Razumem da su za ovo uglavnom poželjne neke insajderske informacije. Tipa, neko ko je radio u IT-u po bankama ili se kreće po takvim krugovima, pa je upućen u to. No, ako neko zna nešto o ovome ili je čuo od nekog nešto što sugeriše da je neka banka sa stabilnom infrastrukturom, zamolio bih da podelite ovde.
Pre 5 godina sam ugasio račun u Intesi i prešao u Mobi Banku (tadašnji Telenor) samo zbog viševalutnog računa i jedne kartice koja se može koristiti svugde. Međutim, Mobi Banka je toliko nepouzdana, da sam prestao da brojim koliko sam teških stresova imao, jer jednostavno nije u stanju da isporuči 24/7, i to im se prečesto dešava. Verujem da su, oni koji redovno obilaze ovaj podforum, čuli koji su problem skoro imali. Nepuna tri dana većina nas iz Mobi Banke kao da smo bili bez banke, pa samim tim i bez sredstava, jer im ništa nije radilo (čak im nije bila dostupna ni tehnička podrška telefonom za to vreme, a vrlo je moguće da su je tada namerno ugasili). Večeras sam pokušao da podignem 50K RSD sa njihovog bankomata, nakon čega dobijam poruku da je transakcija stornirana. Hm, ok, stornirana je, mada ne vidim razlog zašto bi je baš sada stonirali. Međutim, posle mi stiže SMS da mi je karticom isplaćeno 50K RSD. Ok, ipak je to automatizovana poruka (iako nakon neuspešno izvršene radnje), pa je moguće da je i dalje sve tu. Ulogujem se u aplikaciju banke i vidim da stvarno fali novac. Zovem podršku, ali kada odaberem da razgovaram sa operaterom, automat javlja da ne rade vikendom u vreme kada sam ja zvao.
Više me ne interesuje koje uslove nudi bilo koja banka. Ionako imam naviku samo da trošim novac koji imam, tako da me kung-fu sa kreditima i ostalim benefitima ne zanimaju. U ovom momentu me samo interesuje koja banka ima najstabilniju infrastrukturu.
Idealno, voleo bih banku koja nudi sledeće:
- Viševalutni račun
- Jednu karticu koja se može koristiti svugde
- Uplata i isplata RSD i EUR na bankomatima
Opet, kažem, ako ovoga ima samo u Mobi Banci, onda je nebitno koja je banka u pitanju, već samo da je infrastruktura najstabilnija.
Pre pet godina sam imao račun u Intesi, ali tada sam imao 3 kartice:
- Jedna je bila vezana za dinarski račun i mogao sam da je koristim u zemlji po POS terminalima i bakomatima
- Druga je bila vezana za devizni račun i mogao sam da je koristim van zemlje po POS terminalima i bankomatima
- Treća je bila vezana za devizni račun i mogao sam da je koristim za online plaćanje
Kako danas stoji stvar sa tim? Može li makar malo manje kartica?
Meni banka treba za najjednostavnije svakodnevne stvari u zemlji, van zemlje i online. Takođe mi treba i kao mesto gde će mi svakog meseca leći plata.
Pre 5 godina sam ugasio račun u Intesi i prešao u Mobi Banku (tadašnji Telenor) samo zbog viševalutnog računa i jedne kartice koja se može koristiti svugde. Međutim, Mobi Banka je toliko nepouzdana, da sam prestao da brojim koliko sam teških stresova imao, jer jednostavno nije u stanju da isporuči 24/7, i to im se prečesto dešava. Verujem da su, oni koji redovno obilaze ovaj podforum, čuli koji su problem skoro imali. Nepuna tri dana većina nas iz Mobi Banke kao da smo bili bez banke, pa samim tim i bez sredstava, jer im ništa nije radilo (čak im nije bila dostupna ni tehnička podrška telefonom za to vreme, a vrlo je moguće da su je tada namerno ugasili). Večeras sam pokušao da podignem 50K RSD sa njihovog bankomata, nakon čega dobijam poruku da je transakcija stornirana. Hm, ok, stornirana je, mada ne vidim razlog zašto bi je baš sada stonirali. Međutim, posle mi stiže SMS da mi je karticom isplaćeno 50K RSD. Ok, ipak je to automatizovana poruka (iako nakon neuspešno izvršene radnje), pa je moguće da je i dalje sve tu. Ulogujem se u aplikaciju banke i vidim da stvarno fali novac. Zovem podršku, ali kada odaberem da razgovaram sa operaterom, automat javlja da ne rade vikendom u vreme kada sam ja zvao.
Više me ne interesuje koje uslove nudi bilo koja banka. Ionako imam naviku samo da trošim novac koji imam, tako da me kung-fu sa kreditima i ostalim benefitima ne zanimaju. U ovom momentu me samo interesuje koja banka ima najstabilniju infrastrukturu.
Idealno, voleo bih banku koja nudi sledeće:
- Viševalutni račun
- Jednu karticu koja se može koristiti svugde
- Uplata i isplata RSD i EUR na bankomatima
Opet, kažem, ako ovoga ima samo u Mobi Banci, onda je nebitno koja je banka u pitanju, već samo da je infrastruktura najstabilnija.
Pre pet godina sam imao račun u Intesi, ali tada sam imao 3 kartice:
- Jedna je bila vezana za dinarski račun i mogao sam da je koristim u zemlji po POS terminalima i bakomatima
- Druga je bila vezana za devizni račun i mogao sam da je koristim van zemlje po POS terminalima i bankomatima
- Treća je bila vezana za devizni račun i mogao sam da je koristim za online plaćanje
Kako danas stoji stvar sa tim? Može li makar malo manje kartica?
Meni banka treba za najjednostavnije svakodnevne stvari u zemlji, van zemlje i online. Takođe mi treba i kao mesto gde će mi svakog meseca leći plata.