Šta je novo?

Killzone 3

t
hahaha, bc2 i osecaj tezine u istoj recenici? :D

daj ne pricaj svasta, nemoj da se samosvrstavas u istu grupu sa psihom :). niko ne spori da je mp u bc2 bolji i zanimljiviji od kz2, ali nemoj to mesati sa drugim stvarima.

Ne znam zasto je smesno i zasto raspravljamo o ovome :) Igraj MW/2 i igraj BC2, a mozes i KZ2.. svaka igra se drugacije oseca, MW/2 je lak ko papir, znaci ono, kao Quake, 60 fps i komande lete, sto nije toliko lose.. BC2 opet malo se 'teze' pomera nisan, znaci nije toliko paperjasto kao u MW2, ne znam zasto moram to da objasnjavam kada svako moze to da oseti i da primeti... i onda KZ2 gde je bas otezano kretanje i nisanjenje. Kazem, najvise mi odgovara kao u BC2..
 
Mozda nije paperjasto kao u MW2, ali je u BC2 i dalje previshe paperjasto, karton konza :)

Nishta se bre ne moze porediti sa KZ2, i pre cu da igram losh mp sa vrhunskim dozivljajem, nego dobar mp sa origami vojnicima :) Zato sam KZ2 igrao 5-6 sati, BC2 sat vremena :)

Mada, ne znam vishe ni shta to znachi losh i dobar mp, za tih sat vremena u BC2 sam se smorio isto kao i u KZ2 gde mi se mp ne svidja zbog opshte i totalne nepreglednosti nivoa, vojnika, bilo chega. Najbolji nachin MP igranja je i dalje CS sa kratkim partijama i jasnim ciljem, ne ono da igrash pola sata sa 100 ljudi i ne znash gde treba da idesh. Zato je valjda i danas CS popularniji od bilo kod drugog FPSa, ne znam samo zashto neko ne napravi to isto u modernom fazonu, mogu da zamislim kakav bi KZ bio u koj kombinaciji :)
 
Poslednja izmena:
pa smesno je sto pominjes osecaj tezine u bc2, ne znam gde si ti to video :)

Pa ne mozes da skaces kao u Quake-u, nisan se 'teze' pomera nego u MW2, o tome pricam.. Znaci definitivna razlika se oseca izmedju MW2 i BC2, nazovi tu razliku kako god hoces :) tezina ili kako god.. U BC2 mi je to idealno za gamepad, KZ2 je bas preterivanje.

Mada, ne znam vishe ni shta to znachi losh i dobar mp, BC2 sam igrao sat vremena i smorio se isto kao i u KZ2, najbolji nachin MP igranja je i dalje CS sa kratkim partijama i jasnim ciljem, ne ono da igrash pola sata sa 100 ljudi i ne znash gde treba da idesh. Zato je valjda i danas CS popularniji od bilo kod drugog FPSa, ne znam samo zashto neko ne napravi to isto u modernom fazonu, mogu da zamislim kakav bi KZ bio u koj kombinaciji :)

Kad si vuna :) To su oni komentari kao kad neko drustvo dodje i prvi put vidi takvu igru.. "jaoo kako je konfuzno, ne zna se ko pije a ko placa, kako mozes da igras to, u koga pucas?" itd :) A objektive iste kao u CS-u, postavi bombu, defusiraj bombu koja je postavljena, i ubij neprijatelja koji te sprecava u tome :) Cak imas i velika "A" i "B" slova iznad Mcoma :) (pricam za Rush mode za neupucene)..
 
Poslednja izmena:
Nishta se bre ne moze porediti sa KZ2, i pre cu da igram losh mp sa vrhunskim dozivljajem, nego dobar mp sa origami vojnicima :) Zato sam KZ2 igrao 5-6 sati, BC2 sat vremena :)

greska, dobar mp ne cini samo igra vec (po meni) bar pola cine i ljudi :). dzabe ti vrhunski mp kad nemas s kim da igras.

@boris
aj jednom zaboravi nisan. fizika =/= nisanjenje. jeste da i tu imas uticaj fizike, ali je to daleeeeko da se moze ekvivalentirati.
 
ekvivalentirati.

Dodaj 'TM' :D :p

Pa i ne pominjem samo nisan, ali to je valjda glavno u FPS igri. Kazem i pri skokovima, pri kretanju, se oseca razlika izmedju sve 3 igre koje navodim. S obzirom da igramo na gamepadu, to mi je najbolje balansirano u BC2. Znaci itekako moze da se pominjje 'tezina' u BC2, pozajmi MW2 od nekoga i reci mi da nema razlike izmedju te dve igre u kretanju i nisanjenju.
A ne znam cemu toliko negiranje da to ne smeta u KZ2, mozda ne smeta ako ne probas nista drugo..
 
Pa i ne pominjem samo nisan, ali to je valjda glavno u FPS igri. Kazem i pri skokovima, pri kretanju, se oseca razlika izmedju sve 3 igre koje navodim. S obzirom da igramo na gamepadu, to mi je najbolje balansirano u BC2. Znaci itekako moze da se pominjje 'tezina' u BC2, pozajmi MW2 od nekoga i reci mi da nema razlike izmedju te dve igre u kretanju i nisanjenju.

slusaj, mw2 nemoj da pominjes kao ikakav arugment kad pricas sa mnom :). ja sam ga silom presao cim se pojavio i ono ne smaram ozbiljnom igrom i to necu da poredim ni sa cim :).

a upravo to skakutanje koje hvalis u bc2 je ono sto najvise bode oci, onako primeti se na prvu loptu, a trcanje i skakutanje u kombinaciji je.. pa ono, fizika sa meseca :)

A ne znam cemu toliko negiranje da to ne smeta u KZ2, mozda ne smeta ako ne probas nista drugo..

izvini, pomesao si me sa nekim drugim (you included :D) koji vole da pricaju o igrama koje nisu igrali..

edit:

Kakve se ovde dezinformacije sire. :)

pa ti nam daj informacije onda :)
 
100x sam pisao o kontrolama u KZ-u 2, input lagu, deadzonama, akceleraciji i manje-vise svemu sto je vezano za igru... Necu to vise da ponavljam i da odgovoram na iste postove u kojima se ponavljaju iste neistine vezane za dizajn igre.
 
Javi samo ovima iz GG da Mathijs de Jonge i Steven Ter Heide sire neistine ;).
 
a upravo to skakutanje koje hvalis u bc2 je ono sto najvise bode oci, onako primeti se na prvu loptu, a trcanje i skakutanje u kombinaciji je.. pa ono, fizika sa meseca :)

Jao opet ista prica.. :) Stvarno ne vidim u cemu je problem, skakanje u CS-u pre 1.6 verzije je bilo smesno recimo, bila je korisna taktika jer si cak koliko se secam i brze isao kad skakuces nego kad trcis, da ne pominjem koliko je smesno izgledalo :) Hoces da kazes da je skakutanje u BC2 korisno? Ako skocis sa neke pristojne visine povredices se, ili zaginuti.. bez padobrana, to sto je nerealno da mozes uopste da aktiviras padobran na tako malim visinama je druga stvar, i pobogu, igra je.. ne moze sve biti realno. Stvarno ne znam sta bi ti, da pucaju noge od skokova, da se uvrcu zglobovi... stvarno ne kapiram :)
 
I jel potvrdjen nekakav co-op, vidim da demantuju isti za 4 igraca. Bilo bi lepo igrati kampanju sa nekim osim ako ne naprave neke posebne misije za to.
 
skakanje u CS-u pre 1.6 verzije je bilo smesno recimo

jeste, i onda su u 1.6 to uradili kako treba (za taj vremenski period). i ako igra koja je izasla 10 godina ranije (okvirno :)) ima neke stvari naprednije (i to vazne stvari), jel trebam da nesto dodam?

meni samo nije jasno zasto svaki put kad pocnemo o necemu da pricamo, ti u svakom sledecem postu pominjes nesto deseto, a ni jedno od toga nije tema rasprave. krenuli smo od toga da li se oseca fizika. nema je. tacka. :)
 
Ok, nema je :) KZ2 je jedina igra koja je ima :) Koje uzaludne rasprave :D
 
nije jedina koja je ima, ali necu nesto na silu da vidim sto nema samo zato sto imam simpatije prema necemu. ne znam kolko, tipa 20 puta do sad sam rekao da mi je mp u bc2 bolji od kz2, ali to ne znaci da bc2 ima stvari koje nema.

i da, slazem se sa tobom da je to uzaludna rasprava :)
 
Tema pod lock, odma. Ovi sto su imaju 5h MP su vise saznali od nas sa po 300, 400,700h igranja. Daj breeee !!! Kupite klime, oladite malo glave, znaci ne verujem koji ste fanboy-evi.
Ja sam prvi hvalio KZ2, dok nisam probao BC2 betu, posle toga KZ2 nije imao sta da trazi u mojoj konzoli.
Ragnarok moze da tupi da prekosutra, kontrole, FPS, spawn sistem, mape su cista fail.
 
Koji si ti "noolife" ako imas 700 sati u KZ2 :D.
 
Ja samo 456h, i nije da se pravdam ali tad mi je ruka bila iscasena, nisam radio. Ali prijali su svi ti turniri, verovatno najbolji deo KZ2 MP-a.
Tolstoj ima preko 700h.
 
Gresis nije sa nulama, vec sa "O". nOOlife :)
 
http://kotaku.com/5593728/killzone-3...-of-adds-yoshi
Sony won't go into specifics yet, but the game's producer told me that multiplayer is getting an "overhaul," with details set to be revealed at next month's Gamescom in Germany. I asked about the possibility for co-op play, especially considering the inclusion of that co-op style healing move I described above. The producer again directed me to Gamescom, though I did not take that to be confirmation that the game would have co-op, just that we'll know one way or the other soon.
 
Gorila radi na novom IP-u:

Herman Hulst did an interview with Control, a dutch gamemagazine, and revealed that they are working on a new IP besides Killzone 3.

The article says that they are still very busy with Killzone 3, but they managed to get a few people working on the game already. It is still in a concept stage, and that it's a very fun time for the team. They are ramping up in the near future an they also asked the whole team at Guerrilla to pitch concepts for the game where a lot of good ideas came from, but it's too soon to talk about yet.

http://control-online.nl/gamesindustrie/2010/07/29/hermen-hulst-guerrilla-werkt-aan-nieuw-ip/
 
Vrh Dno