Šta je novo?

Kako to radi (i) ComputerLand...

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

Vlada

Čuven
Učlanjen(a)
12.07.2000
Poruke
389
Poena
620
Kupio sam od njih Creative Nomad II mp3 player i kad sam dosao kod njih pokazuju mi player, 2 CD-a (drajveri i muzika), USB kabl i SmartMedia karticu. Nigde ni traga od uputstva i slusalica sa daljinskim upravljacem. U ponudi imaju i Docking station koga isto prodaju nekompletnog (bez USB kabla i NiMH punjive baterije). Napravimo dogovor da ja to kupim a da ce me oni zvati za dva-tri dana za slusalice i daljinski (koje su ostele kod Voje Gasica kada je testirao za PC). Ponude mi Labtec slusalice odgovarajuce cene koje na sebi i nemaju daljinski i ja to odbijem. Ostavim broj i fiksnog i mobilnog telefona i cekam, cekam... Zovem posle nedelju dana gazda nije tu. Ta prica se ponavlja narednih 10 dana. Na kraju mi gazda odgovara na mail (gde sam trazio da mi se ili vrati deo para ili nadoknade nedostajeci delovi kompleta). "Nasao" je (bolje reci pristao da isporuci) dodatni USB kabl i bateriju (kapaciteta 1800 mAh i u maloprodaji joj je najniza cena oko 14-15 DM). Za slusalice i daljinski da se strpim do sledeceg uvoza kada ce mozda uvesti i njih. Naravno oni opet ne zovu i sve prepustaju mojoj inicijativi a bogami i inatu. I po ocekivanjima kao i svaka nasa "ozbiljna" firma nisu uvezli ono sto bi trebalo da ispune svoje obaveze vec ono sto im donosi pare i ponude mi 33 DM koliko iznosi cena tih Labtec slusalica (inace na Creative sajtu cena slusalica je 19 Eura a daljinskog 21 Euro sto ce reci zajedno oko 78 DM). Da se ne natezemo i ne odugovlacimo citavu *******ciju uspeo sam da izboksujem 40 DM. Posle ovoga ostaje utisak da na nasem trzistu radi ko sta hoce i kako hoce. Istine radi ponudili su i da mi vrate pare ali nije u tome stvar. Kakav je to uvoznik koji nema dodatke za proizvode koje prodaje? Kakva je to firma koja za vise od mesec ipo dana ne nadje za shodno da kontaktira kupca kako je prilikom prodaje robe dogovorila radi ispunjenja svojih obaveza. Sta mene briga kojim sticajem okolnosti oni nemaju te slusalice i daljinski - placam cenu kompleta i komplet treba i da mi se isporuci. Na zalost i ova prica dokazuje koliko su nam ozbiljni prodavci - kad treba da se uzmu pare od kupca onda se obecavaju kamioni i avioni a kasnije kad se pare uzmu onda kupac treba da ih juri i da gubi svoje vreme. Nadam se da ce se uskoro nesto promeniti nabolje u ovoj drzavi. Zato treba dozvoliti da i ozbiljne strane firme dodju na ovo trziste (ako budu imale interes) pa da vidimo kako ce se provesti ove jajare. Ovo sto se meni dogodilo nebi smelo da se dogodi u civilizovanim zemljama ni sa obicnim preprodavcem a kamo li ovlascenim uvoznikom Creative-a za Jugoslaviju. Ova prica neka posluzi za nauk svima vama koji ste imali strpljenja (a trebalo ga je imati) da ovaj post procitate do kraja da sa nasim trgovcima pri trgovanju treba biti krajnje oprezan (ili krajnje bezobrazan jer ocigledno da finoca ne pali) i ne nasedajte na price kako ce vam isporuciti za par dana nesto vec ili da vam isporuce sve sto ste platili ili da se iz cene proizvoda odmah izuzme cena nedostajecih delova koji treba platiti pri preuzimanju. Mislim da pomenuti slucaj ComputerLand-u ne sluzi kao reklama ali da se zna da nema razlike izmedju ljudi koji imaju "veliku" firmu i onih koji prodaju preko yu.oglasi. Ja licno sam imao najbolja iskustva sa tim ljudima koji prodaju preko oglasa jer se oni bore za svaku musteriju i neuobrazavaju da ce YU trziste propasti bez njih. Licno me raduje dolazak Flamingo Computers-a jer i oni uvoze Creative izmedju ostalog a kako se najavljuje dolazak jos jakih firmi svetskog i evropskog formata mislim da dolazi mnogo bolje vreme za nas krajnje kupce. Toliko od mene.
 
I ja imam nesto `prljavo`:)
Prodavac `Monitora` u Pazovi nezna sta je Audigy !?
 
Veruj mi nisi ni prvi ni poslednji sto se tice toga....Mene je jedna firma (ipak im necu reci ime) ojadila na procesoru umesto PIII dali mi ljudi celeron na 800...I kad sam to provalio (u stvari moj drug je jer ja nisam ni gledao jer nisam ni mogao zamisliti da se tako nesto moze desiti) pozvao sam ih i za jedan dan su mi to zamenili
i izinjavali se sa izgovorom kao neke nalepnice neki kur$#%evi ...

Nisam bio raspolozen za svadju ali bi ih stvarno priupitao zar nisu mogli da udju u system i na onoj prvoj strani da vide da je instaliran procesor sa "zamenjenom nalepnicom"...


Eto toliko, meni nisu bili sporedni delovi a opet se to radi...:(
 
Iskreno, sam si kriv. Ne kupuje se macka u dzaku, na nevidjeno i na obecanje.
Moja iskustva sa "velikim" kucama su uglavnom porazavajuca, ali zato postoje "mali" dileri po oglasima sa kojima nikad nisam imao problema.
E, a kad si vec zasr'o trebao si lepo da im posaljesh finansijsku... nije neka vajdica, ali im bar malo zgorcas zivot ...

BTW, ako su zaista ovlasceni uvoznik Creative-a za Jugoslaviju, u sta sumnjam, jer svi oni i jesu neki generalni, jedini, ovlasceni ... ali sverceri ..., e a ti onda lepo srocish mail njihovoj prodajnoj podrsci(ili tako nekako) za Evropu, opishesh problem, cekash i smeskas se zadovoljno. Obicno su mloogoo ljuti ako su im musterije nezadovoljne ...

Pozdrav,

B.R.
 
Sauron je napisao(la):
Veruj mi nisi ni prvi ni poslednji sto se tice toga....Mene je jedna firma (ipak im necu reci ime)

Pa bolje reci ime. Ja i jesam napisao koja je firma u pitanju da se ostali ljudi sa foruma nebi *****ali i da budu obazrivi pri kupovini. Jos je jedna stvar indikativna za jedan broj velikih "firmi" (mada bi adekvatniji izraz bio medijski exponirani) a to je da stave nalepnicu na kuciste i mogu da ti naplate za recimo GlobalWin FOP32 a ubace ti cooler od 10-15 DM. Jos nisam video nekog da su mu pri isporuci racunara dali sve srafice koji idu uz kuciste (a trebaju za bilo koju dodatnu karticu i drive) ali zato ih imaju u servisu u dzakovima.
 
Re: Re: Kako to radi (i) ComputerLand...

Black Rocko je napisao(la):
Iskreno, sam si kriv. Ne kupuje se macka u dzaku, na nevidjeno i na obecanje.


Sad i sam to znam. I do sada sam imao dva problema sa njima. Jednom su mi prodali LogitechPilot+ bez drajvera ali su mi dali disketu kad sam dosao po nju. Drugi put sam u gamepad-u dobio i zute mrave. I to su resili za koji dan. Ovog puta su mi dali nesto nizu cenu ali posle svega je jasno gde je ta razlika otisla. U principu prodali su mi nekompletnu stvar i cena bi svakako i terbala da bude niza samo nisu trebali da lazu da ce me kontaktirati kad nisu imalki takvu nameru.

Moja iskustva sa "velikim" kucama su uglavnom porazavajuca, ali zato postoje "mali" dileri po oglasima sa kojima nikad nisam imao problema.


Slazem se u potpunosti, uostalom to sam i gore napisao.

E, a kad si vec zasr'o trebao si lepo da im posaljesh finansijsku... nije neka vajdica, ali im bar malo zgorcas zivot ...


Opet od toga ja nemam nista.

BTW, ako su zaista ovlasceni uvoznik Creative-a za Jugoslaviju, u sta sumnjam, jer svi oni i jesu neki generalni, jedini, ovlasceni ... ali sverceri ..., e a ti onda lepo srocish mail njihovoj prodajnoj podrsci(ili tako nekako) za Evropu, opishesh problem, cekash i smeskas se zadovoljno. Obicno su mloogoo ljuti ako su im musterije nezadovoljne


I to je u planu samo treba da nadjem na koju adresu da pisem. I dobrim delom si u pravu sto se sverca tice. Jedina razlika izmedju njih i onih nesrecnika na buvljaku je sto ovi imaju prostorije umesto tezgi pa se sad ne smrzavaju. Princip poslovanja im je isti.
 
Pazi mislim da bi svi trebali da kazu svoja losa kao i dobra iskustva i da navedu ime firme, treba znati, a i jos jedan problemcic je tu prisutan, sto ovde retko ko zna da moze da se zali kad dobije suprotno od onog sto je platio, za to su sluzbe koje verujte da jedva cekaju da ih pozovete, imate dosta inspekcija pri ministarstvima, znaci platis nesto u kesu, pogotovo ako je u devizama, i zeznu te ... mozete opasno da im zagorcate zivot i poslovanje zbog toga !
Konkretno sa CL-om ja nikad nisam imao losa iskustva ali sigurno neko drugi jeste, toga je bilo i bice, toga svuda ima i treba da se zna.
 
E vidis , oni su jednog mog ortaka takodje zeznuli, ubacili su drugi modem i graficku u masinu, mx 200 umesto mx400 i naravno zalepili su kuciste, kao garancija ... *ajare !
 
Znaci prevaranti u dusi...CCCCC:(

E kad li ce to da se sredi...Ma dok ti zoves inspekciju pa dok oni dodju...Na pravis lepo deal sa prodavcem, zapretis mu inspekcijom
ima da nestane onaj p.p. 20% istog trena!!
 
I ja mislim da bi trebalo ozbiljno da im pripretis inspekcijom, a ako to ne upali onda da svoje pretnje i ostvaris. Nema druge nego da se svi oni polako prevaspitaju, pa kad im se iskustvo sa inspekcijom ponovi par puta, ako prezive, ima da paze jako dobro sta rade i kako se ponasaju.
 
Eh taj Computer Land...
Meni je ipak najludja provala bila ono od pre nekih godinu dana, kada se pojavio SB LIVE! 5.1 (obicni, Digital Entertainment), i ja se zaputio u LIST da ga uzmem. Naravno, kada su ga dali SK na testiranje, tada je bio u sjajnoj kutiji, sa tusta i tma cd-a, prirucnika... U List-u mi ga dadose, naravno, u kesici, samo sa jednim driver CD-om. E, u tom CD-u je fora: na njemu su bile samo Spanska i Italijanska varijanta drajvera i svih ostalih programa! Ja zapitah prodavce, oni rekose da su svi primerci koje su dobili bili takvi, i da je isto kod svih dilera jer imamo samo jednog uvoznika za YU, pogadjate:Computer Land. I da su im iz pomenute firme obecali da ce im vec u toku iduce nedelje doci English CD.
Cekao sam bezuspesno dve nedelje, a onda me je spasao jedan covek sa Benchmark-a, koji je karticu kupio u kompletu sa zvucnicima a tamo je bio i CD sa engleskom verzijom drajvera.

OK, mozda Vama ovo ne zvuci tako strasno, kartica je OK i sve super radi, ali prosto ne mogu da verujem da se tako nesto moze desiti. Napominjem da slucaj datira iz vremena kada se kartica tek pojavila na trzistu, i kada je njena cena bila duplo veca nego sada. Tj. ona je tada realno bila luksuz, a oni nisu mogli ni normalni CD da pruze uz nju. Dunsteri.
 
Kupio sam Genius NetScroll mish u BeoComp-u koji je bio malo chudan. ODMAH sam imao utisak da malo proklizava i chudan je bio osecaj. Za 7 dana je strelica letela neodredjeno po ekranu, a posle 10 dana je konacno ispustio dushu. Mogao bih se zakleti da je korishten duze vreme, a zatim ubacen u kesicu i kutijicu i bachen u prodaju.
 
hmmm. moram priznati da sam i ja imao problema sa prodavcima...
ali nazalost takav je zivot ovde...
nezaboravite da svi mi trazimo kvalitetno i dobro, a jeftino... aha, pa da... a gde to ima ??!!!!?
nemoze jednostavno da se kod nas prodaju komponente jeftinije nego sto jesu... nekom se to mora razbiti o glavu...
e, sad jos jedna stvar... sto bi moj otac rekao:"ovce su zato da se shishaju..."
pa sad ako si dovoljno velika ovca da te oshishaju... to je tvoja stvar...
kako znas u posluzi da ti nisu prodali pokvareno meso??? jednostavno... znas kakav je izgled i miris pokvarenog mesa...
e, sad ako ti braca moj kupujes nesto sto neznas ni sta je ni kako izgleda ni kako radi... a samo si cuo od nekog dobrog frenda kako se zove... onda brate batali...
evo bas nedavno sam uzeo Celerona na 850... pazite... nisam odneo racunar u servis da mi oni zamene, zapakuju, montiraju... nego mi lik dao u ruku procesor, novi kuler... ja citam na nalepnici lepo pise Celeron 850... bla, bla... jos mi se kao znamo preko jednog frenda...
odem kuci, instaliram, opa braca... remarkiran procesor... !?!?!??
je£%ga ni on nije znao... a original nalepnica gore... sve ok... nista sumnjivo... i sad da sam bio ovca ko sto nisam... imao bi u kompu skupo placen los procesor... a ovako mu ga vracam pa on nek ga uvaljuje nekoj ovci...

nedajte da vas briju na suvo... resistance...
 
Da, u jednoj od gore pomenutih firmi su prodali Athlona 1GHz kao da je 1.13GHz... Ja mu to nisam ni rekao, da mu ne slomijem srce... Ali kada smo probali da o/c-ujemo.. .. Nije hteo ni na 1.2G da radi stabilno... E da, i trazio je (po mojoj preporuci) 6Cu+ a dobio FOP38...

Najgore od svega je to sto je u istoj firmi (ista konfiguracija) platio za 757DFX (2048*1536@78Hz opisan u novom 3. Digital!-u) a dobio je KRSH od 753DFX (koji ima max 1280*1024 na 65Hz)

Ta dva monitora su NEBO I ZEMLJA!!!!! Strasno!!!!! Ali, taj thread je vec bio na starom forumu...

Firma - MB...
 
U al' ocrnismo mb...nevidjeno...ako budem takve nesrece da mi zatreba da iskoristim garanciju kod njih ima lepo prvo da se izderem na sve tamo da znaju s kim imaju posla pa da vide dal' ce da me predju:D :D
 
Ma samo im spomeni inspekciju, mnoge firme tj. radnici u istim nisu ni svesni da ce morati da promene stav i nacin poslovanja ;)
 
Marsovac je napisao(la):
nezaboravite da svi mi trazimo kvalitetno i dobro, a jeftino... aha, pa da... a gde to ima ??!!!!?
Da, ali je ovde problem sto ces proci bolje ako platis jeftinije nego skuplje. Masa ljudi ode u neku firmu i svesno pristane da bude odrana sto se cene tice zarad navodne sigurnosti garancije, tehnicke podrske itd, a kod dilera koji rade na crno (bar sto se mog iskustva tice) mozes proce znacajno povoljnije a i vise ce ti izaci u susret kada se radi o reklamaciji.
Posto su ovde uglavnom pominjani negativni primeri, napravicu izuzetak i pohvaliti izvesnog marzza (koga mozete sresti ovde na forumu) od koga sam u par navrata uzimao komponente, a mom prijatelju je zamenio maticnu plocu bez problema u slucaju pri kome ni jedna "firma" ne bi htela ni da razgovara o reklamaciji, u to sam siguran.
 
Moj generalni stav (i iskustvo) je da treba kupovati i malim firmama.
U takvim firmama ljudi imaju vremena da porazgovaraju,mozes da uspostavis neki ljudski kontakt sa prodavcem (cesto vlasnikom),nakon par kupovina se obicno i sprijateljis sa tim ljudima i onda je mogucnost *****@ mnogo mnogo manja,cak i nezamisliva (sem ako su stvarno ******...).
Ako nesto u masini krene naopako,u takvim firmama obicno mozes i da prisustvujes popravci i proveri,uz kaficu i caskanje,i onda nema sanse da ti uvale ili izvade nesto sto nije trebalo.
O nizim cenama da i ne govorimo, jer se ljudi bore za svaku musteriju.
Jedina mana je sto nemaju veliki izbor odmah na lageru (mali kapital),ali sve moze da se naruci i obicno stize brzo.Ako bas nema, barem posteno kazu da ne mogu da nabave i tacka.
Moja preporuka je da kad udjete u neku firmu i vidite neku frku tipa neznaju tacno gde im je dupe a gde im je glava ili izvolite sedite, pa cekate pola sata da dodjete na red - a vi samo na levo krug i 'fala lepa dovidjenja...
 
radar je napisao(la):
Da, ali je ovde problem sto ces proci bolje ako platis jeftinije nego skuplje. Masa ljudi ode u neku firmu i svesno pristane da bude odrana sto se cene tice zarad navodne sigurnosti garancije, tehnicke podrske itd, a kod dilera koji rade na crno (bar sto se mog iskustva tice) mozes proce znacajno povoljnije a i vise ce ti izaci u susret kada se radi o reklamaciji.
Posto su ovde uglavnom pominjani negativni primeri, napravicu izuzetak i pohvaliti izvesnog marzza (koga mozete sresti ovde na forumu) od koga sam u par navrata uzimao komponente, a mom prijatelju je zamenio maticnu plocu bez problema u slucaju pri kome ni jedna "firma" ne bi htela ni da razgovara o reklamaciji, u to sam siguran.

Ma, on je legenda. Ja sam kupovao memoriju kod njega vise puta, a poslednji put sam ga davio da biram NCP koji radi na 150 Mhz cas2 i lepo sam izabrao. Pichi, blago chichi.
 
drapin je napisao(la):
Moj generalni stav (i iskustvo) je da treba kupovati i malim firmama.
U takvim firmama ljudi imaju vremena da porazgovaraju,mozes da uspostavis neki ljudski kontakt sa prodavcem (cesto vlasnikom),nakon par kupovina se obicno i sprijateljis sa tim ljudima i onda je mogucnost *****@ mnogo mnogo manja,cak i nezamisliva (sem ako su stvarno ******...).
Ako nesto u masini krene naopako,u takvim firmama obicno mozes i da prisustvujes popravci i proveri,uz kaficu i caskanje,i onda nema sanse da ti uvale ili izvade nesto sto nije trebalo.
O nizim cenama da i ne govorimo, jer se ljudi bore za svaku musteriju.

Skazem se sa tobom u principu...Ali verovali ili ne ja sam poznavao vlasnika firme a culi ste za moj procesor....Mucka je tamo gde najmanje ocekujes...
 
Sauron je napisao(la):
Skazem se sa tobom u principu...Ali verovali ili ne ja sam poznavao vlasnika firme a culi ste za moj procesor....Mucka je tamo gde najmanje ocekujes...
Pa dobro tu je vec pitanje da li si se ti zeznuo ili on, jel si mu trazio R ili G ili si samo rekao 850mhz? A i razlika je u ceni ova dva procesora.
 
RamOne je napisao(la):
Pa dobro tu je vec pitanje da li si se ti zeznuo ili on, jel si mu trazio R ili G ili si samo rekao 850mhz? A i razlika je u ceni ova dva procesora.


U garanciji mu lepo pise PIII 800Mhz...Mislim ako on napamet sklapa racunare ne gledajuci u garanciju ( tj. bilo koji spisak komponenti koje je neko narucio) svaka mu cast!
 
Da li je bas tako ?

Posto u svakoj prici postoji i druga strana, hajde da je ispricamo i mi onako kako smo je mi videli.
Doticni gospodin jeste nas kontaktirao da kupi MP3 player. Mi smo mu ponudili one modele koje imamo u ponudi - Creative Jukebox DAP 6GB i Jazz Piper MP3 CD Piper. Medjutim njemu je trebalo nesto manji model na sta sam ja mu odgovorio da imamo jos 3 komada koji su vraceni sa testiranja iz casopisa. On je dosao, pogledao kako proizvod izgleda, a mi smo mu umesto standardne cene 680.- spustili cenu na 300 (to je neki sitan popust od 64%!) koju je on prihvatio (cenu smo spustili jer je proizvod bio na testovima a i to je bio poslednji komad koji je ostao te uz njega nije bilo slusalica, baterija i uputstva). Iako je i bez svih ovih nedostataka mogao da se proda odmah, mi smo mu izasli u susret i ponudili da mu uputstva narezemo na CD, nabavimo baterije, a umesto slusalica ponudimo adekvatne Labtec-ove (ne Genius, no name ili sl) koje on nije zeleo da prihvati.
S obzirom da smo mi trebali da napravimo uvoz opreme za Creative proizvode (koju inace Creative prodaje samo preko svog sajta a ne preko svojih distributera) mi smo ponudili i varijantu da mu nabavimo slusalice (ili adapter za kola koji je on trazio) ukoliko ih mi uvezemo od Creative-a. Creative procedura za ovu kupovinu je jako komplikovana (ukoliko nekoga interesuje, mozemo da mu prosledimo mail-ove od osoba zaduzenih za ovu prodaju u Creative-u) i traje a on nije mogao da ceka.
U skoro svakom mailu mi smo mu ostavili mogucnost da bira (sto ne verujem da neko nudi posle primopredaje - video-kupio) - da li da mu vratimo novac a on nama uredjaj (posle 20 dana koriscenja, bez ikakve nadoknade) ili da mu odbijemo 40 DEM za slusalice (CD sa uputstvom je u medjuvremenu uzeo zajedno sa ACU Creative baterijama i USB kablom - koji mu u sustini ne treba jer ga ima vec u kompletu sa plejerom al' 'ajd' :) ). Njegov izbor je bio da preuzme novac (1200 DIN=40DEM) i ZADRZI aparat (ne secam se da smo ga mi naterali na to)!
Kratak detalj sto se tice Docking Station-a: na cenu od 120 DEM koliko je kostao mi smo mu spustili cenu na 70 DEM a on je "cenjkajuci" se samnom uspeo da spusti cenu na 50 DEM (moja dobra volja i sitan popust od hmmm...69%).
Kratka racunica - 680 + 70 = 750 -> placeno 350. Verujem da je ostatak novca dovoljan da pokrije nedostatke!
E, a sada da malo odgovaramo na par njegovih pitanja:
Q:Kakav je to uvoznik koji nema dodatke za proizvode koje prodaje?
A:Vec smo napomenuli u prethodnom delu da Creative ne prodaje delove i opremu za svoje proizvode distributerima vec samo preko svog sajta http://www.europe.creative.com/estore .
Q:Kakva je to firma koja za vise od mesec ipo dana ne nadje za shodno da kontaktira kupca kako je prilikom prodaje robe dogovorila radi ispunjenja svojih obaveza.
A:pri samoj kupovini proizvoda bilo je napomenuto da ne zavisi od nas kada cemo nabaviti/uvesti dodatke za Nomad, te cemo ga kontaktirati tek onda kada budemo imali pouzdanu informaciju. Na srecu, mi smo samu u vezi kupac - prodavac i zadrzavamo pravo da kupca o tome obavestimo samo onda kada mi mozemo da garantujemo za isporuku opreme.
Q:Sta mene briga kojim sticajem okolnosti oni nemaju te slusalice i daljinski - placam cenu kompleta i komplet treba i da mi se isporuci ?
A:ponovo isto pitanje, a i isti odgovor - niko kupca nije "terao" da kupi proizvod u ovom stanju. Znaci iskljucivo je to bio njegov izbor. Cim je to prihvatio situaciju kakva jeste, mora da se prilagodi istoj.
Q:Na zalost i ova prica dokazuje koliko su nam ozbiljni prodavci - kad treba da se uzmu pare od kupca onda se obecavaju kamioni i avioni a kasnije kad se pare uzmu onda kupac treba da ih juri i da gubi svoje vreme.
A:Opet isto. Pogledati odgovor na prethodno pitanje.
Q:Zato treba dozvoliti da i ozbiljne strane firme dodju na ovo trziste (ako budu imale interes) pa da vidimo kako ce se provesti ove jajare.
A:Sa ovim poslednjim recima je doticni kupac pokazao s kakvom osobom smo imali posla i razvlacili pricu. Moram da se zamislim da li je bilo potrebno ovoliko pisanije ? Medjutim, s obzirom da smo mi jedna od prvih firmi koja je podizala Benchmark na noge, i da ovaj sajt posecuje veliki broj ljudi pravih korisnika i nasih sadasnjih/buducih kupaca morali smo da razjasnimo celu situaciju.

U nastavku, s lepse strane, imamo neuporedivo veci broj zadovoljnih korisnika koji moze da potvrdi kvalitet usluge koju smo mi pruzali. Sa nasim karticama, CD-ovima, DVD-ovima su uvek isli svi kablovi koje smo mi isporucivali za razliku od velikog broja firmi/pojedinaca koje su iste izbacivali i prodavali ih zasebno. Dalje, uvek svez sajt sa opisom svih proizoda na srpskom jeziku (retki su slucajevi evropskih distributera koji to imaju). U razvoju je i stampanje uputstava na srpskom jeziku (sto, definitivno ne pruza ni jedan evropski distributer, osim samog Creative-a i to za pojedine jezike).
U potvrdu ovoga imamo i "neku malu nagradicu" koju smo dobili od Creative-a kao najbolji distributer za mediteransku regiju (Italija, Grcka, Malta, Kipar, Bugarska, Rumunija, Hrvatska, Slovenija, Yugoslavija) i to ne samo zbog prometa vec zbog kvaliteta pruzene usluge!
Pozdrav svim nasim korisnicima i uzivaocima pravog zvuka. Ocekujte uskoro neke nove promotivne poteze s nase strane (kao sto je bila promo cena za SB Live 5.1)!

Na kraju i da odgovorimo na pisma i kritike citalaca:
Q:prodavac `Monitora` u Pazovi nezna sta je Audigy !?
A:Na zalost, mi ne mozemo da uticemo na 3rd party prodavce. U svakom slucaju, potrudicemo se da ih opskrbimo potrebnim katalozima. Hvala.
Q:E, a kad si vec zasr'o trebao si lepo da im posaljesh finansijsku... nije neka vajdica, ali im bar malo zgorcas zivot ...
A:Mislis da je to pravo resenje ? Znaci ako je on pogresio, 'adje da njih izmaltretiramo ? Nek' komsiji crkne krava ? Na srecu, nece.
Q:BTW, ako su zaista ovlasceni uvoznik Creative-a za Jugoslaviju, u sta sumnjam, jer svi oni i jesu neki generalni, jedini, ovlasceni ...
A:Svako ko zeli da proveri moze da ode na sajt Creative-a i proveri ko je zvanicni zastupnik Creative-a za Jugoslaviju. Ako ni to nije dovoljno, moze da dodje do nas a mi cemo mu pokazati i ugovor sa Creative-om o zastupanju.
Q:..., e a ti onda lepo srocish mail njihovoj prodajnoj podrsci(ili tako nekako) za Evropu, opishesh problem, cekash i smeskas se zadovoljno
A:Kontakt za Jugoslaviju se nalazi u Italiji. Osoba se zove Claudia Gotardi, a svako ko zeli moze da kontaktira nas a mi cemo mu proslediti njen mail. Naravno, postoji i creative customer support, tako da cemo proslediti i njihov broj telefona i mail.
Q:Jednom su mi prodali LogitechPilot+ bez drajvera ali su mi dali disketu kad sam dosao po nju.
A:Mis se u to vreme isporucivao bez drajvera jer Windows prepoznaje sve Logitech miseve. Ako ti je stalo do drajvera zasto nisi kupio full retail pakovanje (cija je cena, slucajno, veca za 40%) pa bi dobio i CD ?
Q:U principu prodali su mi nekompletnu stvar i cena bi svakako i terbala da bude niza ...
A:Od sutra pocinjemo da poklanjamo, dosta smo prodavali :)))
Q:Na pravis lepo deal sa prodavcem, zapretis mu inspekcijom ima da nestane onaj p.p. 20% istog trena!!
A:Sva roba od Creative-a dolazi iz Irske/Holandije avionom na Bgd aerodrom i carini se po Creative dokumentima. Mi tu nemamo izbora da kao neki carinimo po nizim cenama ili prijavljujemo manje kolicine, te s toga nikad ne mozemo ni da skinemo 20% poreza (osim ako ovi ne izglasaju skidanje poreza za racunarsku opremu :)
Q:na njemu su bile samo Spanska i Italijanska varijanta drajvera i svih ostalih programa...
A:Na zalost, stvarno se to desilo. Creative nam je dve isporuke poslao sa pogresnim drajverima tako da tek kada su se pojavili drajveri u trecoj isporuci mi smo bili u mogucnosti da ih damo. Mi smo ucinili sve sto smo mogli, ali se i u ovom poslu greske desavaju (ne nasom krivicom, jer mi od drajvera nemamo nikakve koristi).

P.S. Ukoliko je bilo kome potrebno da me iz nekog razloga kontaktira, moj mail je [email protected] a adresa i tel. su:
ComputerLand
Kumodraska 45
11000 Beograd
+381 (0) 11 3976-304
www.compland.co.yu
[email protected]
 
tako je, tako je FX
kazi im :D :D
 
E covece koliki post...
Al je bar lepo pokazao u cemu je stvar...
 
Re:Mikica

Lepo je videti na delu primenu zlatnog pravila informisanja:uvek treba cuti i drugu stranu.
Osnovna greska u ovom slucaju je sto u startu nismo bili obavesteni o ceni po kojoj je doticni uredjaj prodat.Posle te informacije,ostatak Mikicinog posta ja nisam ni imao potrebe da citam...
Ipak,sve sto smo rekli i culi u ovom threadu nije bilo uzalud.Ako je u ovom slucaju mozda prodavac ipak u pravu,u mnogim slucajevima je ipak (prevareni...) kupac u pravu.
 
Ja imam fino misljenje o Mikici i Ljupcetu ...Uvek ispostuju ono sto kazu-predoce ti sve cinjenice, pa biraj...
Mikice-koji ce to komercijalni potezi biti...?
 
Zaista zanimljiva prica.Kada bi ljudi i iz drugih firmi mogli da razjasne stvari na ovakav nacin bilo bi lepo.Uvek je ovako.Prvo cujete ostecenog i njegovu tuznu pricu i - stanete iza njega.Kada cujete pricu optuzenog - onda stanete iza optuzenog.Bilo bi lepo cuti Vladu ponovo.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno