UPOZORENJE:
Sajtove klimacool.rs i mideaklime.rs vode prevaranti/lopovi.
Kada porucite klimu (bez ugradnje), dobijete predracun da platite preko tekuceg racuna, i samom uplatom ulazite u kandze klasicnih prevaranata.Sam predracun ima prvu normalnu stranicu, kao i svaki predracun, dok na ostalih 8 se krije prevarantska shema koju ce realno retko ko da procita do kraja.
Naime, po placanju, dobijate mejl da je uplata rasknizena i mislite , to je to, cekam samo dostavu.
Neeee... ako odete na link iz istog mejla primeticete da je tu jos sstavki za ugradnju u iznosu od 40.000 dinara (ni manje ni vise!),
koje ste duzni da platite u roku od 2 dana, inace se porudzbina otkazuje, iako to nigde ne pise niti ste inakakv nacin obavesteni o tome, pa cak i da jeste, momenta kada platite klima uredjaj "slazete se" sa njihovim sitno kucanim prevarantskim uslovima kupovine!
A novac koji ste uplatili za klimu ostaje njima kao kapara za posao od kojeg ste Vi kao kupac "odustali".
Na mejlove i telefon se ne javljaju celo vreme, probao sam i sa ostalih telefona.
Firma klimacool ne postoji, vec je u pitanju PR RUSSTOV, osnovana pre 9 meseci od strane ruske drzavljanke...
To je ukratko..
Danas sam slucaj prijavio odeljenju za visokotehnoloski kriminal i vise nema veze sa parama, jer necu stati dok se ta firma (radnja) totalno ne zatvori ili neko ne zavrsi iza resetaka.
Procitah uslove, nisam siguran da je ovo u skladu sa zakonom, ili ga tumace vrlo siroko
8. Dolazak (izlazak na teren) servisera za priključivanje (montažu) uređaja za područje grada Beograda naplaćuje se u iznosu od 4.800 din., područje Srbije 12.000 din., najkasnije 2 (dva) dana od datuma izvršene porudžbine, u suprotnom smatraće se da je kupac svojevoljno raskinuo ugovor i odustao od porudžbine, te samim tim prodavac nije u obavezi da mu izvrši povraćaj uplaćenih sredstava niti da mu kupljeno dobro isporuči. Kupac je dužan i u obavezi, da nakon izvršene porudžbine konstantno prati i informiše se o daljim koracima na svom nalogu o detaljima porudžbine, kome pristupa putem linka koji se nalazi u e-mail poruci, koju je dobio nakon što je potvrdio porudžbinu.
Putem navedenog linka, kupac može videti preostali iznos za uplatu naknadno kreiranih stavki od strane prodavnice koje se tiču montaže, materijala neophodnog za montažu, izlaska servisera na teren za priključenje uređaja i isporuke porudžbine, koji je dužan uplatiti u predviđenom roku. Do kreiranja dodatnih stavki za plaćanje od strane prodavnice vezanih za montažu i isporuku na nalogu kupca, može proteći do 24 časa. Za kreiranje dodatnih stavki od strane prodavnice na nalogu kupca, u vidu predračuna, kupac daje izričitu saglasnost, te se samim tim obavezao da će iste izmiriti u predviđenom roku. Kada kupac izvrši uplatu poručenog uređaja, takva uplata može se smatrati kaparom koja će se uračunati u ispunjenje obaveze onda kada kupac izvrši plaćanje svih ostalih dodatno kreiranih stavki.
Ako je za neizvršenje ugovora odgovorna strana koja je dala kaparu, druga strana može po svom izboru tražiti izvršenje ugovora, ili tražiti naknadu štete, a kaparu uračunati u naknadu, ili se zadovoljiti primljenom kaparom. Ako je za neizvršenje ugovora odgovorna strana koja je primila kaparu, druga strana može, po svom izboru, tražiti izvršenje ugovora, ili tražiti naknadu štete i vraćanje kapare. U svakom slučaju, kad druga strana traži izvršenje ugovora, ona ima pravo i na naknadu štete koju trpi zbog zadocnjenja.
Okolnosti pod kojima kupac (potrošač) gubi pravo na odustanak od ugovora jesu: Ukoliko potrošač u navedenom roku od momenta poručivanja izvrši uplatu poručenog uređaja, a ne izvrši uplatu montaže uređaja, isporuke uređaja, materijala neophodnog za montažu uređaja, izlazak servisera na teren radi priključenja uređaja kao obavezujućih stavki po ovim uslovima prodaje. (shodno članu 12. i članu 26. tačka 6. Zakona o zaštiti potrošača)
Ukoliko proizađe raskid ili kršenje ugovora od strane kupca, isti se u potpunosti odriče povraćaja uplaćenih sredstava, isporuke plaćenog dobra, te bilo kakvih drugih zahteva. Eventualne sporove, kupac i prodavac mogu rešavati vansudski ili u parničnom postupku pred nadležnim sudom. Prodavac u izuzetnim slučajevima može izvršiti delimičan povraćaj uplaćenih sredstava Kupcu.
8a. Grupa korišćeni proizvodi ako je ispisano/označeno na dnu artikla ili u opisu samog artikla koji se prodaje, podrazumeva da je taj proizvod korišćen, servisiran i u ispravnom stanju te da se takav i prodaje. Garancija na korišćeni proizvod je takođe ispisana u opisu proizvoda i važeća je isključivo uz obavezno servisiranje i redovno održavanje na svakih 6 meseci od strane našeg servisa, (cena održavanja i redovnog servisiranja, izlaska na teren nije uključena u cenu proizvoda)