Šta je novo?

Klima uredjaji - opšta diskusija

To sto nema na Mitsubishi Electric sajtu Srbija, znaci samo da ME nije direktno u Srbiji, da nemaju ovde kancelariju, ne i da nema zastupnika.
Da nemaju zastupnika, vi ne bi imali odakle da preprodate klime.
Zvanicni zastupnici i distributeri ME u Srbiji su Venting, M Klima i Steelsoft, gde se nalazi i Mitsubishi trening centar i koji su i zvanicni izvodjac i servis istog brenda.

Takodje, politika Mitsubishi Electric-a je ulaganje i u kvalitetnu i dobru instalaciju, kako bi krajnji korisnik bio bezbrižan i njegov komfor upotpunjen. Zato je Mitsubishi veoma pažljiv u odabiru svojih ovlašćenih servisera i tehničara, koje sam bira, obučava i ovlašćava da rade na Mitsubishi opremi. Jedan od ovlašćenih izvođača i servisera Mitsubishi opreme je naša kompanija, Steelsoft. Kompanija Mitsubishi neprekidno ulaže u obuke i akademije naših servisera i tehničara, kako bi uvek, zajedno sa nama, pružili najbolju uslugu i podršku korisnicima Mitsubishi Electric opreme.
 
Pogledajte prilog 462851

Ljudi, da li se i vama ovako cuje spoljasnja jedinica? U pitanju je Hisense EnergyPro X. Cuje se ovako konstantno, ovaj sisteci zvuk mi stvarno ide na zivce.
Normalno je kod dosta hisense klima se tako cuje (ja i 2 druga imamo po energy pro plus identicno se cuju vec 3 godina) ali cuje se i kod jos nekih marki (kod mene na zgradi kod komsije neka midea, jos glasnije). Cuje se vanjska jedinica a na nekim frekvencijama malo prenosi i na unutrasnju, medjutim vanjska se kod mene kada je zatvoren prozor uopste ne cuje unutra a ovo kad prenosi na unutrasnju se malo cuje kada mrtva tisina, noć, ali meni licno ne smeta jer nije toliko izrazajno, navikao sam ali se sjecam da sam primjetio da se cuje kada sam zamjenio TCL klimu jer se kod nje nije culo, cak sam i kontaktirao servisere koji su mi rekli da se to cuje kod dosta kompresora pojedinih klima.

Sad kod tebe ili je podosta losa stolarija pa se vise cuje unutra ili imas bas osjetljivo uho, ili ti je u spavaćoj sobi ili je (sumnjam) neka falinka pa je glasnije nego kod nas
 
Koji termistat za grejač tacne preporučujete?
 
Ako je ovo tvoja Mica HZ onda bas jedan veliki (n) za odrzavanje klime... kao da nisi prao filtere godinu dana ili mora serviser da ti opere? :ROFLMAO:
Jeste moja na vikendici, sinoc nesto gledam i nesjecam se uopste kad sam ocistio filtere. Kad sam otvorio imao sam sta i da vidim.
 
Значи ако месингане кваке позлатим и почнем да их продајем, не морам да наводим да оне НИСУ од злата? Можда по закону и не морам, али као морално биће, много ми је битније питање да ли обмањујем неког него да ли радим по закону.
U postupku je registracija DOO i kreiranje logo za sajtovi. Nemam nameru da se pretvaram da sam druga kompanija. Logo brenda je na sajtu jer ovaj sajt sadrži samo proizvode ovog brenda.
 
Malo off topic, u pitanju je toplotna pumpa.

Malopre bio kod ljudi sto su presli ove sezone na toplotnu pumpu, Mitsubishi Zubadan 14kW. Unutra gori zemlja radijatori vruci a kaze zena na najslabijem je trenutno i vuce 30kWh za 24h. Greju se dva sprata kuce. Prava milina! Spoljna jedinica se skoro uopste ne cuje, bas sam iznenadjen. Mada opet, to je Mitsubishi.. Sama TP je bila oko 7500€. Ovo je prvi put da se uzivo susrecem sa takvim sistemom grejanja, i mogu samo da potvrdim sve pohvale koje su ljudi govorili za TP..
 

Prilozi

  • 89D3429D-46F3-46B9-ADC5-5EC886E615C1.jpeg
    89D3429D-46F3-46B9-ADC5-5EC886E615C1.jpeg
    181.1 KB · Pregleda: 117
  • EDF3700B-145E-4961-B4FF-10514D9526FF.jpeg
    EDF3700B-145E-4961-B4FF-10514D9526FF.jpeg
    76.3 KB · Pregleda: 95
Koji termistat za grejač tacne preporučujete?
Ja sam stavio smart prekidac (tuya) i po potrebi ukljucivati, moze se staviti i neki scheduled time ili napraviti neka automatika kako kome sta odgovara. Malo je pa se spakuje unutra, i jednostavnije je ofld termostata i tome slicno.

Jest' i @Pavel Kopytin naštancao sajtova. Bolje da si jedan napravio kako treba.
 
U ovoj temi sam optužen za prevaru kada prodavac uzme novac i nestane. Nikada to nisam radio i neću uraditi ono što sam hteo da kažem u ovoj temi. Trudim se da poštujem zakone Srbije u meri u kojoj ih razumem. Ako sam nešto prekršio, ispraviću. Detaljno ste analizirali moje aktivnosti i sa nekim se slažem, a ispraviću šta mogu. Na neki način vam mogu zahvaliti. Mislim da razumete da ako na posao gledate sa lupom, onda bilo koji posao ili osoba nešto krši. Naravno, među Srbima ima mnogo pravih prevaranata i firmi koje krše zakone i mnogo ozbiljnije od ovoga što si napisao o meni! Postoji mnogo prodavaca koji prodaju po crnoj šemi. Uopšte ne daju fiskalne račune. Radim sve po potrebi i odgovoran sam za garanciju. Bio je jedan slučaj pod garancijom, sve je uspešno rešeno.
  1. Po zakonu, brend može imati ekskluzivna prava na ime domena samo ako se domen podudara sa šablonom: „brand_name.com“. Ako domen sadrži drugo ime, onda taj brend nema prava na taj domen. Registracija i korišćenje takvog domena ne predstavlja kršenje zakona. Narpimer, LG nema prava na LGBT.com domen. Ako brend "Mitsubishi Electric", "Mitsubishi Heavy Ind LTD" ili "Mitsubishi Motors" (to su svi ne povezani brendovi!) zatraži svoja prava na domen, o tome će se odlučiti na sudu.
  2. Na sajtovima je navedeno ko sam, pravno lice i koje usluge pružam. Ne moram da pišem ko NISAM.
  3. Ako neki brend zvanično zatraži uklanjanje logotipa, onda ću to učiniti, nema problema.
  4. Ok, lako je popraviti. Ali svi razumeju da ovo nikome ne treba, niko to ne čita. To je samo formalnost.
  5. Definitivno bih naznačio zvanični servis, ali problem je što u Srbiji zvanični servise skoro da i nema! A čak i ako postoje, veoma ih je teško pronaći i proveriti.
    Na primer, postoji brend "Mitsubishi Electric" Na zvaničnom sajtu ove kompanije za iznajmljivanje navedena su zvanična predstavništva u različitim zemljama: https://www.mitsubishielectric.com/en/contact/indek.html (treba da kliknete na globus u gornjem desnom uglu)
    Ali zemlje Srbije NEMA! To znači da u Srbiji uopste ne postoji zvanično zastupanje ovog brenda.
    6. Tekst je verovatno smešan za vas. Mislim da razumete, ovo nije urađeno namerno. Moram da koristim prevodioca za prevođenje tezkih tekstova. Ali, naravno, pokušaću da ovo popravim.
    7. Da, preduzetnik u sistemu PDV-a
Mi (Benchmark forum administracija ili redakcija) nikad nije rekla da si prevarant koji uzme pare i nestane.
Tacnije, nikog nismo ni imenovali, vec si se sam javio.
Nisu ni clanovi rekli da su prevareni za svoj novac vec su neki naveli da postoje dalji skriveni troskovi koji nisu jasno navedeni pre kupovine.
Razlog naseg apela na provere pre kupovine je zbunjenost clanova koji su mislili da kupuju brend direktno od zastupnika.
Ovaj tvoj post jasno govori da si svesno isao na obmanu kupaca, koristeci rupe u pravnom sistemu i inertnost velikih brendova da reaguju na manjim trzistima.
Da si ovo uradio u npr Nemackoj, vec bi bio na trzisnom sudu u postupku.
Takodje Benchmark administracija nece vrsiti censuru clanova, ovde svako ima pravo govora ako je komunikacija u okviru normalnih i kulturnih granica.
Svi clanovi koji napadaju bilo koji brend ili pravno lice u cilju omalovazavanja (sto mi nazivamo botovi) su udaljeni sa foruma.
To ovde nije slucaj.
 
Normalno je kod dosta hisense klima se tako cuje (ja i 2 druga imamo po energy pro plus identicno se cuju vec 3 godina) ali cuje se i kod jos nekih marki (kod mene na zgradi kod komsije neka midea, jos glasnije). Cuje se vanjska jedinica a na nekim frekvencijama malo prenosi i na unutrasnju, medjutim vanjska se kod mene kada je zatvoren prozor uopste ne cuje unutra a ovo kad prenosi na unutrasnju se malo cuje kada mrtva tisina, noć, ali meni licno ne smeta jer nije toliko izrazajno, navikao sam ali se sjecam da sam primjetio da se cuje kada sam zamjenio TCL klimu jer se kod nje nije culo, cak sam i kontaktirao servisere koji su mi rekli da se to cuje kod dosta kompresora pojedinih klima.

Sad kod tebe ili je podosta losa stolarija pa se vise cuje unutra ili imas bas osjetljivo uho, ili ti je u spavaćoj sobi ili je (sumnjam) neka falinka pa je glasnije nego kod nas
Ovo je inace snimak od spolja, pored spoljasnje. Unutra se ne cuje, mislim cuje se ali skoro neprimetno. Postavio sam pitanje, mislio sam da mozda nesto nije u redu sa klimom.
 
Da si ovo uradio u npr Nemackoj, vec bi bio na trzisnom sudu u postupku.
Ne znam kako je u Nemačkoj, ali u Rusiji postoji zvanički zastupnik Mitsubishi Electric i 6 zvaničnih distributera. Svi su navedeni na zvaničnom sajtu brenda. Međutim, postoji milion online prodavnica brenda. Svi imaju slično ime i izgled i nemaju nikakih problema sa zakonom. Istovremeno, zvanički zastupnik nemaje ništa protiv toga! Njima je važno samo da se pridržavas politike cena. Potpuno ista situacija je i sa drugim brendovima... to je obična prica! Pogledaj ovo:
mitsubishi.ru
electric-mitsubishi.ru
Mitsubishi-Electric-Official.ru
mitsubishi-aircon.ru
Mitsubisi-Aircon.ru
Mitsubishi-climate.ru
mitsubishi-electric-russia.com
mitsubishi-electric-russia.ru
mitsubishi-air.com
mitsubishi-air.ru
mitsubishi-electric.com.ru
Mitsubishi-Heavy.ru
mitsubishi-rus.ru
mhi-aircond.ru
mitsubishiclimate.ru
mitsubishi-heavy-kondicionery.ru
kondicioneri-mitsubishi.ru
mitsubishi-electric-aircond.ru
Mitsubishi-Heavy-Official.ru
mitsubishiaircon.ru
mitsubishielectricrussia.ru
mitsubishielectric-aircon.ru
mitsubishi.com.ru
mitsubishicomfort.com
mitsubishi-electric-city.ru
mitsubishi.moscow
mitsubishi-krasnodar.ru
Mitsubishi-Heavy.com.ru
mitsubishi-heavyind.ru
mhi-systems.ru
Mitsubishi-comfort.ru
mitsubishiexpert.ru
mitsubishi-group.ru
mitsubishi-aircond.com
mitsubishirus.ru
AirconMitsubishi.ru
mitsubishi-electric.msk.su
me-air.ru
mhi.vamco.info
mitsubishi-electric.org
mitsubishi.ellectric.ru
...
 
@Pavel Kopytin
Rusija nije kandidat za ulazak u EU, Srbija jeste. Ovde ipak mora neki standardi da se ispoštuju, zakoni postoje ali se ne sprovode. Pošto je to već domen politike kojoj nema mesta na ovom forumu, priča je završena. Radi ti kako misliš da treba jer ti je ova država to omogućila. Ti sutra možeš da se vratiš u tu Rusiju i da te niko više ne vidi i tada će tvoj fiskalni mnogo da vredi u vezi garancije itd.

Ljudi, pamet u glavu.
 
1729411431682.jpeg

Moze li preporuka za klimu od 1000-1500€ koja bi grejala 20kvm i potencijalno nesto od ostatak prostorija? Bitno mi je da spoljna jedinica bude tiha i da se ne cuje sistanje kao sto su se neki clanovi zalili na Hinsen.
 
Ti sutra možeš da se vratiš u tu Rusiju i da te niko više ne vidi i tada će tvoj fiskalni mnogo da vredi u vezi garancije itd.
Svaki Srbin može zatvoriti firmu i preseliti se u drugu državu. Živim ovde od 2016. godine, napravio sam kuću i deca mi idu u školu.
Zao da imaš toliko strahova. Uzivaj.
 
Moze li preporuka za klimu od 1000-1500€ koja bi grejala 20kvm i potencijalno nesto od ostatak prostorija? Bitno mi je da spoljna jedinica bude tiha i da se ne cuje sistanje kao sto su se neki clanovi zalili na Hinsen.
Mitsubishi Electric MSZ-FT25VGK / MUZ-FT25VGHZ kosta oko 1260 e , radi tiho i može zagrejati vise od 20m2, grejanje -25 °C
 
Poslednja izmena:
probajte i GREE Comfort Amber Pro 12k Wi-Fi koja ima vise kapatitet i jeftinije
 
Poslednja izmena:
probajte i GREE Comfort Amber Pro 12k Wi-Fi koja ima vise kapatitet i jeftinije
Gree Comfort Amber Pro ne postoji, pa bi i to mogli da promenite na vaših 42836 sajtova. S obzirom da su vam specifikacije klima nepotpune.
Gree Comfort Amber je stariji model klime sa spoljnom jedinicom od 33.5kg, Gree Amber Pro je noviji model sa spoljnom jedinicom od 29kg, ali i jači na papiru od starog modela.
 
Gree Comfort Amber Pro ne postoji, pa bi i to mogli da promenite na vaših 42836 sajtova. S obzirom da su vam specifikacije klima nepotpune.
Gree Comfort Amber je stariji model klime sa spoljnom jedinicom od 33.5kg, Gree Amber Pro je noviji model sa spoljnom jedinicom od 29kg, ali i jači na papiru od starog modela.
Mogu ti reći više. Ne postoji ni Amber PRO :) Evo slike kutije spoljne i unutrašnje jedinice ovog modela koja je proizvedena 2014. godine! Pogledao sam na kutijama i u dokumentima, ali nigde ne piše PRO ili Comfort, tako da su „Comfort“ i „Pro“ samo konvencionalni nazivi. Prilažem i sliku sa cenovnika našeg dobavljača. Ne znam zašto onu tako pišu, ali to su samo formalnosti i na to ne treba obraćati pažnju.
 

Prilozi

  • Screenshot_1.png
    Screenshot_1.png
    10.1 KB · Pregleda: 88
  • Screenshot_2.png
    Screenshot_2.png
    627.3 KB · Pregleda: 77
  • Изображение WhatsApp 2024-10-20 в 14.20.23_5b96aba8.jpg
    Изображение WhatsApp 2024-10-20 в 14.20.23_5b96aba8.jpg
    120.1 KB · Pregleda: 83
U brošuri Energy neta, novi model klime se zove Amber Pro.
I to nisu formalnosti na koje ne treba obraćati pažnju, te dve klime stari i novi model imaju totalno drugačije specifikacije. Tako da ponovo to može biti obmana kupaca, jer nije jasno naznačeno koji model je u pitanju.
 
Amber Comfort 12
-10c = 2700w
-20c = 2100w

Amber Pro (Energynet)
-10c = 3690w
-15c = 3315w
-20c = 2728w
 
U brošuri Energy neta, novi model klime se zove Amber Pro.
I to nisu formalnosti na koje ne treba obraćati pažnju, te dve klime stari i novi model imaju totalno drugačije specifikacije. Tako da ponovo to može biti obmana kupaca, jer nije jasno naznačeno koji model je u pitanju.
Neću da se raspravljam sa tobom, slažem se sa tobom. Ali o nekoj vrsti prevare ne treba ponovo pisati. Dobavljač više nema stare modele u Srbiji, ima samo novih, a za kupce nema problema.
 
Stara Comfort se zvala Amber samo, nova je Amber Pro.
Comfort su dodali negde u ime, ne kod Energynet-a, verovqtno da lakse razlikuju od Premiuma.
 
Kad sam glavnog servisera od energynet(JA) pitao zasto je ova nova Amber (Pro) 4.5kg laksa? On mi odgovorio: da bude nama lakse za montazu... Haha kakva to b*dala :)
A ja njemu: pa vi koliko naplacujete montazu trebala bi min.50kg da bude a ne 25-30kg...
 
Jel to za M.HI srk35 ? :)
Uopšte za bilo koji model. A između ostalog i za njega, neće da mu fali viška delova 😆. Ako zaređa minus oko nule 10-15 dana biće belaja.
Nije mi sporno -15 par večeri tad klime rade bez problema to smo već prošli. Vlage nema na -10, ali kad je oko nule belaj živi, vlage ima mnogo još ako potraje 10-ak dana....
 
Poslednja izmena:
U ovoj temi sam optužen za prevaru kada prodavac uzme novac i nestane. Nikada to nisam radio i neću uraditi ono što sam hteo da kažem u ovoj temi. Trudim se da poštujem zakone Srbije u meri u kojoj ih razumem. Ako sam nešto prekršio, ispraviću. Detaljno ste analizirali moje aktivnosti i sa nekim se slažem, a ispraviću šta mogu. Na neki način vam mogu zahvaliti. Mislim da razumete da ako na posao gledate sa lupom, onda bilo koji posao ili osoba nešto krši. Naravno, među Srbima ima mnogo pravih prevaranata i firmi koje krše zakone i mnogo ozbiljnije od ovoga što si napisao o meni! Postoji mnogo prodavaca koji prodaju po crnoj šemi. Uopšte ne daju fiskalne račune. Radim sve po potrebi i odgovoran sam za garanciju. Bio je jedan slučaj pod garancijom, sve je uspešno rešeno.
  1. Po zakonu, brend može imati ekskluzivna prava na ime domena samo ako se domen podudara sa šablonom: „brand_name.com“. Ako domen sadrži drugo ime, onda taj brend nema prava na taj domen. Registracija i korišćenje takvog domena ne predstavlja kršenje zakona. Narpimer, LG nema prava na LGBT.com domen. Ako brend "Mitsubishi Electric", "Mitsubishi Heavy Ind LTD" ili "Mitsubishi Motors" (to su svi ne povezani brendovi!) zatraži svoja prava na domen, o tome će se odlučiti na sudu.
  2. Na sajtovima je navedeno ko sam, pravno lice i koje usluge pružam. Ne moram da pišem ko NISAM.
  3. Ako neki brend zvanično zatraži uklanjanje logotipa, onda ću to učiniti, nema problema.
  4. Ok, lako je popraviti. Ali svi razumeju da ovo nikome ne treba, niko to ne čita. To je samo formalnost.
  5. Definitivno bih naznačio zvanični servis, ali problem je što u Srbiji zvanični servise skoro da i nema! A čak i ako postoje, veoma ih je teško pronaći i proveriti.
    Na primer, postoji brend "Mitsubishi Electric" Na zvaničnom sajtu ove kompanije za iznajmljivanje navedena su zvanična predstavništva u različitim zemljama: https://www.mitsubishielectric.com/en/contact/indek.html (treba da kliknete na globus u gornjem desnom uglu)
    Ali zemlje Srbije NEMA! To znači da u Srbiji uopste ne postoji zvanično zastupanje ovog brenda.
    6. Tekst je verovatno smešan za vas. Mislim da razumete, ovo nije urađeno namerno. Moram da koristim prevodioca za prevođenje tezkih tekstova. Ali, naravno, pokušaću da ovo popravim.
    7. Da, preduzetnik u sistemu PDV-a
1. Sticajem okolnosti jako dobro poznajem pravila oko domena jer se prodajom istih bavim već 15 godina, plus je moja firma ovlašćeni registar za RS domene. To što si ti naveo veze sa životom nema. I neće sud odlučiti već će RNIDS po kratkom postupku da ukine domen čim se pojavi dokumentacija i obavi arbitraža. Samim tim, ti svesno koristiš domen na koji NEMAŠ pravo i time dovodiš potencijalne kupce u zabludu.
2. Imanje firme ne znači ama baš ništa, pogotovo u ovom slučaju. Da si zaista toliko transaparentant koliko tvrdiš, ove informacije bi bile jasno istaknute na sajtu. Zašto nisu?
3. Dakle, spreman si da koristiš oznake proizvođača na koje NEMAŠ prava i potencijalno vršiš obmanu kupaca sve dok neko ne zapreti da će da te tuži? Opet, sticajem okolnosti, odlično znam kako izgleda kada advokati ispred firmi traže ukidanje sajtova koji koriste logotipe i druge oznake bez dozvole i taj proces je vrlo vrlo kratak. Samim tim, ako na nešto nemaš pravo, ne možeš ni da ga koristiš jer, u suprotnom, pretpostavlja se da imaš dozvolu i da si na neki način povezan (pravno) sa firmom, što nije činjenica u tvom slučaju.
4. To nije formalnost. Uslovi korišćenja i polisa privatnosti nisu formalnost, sutra mogu da te tužim lagano jer korišćenjem sajta pristajem na te uslove koje si ti istakao ako se ispostavi da su drugačiji u realnosti.
5. Ovo je već ozbiljan problem - ti prodaješ robu za koju svesno znaš da nema servisa koji je prošao trening i koji poseduje neophodne alate da obavlja taj posao. Šta će onda kupac da radi i ko će da mu se pojavi na vratima? Prodajom uređaja ja ne kupujem samo finalno dobro već i kompletan postojeći sistem koji stoji iza njega, a koji uključuje i servis. Ko su ljudi i firme koje preporučuješ, na osnovu čega i ko će da bude kriv ako oni nestručno obave svoj posao? Po mom miščljenju odgovornost je na tebi, da li ćeš u tom slučaju da rešiš problem o svom trošku i kako i u kom roku? Gde to piše i gde je ta garancija za krajnjeg kupca?
6. Garancija mora da bude u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, a ne neki prevedeni dokument koji radi posao u Rusiji. Ovo nije Rusija i zakoni za kupovinu na daljinu takođe postoje i moraju da se poštuju. A da li ih poštuješ može lako da se utvrdi.

Sve ovo gore su vrlo ozbiljni problemi, a sudeći po komentarima koje sam pročitao ovde, tvoj stav je vrlo "kako ćemo, lako ćemo", a očekuješ poverenje. Poverenje se ne dobija postojanjem sajta i domena (pogotovo onog koji ne smeš da koristiš), ono mora da se zaradi transparentnošću i dobrom uslugom. Usluga možda i jeste dobra, ali sve ostalo je katastrofa.
 
Nazad
Vrh Dno