Šta je novo?

Killzone 2

A nesto mi nije jasno? Koliko sam shvatio ljudi koji su igrali KZ2 i to prilicno (klanovi, zakazivanje meceva itd) sada vise to ne cine? Meni je MW zakon i da nije izasao nastavak jos bih ga igrao. Zasto vise niko ne igra KZ2 (ili ne u obimu kao prije) nego ceka neki nastavak. Po Batllefielda su ili nekih drugih "ratista"...Koliko shvatih ovdje sa foruma svi su u fazonu super smo se zezali?!?! ...ili nijesam dobro ukapirao?

Killzone 2 sam po sebi nema replay value Modern Warfarea.

Razlika je u tome sto MW stvara zarazanost pomoc onih RPG elemenata, a KZ je jedna od ultra retkih modernih FPS-ova koji stvaraju zarazanost kroz gameplaya.

I ***, prekinuli su klan mecevi, koji su bili havarija dobri, ljudi poceli da prelaze na druge igre, nije vise bilo vikend okupa igraca sa foruma i to je bilo to.

KZ je u mnogo cemu hardcore, a solo igra nije nesto kada se ozbiljno udubis u ozbiljnije meceve...
 
*** neki su shvatili KZ2 kao da je obdaniste, pa su hteli da budu vaspitacice. :d
 
,,,,a solo igra nije nesto kada se ozbiljno udubis u ozbiljnije meceve...

pa ne replay, nijesam ni ja mislio da ponovo igras kampanju...

aha, oces da kazes da je vise vrednovana taktika i da moras
imati razlicite tipove igraca da bi dobio jak tim i full iskoristio potencijal igre?
timska igra potencira kvalitet mp-a u KZ2??? znaci KZ2 nije nesto ako sam
krenes na mp (ili barem u odnosu na team match)?

vrijednost KZ2 multiplayer-a je u timskoj igri ako sam dobro ukontao?
 
pa ne replay, nijesam ni ja mislio da ponovo igras kampanju...

aha, oces da kazes da je vise vrednovana taktika i da moras
imati razlicite tipove igraca da bi dobio jak tim i full iskoristio potencijal igre?
timska igra potencira kvalitet mp-a u KZ2??? znaci KZ2 nije nesto ako sam
krenes na mp (ili barem u odnosu na team match)?

vrijednost KZ2 multiplayer-a je u timskoj igri ako sam dobro ukontao?

Naravno.....
Ti si uvek mogao da igras mape na kojima je ozezi, ozezi, kao i svaki drugi klasican MP
Poenta su bile klanske bitke, gde si morao da se dogovaras pre meca sta ko i kako igra.....
I to je ono sto je uvek donosilo pobede....
 
Koje crne taktike, pobedjivali smo ako je Ranko igrao. Govorim o borbi sa jakim ekipama.
Nekad bi Ragnaroka, Cveju ili mene ukenjalo, ali Ranko je uvek razbijao. To ne moze niko poreci.
 
DA,Ranko je uvek razbijao(barem koliko sam ja mogao da primetim jer nisam puno turnira igrao),u jednoj partiji smo ga pustilili samog protiv cele njihove ekipe i on je imao na kraju veci K od D :)
 
Nije tacno da sam uvek razbijao :D imao sam i ja svojih pehova i to poprilicno ali sam znao da kada mi krene lose da stanem i trazim alternativu, jednostavno, dugo godina igram pucacine na PC-u iskljucivo u mp-u sa nekim standardnim ekipama i iskustvo nabijeno igrajuci ih godinama je za mene presudno. Secam se da je neko trazio da podelimo misljenja i stvari koje neko zna a neko ne zna kako bi tim napredovao, ali kako ja da prenesem svoje iskustvo steceno godinama nekome ko je tek od skoro krenuo da igra u timu?
Ja imam neko svoje kretanje, svoje razmisljanje (koje je nekad lose ali u vecinu slucajeva dobro) i sve se to stvara tokom igre, nista ja nemam spremljeno pred partiju, jednostavno mi padne na pamet "aha, sad cu da uradim ovo, pa cu da odem tamo jer mislim da cu ih tamo naci" itd...
Ukratko, treba znati koji je sledeci korak protivnika i uvek biti tamo kao iznenadjenje :D

Bas mi je zao sto se tim raspao kada sam se ja vec bio zagrejao i posle svih svadja gubio sam volju za igranjem, nikad se nisam nervirao (sem jednog puta kada sam greskom zakacio lan kabal nogom i u sred partije ostavio ekipu na cedilu) niti sve to shvatao ozbiljno jer cim udje bes u nekoga, taj igra losije sto je ujedno i bila moja namera sa protivnicima :D
 
Oko organizacije BC2 klana bi trebalo da povedemo više računa. Prvo, ako će uopšte postojati klanovi u BC2, da imamo evidenciju ko sve nabavlja igru i ko je sve zaintresovan za igranje u klanu i za klan. I da iz početka krenemo ozbiljno da igramo za klan, pošto mislim da bez nepotrebnih prepirki imamo igračkih potencijala za dobar plasman klana, verujem da nam je to svima u intresu.
Kažu da se na greškama uči, mi smo onda svašta naučili iz iskustva sa killzone klanom.
 
PS3 owners should expect to see the first details on Killzone 3 in the "next few months", according to the latest issue of PSM3.
The mag's latest rumour column simply says to "expect more on Guerilla's FPS sequel over the next few months." E3 perhaps?
 
Samo nek naprave vece MP nivoe, srede lag i FPS i ja cu biti zadovoljan. Ni ne treba mi SP, bolje da urade savrsen MP, ko jos igra SP u FPS igrama. :D
 
necu da smaramo u temi crysis2 pc, pa cu da prebacim postove ovde (sa par svojih komentara :))

A ti si ga igrao, pa znas da je daleko od tog prvobitnog renderovanog snimka? :trust: Ko je mislio da je to realtime, taj je i zasluzio da bude prevaren, ali konacan proizvod uopste nije mnogo losije ispao..

o kom snimku je rec? zar nije prvi "ingame" snimak izasao tipa 2005 kad konzola jos nije ni postojala :) .. kako je neko to mogao da skapira kao ingame?

Fazon je sto Killzone 2 ima vecu paletu boja od 90% danasnjih shootera... Ko je igrao zna da je svaki nivo bukvalno potpuno drugaciji od prethodnog po pitanju kolorita. Industrijski art style diktira upotrebu boja. Prozivati KZ2 zbog tako necega je kao da neko kaze da Mirror's Edge nema boja, a jasno se zna zbog cega je tako.

nope. prvih 5 nivoa (cini mi se), sto mu dodje pola igre, izgleda "isto", jer se sve desava u centru grada. kad posle odu u selo, pa posle na voz, pa ondak industrija itd.. tu vec krece da se menja drasticno level dizajn, ali do tad je... "isto" :)

Ma daj, do traina sve skoro pa isto izgleda.
Igra ima odlicnu grafiku, ali reci da ima veci paletu od 90% shootera...

nope. do pre train-a :) (iz grada idu u pustinju, pa iz pustinje na voz :))

Ja sam igru igrao bas dosta u singleplayeru pre par nedelja i znam o cemu pricam.

Uostalom, tu je multiplayer, mape su izvucene iz kampanje - svaka je bas, bas drugacije od druge.

i ja sam igrao dosta :D, ali to ne menja cinjenicu da se prvih pola igre desava u centru grada gde nemaju sta da menjaju kolorit :)

Pre 10tak dana sam obrnuo kampanju po treci put, tako da mi je secanje sveze.
Kao sto sam rekao, do train levela sve to dosta slicno izgleda, a onda krenu raznovrsni nivoi.

treci put? sto bre tri puta predje? to je rezervisano samo za ps3 fanboyse :D

i kao sto ja rekoh, do pred train levela :D
 
nope. prvih 5 nivoa (cini mi se), sto mu dodje pola igre, izgleda "isto", jer se sve desava u centru grada. kad posle odu u selo, pa posle na voz, pa ondak industrija itd.. tu vec krece da se menja drasticno level dizajn, ali do tad je... "isto" :)

Maler, ja sam odustao negde na 4. nivou, pošto mi je sve bilo isto :d
 
nope. do pre train-a :) (iz grada idu u pustinju, pa iz pustinje na voz :))

U pravu si.
Inace, Suljeva Village mi se mozda i najvise svidja od svih nivoa, steta sto nisu odradili vise nivoa na taj fazon.

treci put? sto bre tri puta predje? to je rezervisano samo za ps3 fanboyse :D
i kao sto ja rekoh, do pred train levela :D

Jednom na tudjem i 2 puta na mom ps3, s' tim sto sam tokom treceg prelaska razgledao modele, teksture, divio se prizorima i trazio graficke bugove :D.
Kampanja je imala svojih nedostataka, ali je jako zabavna.
Da je igra imala co-op, sigurno bih je obrnuo makar jos 2-3 puta.
 
Ako se gleda kolorit po nivoima

- Prvi nivo (iz demoa) je vise neko sivilo.
- Zatim, nivoi oko mosta i toga se odvijaju nocu i imaju naglaseni mracniji kolorit
- Nivo u pustinji je drugaciji
- Zatim, nivo na cruiseru je takodje potpuno drugaciji
- Zatim drugi nivo u pustinji
- Na kraju Palata sa izrazenim crvenilom

Uostalom, ne doprinosi samo art style nivoa paleti boja. Kada se vidi razlika izmedju '07 demoa i '09 final builda tacno se vidi koliko je kolorit povecan kroz upotrebu specijalnih efekata i nekih drugih, suptilnijih fazona. Npr. kada eksplodira ona elektricna mreza i kada krene da prsti ona svetlucavo plava supstanca... Ima na milion takvih stvari kroz igru.

blurb_Killzone2comparison_20090113.jpg
 
Poslednja izmena:
Ja samo vidim da je Rico postajao sve tamniji :).
***, mora brother da zasere na kraju.
 
Meni je on najjaci lik u igri... Kada je prica vec krs, bar je arogantni meksikanac donekle izvlaci svojom smesnom arogancijom. :d
 
Na to sam i mislio... Puna prica (dostupna na websiteu igre) je u stvari odlicna. Problem je samo sto je igra jedva dotice.
 
Nadam se da ce da odrade Arbiter fazon i dopuste nam da vidimo i drugu stranu price.
 
Uostalom, ne doprinosi samo art style nivoa paleti boja. Kada se vidi razlika izmedju '07 demoa i '09 final builda tacno se vidi koliko je kolorit povecan kroz upotrebu specijalnih efekata i nekih drugih, suptilnijih fazona.

da, ali niko ne prica o menjanju kolorita i efektata kroz razvoj igre :). imamo gotovu igru, pricamo o njenim nivoima.. dok ne odu u selo, peglaju se u centru grada a tu oni sivilo helgana nikikavim efektima ne mogu da promene :)

edit:
Ako hoćete priču, čitajte je na sajtu, ako hoćete da pucate evo vam igra. :)

ne treba igru sa odlicnim napucavanjem ubiti pricom, ali potpuno odsustvo iste isto nije dobro. klasican primer je GoW :)d), odlicno napucavanje ali nedostatak bilo kakve informacije o onom sto se desava oko tebe ne ostavlja bas dobar utisak. zato su u drugom delu malo poradili i na prezentaciji price..
 
Poslednja izmena:
Mali su bolji leveli od Suljeva Vilage. Najbolji je Rico, svako druga mu je "fucking" :D
Ovi Hiksi imaju glas ko Svarc, jos samo da vicu "get down!!!"| :d
 
Vrh Dno