pa igrajte na hard, pa cete imati 8-10 sati ili na extreme gde je 1-2 metka kill. Mada,ova extreme tezina je stvarno ludacka:d, pa je ne bih preporucio svakome, ali hard sigurno. Ove ostale su mi, i don't know, ,imam osecaj kao da prelecem tablu u nekom editoru ili koristim trainer. Ne kontam kakav je izazov u tome, niti mislim da je to prava smernica ka pristupu,analizi i opstem utisku ove ili vecine drugih igara.Sad, to je opet neko moje misljenje i ubedjenje vodjeno iskustvom.
Sto se se tice same igre, stvar je kao i prilikom koitusa - uvek moze duze i bolje. Franchiza dobija sve jaci oblik, hemija izmedju likova je i dalje mnogo jaca od same price, na sta se izgleda namerno fokusira paznja.
Cover sistem je manje krut nego u prethodnom delu ali i te kako ima mesta da se poradi na tome - fale jednostavno dinamicnije animacije zaklona i ''fizike napucavanja'' (ala John Woo particle-a

). Cesto se lik odlepi od povrsine jer sam okrenuo misa, cesto se ne zalepi na povrsinu na koju hocu, cesto se zaglupi cover. Trebalo bi da lik preskace preko svake povrsine koja je koliko-toliko u ravni, a ne neke moze a neke ne moze.
AI je konzolaski, znaci izvode moon-walking s leva na desno i napred nazad - nema ukoso brate

. Posto AI reaguje tako da kad ga zakacis sa metkom, on naglo promeni polozaj tela ili mesto gde se nalazi, desavalo se cesto da protivnik cudesno ''klizne'' nekoliko metara u sek. do nekog zaklona. Takodje je animacija kretanja protivnika veoma kruta i izvestacena.
I pored svega vrlo sam pozitivnog misljenja kako je sve ovo upakovano.Kvaliteta i te kako ima, posebno mi se dopada sto su sve cut scene in game, sto daje dodatni smek, kao i naravno komentari glavnih aktera i filmsko-adrenalinski nabijena akcija. Na pr. kod Arkham Asylum-a mi je odsustvo in game cut scena bila jedina zamerka igre. Znate ono, picis kroz igru i odjednom cut scena u 30fps-a 720p rezoluciji i sa manje detalja, ispranim bojama...ono, bas kvari utisak
bla bla bla, al je meni dossadnooo. Na godisnjem sam, znate
