Šta je novo?

Klima uredjaji - opšta diskusija

Smart life app i neka tuya uticnica. Mideina aplikacija je ta pored MSSmartHome (starija verzija), aktuelna je SmartHome
 
Ponosni sam vlasnik 3 komada pomenute Midea klime i imam samo reči hvale.
Kad sam kupovao treću bio sam u nedoumici da li da probam Hisense, ali posle nekih komentara da modulaciju ne spušta ispod 400w i da maši temperaturu, ipak sam se odlučio sa provereno što posedujem.
Kazu da kad poatigne temp na grejanju ne prestaje da duva, da nastavlja da duva ne gasi se, jel imas ti taj problem?
Ponosni sam vlasnik 3 komada pomenute Midea klime i imam samo reči hvale.
Kad sam kupovao treću bio sam u nedoumici da li da probam Hisense, ali posle nekih komentara da modulaciju ne spušta ispod 400w i da maši temperaturu, ipak sam se odlučio sa provereno što posedujem.
To za Hisense sam citao i ja pogotovo za Energy Pro plus ali ima i zadovoljnih korisnika
 
Ja ne mogu nigde da nadjem ovaj model na nekom stranom sajtu ili domacem detaljnije specifikacije?
 
Bukvalno ga nigde nema na midea web sajtu i na google 😂😂
 
Jel to znaci da mi je jeftinija montaza klime zbog te cevi?

Jeste slicne su, ustvari Aeri+ i MDV Aurora su bukvalno iste klime specifikacije i izgled
Pa ne znam da li vredi platiti 13000din vise za Midea brand
Jedno 80 posto rebrendiranih klima dolazi iz 3 fabrike, samo se naljepnice mijenjaju. Midea, Gree i Haier. Taj Vivax i jest neka Midea. U pet deka su te 2 gore sto si postavio.
U skupljim serijama vjerujem da ima razlike, npr Vivax Y ima puno losiji daljinski od Midea Oasis Plus, neke opcije su iskljucene itd.

Mozda da ima koja nijansa u korist originalnog brenda(zavrsna kontrola, debljina plastike itd). Ali u tom low rangu ne vjerujem da je sad neka drasticna razlika, mozda su cak i iste samo druga naljepnica.
Zanimljivo Vivax daje 5 godina garancije, Midea msm 3.
 
Midea i Vivax daju 2+3 te 3 su uz obavezan servis. Hisense mi se cini da daje dosta vise odnos cene kvaliteta
 
Na osnovu cega si dosao do zakljucka da Hisense nudi veci kvalitet?

Sto se modela tice, cesto su za razlicita trzista drugaciji nazivi uredjaja, jer se i neke stvari razlikuju.
 
Kazu da kad poatigne temp na grejanju ne prestaje da duva, da nastavlja da duva ne gasi se, jel imas ti taj problem?

To za Hisense sam citao i ja pogotovo za Energy Pro plus ali ima i zadovoljnih korisnika
Jeste, kad postigne temperaturu nastavlja da vrti vazduh iz prostorije, ali ako je pravilno dimenzionisana klima nece biti toga, jer vrlo dobro modulira i održava temperaturu, naročito ako se koristi daljinski upravljač kao termometar funkcijom follow me.
 
Samo da razjasnim, sa follow me ili i-feel ili kako vec neki brend zove tu funkciju, klima konstantno koristi svoje senzore, samo se na svakih 10 minuta otprilike(ili kad god stisnete neko dugme na daljinskom), salje podatak sa senzora ka klimi, da bi dodatno korigovala.
 
Midea i Vivax daju 2+3 te 3 su uz obavezan servis. Hisense mi se cini da daje dosta vise odnos cene kvaliteta
Ne planiras da radis servis klime pa je to problem ili nešto drugo je problem sa 2+3?

Jos bolje kada neko napise "moram ovlašćeni"... A ovlascenih ima preko 50.
 
Ne planiras da radis servis klime pa je to problem ili nešto drugo je problem sa 2+3?

Jos bolje kada neko napise "moram ovlašćeni"... A ovlascenih ima preko 50.
Ne, nego kazem da je to usliv za garanciju. Da i Midea i Vivax imaju ustvari 5 god garancije, 2+3.
Na osnovu cega si dosao do zakljucka da Hisense nudi veci kvalitet?

Sto se modela tice, cesto su za razlicita trzista drugaciji nazivi uredjaja, jer se i neke stvari razlikuju.
Mislio sam, da ima dosta vise opcija a sad za kvalitet ne mogu da tvrdim nista jer cak i za one najskuplje klime vidim da i njima nadju neke mane.😂 Ali mislim da hisense nije los kvalitet po onome sto sam ovde citao, iskustva korisnika.
 
Poslednja izmena:
Ne vidim da je to neki problem jer i ovako zovemo firme da nam urade servis.

Nije mi jasno koja je opcija B za servisirenje nove klime koja se koristi i za grejanje i za hlađenje..?
 
Ne vidim da je to neki problem jer i ovako zovemo firme da nam urade servis.

Nije mi jasno koja je opcija B za servisirenje nove klime koja se koristi i za grejanje i za hlađenje..?
Ja ne vidim da je neko napisao da je to problem😂 Samo malo pojasnjeni uslovi garancije. Vox je recimo davao bezuslovnu garanciju.
 
Poslednja izmena:
Vec nekoliko puta vidim se piše od strane različitih ljude "2+3 ali mora ovlašćeni servis", zato sam i pitao koja je opcija B? 😁
 
Opcija je da ne placas nekome 30e da dodje i da ti malo naprska klimu, da time ne bude uslovljena garancija, jer se uredjaj nece pokvariti bez godisnjeg servisa.
 
To su meni rekli za dodatnih 3 godine garancije. Kakva glupost.. ne znam kako drugačije.
 
2300-2400 евра је препоручена продајна цена за 9-ку, модел Ask са дрвеним оквиром је нешто скупља од стандардне, комплет монтирана у Норвешкој испадне око 2750-2900 евра.

Prosto neverovatno deluje nova Daiseikai 10. Nego, kad je reč o Daiseikai-u, valjda će im Daiseikai 9 sada malo pojeftiniti... Jel na njoj ovaj ozonski ionizator stalno aktivan
ili samo kad je Pure-Mode uključen? Mislim, jel stalno emituje niske količine ozona u prostor?

Pitam jer sam malo zbunjen, u PDF-u se kaže: Ima elektrostatični plasma filter (pure mode), a ima i ionizator na bazi ozonskog prečišćavanja... kad je koji aktivan?
 
Poslednja izmena:
Na osnovu cega si dosao do zakljucka da Hisense nudi veci kvalitet?

Sto se modela tice, cesto su za razlicita trzista drugaciji nazivi uredjaja, jer se i neke stvari razlikuju.
Znam da ima razlike izmedju trzista ali kod nas za isti model klime na jednom sajtu pise jedno, na drugom drugo. Konkretno za Midea Extre pise na jednom da ima grejac tacne i kompresora na drugom da nema. Negde pise radna temp -25 a na drugom -15 i kako onda covek da zna sta kupuje.
Dq


Klima koja radi i grejanje i hlađenje, po meni treba da ima godišnji pregled.
Slazem se da treba da ima godisnji servis. Ali neko nece servis i onda rwcimo od nekog sitnog kvara dodje nekog veceg kvara.
 
Pa to.. Sta hocu da kažem.. Nije to frižider ili veš mašina.. Koji uglavnom rade pod istim uslovima sto se temperature tiče. Sam uticaj na spoljnu jedinicu je skupljanje i širenje materijala. Da li zbig toga moze da dodje do problema.. Normalno.. Da se mozda koristi samo za hlađenje pa ajde ne bi rekli da je pregled i servis pametna stvar. U temi održavanje klima ima odlicnih saveta ali to je za ljude koji znaju i vole da se cimaju oko toga. Za 95% korisnika treba da imaju servis pogotovo pred zinsku sezonu. Leti prezivis bez klime ali pred grejanje..
 
"Сервис" климе је чишћење измењивача споља и унутра, и евентуално турбине унутра. Ради се по потреби, неће ништа да се деси клими ако се не уради, осим ако нису баш екстремни случајеви где је цео измењивач и/или филтери зачепљен од прљавштине, а и у таквим условима климе могу годинама да раде. Ако фали гаса то није сервис. већ квар који треба отклонити.
 
Klima se neće pokvariti ako je malo prašnjava. Samo će slabije da greje ili hladi, ili da smrdi. Ko hoće nek čisti sam, ko neće nek plato profesionalce. Ali ne vidim potrebu za uslovljavanje garancije
Ja smatram da je poželjno dva puta godišnje detaljno očistiti klimu zbog boljeg rada klime, nisam mislio zbog garancije.
 
Ja smatram da je poželjno dva puta godišnje detaljno očistiti klimu zbog boljeg rada klime, nisam mislio zbog garancije.
Slazem se sa tobom. Ali sve se treba odrzavati, sa jedne strane ne treba da nas uslovljavaju a sa druge strane ako ne uredjaj ne odrzava kako treba zasto bi neko uvazio garanciju. Prost primer, kada kupis nov auto, imas garanciju ali isto tako imas i obavezu da auto odrzavas u ovlascene servise, mali servis, veliki servis sve u propisanom roku.
 
Bas me zanima % ljudi koji kupuju pogotovo skupe klime (1000e+) da li ih sami ciste ili zovu servis?
Za skupe i kvalitetne klime je nekako normlano da se zove servis a za jeftine i koje su na ivici tolerancije servis nije potreban u sustini...
Ovde pricamo o najjaftinojoj klasi klima (vivax), nekako mi je logicnije da im je potrebni godisnji servis "pregled" da bi normalno radila..
Dok kod kvalitetnih klima bi ocekivao..zovite nas posle 5g da uradimo servis to je neunistivo..realnost nije takava.
 
Godišnji servis je u pravom smislu reci samo pranje uredjaja!!!
Sve drugo osim nekog ociglednog kvara ili problema( u toku trajanja garancije) ne ulazi u taj servis, pa ni provera pritiska freona!
 
Ја сам платио 200 евра "сервис" за једну климу, па закључио да могу то без проблема и сам да одрадим.
 
Vrh Dno