Minimim minimuma što mogu sve kurirske službe da urade je da se dostava u toku jednog dana podeli u tri-četiri vremenska perioda i da dozvole mušteriji da bira period.
Eno elakolije tako funkcioniše već par godina, na početku si mogao da biraš samo pre ili poslepodne (dakle bio si osuđen na intervale od po 6-7 sati tj. neizvesnost kad će dostava doći), sad imaju intervale od po maltene dva-tri sata, hoćeš od 08-11, od 11-13, 13-17, posle 17č, biraj kupče dragi kad god hoćeš da ti robu donesemo do kućnog praga, tj. unesemo u stan. Ne vidim u čemu je njihova "misija" jednostavnija od dostave pošte (svodi se na isto), jedino što oni imaju kvarljivu robu, pa još i o tome moraju voditi računa.
To je podizanje kvaliteta usluga, i na to ih tera zdrava konkurencija.
Ne znam šta sprečava kurirske službe da dostavu u jednom reonu podele na vremenske periode, tj. znam, jer ovi koji rade kod privatnika su u 14č kući, a ovi koji rade kod državnih (Pošta i PE) ništa ni ne rade osim što ujutro kad preuzmu pošiljke pošalju poruke da se pošiljka može preuzeti u lokalnoj pošti, a zatim se par sati muvaj privatnim poslom, pa onda pred kraj radnog vremena dođu da istovare (razduže) neuručene pošiljke nazad u poštu.
Baš bi voleo da vidim statistiku koliko neuručenih pošiljki imaju u jednom danu. Kladim se da je više od 70% zaduženih pošiljki neuručeno i da primalac pošiljke mora sam da ide do pošte po pošiljku da je preuzme.