Ja ne mogu da verujem da neko uopste mora da se napreze, meni je razlika tolika da su utisci u potpuno razlicitim kategorijama.
Jel neko uopste osetio razliku kad se pojavio Voodoo i glide?Meni je prvi dozivljaj 60 fps jedno od jacih iskustava u gamingu.
Pokusavam da skapiram, ali mi ne ide. Ljude ocigledno zbunjuje frame rate na filmu gde postoji motion blur i sve ostalo. Sve im izgleda kako treba, pa se zapitaju kako im je tu dovoljno 24 ili 30 fps. To apsolutno nema veze sa kompjuterskom grafikom. Ovde toga nema, tako da nema sanse da neko to drugacije vidi, moze samo da ne zna sta treba da ocekuje. Jel ste primetili kako motion blur u crysis-u pomaze da i pri malo nizem frame rate-u sve izgleda "prihvatljivije"?
Svuda postoji motion blur, i u prirodi kad pomeras saku levo-desno ispred nosa ili kad brzo okreces glavu (crysis to lepo simulira). Ali u CGI-u motion blur-a jednostavno nema ako se vestacki ne napravi. Zbog toga mora da postoji vise frejmova u sekundi za gladak utisak u odnosu na film. 30 fps je malo za to pri brzim scenama.
Pored onoga sto vidim, kontrola misem mi je 100 puta bolja u 60 fps. Kao da je "input resolution" veci
PS: defitnitivno testirajte nesto u fullscreen-u u 30, pa u 60 fps, ovo jedno pored durgog je po meni gore za uocavanje razlike, zato sto te onih 30 fps sa strane nekako pomuti pa ti je svejedno
Evo vam i ovo...
http://www.daniele.ch/school/30vs60/30vs60_1.html
PS: Max, kao graphics guru si me iznenadio![]()
imas dugme da ti ne radi split screen vec da prikazuje celu scenu u FPs koji zadas
edit: izvinjavam se na ovim odgovorima za redom ali citam i ne verujem koliko tvrdoglavih i upornih mazgi (ne mislim na tebe Ivane) ima ovde. Dakle kevu bi prodali samo da ne bi priznali da razlika ne da postoji, vec da je ocigledna. Ali neeeee, 25 fps je ne samo dovoljno vec razbija, 20 fps je dovoljno po nekima...Kako vas glava ne boli od toga, a i od samih vas...