Јој, па зар је толико тешко да се израчуна?!Vidim da u tarifniku piše provizija za Dinu Classic je 3% minimum 60 dinara---koliko može da se podigne da bi provizija bila 60 dinara?
Interesantno a u BiH i u CG su pustili Google Wallet.@marvet prošle godine su nekom odgovorili da razmatraju mogućnost uvođenja Google Pay, da bi, pre nekoliko meseci neko dobio odgovor kako ne planiraju promenu, već da se koristi NLB Pay, odnosno onda kada je pušten update za Kombank Pay, a ukinuta aplikacija za NLB ex Continental kartice.
Koristim njihove debitne Master i Visa i nisam primetio nikakvih problema vezano za funkcionisanje, naplatu ili sms notifikacije do sada gde god da sam ih koristio. Konkretno u petak sam platio Masterom, a juče i danas sam 2-3 puta plaćao Visa debitnom i uredno je stigao sms o transakciji odmah posle plaćanja...Pozdrav svima. Da li neko ima problem poslednja dva dana sa primanjem SMS poruka o izvršenim transakcijama? Poslednji put sam normalno koristila dinu u petak 17.11, odmah mi je stigao SMS. Međutim juče i danas sam provlačila master, nije mi stigla nijedna poruka, ali se promene vide u aplikaciji. Pošto je vikend, naravno ne mogu dobiti živog čoveka da pitam šta je problem, ali pre nego što ih sutra ujutru nagazim, da pitam ovde da li još neko ima isti problem, jer mi sve njihove usluge debelo plaćamo da ne bi funkcionisale. Hvala.
Pre oko 2 nedelje sam preuzeo Master debitnu u expozituri ali potpis da sam karticu preuzeo je bio na običnom belom papiru, ne na indigu... Kartica stigla nakon 2 nedelje od apliciranja, tako mi i rekoše da će otprilike biti...Kartice se preuzimaju isključivo u filijali i tom prilikom na onom njihovom brendiranom indigo papiru sa crtom za potpis potvrđuješ da ti je kartica uručena. Digicentar je zadržao ugovaranje na daljinu isključivo set račune (Start, Aktiv, Klasik, Premium).
Kažeš "kasne" sa Apple pay, jer to znači da imaš info da oni "rade" na uvođenju Apple pay ?Okej, ali to je opet sve sto se tice android korisnika. Nlb pay nema aplikaciju za ios.
Malo je bezveze sto toliko kasne sa uvodjenjem, tu su u prvih 5 banaka po broju korisnika, a kasne sa inovacijama. Cak i postanska stedionica ima apple pay…
Не ради им СМС сервис цео викенд. Послао сам им мејл па ћемо видети како ће да реагују.Pozdrav svima. Da li neko ima problem poslednja dva dana sa primanjem SMS poruka o izvršenim transakcijama? Poslednji put sam normalno koristila dinu u petak 17.11, odmah mi je stigao SMS. Međutim juče i danas sam provlačila master, nije mi stigla nijedna poruka, ali se promene vide u aplikaciji. Pošto je vikend, naravno ne mogu dobiti živog čoveka da pitam šta je problem, ali pre nego što ih sutra ujutru nagazim, da pitam ovde da li još neko ima isti problem, jer mi sve njihove usluge debelo plaćamo da ne bi funkcionisale. Hvala.
Jedinu informaciju koju sam dobio od njihove podrske na messengeru, da se ocekuje u toku sledece godine uvodjenje i google i apple paya.Kažeš "kasne" sa Apple pay, jer to znači da imaš info da oni "rade" na uvođenju Apple pay ?
Изгледа да је проблем био код мобилног оператора. Променио сам број и пријавио банци, сад је све како треба, што се банке тиче.Не ради им СМС сервис цео викенд. Послао сам им мејл па ћемо видети како ће да реагују.
Откако су променили власника све је гора услуга.
Izvodljivo je. Trebalo bi da aplikacija ima mogućnost internog prenosa direktno na partiju kredita. Eventualno, standardnom uplatom na namenski račun, ako ne može drugačije. U principu možeš da uplaćuješ i više, ali ako ne podneseš zahtev za prevremenu otplatu, rate sa kamatom će se skidati kao i obično.Uzeo sam dinarski kredit. Je l' izvodljivo da izvršim interni prenos direktno na kreditnu partiju? Je l bih mogao tako da ranije isplatim kredit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari