Šta je novo?

Komercijalna banka

Не знам како мисле да послују са тим доласцима у експозитуре или шта већ, тамо где су их укинули. Ти људи онда морају да путују у место где банка има пословницу, или да промене банку, ако су у могућности.
 
tačno je da Visa Prepaid može na daljinu, ali debitne ne mogu (Visa PayWave, MasterCard Standard, itd
Sta je kreditnim, jel one mogu?

Imam mc, koja mi uskoro istice. Videh u ebank da mogu da ponesem zahtev za novu...

Pisao sam skoro, od kad su slovenci kupili banku, neke stavri su olaksali. Kes kredit i dozvoljeni minus, sve sam online zavrsio bez papira iz firme itd.
 
  • Like
Reagovanja: uji
@M J koliko se sećam, ebanking ima u okviru odeljka Digicentar mogućnost podnošenja zahteva za kreditnu. Pošto mi kredijencijali prolaze samo na NLB Pay, ali ne i na ebankingu, niti sam ikada tražio kreditnu, ne mogu da budem siguran. Ali, čim prihvataju podneske za Visa Prepaid i ista je ponuda, najverovatnije je da i dalje može kreditna na daljinu.
 
Veoma su jaki sa logikom, ne mozes online podneti zahtev za DEBITNU karticu, da raspolazes SOPSTVENIM novcem, ali mozes online podneti zahtev za dozvoljeni minus, kredit i kreditne kartice.
 
На твој новац немају неку зараду док на све остало што си навео наплаћују камату.
Узгред, пре пар дана су послали обавештење да су увели нови ебанкинг и како да се очисти прегледач, као пример су навели Хром. Код мене је Еџ и ништа се не дешава.
 
Pa da, ali tom logikom ću da odem iz banke jer me maltretiraju da se guram u poslovnici, a očito je da MOGU omogućiti podnošenje zahteva i online.
Što se bankinga tiče, ako ti radi normalno na novoj adresi, nema potrebe ništa ni da radiš.
 
Ради као и до сада, то што су најавили, могућност промене пина на картицама, не ради.
 
Kako da dopunim debitnu prepaidkarricu a da ne idem u poslovnicu? Likovi zatvorili poslovnicu u mom mestu, koja je radila odlično a sledeća je na 30 km. Pa treba mi dan samo da odem i dok dodjem na red...
 
@Vujke89 direktnom uplatom na partiju kartice. Broj namenskog tekućeg računa formiraš tako što Dodaješ 205 ispred broja partije (u naslovu ugovora ili u ebankingu u odeljku kartice pa piše broj partije ili partija kartice, što je zapravo sredina celog broja računa) i izračunavaš zadnje dve kontrolne cifre posle druge povlake:
U tom slučaju važe šalterske provizije odn. naknade naloga za prenos iz jedne u drugu banku po tarifi.
 
Da li je neko možda imao loše iskustvo da bankomat NLB Komercijalne banke zabaguje i "proguta" novac prilikom uplate RSD?
 
Imao ja prilikom uplate 500 evra, pisao im, odlazio u filijalu itd., tek posle nekoliko meseci dobio odgovor da su uvažili moju reklamaciju i vratili mi novac.
Hvala za info, ja sam u cetvrtak "nagrabusio" sa 120k RSD, ali ne mogu da verujem da se toliko ceka kada to mogu da provere i reše
u roku od par dana max.
 
Poslednja izmena:
Па, кад не дају камату онда им се и не жури.
 
Pa kad se bave glupostima, vec sam na prosloj strani pisao o slucaju gde su na moj mail "ZAHTEV za izdavanje debitne kartice" odgovorili posle 2-3 nedelje sa "ODGOVOR NA PRIGOVOR" citirajuci 5 clanova iz 3 razlicita zakona. Umesto da su jednostavno odgovorili da nije moguce podneti zahtev online, oni pretvaraju to u reklamaciju i prave slucaj - i tako tvoja PRAVA I OZBILJNA reklamacija ceka na red dok oni "resavaju" reklamaciju koju su sami smislili.
 
Digitalni servisi su im posebno besmisleni. Pre dvadesetak dana sam podneo zahtev za obnovu dozvoljenog prekoračenja. Posle 12 dana su me prvi put kontaktirali da treba da dopunim dokumentaciju nekim sumanutim obrascem koga nigde i nema u dokumentaciji na portalu. Poslao sam im odmah toga dana i opet sam čekao 3 dana i ceo praznik da bi mi danas rekli da moram da dopunim taj obrazac. I sad opet čekam. Tako da ode ovo opušteno na mesec dana. Najtragičnije što u ekspozituri obaviš sve za jedan dan. O
 
Ја имам лоших искустава са дозвољеним прекорачењем, додуше у другој банци, али скоро да и нема разлике. Велика је мука да се тога ратосиљаш и ја о томе уопште не размишљам. Размислио бих о кредитној картици, упореди шта добијаш и колика је камата.
 
U principu mi i ovo nije neko moranje. sitno je sve to, nego sam hteo da produžim da ne bih morao sve odjednom da im vraćam sada. Prošlih godina to sam obnavljao tipa za 2-3 dana, sada teška smaračina. Poenta je da imam utisak da im je usluga sada daleko lošija.. Kad treba da uđeš u ekspozituru moraš pshihički da se pripremiš., bankomati u centru svaki drugi dan ne rade, radno vreme u centru od 11 itd. A sad i ovo online iživljavanje. Vidim ja da ću uskoro da im se zahvalim na saradnji.
 
Za dozvoljeni minus oni tebe treba da vijaju i vuku za rukav. To su im super pare. Tu su kamate momačke. A oni to zakomplikovali. Nemam reči.
 
Pa kad se bave glupostima, vec sam na prosloj strani pisao o slucaju gde su na moj mail "ZAHTEV za izdavanje debitne kartice" odgovorili posle 2-3 nedelje sa "ODGOVOR NA PRIGOVOR" citirajuci 5 clanova iz 3 razlicita zakona. Umesto da su jednostavno odgovorili da nije moguce podneti zahtev online, oni pretvaraju to u reklamaciju i prave slucaj - i tako tvoja PRAVA I OZBILJNA reklamacija ceka na red dok oni "resavaju" reklamaciju koju su sami smislili.
Doduše, juče su mi odgovorili na mail (samo ne kapiram da ni za praznik nemaju neku dežurnu ekipu jer im ni call centar nije radio) i u mailu su mi poslali da popunim Obrazac za reklamaciju što sam i uradio a nije me mrzelo da još jedan popunjen primerak fizički odnesem i lično u filijalu čiji mi je bankomat i progutao pare. Zvao call centar isto opet, nisam ni stigao da do kraja izgovorim ime i prezime ona je već znala o kome se radi još me i pitala polu začuđeno i zabrinuto u fazonu kao zar još mi nisu legle pare :) i proveravaj stanje, bla bla tako da gajim neku sitnu nadu da se neće razvlačiti sa rešavanjem baš previše :)
 
Digitalni servisi su im posebno besmisleni. Pre dvadesetak dana sam podneo zahtev za obnovu dozvoljenog prekoračenja. Posle 12 dana su me prvi put kontaktirali da treba da dopunim dokumentaciju nekim sumanutim obrascem koga nigde i nema u dokumentaciji na portalu. Poslao sam im odmah toga dana i opet sam čekao 3 dana i ceo praznik da bi mi danas rekli da moram da dopunim taj obrazac. I sad opet čekam. Tako da ode ovo opušteno na mesec dana. Najtragičnije što u ekspozituri obaviš sve za jedan dan. O
Ja sam recimo kod njih otvorio dinarski i devizni račun za bukvalno 7 minuta sa sve aktivacijom mobilne aplikacije a Master Debit kartica je bila gotova već sledeće sedmice (to sam radio u filijali u Delta City-ju) dok je recimo ovo sve isto u Intesi trajalo dobrih 45 minuta uz potpisivanje hrpe nekih papira i silnih kopija, plus su mi naplatili i kreditni biro :). Problem je što su posle integracije mnogi okej kadrovi otišli, neke su sami krajcovali i sad je situacija da npr. u Delti posle renoviranja filijale iako radi i vikendom i do 20h ili 22h uveče radnim danom ne postoje više šalteri blagajne već samo kreditni savetnici a sve uplate/isplate idu preko tri multifunkcijska bankomata. Lično izbegavam odlazak u filijalu kad god mogu jer je stvarno jedno vrlo smorno iskustvo...
 
Poslednja izmena:
Samo da javim da su mi upravo rešili reklamaciju i novac koji mi je bankomat progutao vratili na račun :)
 
Hvala za info, ja sam u cetvrtak "nagrabusio" sa 120k RSD, ali ne mogu da verujem da se toliko ceka kada to mogu da provere i reše
u roku od par dana max.
Moje iskustvo je takvo, mesecima nisam bio siguran da će mi uopšte vratiti novac jer ga je bankomat samo progutao bez ikakve potvrde i dokaza da sam ga uopšte stavio u pregradu za novčanice. Očekivao sam da će biti rešeno za dan dva kada pune bankomat pa pronađu višak ali nije bilo tako.
 
Moje iskustvo je takvo, mesecima nisam bio siguran da će mi uopšte vratiti novac jer ga je bankomat samo progutao bez ikakve potvrde i dokaza da sam ga uopšte stavio u pregradu za novčanice. Očekivao sam da će biti rešeno za dan dva kada pune bankomat pa pronađu višak ali nije bilo tako.
ma to je baš neprofesionalno, evo meni danas vratili na račun još me zvala šefica filijale u kojoj je taj drljavi bankomat da se lično izvini. kao bilo bi ranije da nije praznik i vikend...
 
@Sunshine4747 pise na nlb sajtu na linku koju si postavio gde se moze koristiti i na koje nacine sve, a idea i maxi nisu fransize dis-a.
 
Moje iskustvo je takvo, mesecima nisam bio siguran da će mi uopšte vratiti novac jer ga je bankomat samo progutao bez ikakve potvrde i dokaza da sam ga uopšte stavio u pregradu za novčanice. Očekivao sam da će biti rešeno za dan dva kada pune bankomat pa pronađu višak ali nije bilo tako.
То није вишак за банкомат, евидентира он да новац није преузет. Него они тамо врше додатне провере за случај да банкомат којим случајем није погрешно евидентирао. Имали су лоше банкомате, веза са сервером се често прекидала, није се знало кад треба и ко треба да га напуни парама. Па су по филијалама задужили по једног несрећника и њега клепају кад је банкомат у питању.
 
Jel zna neko da li postoji provizija za podizanje novca sa bankomata banke(u ovom slucaju komercijalna) u kojoj imate otvoren racun? Negde pise da nema provizije, negde da nema do 100.000din i na trecem mestu da uvek ima neka minimalna provizija.
 
Nema provizije, negde su uveli naplatu upita stanja na bankomatu, ali pare su tvoje i ne mogu ti naplatiti podizanje.
 
Nazad
Vrh Dno