Šta je novo?

Komercijalna banka

Са овим новим променама јел је могуће отворити ел.банк. или моб. банк. на основном рачуну без одласка у пословницу?
 
Da li neko ima informaciju kad planiraju da uvedu Apple pay?
 
Konacno radi pregled transakcija za pripaid i kreditne kartice na webu i u aplikaciji.
Зато је преглед отплаћених рата за кредит ограничен на последњих 20. Након тога се те исте отплате понављају, других као да нема.
 
@jakota neko odavde je izvršio upit i dobio odgovor da će uzeti u razmatranje uvođenje Google Pay-a odn. postojaće mogućnost u narednom periodu da pristupe procesu priključivanja.
 
@slaksm podešavanje Xiaomi uređaja mora na intervenciju kontakt centra, postoje problemi u radu sa Android 12, itd. tako da je prelazak na Google Pay isplativiji po njih umesto dorade ionako polufunkcionalne aplikacije. Meni je uspelo povezivanje samo na Samsung, ali to nije trajno rešenje.
 
Jel prebacivao neko nekad novac sa racuna na mastercard installment karticu? Postoji ta opcija u ebank i mbank.

Danas prebacim neke pare, htedoh nesto da kupim na rate (akcija jos danas), ali ceo dan nema para a uredno skinuto sa racuna odmah... Kao da su negde zalutale 😂

Pokusao da dobijem podrsku, ali odmaraju danas.
 
Reci te mi šta trebam da kažem call centru za aktiviranje nlb pay na xiaomi telefonima?
Mene konstantno vrte u krug i pitaju standardna pitanja.
 
Jel prebacivao neko nekad novac sa racuna na mastercard installment karticu? Postoji ta opcija u ebank i mbank.

Danas prebacim neke pare, htedoh nesto da kupim na rate (akcija jos danas), ali ceo dan nema para a uredno skinuto sa racuna odmah... Kao da su negde zalutale 😂

Pokusao da dobijem podrsku, ali odmaraju danas.
Ne prebace se pare odmah, tek sutra dan.
Tako je bar kod mene bilo kad sam uplacivao.

Nisam odavno to radio ali bi tako trebalo
 
  • Like
Reagovanja: M J
I dalje je tako, prodje jutros sve po punoj ceni :(
 
Ja danas probao da uplatim racun preko QR coda i kad odem da ga realizujem pise “datum valute u proslosti”

Peobam rucno sve da unesem, isto izbaci gresku.

Ne znam sta im to znaci, posto nisam nasao kod njih na sajtu nista.
 
Jedno pitanje... Da li broj rata koje mogu da platim kreditnom zavisi od njenog roka isteka?

Recimo kreditna mi ističe sad u decembru, pa je l' to znači da nešto mogu da kupim njom na 2-3 rate max zbog njenog isteka, ili to nema veze pa mogu i na 6 primera radi?
 
Mislio sam da je sve vezano za račun, da se on zadužje a da je rok važenja kartice prosto vezan za nju kao upotrebljivu za izvršenje plaćanja.

Dakle, iako imaš karticu koja važi 2 godine, ti u te dve godine svega godinu dana imaš mogućnost plaćanja na 12 rata recimo, i protkom vremena kartice opada i broj rata koje ti bivaju dostupne za plaćanje.
 
Пише ти у уговору који си потписао и добио примерак, па би било добро да прочиташ. Требало би да можеш да ствараш обавезе до истека роа гажења картице. Када истекне рок важења картице није могуће даље задуживање, само отплата задужења и обрачунате камате.
Све то имаш у уговору.
 
@Nista ako je ovo bilo pitanje, onda da, može i otvorio sam Start paket na ovaj način. Zahtev za otvaranje set računa (Start, Aktiv, Klasik, Premium) se inicira ebankingom. Ako ne odreaguju pravovremeno, zovi sa fiksnog Komecentar na 19939. Procedura je da se dokumentacija potpisuje sertifikatom iz lične karte preko Adobe Reader-a i šalje nazad. Zatim usleđuju sms poruke za aktivaciju elektronskih servisa i time se okonačava proces. Visa/Master kartice se traže u filijali naknadno.
 
@Nista ako je ovo bilo pitanje, onda da, može i otvorio sam Start paket na ovaj način. Zahtev za otvaranje set računa (Start, Aktiv, Klasik, Premium) se inicira ebankingom. Ako ne odreaguju pravovremeno, zovi sa fiksnog Komecentar na 19939. Procedura je da se dokumentacija potpisuje sertifikatom iz lične karte preko Adobe Reader-a i šalje nazad. Zatim usleđuju sms poruke za aktivaciju elektronskih servisa i time se okonačava proces. Visa/Master kartice se traže u filijali naknadno.
Hvala na detaljnom odgovoru. 🙂🍻
Nije bilo pitanje nego konstatacija da su jedna od retkih gde moze online bez video identifikacije.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Koji je princip plaćanja Dina kreditnom kod prodavaca koji nemaju ugovor o saradnji sa bankom?
Do sada sam je koristio samo kod prodavaca koji imaju ugovor sa bankom, tako da prosto kažem broj rata, to se podeli na jednake mesečne rate i otplaćuje automatski sa tekućeg svakog 15. u mesecu.

Sad me zanima, koliko drugačije funkcioniše ako hoću da platim nešto na rate kod prodavca koji nema ugovor? I dalje mogu da kupujem na rate, zar ne?
Samo ide kamata, tako? A otplata rata funkcioniše isto automatski svakog 15?
I još nešto, je l' beše ima nešto da se obaveze izmire ranije tako da se kamata izbegne ili kako?

Ja se stvarno izvinjavam na ovoliko pitanja, koristio sam kreditnu svega 3x, ali uvek u ovom prvom slučaju, a za drugi ne znam... A kad čitam ugovor još mi manje jasnije
 
Da li je neko od korisnika mobilnog bankinga ovog horora od banke uspeo da kupi kartu za voz preko telefona sa njihovim karticama?

Kako unesem sve podatke izbaci mi onaj njihov verifikator, na kom kako stigne poruka, aplikacija za voz prebaci na drugi ekran i verifikacija kombank se povuce i nestane, tako da nije moguce kupiti kartu posto ne mogu uneti verifikacionu kod :<
 
То је до апликације СрбијеВоза, не банке пошто видим на appstore да се сви жале на исти проблем
 
Jedno pitanje... Da li broj rata koje mogu da platim kreditnom zavisi od njenog roka isteka?

Recimo kreditna mi ističe sad u decembru, pa je l' to znači da nešto mogu da kupim njom na 2-3 rate max zbog njenog isteka, ili to nema veze pa mogu i na 6 primera radi?
Ne zavisi.
Karica koja istekne se menja novom. U slucaju da u trenutku obnove ne ispunjavas uslove za produzetak vazenja kartice moraces da izmiris sva dugovanja i kartica ce biti ugasena.
 
NLB pay ...da li je neko imao problema sa dodavanjem kartice ...izbacuje mi Vasa kartica nije digitalizovana,
kad god pokusam da dodam Visa karticu kao sredstvo placanja.
Zvao banku, pokusao i da reinstaliram je prethodno obrisavsi clear data i cashe, sve ostalo je aktivno i nfc i pin na app i otisak prsta ...
Menjao sam telefon i sto je zanimljivo na starom Samsungu je radilo sve ok, pa sam na starom izbrisao karticu i hteo opet da je dodam i izbacuje istu gresku kao na novom telefonu.
Rekli su da ce proslediti tehnickoj podrsci pa ce mi javiti ;-)
 
Најбољи начин је да пишеш имејл. Мени су тако експресно решили други проблем, док сам пре тога звао и ништа нисам урадио док нисам послао имејл. Ови у пословницама су банкари и сумњам да међу њима неко зна да реши такве проблеме.
 
  • Like
Reagovanja: M J
Imao sam ja problem isto, pisao i opet nije htelo. Sasvim slucajno probam posle 15 dana i prodje.
 
Meni se to desilo nakon sto sam sa KomePay presao na NLB pay. Mastercard prijavljuje da nije digitalizovana, ali srecom Visa radi. Proslo je pa meseci od tad, sad sam probao ponovo i opet Master nece.
 
Citajuci prethodne postove rekoh ajd da i ja probam i proradilo je 😀😊.
E sad da li je samo od sebe ili su oni nesto uradili ko zna ...bitno da se vidi i da je probam tokom ovih dana.
 
Nazad
Vrh Dno