Šta je novo?

Komercijalna banka

Je l možda neko u skorije vreme obnavljao Mastercard Installment?

Skoro 2 meseca od podnetog zahteva urednog sa svim traženim papirima i ništa...

Možda i boljle :)
 
Ja sam prošle godine preko mesec dana čekao da dobijem Master Standard karticu. Kada sam otišao u banku, ispostavilo se da su negde izgubili zahtev. Naravno, pošto je prošlo više od mesec dana, papiri iz firme o zaposlenju, primanjim itd. više ne važe pa sam morao opet sve da donosim.
 
Ja sam podneo zahtev za Master u avgustu, evo jos uvek me nisu zvali da je preuzmem. Ne znam zasto su ti trazili papire o zaposlenju za karticu?
 
Traže koliko si dugo zaposlen u trenutnoj firmi, mesečna primanja itd. Mada sam njihov klijent već 20 i kusur godina, sve to već imaju u sistemu kod njih. A potpisuje se i menica. Verovatno to sve traže pošto je Master Standard kreditna (charge) kartica.
 
Aha, ja sam tražio debitnu pa mi ništa nisu tražili.
 
Poslao sam im mail u petak, evo jutros me zovu da pitaju gde je podnet zahtev...
 
Posle još par poziva zaključak je da su izgubili papire i da su voljni da mi pošalju nove na mail...
 
Dobih 6 meseci gratis vodjenje računa u znak izvinjenja zbog gubitka dokumentacije za kreditnu karticu :ROFLMAO:
 
I to je nešto :cool: Meni su samo uradili karticu po hitnom postupku.
 
А да ли је могуће иницирати и добити на кућну адресу дебитну Дина картицу онлајн без одласка у пословницу?
 
Kartice se preuzimaju isključivo u filijali i tom prilikom na onom njihovom brendiranom indigo papiru sa crtom za potpis potvrđuješ da ti je kartica uručena. Digicentar je zadržao ugovaranje na daljinu isključivo set račune (Start, Aktiv, Klasik, Premium).
 
Vidim da u tarifniku piše provizija za Dinu Classic je 3% minimum 60 dinara---koliko može da se podigne da bi provizija bila 60 dinara?
 
Ako je tako navedeno, to znači da je za iznose do 2000 RSD provizija 60 RSD, a preko 2000 RSD provizija je 3%.
 
Ne znam da li se pisalo vec o tome, ali da probam. Da li ima neko info kad bi mogli da puste apple pay?
 
@marvet prošle godine su nekom odgovorili da razmatraju mogućnost uvođenja Google Pay, da bi, pre nekoliko meseci neko dobio odgovor kako ne planiraju promenu, već da se koristi NLB Pay, odnosno onda kada je pušten update za Kombank Pay, a ukinuta aplikacija za NLB ex Continental kartice.
 
@marvet prošle godine su nekom odgovorili da razmatraju mogućnost uvođenja Google Pay, da bi, pre nekoliko meseci neko dobio odgovor kako ne planiraju promenu, već da se koristi NLB Pay, odnosno onda kada je pušten update za Kombank Pay, a ukinuta aplikacija za NLB ex Continental kartice.
Interesantno a u BiH i u CG su pustili Google Wallet.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Okej, ali to je opet sve sto se tice android korisnika. Nlb pay nema aplikaciju za ios.
Malo je bezveze sto toliko kasne sa uvodjenjem, tu su u prvih 5 banaka po broju korisnika, a kasne sa inovacijama. Cak i postanska stedionica ima apple pay…
 
Postigli su cilj, kupili Komercijalnu, digli cene u nebo i ko je ostao, pristao je na šišanje i dranje, ko ne, otišao je.
 
Pozdrav svima. Da li neko ima problem poslednja dva dana sa primanjem SMS poruka o izvršenim transakcijama? Poslednji put sam normalno koristila dinu u petak 17.11, odmah mi je stigao SMS. Međutim juče i danas sam provlačila master, nije mi stigla nijedna poruka, ali se promene vide u aplikaciji. Pošto je vikend, naravno ne mogu dobiti živog čoveka da pitam šta je problem, ali pre nego što ih sutra ujutru nagazim, da pitam ovde da li još neko ima isti problem, jer mi sve njihove usluge debelo plaćamo da ne bi funkcionisale. Hvala.
 
Pozdrav svima. Da li neko ima problem poslednja dva dana sa primanjem SMS poruka o izvršenim transakcijama? Poslednji put sam normalno koristila dinu u petak 17.11, odmah mi je stigao SMS. Međutim juče i danas sam provlačila master, nije mi stigla nijedna poruka, ali se promene vide u aplikaciji. Pošto je vikend, naravno ne mogu dobiti živog čoveka da pitam šta je problem, ali pre nego što ih sutra ujutru nagazim, da pitam ovde da li još neko ima isti problem, jer mi sve njihove usluge debelo plaćamo da ne bi funkcionisale. Hvala.
Koristim njihove debitne Master i Visa i nisam primetio nikakvih problema vezano za funkcionisanje, naplatu ili sms notifikacije do sada gde god da sam ih koristio. Konkretno u petak sam platio Masterom, a juče i danas sam 2-3 puta plaćao Visa debitnom i uredno je stigao sms o transakciji odmah posle plaćanja...
Kartice se preuzimaju isključivo u filijali i tom prilikom na onom njihovom brendiranom indigo papiru sa crtom za potpis potvrđuješ da ti je kartica uručena. Digicentar je zadržao ugovaranje na daljinu isključivo set račune (Start, Aktiv, Klasik, Premium).
Pre oko 2 nedelje sam preuzeo Master debitnu u expozituri ali potpis da sam karticu preuzeo je bio na običnom belom papiru, ne na indigu... Kartica stigla nakon 2 nedelje od apliciranja, tako mi i rekoše da će otprilike biti...
 
Poslednja izmena:
Okej, ali to je opet sve sto se tice android korisnika. Nlb pay nema aplikaciju za ios.
Malo je bezveze sto toliko kasne sa uvodjenjem, tu su u prvih 5 banaka po broju korisnika, a kasne sa inovacijama. Cak i postanska stedionica ima apple pay…
Kažeš "kasne" sa Apple pay, jer to znači da imaš info da oni "rade" na uvođenju Apple pay ?
 
Pozdrav svima. Da li neko ima problem poslednja dva dana sa primanjem SMS poruka o izvršenim transakcijama? Poslednji put sam normalno koristila dinu u petak 17.11, odmah mi je stigao SMS. Međutim juče i danas sam provlačila master, nije mi stigla nijedna poruka, ali se promene vide u aplikaciji. Pošto je vikend, naravno ne mogu dobiti živog čoveka da pitam šta je problem, ali pre nego što ih sutra ujutru nagazim, da pitam ovde da li još neko ima isti problem, jer mi sve njihove usluge debelo plaćamo da ne bi funkcionisale. Hvala.
Не ради им СМС сервис цео викенд. Послао сам им мејл па ћемо видети како ће да реагују.
Откако су променили власника све је гора услуга.
 
Radilo normalno, VISA kartica i plaćanja, stizao SMS.
 
Bilo je do operatera.
Tačnije, ja sam iz MTS-a prešla u Globaltel, a Globaltel se sada pripaja MTS-u.
Tokom vikenda su vršili neko "unapređivanje", tako da su verovatno korisnici Globaltela imali problem, možda i MTS-a.
Optužili su banku, a zapravo oni su bili problem, posle 10 poziva i desetak mailova, pisanja svuda po mrežama o njihovoj "efikasnosti", tek malopre mi je ponovo proradio SMS servis.
One transakcije od vikenda su ostale negde tamo, a najnovije se vide.
Hvala vam svima.
 
Не ради им СМС сервис цео викенд. Послао сам им мејл па ћемо видети како ће да реагују.
Откако су променили власника све је гора услуга.
Изгледа да је проблем био код мобилног оператора. Променио сам број и пријавио банци, сад је све како треба, што се банке тиче.
 
Uzeo sam dinarski kredit prošle godine i oni mi svakog meseca skinu ratu sa računa. Napravljen je mesečni plan do kraja, sve isti iznos, kako to već ide. NIsam ranije uzimao pa nemam nešto iskustva sa ovim...

U aplikaciji imam opciju da uplatim novac sam. Je l to izvodljivo?

Da ja svakom meseca uplatim, 5, 10k, koliko stignem. Je l bih mogao tako da ranije isplatim kredit?

Ako neko ima iskustva, bio bih zahvalan...
 
Uzeo sam dinarski kredit. Je l' izvodljivo da izvršim interni prenos direktno na kreditnu partiju? Je l bih mogao tako da ranije isplatim kredit?
Izvodljivo je. Trebalo bi da aplikacija ima mogućnost internog prenosa direktno na partiju kredita. Eventualno, standardnom uplatom na namenski račun, ako ne može drugačije. U principu možeš da uplaćuješ i više, ali ako ne podneseš zahtev za prevremenu otplatu, rate sa kamatom će se skidati kao i obično.
 
Ok, hvala.

Jedino sto ce verovatno je l da, umesto 71 mesec, zavisi od moje uplate, da kredit traje recimo 50 meseci?

Imam ovako preko aplikacije za uplatu.
 

Prilozi

  • Screenshot_20231210-174031_NLB mKlik.jpg
    Screenshot_20231210-174031_NLB mKlik.jpg
    56.7 KB · Pregleda: 19
  • Like
Reagovanja: uji
Nazad
Vrh Dno