek da budu "zakljucani" i to ne neki, nego verovatno svi.

Razlog je jednostavan.
Operater ce vam ponuditi da vam on bude provajder usluga mobilne telefonije, u slucaju potpisivanja ugovora imacete pravo na koriscenje telefona, ali samo sa karticom koja je registrovana u mrezi operatera - meni je ovo jako logicno.

Hocete telefon za dinar?
I tata bi sine...

Kupujte telefone u radnjama i problem resen.
Skoro je ortak uzeo telefon, a hteo je da ga preproda, u telenoru(uz ugovor) i posto je otkljucavanje kostalo mnogo, prodao je telefon za 60e!?!
 
Vrh Dno