Šta je novo?

Killzone 2

Prvi FPS koji sam pošteno igrao na Soniju jeste Killzone 2, tako da sam se pronašao u onoj definiciji za recruit.
Zavisi koje si igrice igrao pre, ne može se porediti expert u Guitar Hero-u i elite na Killzone-u. I jedina igrica koju sam igrao na expert/hard težini jeste Guitar Hero, zato što to ne iziskuje više vremena, već samo više veštine, a i dosta je realnije, pošto je onda većina odsviranih nota pokrivena, i mnogo je bolji osećaj. To je za mene bio izazov. A verujem da je nekome mnogo bolji osećaj da pikaju Killzone na elite, i ja nemam ništa protiv toga, ali jednostavno, ja ili nisam sposoban ili nemam dovoljno strpljenja za to...
 
Poslednja izmena:
U MPu sve, potrebne su potpuno drugachije mape na kojima se vidi neshto a ne da te neko ubije kroz kljuchaonicu sa 500 metara :) I mora odeca da bude drugachija, treba ti 3 sekunde da provalish samo da li je tvoj ili neprijatelj :)

U SPu bih napravio malo blazu tranciziju medju nivoima, shto bi znachilo vishe nivoa. Ovako su napravili da svaki nivo bude potpuno drugachiji pa je to previshe iseckano da bi imao utisak jedne celine. Za ostalo stvarno ne znam, igra shamara sve shto je bilo ko drugi napravio pa nema nikakve potrebe dirati ono shto funkcionishe...
 
Poslednja izmena:
Vise dnevnih mapa, malo smanjen osecaj tezine karaktera i oruzja, drugaciji sistem respawn-ovanja... ne znam kako, mozda kao u MW, da te nasumicno baci negde na mapi (tamo jos nijednom nisam zaginuo cim se respawnujem), dosta bolji frejming, uklanjanje tureta skroz ( :) ), vazdusni dronovi da ostanu, ali da ne budu krvolocni... manji auto-aim.. toliko mi zasad pada na pamet.
 
Bolje prezentovana prica i besplatne dodatne mape.
Grafika verovatno ne moze da bude bolja nego u KZ2 ;).
 
U MPu sve, potrebne su potpuno drugachije mape na kojima se vidi neshto a ne da te neko ubije kroz kljuchaonicu sa 500 metara :) I mora odeca da bude drugachija, treba ti 3 sekunde da provalish samo da li je tvoj ili neprijatelj :)

U SPu bih napravio malo blazu tranciziju medju nivoima, shto bi znachilo vishe nivoa. Ovako su napravili da svaki nivo bude potpuno drugachiji pa je to previshe iseckano da bi imao utisak jedne celine. Za ostalo stvarno ne znam, igra shamara sve shto je bilo ko drugi napravio pa nema nikakve potrebe dirati ono shto funkcionishe...

Prvi tvoj ozbiljan post. :banana:
Naravno da ce te ubiti sa 500m ako je neki opasan snajperista.
Odece nije uopste bila problem jer su ISA imali plave slemove, a HG su imali crvene oci, tako je veoma jasna razlika. Mislim da bi trebali da urade vise velikih mapa, i naravno vozila. To bi dalo potpuno novu dimenziju KZ-u.
 
Da,bilo bi kul da ubace vozila i vece mape,tad bi to bio BF u drugoj dimenziji...
 
Vise dnevnih mapa, malo smanjen osecaj tezine karaktera i oruzja, drugaciji sistem respawn-ovanja... ne znam kako, mozda kao u MW, da te nasumicno baci negde na mapi (tamo jos nijednom nisam zaginuo cim se respawnujem), dosta bolji frejming, uklanjanje tureta skroz ( :) ), vazdusni dronovi da ostanu, ali da ne budu krvolocni... manji auto-aim.. toliko mi zasad pada na pamet.

Ne daj Boze...

Bolje prezentovana prica i besplatne dodatne mape.
Grafika verovatno ne moze da bude bolja nego u KZ2 ;).

Grafika ce biti bolja nego u KZ-u 2 sigurno... Secam se da je neko iz GG-a rekao u nekom interjvuu da je engine vec vrteo neke stvari koje zbog vremena nisu uspeli da ubace u KZ2.

A sto se tice besplatnih mapa... Tesko. Koliko igara uopste dobije besplatne mape?
Meni trenutno na pamet pada samo UT3...
 
Grafika ce biti bolja nego u KZ-u 2 sigurno... Secam se da je neko iz GG-a rekao u nekom interjvuu da je engine vec vrteo neke stvari koje zbog vremena nisu uspeli da ubace u KZ2.
Neka srede framerate i ono nestajanje objekata, ako mogu.
Cak i da nista ne unaprede, igra ce bolje izgledati od svega, osim novog Crysisa.

A sto se tice besplatnih mapa... Tesko. Koliko igara uopste dobije besplatne mape?
Meni trenutno na pamet pada samo UT3...
Valve-ove igre(sem kada ih M$ natera da ih naplacuju).
U svakom slucaju, za razliku od Halo-a i CoDa, KZ je nova fransiza, bolje je da nisu naplacivali mape.
 
Koje nestajanje objekata?

Ne znam sta se ti cudis za mape, svaki FPS na konzolama naplacuje dodatne mape. Nije KZ2 izuzetak, vec pravilo.

I nije da je bilo malo mapa na launchu, bilo ih je 8 i sve su bile odlicne.
 
Zasto je field of view los?

Periferni vid je ogranicen i lik je visok kao kepec ;).
Nesto slicno je odradjeno i u Bioshocku, u obe igre sam imao osecaj kao da se igram u 4:3, a ne u 16:9.

Sto se tice "nestajanja objekata", kako sam se nezgrapno izrazio, na nekoliko metara od lika manji objekti nestaju/pojavljuju se. Ovo se naravno desava i u stvarnosti, ali ne na 3 metra, vec na 30.
Sem toga, primetan je prelaz izmedju highres i lowres tekstura. Ovo je najlakse primetiti na mrtvim neprijateljima. Pocni da se udaljavas od lesa i primetices nagli prelaz kada highres tekstura biva zamenjena lowres teksturom(kada sam ovo prvi put primetio ucinilo mi se da teksture "iskacu").

Naravno, ovo su sve sitne(neko bi rekao i neprimetne) zamerke i posledice su samog engine-a. Negde je nesto moralo i da se zakine da bismo dobili ovako kvalitetnu grafiku.
 
Bojane, opasno izmisljas.

Prvo, nije tacno da je lik visok kao kepec. Lik je normalno visok, ali je kamera postavljena na grudima kako bi u potpunosti video oruzje (da li ti je nekada palo na pamet da je malo cudno da iz pozicije ociju gledas u pusku koja bi trebalo da bude dosta ispod vrata i da to nema bas nekog smisla?). Dakle, ovde nista nije "zakinuto", vec je kamera postavljena prirodno tamo gde bi trebalo da stoji.

Drugo, o kakvom ti nestajanju objekata pricas? Gde si ti video to? Imas neki primer? Ja nikada nisam video pop-up objekata u ovoj igri, a mnogo sam je igrao. Nisam ni nigde procitao da se neko zali na to.

Trece, nije tacno da je primetan prelaz izmedju high-res i low-res tekstura. Igra ima odlican LOD sistem koji u skladu sa daljinom od objekta renderuje prikaz optimalnih performansi i kvaliteta. NEMA TEORIJE da primetis promenu osim ako BAS ne gledas u neki objekat. Ja sam ovo prvi put primetio tek kada sam pomagao nekome sa ovog foruma da nagrinda ribbone i tada sam video kako se LOD ponasa, posto sam bio koncentrisan iskljucivo na jedan objekat u igri. Tokom normalne igre? Nema sanse da se primeti.
 
A nesto mi nije jasno? Koliko sam shvatio ljudi koji su igrali KZ2 i to prilicno (klanovi, zakazivanje meceva itd) sada vise to ne cine? Meni je MW zakon i da nije izasao nastavak jos bih ga igrao. Zasto vise niko ne igra KZ2 (ili ne u obimu kao prije) nego ceka neki nastavak. Po Batllefielda su ili nekih drugih "ratista"...Koliko shvatih ovdje sa foruma svi su u fazonu super smo se zezali?!?! ...ili nijesam dobro ukapirao?
 
Bilo je tu više faktora. Mnogima je to bio prvi FPS kog igra online, prvi klan u životu itd. Pride je igra bila nenormalno nahajpovana, još su se delile novinarske kopije... E onda je problem bio što to klansko igranje su neki preozbiljno shvatili a neki nisu uopšte. Srpska posla, međusobno smo se pokačili, jelte i razišli. Nekolicina je nastavila solo da igra, ostali su našli alternative.
 
Lepo je to objasnio Cvejic. A istina je su se odnosi medju nekim clanovima foruma znatno promenili upravo zbog tog klana, tako da ne znam kako ce sve to izgledati za BC2.
 
Poslednja izmena:
Onda bi bilo još gore. Stvari se samo iskomplikuju kad se novac umeša. Do sada smo se svađali besplatno, a ko zna kako bi bilo kad bi se plaćala članarina.
 
Vrh Dno