Šta je novo?

Kurirske službe

Epilog:

Odobrena reklamacija iako sam mislio da neće.

Eto, čuda se dešavaju.

Pogledajte prilog 470975
Zbog čega si mislio da neće, ako je zahtev opravdan?

Gledam sada ovu kutiju i pitam se šta bi bilo da npr putuješ na more, i pakuješ stvari ( kofere u gepek ), da li bi tehničku robu, u ovom slučaju kameru u ovakvoj kutiji, stavio na dno gepeka i preko toga kofere, verovatno ne bi, jer bi gledao gde da staviš to, a da se ne polomi. Ako bi je stavio na dno gepeka, kutija i kamera bi prošle gore nego u ovom slučaju.

Video sam kako rukuju pošiljkama u raznim kurirskim službama, nigde ih ne maze i ne paze, i sigurno ima izolovanih slučajeva gde neko baca nešto i šutira, i tada će se verovatno sadržaj paketa oštetiti, ali ako izuzmemo te izolovane slučajeve, znam da svi paketi putuju na paletama, u kavezima, i sličnim prevoznim "sudovima", gde paket u sredini sigurno trpi veće opterećenje od par kofera iz primera iz prethodne rečenice.

Staviš jaja na dno kese u Maxi-ju pa očekuj da će da se polome do kuće, a ova kamera ima lošiju kutiju od pakovanja za jaja.

Moje mišljenje, možda je pogrešno, šta znam.
 
Ambalaza je stvarno slaba i gresku je napravio kurir koji je preuzeo od posiljaoca. Nije trebao da prihvati prenos takve posiljke.
 
Nije ni kurir kriv već pošiljalac jer nije adekvatno zaštitio sadržaj a kuriru je posao samo da preuzme pošiljku.
 
Dexpress: 6 (sest) dana mi drze paket koji je milsped preusmerio, sa temu, njima. konacno stigne na paketomat. u 3 nocas vidim da je konacno ostavljen. i oni meni daju da podignem paket od 7 do 22 danas inace vracaju paket posiljaocu. kakav besraman bezobrazluk jednog speditera. 6 dana cekam da bi mi dali 15 sati da preuzmem posiljku ince je vracaju u kinu.

neka nabiju sve posiljke u svoju ljubicu. najlakse je prebaciti teret poslovanja na krajnjeg korisnika. besramno i bahato.
 
Moja situacija sa DExpressom.

Poručena kamera sa KP od Mađara.
Paket poslat i stigao na paketomat u ovakvom izgaženom stanju.

Pisao mejl i dobio ovaj odgovor, još uvek nije završen slučaj ali mi se ni malo ne dopada njihov ton i način pisanja.
Izbrojao sam do 10 i suzdržao se od bilo kakvog odgovora za sada.

Paket je bio poklon tastu za rođendan i stiglo je u ovakvom stanju, ja sad pojma nemam ko je kriv ali je evidentno da je do oštećenja došlo u prevozu i ako je kutija bila obmotana više puta bubble folijom koja jelte ne može sprečiti skakanje i gaženje po paketima.

Ne znam ni ja šta da očekujem... u stvari znam ali ajde da sačekam pa da krenem dalje sa prepucavanjem i dokazivanjem i prepirkom. :/
Ovo je greska posiljaoca, a ne kurirske sluzbe jer svako ko prodaje bilo kakve osetljive stvari treba biti svestan da radnici kurirskih sluzbi nisu ni malo pazljivi.
Ja kad saljem tako neke osetljive stvari obicno zguzvam novina oko predmeta, ako je novi predmet u pitanju i fabricko pakovanje onda stavim kutiju u jos jednu malo vecu kutiju i naguzvam novina okolo kako bi imalo sta oscilovati grube pokrete.
Za one bas osetljive kao sto su ekrani od laptopova ili monitori odem pa kupim stirodur od 2cm pa ga isecem i zastitim.

U ovoj situaciji postoje dva problema, prvi je prodavac koji nece da se potrudi oko pakovanja i ulozi koji dinar u isto, a drugi je radnici kurirske sluzbe koji nemaju ni malo osacaja za pakete, nego ih bacaju, igraju fudbal sa njima, bacaju kao kamena sa ramena i tome slicno.
Zbog toga se, na primer Post Express lepo ogradio jer kad stavis lomljivo oni ti udare pecat (mislim, tako su radili ranije, ne znam kako je sad jer vec duze vreme sve sam stampam preko web express-a) na kome pise "posiljalac upozoren na pakovanje". Tako da sta god da se desi nisu krivi oni nego posiljalac.
 
Pozdrav, zna li neko ko je ovaj PPLUS? Pretraga na forumu ni nije dala nikakav rezultat. Prvi put narucila nesto sa alija.... 🤦‍♀️

Package status: In transit (23 Days)
Country: China -> Serbia
2024-12-10 15:05 The shipment is in transit
2024-12-09 13:06 PPLUS, Arrived at Facility
2024-12-09 10:34 Customs Clearance was completed
2024-12-08 19:07 Customs Clearance in progress
 
Pozdrav, zna li neko ko je ovaj PPLUS? Pretraga na forumu ni nije dala nikakav rezultat. Prvi put narucila nesto sa alija.... 🤦‍♀️

Package status: In transit (23 Days)
Country: China -> Serbia
2024-12-10 15:05 The shipment is in transit
2024-12-09 13:06 PPLUS, Arrived at Facility
2024-12-09 10:34 Customs Clearance was completed
2024-12-08 19:07 Customs Clearance in progress
Jednstavno mozes saznati preko Google-a.
 
Da mi je Google dao suvisli odgovor, ne bih ni pitala ovde. Posto status tvrdi da je posiljka prosla carinu, pomislila sam da je neka nasa kurirska sluzba, a ne servis iz Katara ili Kuvajta, ne secam se.
 
Dexpress: 6 (sest) dana mi drze paket koji je milsped preusmerio, sa temu, njima. konacno stigne na paketomat. u 3 nocas vidim da je konacno ostavljen. i oni meni daju da podignem paket od 7 do 22 danas inace vracaju paket posiljaocu. kakav besraman bezobrazluk jednog speditera. 6 dana cekam da bi mi dali 15 sati da preuzmem posiljku ince je vracaju u kinu.

neka nabiju sve posiljke u svoju ljubicu. najlakse je prebaciti teret poslovanja na krajnjeg korisnika. besramno i bahato.
Meni drže po 20 dana paket u magacinu u NS... 🙂
Na primer jedan paket koji nije temu drže evo već dvanaesti dan....
 
Jednstavno mozes saznati preko Google-a.

Post Plus je holandski.

 
Post Plus je holandski.

Puno hvala! Mene je pretraga bacala na neki postaplus sa Bliskog istoka. Sve je jasno sad.
 
Meni drže po 20 dana paket u magacinu u NS... 🙂
Na primer jedan paket koji nije temu drže evo već dvanaesti dan....
A da se pokupimo svi mi pa da odemo da im pomognemo da to sortiraju i proslijede? Milom, naravno.
 
Da ne bude da ih samo kudimo, evo i jedna pohvala za City Express, reon Beograd-Zvezdara kod Novog groblja :)

Proizvod naručen i plaćen u nedelju, poslat juče, jutros oko 9:30h doneo kurir...
 
Ne znam da li ste znali da City express dostavlja namestaj? haha
Toliko su ga olupali, da mi Matis jos nije resio povrat
 
City izgubio TV 75". Poslato iz NS 25. Novembra, stigao u BG kroz 2 dana posle 5 dana se vratio u NS i od tada mu se gubi trag. Ja znam da može mali paket od Temu ili Alija da se izgubi... Ali TV od 75" i 50kg ?!
 
Moze moze , moj paket od 15 kila isporucen sa samo 2 kg tezine 😂
Nedelju dana dok su ispeglali
 
City izgubio TV 75". Poslato iz NS 25. Novembra, stigao u BG kroz 2 dana posle 5 dana se vratio u NS i od tada mu se gubi trag. Ja znam da može mali paket od Temu ili Alija da se izgubi... Ali TV od 75" i 50kg ?!

Nama, kao pošiljaocu, češće izgube velike stvari, nego one pakete gde ubacimo nekoliko reklamnih blokova, da paket ne bude jedan minijatruni šraf ili tako nešto.

Mete dimenzije 100x100x25cm tj četvrt kubnog metra, je proizvod koji je ubedljivo najviše puta nestajao na nekoliko dana. I uvek se na kraju pojavi.

A recimo nikada do sada nam nisu izgubili isti takav proizvod u dimenziji 60x60x25. Srednja mera je 80x80,nju povremeno izgube. Verovatno imaju drugačiju proceduru za te oversized pakete, pa zabaguju.
 
City izgubio TV 75". Poslato iz NS 25. Novembra, stigao u BG kroz 2 dana posle 5 dana se vratio u NS i od tada mu se gubi trag. Ja znam da može mali paket od Temu ili Alija da se izgubi... Ali TV od 75" i 50kg ?!
Velike stvari ne mogu biti izgubljene, uglavnom se kradu od strane kurira.
Negde sam procitao, mozda bas i na ovom forumu, da je jedan radnik kurirske sluzbe opremio kucu za dz od kako radi kurirski posao.
Toliko o nestajanju paketa.
 
Meni je jednom nestao paket sa cvećem koji sam ja poslao i kurirska služba mi je vrlo brzo ukupan iznos nadohnadila
 
Velike stvari ne mogu biti izgubljene, uglavnom se kradu od strane kurira.
Negde sam procitao, mozda bas i na ovom forumu, da je jedan radnik kurirske sluzbe opremio kucu za dz od kako radi kurirski posao.
Toliko o nestajanju paketa.

Ako paket nestane, naravno da se otvori pitanje kako i zašto, jer većina paketa ima ili otkupninu ili osiguranje, tako mi priča o opremanju kuće od strane kurira u najmanju ruku zvuči preuveličano.

Pisao sam da smo imali situaciju da kurir iz Bora uredno zadužuje pakete, isporučuje ih, uzima novac, ali novac ne vraća u AKS. Bilo je potrebno skoro 2 sedmice da se nagomilaju prijave i da ga uhvate. Igor slučaja smo imali tih dana 3 paketa u Bor i sve nam je uplaćeno u jednom trenutku.
 
Suzdržaću se nadam se psovanja.

Patike poručene i plaćene onlajn sa Intersporta 2.12.2024. još uvek nisu isporučene. Aks pacijenti naravno.

5.12. mi stiže poruka od Aksa da mi stiže pošiljka, ja kod kuće ceo dan, nema nikog da dođe ni da pozove.

8.12. pogledam na sajtu praćenje i vidim da je pošiljka vraćena u magacin 7.12.
Pozovem kol centar, kažu mi da jeste vraćena u magacin dan pre iako kurir nikada nije ni bio na adresi. Podnesem zahtev preko telefona da se pošiljka isporuči u njihov paket šop, najbliži mojoj adresi, u Ustaničkoj 128. Kaže mi žena stići će Vam poruka da je pošiljka stigla da odete da preuzmete.

Sutradan 9.12 meni zvoni telefon prepodne, zove me kurir da je na mojoj adresi da izađem da preuzmem pošiljku. Ja sam naravno u tom trenutku na poslu i nisam kod kuće, kažem mu da je pošiljka trebala da bude preusmerena na Ustaničku 128 (paket šop njihov), on naravno nema pojma o tome i kaže mi važi, odneću ja večeras tamo pa ti idi sutra da pokupiš.

10.12 ja odlazim u paket šop u Ustaničkoj 128, pošiljka nije kod njih...Ja pitam kako nije kad mi je kurir rekao juče da će biti tu i kad sam podneo zahtev za to preko kol centra, ovaj što radi nema pojma i kaže ma mrzelo ga da donese verovatno. On pozove magacin, magacin mu kaže da je pošiljka kod njih od 7.12. i da čeka isporuku??? Ja poludim tu i sve se završi tako što se oni dogovore da se paket sutradan pošalje njima u Ustaničku 128 i onda će mene neko zvati da potvrdi da dođem i da preuzmem.

Naravno da me sutradan 11.12 niko nije pozvao kao ni narednih nekoliko dana.

16.12. niotkuda meni stiže poruka da je moja pošiljka u paket šopu Vidikovac (ulica Cerski Venac 1D koja je na 10km i 30 minuta vožnje od moje adrese). U poruci stoji neki kontakt telefon, ja pozovem da ne bih išao na Vidikovac i trošio ponovo svoje vreme džabe - niko se ne javlja. U poruci piše da pošiljku mogu da preuzmem do danas, 18.12. do 18:30 časova.

Ja danas 18.12. oko podneva zapucam lepo na Vidikovac, dođem tamo i već pogađate - pošiljka nije kod njih i vraćena je u magacin juče 17.12. :)
Nakon što sam im se načestitao nove godine i svega što ide propratno u tom trenutku, oni pozovu magacin i dogovore dvadeset i osmi put da se pošiljka pošalje u paket šop u Ustaničkoj 128, navodno će sutra biti tamo i ja sada ponovo treba da idem (treći put) po pošiljku na treću različitu adresu.

U međuvremenu je prošlo više od 14 dana od momenta kada sam ja poručio patike sa sajta Intersporta i istekao je zakonski rok u kojem ja mogu da vratim proizvod u slučaju da mi ne odgovara broj ili da sam se jednostavno predomislio.

Ono što mene zanima je šta ja mogu da uradim (u okviru pravila i zakona) i kome mogu da se žalim za probijanje rokova i za ovo vozanje sa kuririma, kol centrom, paket šopovima, magacinima na razlišitim krajevima grada i tako dalje oko jedne najobičnije pošiljke? Da li imam pravo na povraćaj novca u slučaju da mi patike ne odgovaraju? Da li mogu da ih tužim i tražim neki vid kompenzacije ili odštete za potrošeno vreme, živce, u krajnjoj liniji i gorivo?

Pretpostavljam da je odgovor ostavi se toga, ne treba se baviti njima, nemoj koristiti njihove usluge (mada ja nisam birao kurirsku službu, već prodavnica), ali me jako zanima zakonski šta može da se proba i uradi u ovoj situaciji. Hvala unapred.
 
Poslednja izmena:
U međuvremenu je prošlo više od 14 dana od momenta kada sam ja poručio patike sa sajta Intersporta i istekao je zakonski rok u kojem ja mogu da vratim proizvod u slučaju da mi ne odgovara broj ili da sam se jednostavno predomislio.
Pridružujem se "čestitkama" AKS-u :)

Što se tiče tih 14 dana, nemaš brige:
Potrošač/kupac ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, u roku od 14 dana, bez navođenja razloga. Rok od 14 dana računa se od trenutka kada roba dospe u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik.
 
City izgubio TV 75". Poslato iz NS 25. Novembra, stigao u BG kroz 2 dana posle 5 dana se vratio u NS i od tada mu se gubi trag. Ja znam da može mali paket od Temu ili Alija da se izgubi... Ali TV od 75" i 50kg ?!
Izadje mi nekako ovaj oglas na fb i setim se da sam ovde procitao o izgubljenom tv-u, mozda imaju neke veze... :LOL:
Screenshot_2024-12-20-17-10-42-846_com.facebook.katana.jpg
 
Poslednja izmena:
Jel dostavlja AKS subotom? Malopre je preuzeta aBrzo pošiljka od Ananasa, mozda to stigne sutra?
 
Nazad
Vrh Dno