Šta je novo?

Kako kupovati aplikacije na Google Play?

kako da maknem credkitnu karticu sa wallet-a?
stalno mi izbacuje We're experiencing a temporary problem. If the problem persists, report this issue. !!!
WTF !!! ima li neko resenje za ovu glupost
 
Da li je moguce kupovati aplikacije preko postpaid racuna, znaci da vam na mesecni racun dodaju cenu aplikacije?
 
Da javim,posto sam imala problema sa kupovinom aplikacija,da vise nemam problem nakon instalacije custom roma.
 
Da javim,posto sam imala problema sa kupovinom aplikacija,da vise nemam problem nakon instalacije custom roma.

Ja pokušavam ženi da namestim karticu za kupovinu. Probao sam moju internet karticu, njenu i moju debitnu visu i mastercard. Za svaku izbaci da je kartica odbijena. Jesi li imala sličan problem?
 
Ja pokušavam ženi da namestim karticu za kupovinu. Probao sam moju internet karticu, njenu i moju debitnu visu i mastercard. Za svaku izbaci da je kartica odbijena. Jesi li imala sličan problem?

Problem je do banke tj debitnim karticama nekih banaka. Mogu garantovati jedino da nemas karticu Aik banke jer za nju znam sto posto da za**** sistem i vide je kao kreditnu.

Druga stvar je da npr. kod Raiff banke moras imati posebnu ,tzv Virtuon karticu. Najbolje da se konsultujes sa bankom.
 
E ja nikad nisam imala problem sa karticom,koristim bas tu vizu virtuon,nemam zamerke.
 
Problem je ipak malo drugačiji. Mogu da kupujem preko PS, ali ne mogu iz jedne aplikacije da pazarim pro verziju. Poslao sam im mejl ali još nije stigao odgovor. :/
 
Jel može neko da me uputi na post sa uputstvom za povezivanjem naše kartice i (pravljenje) američkog GooglePlay-a koje radi?
 
Da li neko ima problema sa wallet-om? Već duže vreme ne mogu da dođem do payment methods stavke. Stalno mi izbacuje temporary problem grešku. Užasno me nervira, istekla mi je kreditna kartica, a ne mogu novu da ubacim.
 
Ako još ima ljudi koji imaju problem sa wallet-om, probajte da kontaktirate support. Ja sam par puta bio na chat-u i već jedno desetak dana razmenjujem mejlove sa njima. Doduše još uvek ništa od rešenja, ali nadam se da će uspeti. Možda ako bude više korisnika sa ovim problemom koji im se budu žalili, rešenje će se brže naći.
 
Ja sam malopre kupio lifeline, sve radi odlično.
Na našem sam.
 
Ako još ima ljudi koji imaju problem sa wallet-om, probajte da kontaktirate support. Ja sam par puta bio na chat-u i već jedno desetak dana razmenjujem mejlove sa njima. Doduše još uvek ništa od rešenja, ali nadam se da će uspeti. Možda ako bude više korisnika sa ovim problemom koji im se budu žalili, rešenje će se brže naći.
Ja imam, i ne nadaj se skoro rešenju...
Počelo je sa valjda takvom greškom iako je godinama sve radilo ok...
Probah sve, i na kraju reko aj da izbrišem svoju adresu možda je ona problem (bilo je problema pri tranziciji yu u rs), opet greška, reko ajde i karticu pa da je dodam ponovo...
Nakon što sam sve izbrisao više nemam mogućnost ni adresu u adress booku ni karticu u payment da dodam...
Na telefonu uopšte nemam dugme dodaj, dok se na računaru stalno pojavljuje greška "imamo privremeni problem, kontaktirajte trt mrt..." i za adresu i za karticu...
Cak, u onom delu na dugme settings desno u walletu, stoji mi stara adresa CS, umesto RS, pomislih možda je to problem, ali kad hoću da promenim ne otvara mi sva polja za unos i opet stalno izbacuje grešku...
Kontaktirao ti ja support, prvo chat, tu generički mi čovek priča, izgledalo mi kao da pričam sa našom šalterušom...
Nastavim preko support ticketa, 3x sam im slao screenshotove, 3x ponovo sve objašnjavao, menjalo se 4-5 različitih likova, jedno 15 postova, od tada je prošlo više od 2 meseca...
Na kraju su kao rekli, svesni smo problema, proslediti smo tehnicarima...
Ali mislim da od toga nema ništa, recimo tražili mi dopustenje da mi oni promene adresu u RS, ja im dao... Nista, oni ćute... Ja reko šta bi, oni pa ok je... Reko šta je ok, nista nije promenjeno zašto ste tražili dopustenje, i onda kreće priča iz početka kao da im ništa pisao nisam...
Na kraju sam se predao, reko je*o vas wallet, znate šta je pa resavajte, ali je bruka da takva kompanija ne može prostu stvar da ispravi...
Skoro mi poslali mail, verovatno generički jer je ticket još otvoren, hvala na strpljenju, radi se na problemu...
 
Poslednja izmena:
Uf, sad si me baš utešio ;) Vidiš, i ja sam imao tih problema sa CS i RS adresama. Ma ne mogu da verujem da ovakav problem ne može da se reši. A ne pada mi na pamet da sada pravim novi account samo zbog wallet-a, pa da moram ponovo da kupujem sve aplikacije.
 
Možeš da imaš 2 naloga na telefonu, mada je stvarno bzvz što nisu u stanju da reše problem.
 
Kako funkcioniše to sa dva naloga? Da li su istovremeno dostupne aplikacije sa oba naloga, ili mora da se prebacuje? Tj, ako bih napravio nov nalog i kupovao stvari sa PS-a, da li bi mi bile dostupne aplikacije koje sam starim nalogom kupio?
 
Ako još ima ljudi koji imaju problem sa wallet-om, probajte da kontaktirate support. Ja sam par puta bio na chat-u i već jedno desetak dana razmenjujem mejlove sa njima. Doduše još uvek ništa od rešenja, ali nadam se da će uspeti. Možda ako bude više korisnika sa ovim problemom koji im se budu žalili, rešenje će se brže naći.

Jeste, ja ću njih da vučem za rukav da bi mi omogućili da im dajem para. Ne ide to tako.
Amazonov market radi savršeno, inače.
 
Jeste, ja ću njih da vučem za rukav da bi mi omogućili da im dajem para. Ne ide to tako.

Bas tako, zato me i nerviraju, kazem im ja vama dajem pare a vi me zajebavate i me možete da rešite problem...
Zaista čudno, kakve programere ima tako velika firma?
Najcudnije je sto na svojim serverima ne mogu da promene moj podatak uz moje dopustenje...

Imam dva naloga, jedan kao koristim za ozbiljniju komunikaciju, mogu da se koriste oba istovremeno, i u taj drugi mogu da dodam jer je wallet nov/prazan, ali me nervira da sad miksujem i da sa njim kupujem nešto umesto sa glavnim nalogom...

Nista, cimaj ih i ti, pa ko zna mozda nesto urade, ali kao sto rekoh sumnjam...
 
+1
 
Ne radi se o tome. Mi smo vrlo malo tržište što se njih tiče tako da smo na kraju svirala, iskreno ne čudi me da ih baš briga.
Slažem se, ali ovo ne verujem da je vezano za to što smo Srbija... Nema razloga da im ne radi... Neka napišu, niste podržani ili bilo šta drugo, a ne imamo privremeni problem koji eto traje... Nesto drugo tu ne štima, nema razloga da ne mogu da promenim adresu, da ne dobijam polja za unos... Nesto im fali u platformi imaju neki zajeb, a koji se eto manifestuje kod nas "malih"...
A naravno, da im se obrati neki korporacijski Amer, rešili bi za 24h...
 
Možda im treba više ljudi sa ovim problemom kako bi odradili troubleshooting. Jednostavno, imaju daleko prioritetnije stvari.
 
Pa ono verujem da imaju probleme sa većim prioritetom, ali kada ih moliš za mogućnost da im ostaviš novce, a oni ne izlaze u susret, to baš i nije poslovna politika za pohvalu.
 
Nazad
Vrh Dno