Šta je novo?

Komercijalna banka

Da li NLB banka Srbija uzima proviziju ako se podizu pare na njivim bankomatima sa karticom iz R.Srpske tj NLB Banja Luka
 
Најбоље да потражиш тарифник накнада на сајту банке, тамо имаш све па потражи.
 
Izvinjavam se ako sam promašio temu ili ako se o ovome već diskutovalo. Nikako ne uspevam da "dodam karticu" u okviru NLB Pay aplikacije. Nešto sam nešto malo pročitao da treba menjati neka podešavanja u telefonu - napredne opcije, za stručnjake. Telefon mi je RealMe C67 i jedan od razloga za kupovinu istog jeste bilo postojanje NFC tehnologije.
 
U poslovnici su mi rekli da može Dinacard - u korisničkom centru da ne može. Pritom ja samom karticom bez problema plaćam beskontaktno. Zapravo je problem što ja u samoj aplikaciji ne mogu da dođem do obrasca za unos kartice... čitao sam negde da je to do same app. Ne mogu da vraćam telefon na fabrička, ako bi to rešilo problem.
 
Dina ne može da se tokenizuje ni kod koga.

Što se NLB Pay aplikacije tiče, ona je svakako u raspadu već duže vreme. Proletos nije radila jedno mesec-dva (nije moglo da se uloguje s ebank kredencijalima) pa su to popravili. Jel tebi pravi problem to logovanje ili to prođeš (kad se uloguješ onda mora da ti prikaže sve kartice koje možeš da dodaš, ne možeš sam da ukucavaš broj kartice kao u RaiPay recimo).

Ja bih ti preporučio da zameniš banku, ako je to moguće, NLB je ozbiljno zastarela što se digitalnih usluga tiče.
 
I ja sam pomislio na to, jeste krš banka. Normalno se ulogujem, ali je problem kod dodavanja kartice.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240911-100402.png
    Screenshot_20240911-100402.png
    42.1 KB · Pregleda: 34
  • Screenshot_20240911-100407.png
    Screenshot_20240911-100407.png
    17.9 KB · Pregleda: 34
Tu mora da ti se pojave Visa i/ili Master kartice koje imaš. Piši im na mejl [email protected] i pitaj ih, priloži screenove obavezno.
 
  • Like
Reagovanja: uji
У подешавањима мобилног мора да се укључи НФЦ, без тога ништа.
У ибенкингу или мбенкингу у делу картице провери који канали су омогућени за картице. Дину нећеш моћи да дигитализујеш, само визу и мастеркард, као што помену @leethium.
Имаш на сајту банке упутство, па прочитај.
 
@Faultier isti problem sam imao na Xiaomi telefonima pa su rešili. Na Samsungu su mogle da se dodaju kartice. Može biti i do Android verzije, tj. korisnici se žale da na 13 i 14 čak i mBanking ne funkcioniše. Takođe, developer options mora da bude isključen.
 
Poštovani,

Zahvaljujemo se na elektronskoj poruci koju ste poslali na adresu Kontakt centra NLB Komercijalne banke.

Izvinjavamo se ukoliko ste u ekspozituri Banke dobili drugačiju informaciju. Dina karticu nije moguće digitalizovati na NLB Pay.

Za sve dodatne informacije i pitanja na raspolaganju Vam je Kontakt centar NLB Komercijalne banke.

Pozovite nas na 0112018600 ili pošaljite mail na [email protected].

Vaša NLB Komercijalna banka


Prelazim definitivno u neku drugu banku. Šta mislite o Yettel-u? Pisaću u toj temi, ali kakva je ono ponuda 0 dinara odražvanje računa? Nije neka fora.. msm u zemlji Srbiji... U Velikoj Britaniji je to odavno izglasano na referendumu da se ukine. Nema potreba da banka naplaćuje klijentima "održavanje računa", kad već njiohova sredstva koristi na finansijkim tržištima i ostvaruje itekakvu zaradu...
 
U Yettel temi možeš samo da uđeš i pročitaš ša je tamo već napisano pa da sam zaključiš kakva je tek tamo ludnica.

Raiffeisen je dobar, ima iRačun (dinarski i devizni) sa 0RSD održavanja, 0RSD provizije za IPS plaćanja (u Yettel bi plaćao 50RSD sem ako ne preneseš platu), dobijaš odmah digitalnu Visu + plastičnu na adresu i možeš da ih dodaš u RaiPay.
 
И ја сам био доста времена љут на банку што ми апликација не ради, али сам имао рутован телефон и неоригиналну верзију андроида. Како сам узео нови мобилни, све ради како треба.
 
Ali oni nikako da odgovore na pitanje zašto nije moguće dodati karticu u aplikaciju, nevezano za ovo što ja imam Dinacard za koju još ne mogu da se dogovore može li ili ne može da doda u aplikaciju. Bežite od ove banke što dalje! Aplikacija im je ocenjena katastrofalno na Google Play.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240911-135053.png
    Screenshot_20240911-135053.png
    110.7 KB · Pregleda: 21
Zato što je tako uredila banka. Oni i BPŠ uostalom daju Discover-Dina kartice, koje bi u teoriji čak mogle da se dodaju i u Google Pay al eto, ne žele i to je tako. Za sada nijedna banka ne omogućava korišćenje Dine na taj način, možda da ih Jorgovanka pritisne pa da krenu sa tim, mada se vidi kako traljavo ide uvođenje beskontaktnih plastičnih kartica.

A niske ocdne verujem da su od te epizode kad aplikacije nije radila dobrih mesec-dva, ako ne i više.
 
Dina ne može da se tokenizuje ni kod koga.

Što se NLB Pay aplikacije tiče, ona je svakako u raspadu već duže vreme. Proletos nije radila jedno mesec-dva (nije moglo da se uloguje s ebank kredencijalima) pa su to popravili. Jel tebi pravi problem to logovanje ili to prođeš (kad se uloguješ onda mora da ti prikaže sve kartice koje možeš da dodaš, ne možeš sam da ukucavaš broj kartice kao u RaiPay recimo).

Ja bih ti preporučio da zameniš banku, ako je to moguće, NLB je ozbiljno zastarela što se digitalnih usluga tiče.
Njihova politika digitalnih usluga mi je potpuno nejasna bila.
Konstatno forsiranje nlb pay-a, iako u praksi uopste ne radi dobro (citam iskustva).
Nikada nisu izbacili nlb pay za ios.
Svake godine obecavaju uvodjenje apple i google pay usluge. Po pitanju toga na srpskom trzistu nista nisu uradili, iako u celom regionu gde posluje nlb su uveli apple i google pay, samo kod nas nista.
Umesto toga reklamiraju nlb pay za android korisnike, ios korisnike ko j.
 
Slažem se sa tobom u svemu, doduše za iOS ni ne mogu da izbace svoju app jer Apple dozvoljava samo kroz njihov Wallet.

Možda čekaju da zanove aplikaciju, sadašnji e-bank/m-bank je u potpunosti preuzet od Komercijalne banke i, iako je svojevremeno bio poprilično napredan, sad je već prilično zaostao za drugima.
 
Kod mene Samsung telefon. Sa starim karticama je radilo normalno, medjutim istekle su ovog leta i dobio sam nove koje prikaze u aplikaciji.
Ali kada probam da neku dodam, samo stoji "digitalizacija u toku" i traje unedogled.
Nazalost sama aplikacija je smece i to je to. NLB u Crnoj Gori npr. podrzava i NLB Pay i Google pay i Apple pay.
 
Kod mene Samsung telefon. Sa starim karticama je radilo normalno, medjutim istekle su ovog leta i dobio sam nove koje prikaze u aplikaciji.
Ali kada probam da neku dodam, samo stoji "digitalizacija u toku" i traje unedogled.
Nazalost sama aplikacija je smece i to je to. NLB u Crnoj Gori npr. podrzava i NLB Pay i Google pay i Apple pay.


Kako misliš prikaže ti kartice koje imaš u aplikaciji? Ja sem ove Dinacard krš kartice nemam drugih. Da li to znači ako mi oni izdaju Visu ili Master da će mi se one pojaviti u aplikaciji. Previše mi je naporno da sad menjam banku, promeniću je sigurno u neko skorije vreme. Zašto imam neki osećaj da je nemoguće dodati bilo koju karticu preko ove aplikacije. :(
 
Погледај део са картицама, можеш да узмеш Визу или Мастеркард. Зависно од пакета који користиш, врло је могуће да је добијеш без накнаде.
Дина није бесконтактна, зато не може да се дигитализује.
 
Kako misliš prikaže ti kartice koje imaš u aplikaciji? Ja sem ove Dinacard krš kartice nemam drugih. Da li to znači ako mi oni izdaju Visu ili Master da će mi se one pojaviti u aplikaciji. Previše mi je naporno da sad menjam banku, promeniću je sigurno u neko skorije vreme. Zašto imam neki osećaj da je nemoguće dodati bilo koju karticu preko ove aplikacije. :(
Uzmeš bilo koji paket sem Osnovnog i dobićeš Visu/Mastercard, nešto od ta dva, i onda će se te kartice pojaviti u aplikaciji.
 
Uzmeš bilo koji paket sem Osnovnog i dobićeš Visu/Mastercard, nešto od ta dva, i onda će se te kartice pojaviti u aplikaciji.
Ako je tako onda ok... Oni su mi "poručili" neku prepaid, za internet plaćanja, pošto ovaj krš Dinacard ni za to ne može da se koristi. Bio sam pitao za Visu, oni kao.. pa bolja Vam je ova pripejd zbog sigurnosti - prenese se deo sredstava na nju i plati se. E baš su komplikovani. To je bilo onog dana kad mi je šalterska radnica i šef filijale - možda nije baš šef ali neki k...c jeste tamo, rekli da Dinacard bez problema može da se poveže sa aplikacijom. 🤡
 
Trebam savet. Imam Master debitnu (vezanu za din. i dev. račun) i od pre mesec dana na 2 Nis-ove pumpe mi ne prolazi plaćanje (odbijena transakcija). Istod dana, posle 20min. na drugom mestu prolazi.
Isti problemi u Grčkoj (u razmaku od 10 min.)

Pretpostavljam da je do POS terminala,a pitanje je da li bi pomogla zamena kartice?

U istom periodu sam imao problem sa uplatom na bankomatu. Jednom je transakcija kasnila 48 sati, jednom je prikazana kao odliv sredstava ( ubacili me u minus) koji se sredio kroz sat-dva. U kol centru sve vide i izvinjavaju se do neba😀
 
Rekao bih da je došlo do grešaka na liniji kojih sam doživljavao sa njihovom Visa i Dina karticom, odnosno sistemskih grešaka (minusnih knjiženja).
 
I meni su u kol-centru isto objasnili.
Imaš li savet za karticu koja ponekad ne radi.
 
I meni su u kol-centru isto objasnili.
Imaš li savet za karticu koja ponekad ne radi.
Plaćao sam gotovinom ili prebacivao nalogom za prenos ka Mobi banci pa njihovom Dinom obavljao transakcije kada je Komercijalna imala zastoj. Prosto, do sistema banke je, nije do određene kartice, ali dešavalo mi se isto u par navrata i sa Rajfajzenom (Visa i Dina odbijene, okvirno oko 1. maja i još jedared).
 
То је проблем у комуникацији терминала са банком која га је издала. И банкомат је иста прича, све то зависи од приступа мрежи.
Док на ПОС терминале не можемо да утичемо, можемо на банкомате.
Мени се пар пута десило да не могу да подигнем готовину па сам подизао на банкомату друге банке.
Тражио сам да ми рефундирају трошак за то и рефундирали су.
После су променили банкомат.
 
Hvala na odgovorima.
To je što je.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Kako misliš prikaže ti kartice koje imaš u aplikaciji? Ja sem ove Dinacard krš kartice nemam drugih. Da li to znači ako mi oni izdaju Visu ili Master da će mi se one pojaviti u aplikaciji. Previše mi je naporno da sad menjam banku, promeniću je sigurno u neko skorije vreme. Zašto imam neki osećaj da je nemoguće dodati bilo koju karticu preko ove aplikacije. :(
U delu upravljanje karticama su prikazane Visa i Mastercard koje su reizdate da mogu da se dodaju kao sredstvo placanja.
Problem je sto nakon zamene, kada kliknem da ih doda, zaglavi na koraku "digitalizacija u toku". Sa starim karticama je taj korak prolazio normalno.
 
Vrh Dno