Šta je novo?

Koju igru je najlakse raditi?

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

C-H-O-T-Y

Slavan
Učlanjen(a)
15.11.2005
Poruke
388
Poena
319
Zanima me (cisto informativno) koju vrstu igre (FPS,RPG...) je najlakse praviti?

Ja imam tip od jedno 25 ljudi,krenuli smo nesto da radimo ali smo "malo zaglibili"...

Sada zelimo da probamo nesto lakse.

Hvala unapred!

P.S Nemojte zameriti ako sam temu smestio u pogresan forum...
 
aman bre, daj vec vise nesto nam napravite da isprobamo kakav je engine, kakva je fizika.... :p
ma salim se, mozda da probate onu varijantu kao iz one igre (ne secam se naziva) ali ti si na obali mora ima mitraljez i avioni i brodovi ti nailaze a ti ih skidas... to mislim da je lako, stavis randomize da se pojavljuju objekti (avioni, camci i brodovi), staticna je slika ne pomera se ni "glavni junak" ... milina ;)
 
ma radili smo mi,nije to neki problem...

imamo ljude (manje-vise iskusno) ali bi hteli da probamo nesto lakse...

znaci-sta? fps,rpg,neku strategiju... sta je najlakse?
 
Aj da krenem prvi sa 'rekli smo ti' :)

Najlakse je napraviti igru za koju imas pocetak, sredinu i kraj - i naravno znas kako da svaki od delova zavrsis. Mogli ste prvo da se okusate u pravljenju expansion pack-a za vec neku postojecu igru...

i da.... pravljenje igara je uzasno dosadno u odnosu na igranje tih (istih) igara :(

p.s. i sta vam radi tih tvojih 25 ljudi kada ti nas pitas za savet ? :banana:
 
Poslednja izmena:
ma razmisljamo mi ali nam ne ide...

zato i pitam.radili smo FPS ali smo odustali

sta je bre najlakse od komplikovanijih igara praviti?
 
C-H-O-T-Y je napisao(la):
sta je bre najlakse od komplikovanijih igara praviti?
hahaha ... kakvo pitanje :d

ajde molim vas napravite jednu sobu, sa dve kocke koje stoje jedna na zemlji a jedna u vazduhu ... da je pogled iz prvog lica i da moze da se krece, jump i crouch, da mogu da preskocim kocku (kolizija dva objekta ja i kocka) i da mogu sa cucnjem da se podvucem ispod kocke....
ako to napravite i kad napravite, postujte ovde da se isproba i ja te vodim na picje ;)

ali molim te, napravite nesto makar ovo sto sam rekao, nemojt reci lako je to daj nesto teze... napravi bar nesto :S:
 
to smo vec uradili,gari...

ali naravno necemo kaciti sada.
 
Sve cu da vam kazem ako me castite pivo :D
 
zasluzio si brate krmacu...
 
Mozda je najlaksa neka 3D (P&C ili w/s/a/d :), svejedno) avantura u kojoj je ponasanje svih NPC-a skriptovano -> vidi Keepsake (ne morate uopste da radite AI), ali onda morate da imate pricu i odredjeni tok dogadjaja, a ne rand() ovo, rand() ono :)
 
to ne bih trebao da nam bude problem... to mozemo da postignemo.
 
C-H-O-T-Y je napisao(la):
Zanima me (cisto informativno) koju vrstu igre (FPS,RPG...) je najlakse praviti?

Ja imam tip od jedno 25 ljudi,krenuli smo nesto da radimo ali smo "malo zaglibili"...

Sada zelimo da probamo nesto lakse.

Hvala unapred!

P.S Nemojte zameriti ako sam temu smestio u pogresan forum...


Лепо питање. Шта год да правите са 25 људи то ће бити тешко, јер је тешко водити тим од 25 људи. Ипак ако сте сви ту ради доброг зезања и не јурите огроман пројекат, онда ти је мој савет да радите 2д игру. Рецимо арканоид. Ако урадите цакану графику игру можете и продавати. Жене се пецају на такве ствари, али са друге стране конкуренција је повелика.
 
Kao što sam vam pričao ranije, tako ću vam reći i sad.
Dok ne napravite tetris, nećete napraviti ništa.
Možete da mi verujete, a i ne morate.
Što pre počnete da pravite tetris, pre ćete sebe poštedeti velikih muka i prestati da tapkate u prazno.
A kad napravite tetris i razne varijacije na tu igru, znaćete i u kom pravcu želite da nastavite sa programiranjem igara.
Ako napravite kvalitetan tetris za manje od mesec dana, možete se smatrati uspešnim programerima.

pOz
 
Odigrajte Red Ace Squadron (Googlaj pa ćeš naći), i napravite isto to za drugi svetski rat.:p

P.S. Koliko ljudi, među tih 25, su (budući) likovni i/ili muzički umetnici?
 
A da pravite tekstualnu avanturu? :d :p


p.s. Shala-mala! :wave:
 
@C-H-O-T-Y
Preveliko javno eksponiranje nije baš dobro za projekte u ranim fazama. Možda bi trebalo da se malo povučete u underground, među sobom se dogovorite šta to u stvari hoćete, i počnete na tome da radite.

Delija je napisao(la):
A da pravite tekstualnu avanturu? :d :p

Duhovito, nema šta. :D :D :D
 
Najlakse je napraviti puzzle :d

Ma oprobajte se prvo sa najjednostavnijim 3D svemirskim shooterom. To je ono, pogled kroz prozor neke kupole sa nisanom. Random nalecu kugle ili kocke koje covek krka, pozadina crna ili zvezdano nebo. Pa kad zavrste, pocnete da lagano komplikujete stvari. Napravite svemirski shmajser da se vidi, da ti agresori imaju neke prepoznatljive oblike. Pa pocnite onda polako umesto obicnih boja da lepite teksture na njih. Dodajte koju planetu, zvezde (aka 'vise izvora svetla'), zvuk. Kad ste stim gotovi, napravite da kabina nije staticna, nego da se pomera, prvo u 2D (kao na nekim shinama), a posle i u 3D.
TO vam je trening za programere i funkcionisanje tima - za to vreme mozete da kontemplirate "sta bi bilo kad bi bilo" i razmisljate sta bi radili. Ako prodjete kroz takvu pripremnu fazu i ne smorite i sebe i nas.
 
ajde hvala ti puno.znaci nista bez prvog tetrisa...
 
ja vam predlazem da pravite ozbiljnu 3D igru tipa farcry ili doom 3 i sl.. ako pitate kako odgovor je vrlo jednostavno.. :)
sve sto vam treba je upravo ono sto vam je napisao yooyo.. znaci jedan ili dva vrlo iskusna programera koji ce da vam izmodeliraju ceo engine u UML-u a onda ce da manje iskusnim programerima daju modele koji ce ovi da realizuju..( njih bar imate dosta )..
ako vam je to previse tesko onda vam predlazem sve sto su vam vec predlozili ukljucujuci i tetris i snake-a i ostale zezalice

p.s.
programerima : nikada nemojte da sedne za komp da radite projekat iz glave... uvek napravite modele u UML i njih gledajte par dana i ako vam se to dopadne tek onda pocnite sa kodiranjem istih... (ne odnosi se na glupe klase tipa Vektor,Matrica i sl )
ustedecete mnogo vremena jer najveci problem programiranja je kada hocete da dodate novu funckionalnost u sistem vi morate da menjato postojeci kod...
osnovno pravilo je : program je zatvoren za izmene a otvoren za nove mogucnosti...

p.s.2
evo vam screenshot iz jedne igrice koju sam radio za domaci ( svetla su na velikoj daljini pa shadow mapping daje lose rezultate [trebalo je da modifikujem algoritam po objektu ali me mrzelo za 20% na ispitu] )
 

Prilozi

  • untitled.JPG
    untitled.JPG
    76.1 KB · Pregleda: 174
Poslednja izmena:
Да таквих програмера који могу да измоделују све до најситних детаља има у изобиљу, онда не би квејк и анриал енџин коштали по 500.000 долара. А и програмери који раде имплементацију морају да познају неке специфичне ствари.

Него радите ви тетрис. То је сјајна идеја. Мислим да је најбоље glut+opengl. Боље него да вам се желудац преврне од winApi-а. Али ако сте већ писали програме у winapi-у онда direct3d.

И даље куцајте у гуглу, јаху и сл. "опенгл туториал" или "глут туториал". Научите да припремите компајлер (Visual Studio 2005, 2003) за глут и опенџл (или дајрект3д). Тражите тетрис туторијал можда и то има...

Биће чупаво али за 5-6 месеци добићете игру. И да немојте се оптерећивати ц++ ом (остали сте нејасни по томе које језике користе програмери) за почетак је ц сасвим довољан.
 
Poslednja izmena:
A da napravite neku 2D prangijačinu u oldschool stilu, recimo ono kad padobranci padaju a vi gađate iz kule... tu vam treba samo osnovno znanje iz planimetrije...
 
GoldenBoy je napisao(la):
И да немојте се оптерећивати ц++ ом (остали сте нејасни по томе које језике користе програмери) за почетак је ц сасвим довољан.

Zasto? Ako imaju bar malo iskustva u oo programiranju, znatno ce olaksati sebi posao. Sama cinjenica da je C++ "tipiziraniji" od C-a postedece ih mnogo debugginga, a kod ce im biti mnogo organizovaniji i pregledniji... Ali ako vec rade 2D igru (pa cak i OpenGL 3D varijantu) najbolje da rade u javi jer ce imati mnogo korisnih stvari vec implemetiranih u framework-u (java.lang.(Runnable & Thread), Collections API, Java2D API, javax.sound paket...), a i kao strogo tipiziran jezik 90% gresaka ce im ispraviti sam compiler
 
Vi ce da napravite igricu kad se ja budem trezan vratio kuci iz grada
:bottle:

p.s. izvinite al tako je:d
 
Poslednja izmena:
znaci ajde da radimo tetris...
 
izvinjavam se na prethodnoj poruci nije bila namerna...

u svakom slucaju da sam ja na vasem mestu otpustio bih sve programere koji ne znaju sta treba da se radi a angazovao bih bolje :)
 
Obavezno probati !!!

Evo jedne male igrice - moze solo a moze i kao mrezna svemirska pucachina za max. cetiri choveka, koja je ishla uz Novel operativni sistem. Velicin 40kB !!!
Probajte, shto reche srbrni, tako nesto za pochetak!
(Extenziju fajla promenite u exe)
 

Prilozi

  • Netwars.rar
    44.8 KB · Pregleda: 92
Ovo nije lose.Ali nije ni toliko tesko,neka nam to bude prvi ispit...
 
Po mom misljenju ... mozda je najlakse napraviti 2D strategiju, ali bas dobru sa detaljnim ... stvarima po mapi ...

Ja licno mislim da bi bila itekako BOOM u ovom moru dosadnih 3D strategija koje nicu kao pecurke posle kise...

Iliti drugim recima: Age Of Empires II & Heroes III rulaju (ili ja nemam PC za igranje tih novih igara)....
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno