Šta je novo?

Kurirske službe

Da, nesto je kupljeno preko fejsbuka. Uvereni smo da je prevara, jer ima da se vidi i identican primer drugih ljudi, istu poruku su dobili nakon pogresnog paketa, i ostali bez ijedne poruke nakon toga...i naravno bez svog porucenog paketa. O istoj fb stranici se radi...

Imam ime i adresu posiljaoca (nema broj telefona, razumljivo) ali ne znam koja je solucija...mozda jedino da se naruce novi paketi i nikako da se preuzimaju, i na taj nacin da se dosadjuje lopovu? :)
 
То је чисто губљење времена, јер преварант сигурно када му се врати пакет не би преузео то назад
и никако не би био оштећен на тај начин.

Зар за D-express број телефона није обавезан податак?
 
Mislim da ce da uzme, pa da salje drugoj potencijalnoj zrtvi. U pitanju je odeca.
Broj nemamo, ali sumnjam da bi to nesto znacilo, moze da ga iskljuci kad hoce ili da se uopste ne javlja
 
99% страница на друштвеним мрежама које продају одећу/обућу, оглашавају једно, а шаљу нешто сасвим друго.
То је класична превара и то раде намерно, има их мали милион тамо, а прича им је слична или иста.
Када им се врати пакет они то отпишу (јефтиније им је да пошаљу друго него да плаћају трошкове поштарине).

Једино да се пријави превара. Уколико је износ преко 5000 динара, можда и ураде нешто.
Јер то раде дуже време, и ко зна колико је преварених, можда их је већ неко и пријављивао.
Другачије је ако исту ствар пријави једна особа, а другачије ако то уради њих 5, 10, 15...

Уколико је користио праве податке приликом слања (име и презиме), и ако су му уписали (прави) број личне карте
приликом пријема пакета, лако ће га наћи.
 
Mozda se treba obratiti udruzenju za zastitu potrosaca, to objaviti na FB stranici da se i ostali prijave i prikljuce, pa podneti kolektivnu tuzbu da ukupna suma bude daleko visa od 5000 dinara (ako je to tako moguce u pravnom okviru).
 
U svakom slučaju, zaključili smo da nije do kurirske službe, a da pošiljalac neće slati novi paket. Nadam se da proizvod nije bio skup i da šteta nije velika, a sledeći put, ako već mora kupovina preko društvenih mreža, prelistajte im istoriju i komentare kupaca.
 
Једно вероватно глупо питање али нисам се до сада сусретао... Треба да преузмем пакет на Декспрес пакетомату, па ме занима каква је процедура. Малопре ми је стигла порука да је испоручено на пакетомат, сем тога ништа друго. Јел то иде преко броја телефона па тамо да се укуца или како?
 
Ako je stiglo da je ubačena u paketomat, onda si dobio i PIN kod. Ako treba da platiš, na pumpi kažeš "treba da platim otkupninu za paketomat" i izdiktiraš taj PIN kod i platiš. Nakon toga na paketomatu ukucaš PIN kod i broj telefona na koji si dobio tu poruku i to je to. Ako ne treba da platiš preskačeš korak sa kasom na pumpi.

Imaju sada i paketomati sa karticama, pa ne treba da plaćaš na pumpi, već direktno na paketomatu, karticom.
 
Платио сам ја одмах картицом, у апликацији Декспрес-а ми је стигло обавештење да је пакет у пакетомату али никакав код нисам добио. То ми чудно па сам зато и питао, па ми пало на памет можда нешто може преко броја телефона који ми је на профилу...
Можда ће стићи код у наредним сатима.
 
Bolje im se obrati, čet ili tako nešto, pa da vide gde je problem. Ako je ubačena u paketomat definitivno treba da stigne Viber ili SMS poruka. Pogledaj u Viber porukama u onom Business inbox-u.
 
Стигло на Вибер пре једно сат времена...
 
Pozdrav, imam problem vec drugi put sa istim postarom post expressa, prosli put je izbegao susret vec moju posiljku ostavio u posti a napisao da se nisam javio na telefon, danas me je izbegao ponovo, ja ga kasnije zvao s drugog telefona, javio se i rekao da me je prosao da ce doneti paket oko pola 2 kada mu je kraj smene, zovem ga u pola 3, napisem poruku da ga cekam, on meni odgovori da ne stize danas, isporuka ce biti sutra i da treba da doplatim 100 din. Prijavio sam slucaj posti putem formulara na sajtu, ni sa jednim postarom nisam imao problem osim sa njim, vidim na internetu da je lezarina 15 dinara, svakako za moju posiljku sve je unapred placeno, ostaje mi jedino da mu trazim racun bude li mi bilo sta naplatio, i da sacekam odgovor zalbe pismenim putem.
 
U svakom slučaju, zaključili smo da nije do kurirske službe, a da pošiljalac neće slati novi paket. Nadam se da proizvod nije bio skup i da šteta nije velika, a sledeći put, ako već mora kupovina preko društvenih mreža, prelistajte im istoriju i komentare kupaca.
To je nemoguce jer obicno oni koji se bave prodajom preko drustvenih mreza brisu negativne komentare, sve je super dok ti ne uvale proizvod pa posle kuku lele.
 
Onda je rešenje jednostavno, prodavnica, fiskalni račun,... Nećemo dalje u off topic.
 
Respect za kontrolora moje lokalne poste koji me je juce zvao da dodjem jer posumnjao da mi je sadrzaj PostExpress paketa ostecen ili da sam potencijalna zrtva prevare jer se sadrzaj paketa "tumba, krcka, zveci " :ROFLMAO:
Objasnio sam mu da je sve ok i da su u paketu aluminijumske sipke koje verovatno nisu dobro spakovane pa se zato tumbaju i zvece. Ne znam da li im je to praksa ili se radi o nekom ko zaista radi svoj posao kako treba ali u svakom slucaju, thumbs up. :)
 
Danas pukla PE webexpress aplikacija. Call centar veći deo dana izbacuje zauzeto.

UPDATE: kurir AKS-a kaže da čuje da je PE najavio štrajk, pa nije isključeno da zbog toga i aplikacija trokira. Nismo u štrajku, ali evo vam što će paketi da idu preko nas.
 
Poslednja izmena:
Juce mi je AKS dostavio predmet od ispod 50-ak grama (klot postarina 0-0.5 kg je oko 420 din) i uredno naplatio postarinu za paket tezine 1 kg (za 0.5-1 kg iznos je 480 din), posto je tako otkucana otpremnica (ispostavice se od strane samog prodavca).
Odmah da naglasim da ovo nije prvi ovakav slucaj sa AKS-om gdje je naplacena postarina uvijek iznad one koju otpilike sracunam kroz cjenovnik (znam za dodatne troskove za povrat novca i sl, ali nije to u pitanju)... Medjutim, tada nisam ispratio detaljno tezinu paketa i cjenovnik, pa uglavnom platim i iskuliram.

Ovaj put sam ipak kontaktirao prodavca (djeluju mi ozbiljni ljudi, hiljade pozitivnih na kp) da vidim da li su oni pogrijesili gramazu ili je AKS muljaza i covjek mi je objasnio ovako - oni imaju ugovor/dogovor sa AKS-om da kad unose podatke svaku posiljku pisu na 1 kg na otpremnici (jer valjda nemaju mogucnost vaganja, ali ja bih prije rekao da im je to dodatni posao, pa prosto pristaju na ovaj sistem jer im je lakse), a onda kao AKS salje prilikom otpreme svaki taj paket na vagu i koriguje tezinu (ili u mom slucaju, a vrlo moguce i u slucaju mnogih drugih, NE koriguje, vjerovatno kad su posiljke laganije od tih u ovom slucaju 1 kg)!

Ovo meni zvuci kao totalna nebuloza i klasicni sistem prevare od strane AKS-a (mada nije ni prodavac bezgresan, ali hajde ok, tehnicki oni se samo drze dogovora sa kurirskom).

Pitanje je kako stati ovom u kraj, a da to nije prosto odbijanje preuzimanja paketa ako se uoci nepravilnost u tezini (jer cesto unaprijed platim paket i ne mogu to da uradim jer ce steta biti veca od te razlike u postarini)?
Prijaviti ih nekim institucijama za zastitu potrosaca nema puno smisla, jer je jako tesko dokazati da su lazirali kilazu. Cak i da ne otpakujem paket, ko bi uradio "vjestacenje" i kada, na kraju i da se dokaze pojedinacan slucaj, kako dokazati da to rade selektivno (a prilicno sam siguran da je to slucaj).

Da se razumijemo, ne radi se ovdje o tih pojedincanih 60 dinara razlike, nego o (ocigledno) legalnoj i sistematicnoj prevari!
 
Prijaviti ih Ratelu?
Uvijek sam mislio da su oni nadlezni iskljucivo za telekomunikacione usluge.
Ali na stranu to, kako dokazati sve ovo? Vjerovatno samo prijaviti sa detaljima, a oni ako hoce da ih ulove, mogu to lako izvesti...
 
Aks kada sklopi ugovor sa korisnikom i kada se šalje paket naplata dostave se vrši po istoj ceni bio on težine 1 gram do 5 kg. Tek posle 5 kg. ide 20 dinara po kilogramu.
 
Nema svrhe, borba sa vetrenjacama, izgubices vreme, zivce, novac a neces postici nista. Takav nam je sistem, to je to...
 
Aks kada sklopi ugovor sa korisnikom i kada se šalje paket naplata dostave se vrši po istoj ceni bio on težine 1 gram do 5 kg. Tek posle 5 kg. ide 20 dinara po kilogramu.

Bilo nekad svima tako.
U prethodnih nekoliko meseci su mnogim pošiljaocima izmenjali cene, pa su sada zone, kao i u zvaničnom cenovniku.

Cena koju sam ranije imao za sve do 5kg, sada mi je za pakete do 1kg.

AKS je najavio da će da meri svaki paket, jer ljudi često upisu manju masu, ali u praksi to jako retko rade. I za teže pakete, a ne za lakše.
 
Ljudi jel moguce produziti rok podizanja paketa iz paketomata? Koliko vidim 2 dana je uvek, a ne znas kad ce da stigne pa ume da bude nezgodno ako nisi u gradu.
 
I ovako mi od pre par nedelja nista i ne stize na paketomat sto je ranije stizalo (postexpress), verovatno jer je pretrpan posiljkama zna se odakle. Samo jos fali da se produzi rok za preuzimanje pa da zauzece jos duze traje.
 
Paketomat poste, stize poruka da je paket u istom, idem jednom, nece da otvori, posta radi do 14h, nema nikog unutra da vidim o cemu se radi ... Sutradan subota, ja opet, opet nece, opet posle 12h ovog puta, subotom nije do 14.... ponedeljak 8 ujutru, radnica tu, kaze gde je, u kom delu? Tu i tu, pokazem sliku...
-Jao taj se nesto ne otvara, ajde da probamo.
Probam ja sa njom, ona koleno bije po vratima, ne otvara se. OK, ajde otvorite ga Vi sada , nekoliko puta dolazim.
- E ne moze , dok ne istekne vreme. ( istice za pola h otprilike)
-OK izvadite, doci cu do 14h ili ujutru.

Dolazim u 13.45. jao nismo mogli da otvorimo, mora neko da dodje da pogleda. Zvacemo Vas .
Ja ujutru opet , ne budem lenj, svratim, usput mi , nisu izvadili i dalje :)
Oko 13h zovu da mogu da svratim, ali posto do 14 h ja ne stizem pa dodjem tek naredno jutro :)
Agonija od nekoliko dana da podignem paketic .....
 
Nema svrhe, borba sa vetrenjacama, izgubices vreme, zivce, novac a neces postici nista. Takav nam je sistem, to je to...
Jeste, znam, i sam sam isto pomislio, ali toliko me nekad ljute ovakve stvari! Sistem je tesko pobijediti, to je cinjenica. Poslacu e-mail Ratelu, i to je to (dalje necu da gubim vrijeme), ako budu htjeli da provjere, lako ce to uciniti, ali vjerovatno nema nista od toga.

Cena koju sam ranije imao za sve do 5kg, sada mi je za pakete do 1kg.
Ovo onda objasnjava trenutno stanje. U principu stagod da se poruci od pravnih lica (koja imaju ugovor sa AKS-om), platicemo uvijek dostavu za minimum 1 kg (trenutno je to 480 dinara po cjenovniku).
 
Da li neko zna kako funkcioniše novi (stari) Postexpress sistem kod koga imamo preuzimanje u pošti ili sa dostavom.
Želim da pošaljem jedan paket ali dakupac paket preuzme u pošti (bez pokušaja ličnog uručenja)
Šta je potrebno navesti pri slanju, adresu pošte?
 
Nazad
Vrh Dno