Šta je novo?

Kingdom Come: Deliverance

Ja sam resio da se polako pripremam za igru, oprao sam ves danas... SAM! :p
 
Napraviste dramu oko pranja oklopa koje u samoj igri može da bude prođeš pored bunara uzmeš kofu i poliješ se vodom, cirka 15 sekundi i to je to.
 
Cekaj malo, sta onda nije u redu sa njime ako se poliva 15 sekundi kofom vode? Kolika je ta kofa? :d


edit: Ili mislis moras da spustis kofu u bunar pa da je dignes pa da se polijes? Ako je tako onda ok.
 
Cekaj malo, sta onda nije u redu sa njime ako se poliva 15 sekundi kofom vode? Kolika je ta kofa? :d


edit: Ili mislis moras da spustis kofu u bunar pa da je dignes pa da se polijes? Ako je tako onda ok.

Zavisi dal je kofa puna ili prazna, ako uzme punu kofu koju je seljanin izvukao iz bunara onda to utiče na njihov odnos i ovaj mu neće dati sledeću misiju i to je jedan od mogućih krajeva igre.
 
Kakvu misiju moze seljak da da?

igra je interaktivna open world idi tamo operi to i to, vrati se ukiseli kupus, zavali ga komsinici i sl tome...ima tu materijala za vise igara dlc-ova tema je neisicrpna...:)
 
Zavisi dal je kofa puna ili prazna, ako uzme punu kofu koju je seljanin izvukao iz bunara onda to utiče na njihov odnos i ovaj mu neće dati sledeću misiju i to je jedan od mogućih krajeva igre.

... ma nije kraj. Samo treba da mu malo pripretis u fazonu - 'bas me zanima sta si rekao zeni gde si bio sinoc kad sam te video u kupleraju kod Ruze' ... naravno ako si i ti bio tamo, a ako nisi onda moras da se vadis na neki drugi nacin, cupas repu, da mu cistis svinjac, peres kacu, itd.

Kakvu misiju moze seljak da da?
... bitan lik u njihovom seoskom vecu, bez njegovog glasa tesko ces okrenuti seljake protiv barona.
 
Poslednja izmena:
Ako bude pranja veša, igraću sa Druidom, valjda on ne mora da pere veš, a lišća okolo koliko duša ište :d
 
0e,Leech(Pirat Bay,Digital):D
 
Šta, sad kad je izašao combat update nije više zabavno pranje veša?

Ontopic:

Sviđa mi se brzina borbe, u ono KS klipu je očigledno usporena borba, plašio sam se da ne naprave grešku kao mnoge igre i da učine da greatsword fight izgleda kao da zamahuješ stolicom. Takođe, nadam se da neće biti odsecanja glava/ruku/nogu mačevima...
 
Poslednja izmena:
Meni ovo sad (kada je najvažnije), uopšte nije delovalo spektakularno... Očekivao sam nešto više. (Nemojte pitati šta, samo mi je nekako ostao mlak osećaj).
 
Meni se sviđa ono što sam video. Jeste da ima još dosta toga da se pegla, ali lik je pokrio dosta toga generalno u ovom videu.

Sviđa mi se što furaju na što veću realnost i autentičnost, a s obzirom da će tek da rade motion capture i da peglaju sve animacije, mislim da će krajnji rezultat biti dosta bolji od ovog što smo videli.

Ovo sad možda malo deluje usporeno, a to je delom što su prikazali longsword, koji i jeste malo sporije oružje, ali isto tako i zbog pokreta mačevalaca koje su snimali.

Vidi se da su ove trenutne animacije radili na osnovu nekoliko proba tih par mačevalaca.

Zamahuju dosta sporije, kao kad ti neko pokazuje kako se nešto radi, a ne kao da to zaista radi-glumi u realnoj situaciji, tako meni ovo deluje.

Ali zato mi se sviđa kretanje kamere, koja se zanese kada te opali protivnik, kao što se i vidi na onoj livadi gde se odvija bitka.

Sve u svemu, vidi se da je ovo samo rani demo, a ne finalna verzija combata.

Kada se sagleda stadijum u kome se trenutno nalaze pri izradi, nadam se da će combat na kraju ispasti kako treba, tj. spektakularno.


Ybg, izgleda nećemo u sledećem videu videti kompletan gejmplej pranja, ceđenja i sušenja košulja i druge odeće, već buđavi AI, NPC lifecycles itd... :d
 
Poslednja izmena:
Hmmm, kako li se menja smer udaranja? Sa gamepadom je lako verovatno preko palice ali kako preko misa i tastature? Mozda Q saltanje na levo i E saltanje na desno?
 
kako je lakše preko joya nego preko miša?
 
kako je lakše preko joya nego preko miša?
Pa ako zavisi od pokreta misa (predpostavljam u kombinaciji sa nekim tasterom) ne znam koliko to moze da bude precizno. Ok, gore/levo/desno ne bi trebalo da bude oproblema ali ovi koso dole levo/desno su mi sumnjivi.

Puko mrdanje palice u zeljenom smeru mi je nekako jednostavnije. Tako mi se cini. Mada opet da bi mrdnuo palicu moras da sklonis prst sa neke druge kontrole (predpostavljam dugmica s desne strane). Ne znam, nekako mi deluje lakse mada dok se ne proba...
 
Ove borbe iz montaže izgledaju usporeno, dok u ovom sirovom gameplay-u nije nikako usporeno, naprotiv. Mislim konkretno na ovaj deo :

http://www.youtube.com/watch?v=SnKbKkhHXrQ#t=640

Da, taj deo jeste brži i deluje dosta fluidnije nego ostatak.

Ta brzina izvođenja će verovatno zavisiti od skila, pošto lik to baš tada i pominje.

Sve u svemu, verujem da konačni rezultat neće razočarati.

A što se tiče ovog ciljanja, pretpostavljam da na crosshair-u ova crvena crtica pokazuje u koji deo tela ciljaš, ali nisam siguran da li samo pomeranjem miša ka nekom pravcu menjaš i deo dela koji napadaš ili kako već.

Deluje mi kao da su kraci glava, ruke i noge, a tačka grudi, ali nešto nisam video da se crvena crtica pomera s glave u klipu.

Valjda će biti još neki update koji će to malo detaljnije da objasni. Možda ni oni još nisu sigurni kako će to tačno da izvedu što se tiče kontrola, pa nisu ni pričali naširoko o tome, ko zna.
 
Hmmm, kako li se menja smer udaranja? Sa gamepadom je lako verovatno preko palice ali kako preko misa i tastature? Mozda Q saltanje na levo i E saltanje na desno?

Pretpostavljam kad klikneš i zadržiš taster onda si na centru pa u koju stranu pomeriš miša to je smer iz kog napadaš kad pustiš taster, a ako samo klikneš onda radiš direktno ubadanje.
To mi nekako najviše ima smisla i tako mi deluje najjednostavnije i najpraktičnije. Kao da praviš vektore, dužina bi mogla da odredi snagu pa da i tu bude varijacije u potrošnji stamine.
 
Pretpostavljam kad klikneš i zadržiš taster onda si na centru pa u koju stranu pomeriš miša to je smer iz kog napadaš kad pustiš taster, a ako samo klikneš onda radiš direktno ubadanje.
To mi nekako najviše ima smisla i tako mi deluje najjednostavnije i najpraktičnije. Kao da praviš vektore, dužina bi mogla da odredi snagu pa da i tu bude varijacije u potrošnji stamine.
U ***! To mi i nije palo na pamet. Da, zvuci prilicno intuitivno. E sada pitanje je kako ce ONI to da odrade :D

ILI pomeranje misa u jednu stranu, tj. daljina pomeranja misa odredjuje snagu udarca, dok drzis taster za udaranje. Tako ne moras da "cekas" jaci udarac.


Jao samo da to dobro implementiraju za misa i tastaturu. Onaj lik koga je tukao palicom je igr'o na gamepadu...
 
Programeri koriste gamepad uvek, na većini ovih "kako pravimo igru" klipova (nevezano za KC: D), video sam to i kod RSI Star Citizen-a. Ne znam zašto, ako ima ovde neko iskusniji po tom pitanju da objasni?
 
Meni prvo lice za melee nikad nije odgovaralo, tako da cu verovatno vise koristiti samostrele i lukove... mozda i sunjanje i kratke bodeze... Nadam se da ce ova tackica za nisan moci da se iskljuci i da strele nece tako lako probijati oklop. Trebalo bi da zavisno od kolicine skila i nekih atributa imamo mogucnost da baratamo sto tezim i jacim lukovima i samostrelima, zatezemo strunu, itd.
 
Poslednja izmena:
Nema mnogo dodira sa KC: D Čisto MP iskustvo, delimično arkadično ali iz prvog lica. Dobra stvar je što besomučno kliktanje ne pomaže mnogo.
Napravljeno kompromisa da bi bilo fer (jer je MP).

Dobra igra sve u svemu :

 
Nazad
Vrh Dno