Šta je novo?

Killzone 3

Playstation 3d performance analysis


[YOUTUBE]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/cpzrKTidBd4&hl=en_US&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/cpzrKTidBd4&hl=en_US&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE]
 
Na granici igrivog... mada s obzirom da je gamepad u pitanju, zbog sporog okretanja a i inercije pri kretanju ipak bih rekao da je igrivije nego kada se gleda fps ;).

No Alpha je u pitanju, sad pitanje je sta ce dalje biti, optimizacija postojeceg, ili budzenje dodatno grafike (koja nije impresivna za sad, teksture pre svega) pa ponovna optimizacija.
 
Znachi filmovi su na granici gledljivog ? :)
 
PC gameri ne idu u bioskop. Em je mala rezolucija, em su teksture nikakve, a i kao što kažeš (da se i ja složim s tobom ponekad) fps je ispod granice prihvatljivog.

divx sa 23,97 fps je skroz OK za gledanje, ali kad se igra FPS mora biti >100 iako monitor daje samo 60. :)

U KZ2 sam najveći deo vremena (osim ono malo jurenja trofeja) gledao živu glavu da izvučem do kraja nivoa, dok sam brojanje frejmova ostavio zaludnijima od sebe. Isto očekujem i od nastavka.
 
Haha, pa to je zato shto na PCu kada kazesh 100fps, to znachi 5-150 :d:d:d

Obratiti paznju kako ovde u sceni sa 24fps leti kamenje na njega, a u nekoj statichnoj ima 26 :) Kapiram da ce to da se malo optimizuje, ali ce sigurno biti bar na nivou KZ2, gde imash utisak da sve ide u 50 fps konstantnih..
 
Poslednja izmena:
Obratiti paznju kako ovde u sceni sa 24fps leti kamenje na njega, a u nekoj statichnoj ima 26 :) Kapiram da ce to da se malo optimizuje, ali ce sigurno biti bar na nivou KZ2, gde imash utisak da sve ide u 50 fps konstantnih..

KZ2 odlicno izgleda, ali ono nikako ne izgleda kao 50 fps.
 
Govorim o PC standardima gde svaka igra ma koliko fps imala, imash osecaj da nesto secka. Zato je mnogo bitnije da framerate bude stabilan, nego visok.
 
Au mešate zabe i babe :)

Na "filmovima" se koristi motion blur, to je tehnika kojom se vara oko da bi mislilo da je video fluidan, zato je kada pauziraš neki video mutna slika, jer se u jednom frejmu prepliću susedne sličice...
 
Poslednja izmena:
Ispeglace sigurno... 3D je jako osetljiv na tearing. Rekli su da ciljaju na savrsen FPS.
 
Znachi filmovi su na granici gledljivog ? :)

Objasnio ti je covek.
Mada je skandalozno koliko ne znas ;).

Na "filmovima" se koristi motion blur, to je tehnika kojom se vara oko da bi mislilo da je video fluidan, zato je kada pauziraš neki video mutna slika, jer se u jednom frejmu prepliću susedne sličice...


Ali inertnost kontrola i samog gamepada su u ovom slucaju plus.
Da je u pitanju mis, pa da mozes da trzas brzo na sve strane, prica bi bila drugacija.
Na PC-u 25-30 fps nikako nije dovoljno.

I da, slazem se, najbitnije je da fps bude stabilan, recimo const 40, nego da varira 20-60 :).
 
Poslednja izmena:
Ali inertnost kontrola i samog gamepada su u ovom slucaju plus.
Da je u pitanju mis, pa da mozes da trzas brzo na sve strane, prica bi bila drugacija.
Na PC-u 25-30 fps nikako nije dovoljno.

I da, slazem se, najbitnije je da fps bude stabilan, recimo const 40, nego da varira 20-60 :).

Da, zato kukate u PC sobi da ne mozete da pobedite kao ass u BC2.... :p
Jel to svi sa misem skakucete kano kenguri sivi? :d

Ne kapiram zasto se uzbudjujete toliko oko ovoga.....
20-30 FPS na 3D u Alpha buildu je vise nego zadovoljavajuce......
 
I da, slazem se, najbitnije je da fps bude stabilan, recimo const 40, nego da varira 20-60 :).
Najbitnije je da ne pada ispod odredjene granice, sve ostalo je u redu.
God of War III varira nevidjeno (30-60) pa ne vidim da nekome smeta :)
Problem latencije je, u principu, vezan za FPS ali postoje i drugi faktori koji uticu na latenciju - pre svega kako je to isprogramirano sa game strane.
Ono sto mogu da kazem vezano za KZ i latenciju je da su game programeri zasrali ozbiljno neke stvari (ne mogu da idem u detalje) ali je vecina vec ispravljena ili ce biti ispravljena pre izlaska igre.
Ima jos stvari koje se rade u vezi toga ali to je i dalje nesto sto nije za javnost...
U svakom slucaju, moze se racunati na znatno poboljsanje za KZ3.
 
Ja sam u CoD4 MP video veliku razliku izmedju fps-a 50 i 120 (koliko sam imao kada sam poiskljucivao sve zivo i teksture na medium), bez imalo preterivanja.

No to je PC, plus je MP igra, ne znam dal to vazi za konzolne verzije.

A tvrdio sam suprotno, vise od 60 ne treba, dok me nisu ljudi razuverili :).
 
Pa, da, na PC-u se vidi razlika, na konzolama ne. Cudo su ti televizori. :d
 
Ljudi, imali smo već kilometarsku temu oko toga. Zar ćete dozvoliti da se usere tema samo zato jer je drajveru bilo dosadno pa odlučio da malo troluje. Kao on ne zna razliku a igra se duže nego što ja imam godina...
 
A tvrdio sam suprotno, vise od 60 ne treba, dok me nisu ljudi razuverili :).
Ja i dalje tvrdim suprotno. Problem je sto deo latencije koji je ugradjen u game logiku ne moze da se eliminise nikako osim procesiranjem vise frejmova. To je jedini razlog zbog koga FPS preko 60 donosi nekakvu prednost - los kod i nista drugo.
Sa ispravno napisanim procesiranjem logike svaka prica o prednostima veeelikog frejm rejta je cisto lozenje jer covek ne moze toliko brzo da odreaguje i kad bi hteo ;)
 
Au mešate zabe i babe :)

Na "filmovima" se koristi motion blur, to je tehnika kojom se vara oko da bi mislilo da je video fluidan, zato je kada pauziraš neki video mutna slika, jer se u jednom frejmu prepliću susedne sličice...

Ajde ne lupetaj molim te, jel su koristili motion blur i u filmovima pre 50 godina ? :d A pogledaj neku jurnjavu i akciju, ja ne vidim problem sa framerateom.

Filmovi imaju konstantan framerate i to je "kljuch uspeha", zato na konzolama igre uvek izgledaju glatkije od PCa iako rade u samo 30fps. U prethodnoj generaciji konzola kada je vecina igara radila u 60 zakucanih fps, to je izgledalo 3x glatkije od najglatkije igre na PC, jer PC ne moze da ima zakucani framerate poshto je neoptimizovani bottleneck master, a kada se na to doda chinjenica da vec godinama niko ne pravi softver za PC kako treba... :d

Ljudi, imali smo već kilometarsku temu oko toga. Zar ćete dozvoliti da se usere tema samo zato jer je drajveru bilo dosadno pa odlučio da malo troluje. Kao on ne zna razliku a igra se duže nego što ja imam godina...

Ja nisam nishta pocheo, samo sam udario reply ne nechije lupetanje i dezinformaciju, shto radim poslednjih 5 godina otkad su nubovi krenuli da preplavljuju forum :d

Crysis je "do juche" sa oko 25 prosechnih fps bio neigriv, a hocesh da kazesh da je ovo sa snimka neigrivo ? To shto ja imam 40 fps kad se shetam shumom ne znachi mi nishta, jer kad pochne pucanje, fps padne ispod 15, i 10, i to u KZ3 necesh videti, 24fps je minimum ma shta se deshavalo na ekranu (u ovom primeru) i to je tako potpuno igrivo za razliku od ovog Crysisa gore kad ti fps drastichno pada onda kad ti najvishe treba...
 
Poslednja izmena:
Ajde ne lupetaj molim te, jel su koristili motion blur i u filmovima pre 50 godina ?
Jesu, nisu mogli da ga izbegnu jer tako radi film :)
Bas zabavno da driver naziva nekoga nubom samo zato sto je manje vremena proveo na forumu (sto mu je dalo vise vremena da se pravilno informise).
 
Crysis je "do juche" sa oko 25 prosechnih fps bio neigriv, a hocesh da kazesh da je ovo sa snimka neigrivo ?.

Pa, da, na PC-u se vidi razlika, na konzolama ne. Cudo su ti televizori. :d

Izgleda da je nesto do televizora :D.

Drajver poredi avg fps u Crysisu, al ne kaze da mu fps ponekad padao i ispod 20.
A ovde u KZ3 fps ne pada ispod 25, koliko sam ja mogao videti.
Al to je zato sto je drajver igrao Crysis na krsh PC-u :), a to je sustina.
Itekako Crysis moze da radi sa min fps iznad 25, avg nebitno koliko, na dobroj konfiguraciji.

Ja i dalje tvrdim suprotno. Problem je sto deo latencije koji je ugradjen u game logiku ne moze da se eliminise nikako osim procesiranjem vise frejmova. To je jedini razlog zbog koga FPS preko 60 donosi nekakvu prednost - los kod i nista drugo.
Sa ispravno napisanim procesiranjem logike svaka prica o prednostima veeelikog frejm rejta je cisto lozenje jer covek ne moze toliko brzo da odreaguje i kad bi hteo ;)

Mozda si generalno u pravu, al ja stojim iza onoga sto sam rekao, to se oseti u CoD4 u multiplayeru.
E sad, da li generalno to (ne) vazi, ne bih mogao reci nista konkretno.
 
Poslednja izmena:
Ne znam... Radi se build za neke druge stvari trenutno.
 
Mozda si generalno u pravu, al ja stojim iza onoga sto sam rekao, to se oseti u CoD4 u multiplayeru.
Pa to sto osetis razliku nikako nije u suprotnosti sa onim sto sam rekao - verovatno je kod koji to radi los pa ti veci FPS znaci.
U stvari, cinjenica da si pomenuo da je razlika osetnija u multiplejeru mi sugerise da je bas to razlog.
 
A ovde u KZ3 fps ne pada ispod 25, koliko sam ja mogao videti.

Na 4:35-4:55 ima prosecan oko 20, a pada i na 16. Mada je to skriptovana sekvenca gde si u letelici i nisan je maltene fiksiran, tako da je to donekle olaksavajuca okolnost.
 
Poslednja izmena:
"I’m confident that when Killzone 3 comes out, we’re going to have a set of controls that will really appreciate the vast majority of audiences," states studio head Herman Hulst. :The heavy sensation of KZ2 is absolutely gone. Instead, this feels much closer to standard run-and-gun responsiveness."
 
Sledece na listi: dual wield i kill streakovi (ukljucujuci orbitalno bombardovanje ION topovima iz atmosfere za 25 streak).

Salim se naravno, a kontrole su neki poredili sa BC2 sto i nije toliko lose... Uostalom, morao se napraviti kompromis s obzirom na implementaciju Move kontrola.
 
Neka urade kontrole nalik onima iz BC2 i mislim da ce velika vecina biti zadovoljna.
 
Nazad
Vrh Dno