Šta je novo?

Kupovina akumulatora

Sad gledam ovaj moj stari Energizer, na etiketi 2011, da je stojao 2-3 godine to je opet 8-9 godina rada u teoriji, vala izdrzao je dugo
 
Naručio sam Exide Premium, 9500 dinara, donose na kućnu adresu, montiraju, proveravaju i odnose stari tako da sam i reciklažu rešio
Garancija 40 meseci, sutra mi stiže.

Zvao sam za Yuasu ali čekanje je 4-7 radnih dana
 
Изгледа идентично као Sønnak Poweline. Ако је заиста исти акумулатор требало би да буде добар, ја овај мрцварим од 2019. на дизелу, уз честе кратке вожње и по норвешким мразевима...
 
Neka mi izdrži koliko i ovaj Energizer biću zadovoljan, verovatno ću možda i kola promeniti sad pre nego akumulator sledeći😂🤣
 
Изгледа идентично као Sønnak Poweline. Ако је заиста исти акумулатор требало би да буде добар, ја овај мрцварим од 2019. на дизелу, уз честе кратке вожње и по норвешким мразевима...
Exide je original, taj Sønnak može da bude samo rebrand.

Ako je izdržao zimsko rusko mrcvarenje, ostala mu nisu ništa :D
Exide i Topla Top su jedini od ino marki na njihovom tržištu kojima je to uspelo. Bar je tako bilo tamo 2009-e, a tada su i zime bile mnogo ozbiljnije.
Neki njihov "medved" (ako se dobro sećam) je dominirao, ali Exide nije mnogo zaostajao za njim.
 
Poslednja izmena:
Kupio silver vartu za benzinca 1.2. ispraznila se 2x za godinu dana, ja palio na kablove. Sad je trenutno na reklamaciji. Budu li mi rekli da je sve oke, da mi je auto neispravan... Biće svašta! A kunu se u prodavnici da je najbolji, da nikad nisu imali problema s njim! A 40 meseci garancije
 
Da li si proverio pre reklamacije kako ti radi alternator?
 
Ostao mi stari funkcionalni akumulator a shvatio sam naknadno da mi ne treba. Novi imam, tako da ne mogu da ga dam pri kupovini novog.
Šta da radim s njim?
 
U oglase?
 
Kupio silver vartu za benzinca 1.2. ispraznila se 2x za godinu dana, ja palio na kablove. Sad je trenutno na reklamaciji. Budu li mi rekli da je sve oke, da mi je auto neispravan... Biće svašta! A kunu se u prodavnici da je najbolji, da nikad nisu imali problema s njim! A 40 meseci garancije
Ja sam imao na focusu 1.6 74kw benzina vartu silver, mislim da je bio 63 aph, stavio ga 2013te, zamenio proosle godine. Isti sam planirao da uzmem ali sam kontao da cu prodati auto. *****ao sam se 😁
 
Kupio silver vartu za benzinca 1.2. ispraznila se 2x za godinu dana, ja palio na kablove. Sad je trenutno na reklamaciji. Budu li mi rekli da je sve oke, da mi je auto neispravan... Biće svašta! A kunu se u prodavnici da je najbolji, da nikad nisu imali problema s njim! A 40 meseci garancije

Da li si se zaista morao registrovati na ovaj forum samo da izneseš kao prvi i jedini ovako beskoristan post?!? :cautious:

Koliko se to brzo ispraznio?!? U kojim prilikama? Koliko je vremena prošlo između ta dva pražnjenja?
Koliko je auto stajao nekorišćen pre tih pražnjenja? Da ti nije nešto ostalo uključeno? Kako su se akumulator i automobil ponašali van ta dva incidenta?

Bla.bla.bla... Loš akumulator se vrlo lako prepozna. A problem sa automobilom se ne može uvek lako naći.

Jedan primer:
Firmin Hyndai i30, imao problem sa prekidačem svetla u gepeku. Uglavnom prekidao, ali ponekad i nije. I uopšte se ne vidi da svetli kada je zatvoren (ako ne ugasi svetlo).
Upropastili smo originalni Hyndai-jev, i još jedan nov akumulator, dok nismo našli kvar.
 
Ja sam imao na focusu 1.6 74kw benzina vartu silver, mislim da je bio 63 aph, stavio ga 2013te, zamenio proosle godine. Isti sam planirao da uzmem ali sam kontao da cu prodati auto. *****ao sam se 😁
Meni na ford dizelu 1.4 radi od 2015. godine (72Ah). Nadam se da će izdržati i ovu zimu.
 
Da li si se zaista morao registrovati na ovaj forum samo da izneseš kao prvi i jedini ovako beskoristan post?!? :cautious:

Koliko se to brzo ispraznio?!? U kojim prilikama? Koliko je vremena prošlo između ta dva pražnjenja?
Koliko je auto stajao nekorišćen pre tih pražnjenja? Da ti nije nešto ostalo uključeno? Kako su se akumulator i automobil ponašali van ta dva incidenta?

Bla.bla.bla... Loš akumulator se vrlo lako prepozna. A problem sa automobilom se ne može uvek lako naći.

Jedan primer:
Firmin Hyndai i30, imao problem sa prekidačem svetla u gepeku. Uglavnom prekidao, ali ponekad i nije. I uopšte se ne vidi da svetli kada je zatvoren (ako ne ugasi svetlo).
Upropastili smo originalni Hyndai-jev, i još jedan nov akumulator, dok nismo našli kvar.
Druže, sta te briga zasto sam se ja registrovao??
I sto mislis da je beskoristan komentar, ako govori o kvalitetu varte?
Prvo praznjenje: bio na moru, posle 8 dana mrtav skroz, ni brava centralna ne radi.
Drugo praznjenje: od nedelje do ponedeljka, ponedeljak ujutru nece da upali.
Bio kod 2 majstora, oba konstatovala da je auto ispravan, da nista ne trosi struju dok je ugasen.Rekli da procenat akumulatora nije dobar kad je pun u fulu, pokazuje 70,80% valja. Drugo , napon padna ispod 12V, e sad ne secam se da li je tad palio svetla itd.
Uglsvnom napon i ti procenti nisu dobri.
 
A je l misliš da se to isto ne dešava i drugim top brendovima?
Ovo svakako nije čest slučaj, ali dešava se.
 
Meni aku ulazi u 10. godinu i izgleda će morati novi i to najverovatnije exide premium. U toyoti aku 15k, exide 10k tako da nema velike dileme.
 
A je l misliš da se to isto ne dešava i drugim top brendovima?
Ovo svakako nije čest slučaj, ali dešava se.
Pa dobro verujem da se desava ali eto meni se desilo s Vartom, tako da sam malo izgubio poverenje. I dalje cekam odgovor servisa, ali ne verujem da ce da kazu da je neispravan i da vrate pare ... Ako vrate uzeo bih exide premium ili tu top toplu
 
Evo baš u postu iznad sam spomenuo da mi aku ulazi u 10. godinu i baš je Varta u pitanju, doduše prva ugradnja u Toyotu ali opet izgurala skoro 10 godina od čega 9 u Norveškoj.
 
Pa dobro verujem da se desava ali eto meni se desilo s Vartom, tako da sam malo izgubio poverenje. I dalje cekam odgovor servisa, ali ne verujem da ce da kazu da je neispravan i da vrate pare ... Ako vrate uzeo bih exide premium ili tu top toplu
Svima nam pre ili kasnije zapadne neki loš primerak proizvoda koga proizvodi neki bolji proizvođač.
Meni se desilo sa Bošom...
 
Ja kupih rumunski Rombat, 40 meseci garancija, videćemo dal sam se zeznuo...
70Ah 8300rsd.
 
Slagao sam 🤣
8600 je, ne 8300. Grocka. IMG_20231223_182049.jpg
 
Koja serija Rombata?
Meni je u Daciji potrajao 8-9god, naravno to je fabrička ugradnja pa je malo ipak drugačije, uzeo bih ga na keca ponovo ali ga nije bilo u momentu kada je crkao.
 
Evo baš u postu iznad sam spomenuo da mi aku ulazi u 10. godinu i baš je Varta u pitanju, doduše prva ugradnja u Toyotu ali opet izgurala skoro 10 godina od čega 9 u Norveškoj.
Verovao ili ne, vise mu (akumulatoru) smeta nasa nego Norveska klima.
 
Nije problem zima vec leto, u vecini slucajeva akumulator strada leti a zimi to onda dolazi do izrazaja.
Jer sto su nize temperature "snaga" akumulatora je manja dok je sa druge strane snaga potrebna da se motor startuje je veća.
I zbog toga cim dodju prvi mrazevi i temp. se spusti oko nule akumulator koji nije dobar ali je "palio" na +25°C imace problema.
Temperature.png
 
To sam ja saznao ovo leto na moru mi riknuo. Drugar koji ima autoškolu kaže da mu 80% akumulatora za sve ove god riknulo leti.
 
Svi akumulatori ikad kod mene su crkli leti. Zima može da ga isprazni i to je to, dopuniš ga, al leti vrućine ga ubijaju. Em napolju 40 em asfalt vreo dogreva em temperatura u motoru i to je ekstremno okruženje za akumulator.
 
Istina je da su visoke temperature ono što trajno i kumulativno šteti akumulatorima.

Niske temperature ne dozvoljavaju akumulatoru da da punu struju/snagu dok je hladan. Zato se često dešava da već oslabljen akumulator neće da zavergla kada za'ladi. Ali kada temperature porastu, akumulator ponovo ima svoj pun kapacitet (koji god da je). Niske temp. neće oštetiti aku. Visoke hoće.
 
Nazad
Vrh Dno