Ovo je web aplikacija nije mobilnaNe zna, onda u mom slučaju uvek prave izuzetak jer uvek prolazi sa BB!
Možda je do verzije aplikacije, kod mene je 1.10, ne znam dal je apdejtovana posle toga!
Baza za adresu je ista.Meni to nikad nije pravilo problem a relativno često unosim BB.
Kad mi primalac kaže "to je glavna ulica, zna kurir" onda stavim naziv ulice isto kao što je naziv mesta i u Broj/Podbroj stavim BB, u objašnjenje za to polje čak i piše da možeš da staviš BB.
Jedino je problem kad nemaju mesto tj. selo u bazi i onda nemožeš ništa preko aplikacije, mora da se nosi u poštu.
btw,
gde i kome se podnosi reklamacija za ne isporucenu posiljku na vreme?
I to resavaju na licu mesta ili se nesto ceka?
Ha, ha... Najbolje je što niko sem tog jednog mitskog radnika "to ne zna da radi" (čitaj ne zna da popuni formular i dodeli mu evidencioni broj, te prijem pritužbe potvrdi tako što ti overi poleđinu potvrde o prijemu pošiljke), i taj sveti čovek se uvek čeka da dođe u smenu...Hahahah, na licu mesta da se resi neka zalba drzavnoj utanovi
Ceka se nekoliko nedelja, moguce i mesec dana.
Jedino ako se nadju tri vredna radnika, pa kontrolor u toj posti odmah posalje tvoju zalbu u centralu, pa tamo neko odmah preda sluzbi za zalbe pa tamo neko odmah krene da radi tvoj slucaj.
Hm,
nije mi se do sada događalo da kada kupim nešto i poštarina bude besplatna, kurir prilikom isporuke, Aks u ovom slučaju, traži doplatu za nekakav povraćaj novca, konkretno 82 RSD, na 1680.
Nekako je normalno i ljudski da primalac snosi trošak poštarine za pošiljku koju svojom krivicom nije preuzeo. Čak i ako nije bio kući imao je rok 5 dana da preuzme pošiljku u kurirskoj službi. Nije fer poručiti nešto a onda pošiljku ne preuzeti, tražiti izgovore i opravdanje zašto to nije učinjeno i na taj način prodavca izložiti trošku. Minimum što tada trebate da uradite je da platite bar troškove poštarine.Da li prodavac sme i moze da naplati troskove pokusane dostave, i kako to ide?
Drugar porucio neki alat sa nekog webshopa, nije bio na adresi kada je kurirska bila, vratila porudzbinu posiljaocu, a prodavac ga zvao da mu kaze da ce mu naplatiti 800 dinara za trosak dostave, lol...
Isto tako nije fer da kupac ceka po ceo dan tih 5 dana neznajuci kada ce posiljka stici. Jer i kupci imaju obaveze,nisu po ceo dan kuci,a kuriri bi trebalo da dostave kada nekog ima kuci,bar da se usaglase sa kupcem kada i u koje vreme ce biti dostavljeno,kao u nekim zemljama sto je slucaj.Nekako je normalno i ljudski da primalac snosi trošak poštarine za pošiljku koju svojom krivicom nije preuzeo. Čak i ako nije bio kući imao je rok 5 dana da preuzme pošiljku u kurirskoj službi. Nije fer poručiti nešto a onda pošiljku ne preuzeti, tražiti izgovore i opravdanje zašto to nije učinjeno i na taj način prodavca izložiti trošku. Minimum što tada trebate da uradite je da platite bar troškove poštarine.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari