Šta je novo?

Ja mozda jesam lud, ali nisam blesav :) .... reklamacija graficke karte u EmmiHouse-u

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
S' obzirom da je preko drugara, zadovoljan sam cenom skroz.
Nadam se da necu imati potrebe uopste da reklamiram ;)
 
Izvini, nisam citirao, pitanje za patike se odnosi na korisnika MAxXx.
 
Šteta što se niko iz Emmija nije javio. Ja ih znam kao korektnu firmu, a ispalo je da su zavrnuli dečka za pare. Smatram da je napravljena greška i da treba da vrate dečku razliku u novcu. Ovakva negativna reklma im baš ne treba, kada su godinama radili pošteno.
 
Ne znam šta nije jasno, ako je roba kupljena pre stupanja na snagu novog zakona (01.01.2011.) vraća se poslednja prodajna cena, a maksimalno (a ne obavezno) u iznosu sa fiskalnog računa.
Emmi ti tu ništa nije kriv a siguran sam da niko nije uzeo u džep tu razliku jer si morao dobiti neki papir, storniranje računa i razrešenje reklamacije.
 
Ne znam šta nije jasno, ako je roba kupljena pre stupanja na snagu novog zakona (01.01.2011.) vraća se poslednja prodajna cena, a maksimalno (a ne obavezno) u iznosu sa fiskalnog računa.
Emmi ti tu ništa nije kriv a siguran sam da niko nije uzeo u džep tu razliku jer si morao dobiti neki papir, storniranje računa i razrešenje reklamacije.
dakle ako si kupio hdd po ceni od 7000 i on rikne, onda ti vraćaju 13000 koliko sada košta jer je to poslednja prodajna cena. DA LI SI SIGURAN DA ĆE TO URADITI? stvarno? najozbiljnije? ubeđen si da će ti dati duplo više novca no što si platio? koliko si siguran u to? baš si siguran? ozbiljno?
 
Ne znam šta nije jasno, ako je roba kupljena pre stupanja na snagu novog zakona (01.01.2011.) vraća se poslednja prodajna cena, a maksimalno (a ne obavezno) u iznosu sa fiskalnog računa.
Emmi ti tu ništa nije kriv a siguran sam da niko nije uzeo u džep tu razliku jer si morao dobiti neki papir, storniranje računa i razrešenje reklamacije.

Opet nije tacno. Fino pise da stari zakon prestaje da vazi izlaskom novog zakona. .Evo i da parafraziram:

Danom pocetka primene ovog Zakona prestaju da veza Zakon o zastiti potrosaca
("Sluzbeni glasnik RS", broj 79/05) i Zakon o odgovornosti proizvodjaca stvari sa nedostatkom
("Sluzbeni glasnik RS", broj 101/05)

Da sumiram stari zakon VISE NE VAZI.
 
Vraca se ona suma koliko je placena roba, barem je meni do sada tako uvek bilo.
 
Zašto onda dečku nisu vratili sve pare i prave se englezi, kao ne čitaju forum ???
 
Opet nije tacno. Fino pise da stari zakon prestaje da vazi izlaskom novog zakona. .Evo i da parafraziram:

Danom pocetka primene ovog Zakona prestaju da veza Zakon o zastiti potrosaca
("Sluzbeni glasnik RS", broj 79/05) i Zakon o odgovornosti proizvodjaca stvari sa nedostatkom
("Sluzbeni glasnik RS", broj 101/05)

Da sumiram stari zakon VISE NE VAZI.
Tako je!
I nema šta da se filosofira, vraća se cifra sa fiskalnog u dinarima, bez obzira koliko trenutno košta ono što je kupljeno, da li ga uopšte više ima ili koliki je kurs.
Kratko i jasno, tako da je ovde čovek zakinut za otprilike pola sume i ćao-zdravo.
A tome da li je ovaj zakon ok ili ne možemo da komentarišemo, ali takav je, kakav je i mora da se poštuje, a kome se ne sviđa može samo da se defiskalizuje i ode na pijacu da prodaje krompir.
 
Poslednja izmena:
emmi javi se, obrazloži situaciju, pola najvećeg it foruma u zemlji će prestati da kupuje kod tebe :/

Nikad nisam ni kupovao kod njih al' cu sad da prestanem jer su bas bezobrazni :d

Btw, ako imas bilo sta napismeno od njih pravac inspekcija ili sud, po zakonu su duzni da ti pri povracaju novca vrate pun iznos sa racuna i da ti izdaju jedan primerak iz numerisanog bloka u kome se ti potpisujes da si dobio novac nazad sa sve JMBG i brojem licne karte i tvojim brojem telefona da bi inspekcija mogla da te lakse kontaktira.

Ako ti ovo nisu izdali komotno mozes da tuzis za prevaru, naravno pod uslovom da si uopste dobio nesto napismeno.
 
Na šta je sve firma spremna za pišljivih 300€.... E Srbijo moja i bogu si teška :(:(:(
 
Ludi se brukaju i za manje pare.

Ipak, potajno se nadam da je sve ovo veliki nesporazum. Znam ljude koji tamo rade i skroz su o.k. Jedino ako je politika firme, što je više verovatno.
 
Mislim... Ja jesam iz Bosne, ali sprski jezik pričam i pišem.

U razgovoru sa CEPS mi je tako rečeno. Ako oni lažu, lažem i ja.
Ajde neka bilo ko nazove ceps pa da pita ako je nešto kupljeno pre skoro 2 godine, da li se u slučaju kvara vraća zadnji prodajni iznos ili pun iznos.
Znam da je tako po novom zakonu, ali mi je jasno rečeno da se vraća zadnji prodajni iznos. Ako osoba koja prima platu da te savetuje tako kaže to je za mene amin.
 
Nov zakon je jasan, vraća se iznos sa fiskalnog. Amin.
Stupanjem novog zakona prestaje da važi stari. Još jednom amin.
I to je to.
Nema ovde šta da se tumači.
 
Znam da je tako po novom zakonu, ali mi je jasno rečeno da se vraća zadnji prodajni iznos. Ako osoba koja prima platu da te savetuje tako kaže to je za mene amin.

Mozda je za tebe amin, ali za mene i svakog ko trezveno razmislja nije, jer kada bih ja slusao svakog nesposobnog radnika neke drzavne sluzbe koji je tu zaposlen preko debele veze i nista ne zna... Kolko primera ima odes i njima je posao da ti daju informacije, a ne znaju to ovde ima na svakom koraku, ne samo u drzvnim i u jakim privatnim, ali zato treba da se informise covek i da istera svoje!
 
Zakon o uslovima za obavljanje prometa robe vršenje usluga u prometu robe i inspekcijskom nadzoru je napisao(la):
Član 36
Preduzeća i preduzetnici koji se bave prometom robe na malo dužni su da utvrde postupak
i način rešavanja po reklamaciji potrošača na nedostatke prodate robe.

Potrošač ima pravo na reklamaciju u prodajnom objektu u kome je roba kupljena, uz račun
o kupovini, u roku od šest meseci od dana kupovine.

Preduzeća i preduzetnici koji obavljaju promet robe na malo dužni su da robu sa
nedostatkom zamene novom robom ili da potrošaču vrate iznos plaćen za tu robu u visini
cene te robe na dan vraćanja
ili da, uz saglasnost potrošača, otklone nedostatak na robi.

Preduzeće i preduzetnici iz stava 3. ovog člana dužni su da potrošača obaveste o odluci
donetoj po reklamaciji u roku od osam dana od dana prijema reklamacije i da osnovan
zahtev iz reklamacije ispune u daljem roku od 15 dana.

Potrošač nema pravo iz stava 3. ovog člana ako je nedostatak na robi nastao njegovom
krivicom.
Ovo je zakon čiji je navedeni član važio u momentu zaključenja ugovora (kupovine). Stupanjem na snagu novog Zakona o zaštiti potrošača, došlo je do tzv. kolizije zakona. U tom slučaju je zakonodavna praksa kod nas (a uglavnom i u svetu) da se primenjuje ono što piše u novijem zakonu, tako da odredjeni stavovi ovog člana više ne važe, iako nisu izričito ukinuti. Konkretno, mislim na drugi stav člana, jer više nije 6 meseci, nego dve godine, kao i četvrti stav.

Medjutim, ono što je važno jeste da je važio u vreme kada je kupovina zaključena i dokle god važi ugovor o kupovini (a koji je ozvaničen garantnim listom i zakonima koji su važili u tom trenutku), novi zakon ne može da se primenjuje na postojeći ugovor dokle god se on ne raskine ili mu prestane važnost. Pri tome, stav zakona koji definiše koji iznos se vraća (stav koji sadrži podebljani deo) nijednim drugim zakonom nije "pregažen", tako da se ta odredba i dalje primenjuje u slučaju raskida ugovora o kupovini.

Meni je žao, ali Emmi nije nije napravio prekršaj zakona time što je vratio manji iznos od onog na računu. CEPS i Max_power su dobro rekli.
 
Poslednja izmena:
I ne mora da znaci da iko iz Emmi ovo cita. 1.12. sam bio kod njih i odneo hard na reklamaciju i video sam neke ljude koji rade prvi put u zivotu. Uopste nije ona ekipa koja je radila. A radnja skoro prazna, nema ni trecinu robe koliko su ranije imali. Izgleda avetinjski, kao Imtel kada je krenuo da puca. Meni je to vise nego dovoljan znak da tamo vise ne treba ici.
 
Dal ce i oni da propadnu ?? :/
 
Sa ovakvom finom reklamom nema sanse :eyebrows:
 
i to sto kazes xD
 
Ovo je zakon čiji je navedeni član važio u momentu zaključenja ugovora (kupovine). Stupanjem na snagu novog Zakona o zaštiti potrošača, došlo je do tzv. kolizije zakona. U tom slučaju je zakonodavna praksa kod nas (a uglavnom i u svetu) da se primenjuje ono što piše u novijem zakonu, tako da odredjeni stavovi ovog člana više ne važe, iako nisu izričito ukinuti. Konkretno, mislim na drugi stav člana, jer više nije 6 meseci, nego dve godine, kao i četvrti stav.

Medjutim, ono što je važno jeste da je važio u vreme kada je kupovina zaključena i dokle god važi ugovor o kupovini (a koji je ozvaničen garantnim listom i zakonima koji su važili u tom trenutku), novi zakon ne može da se primenjuje na postojeći ugovor dokle god se on ne raskine ili mu prestane važnost. Pri tome, stav zakona koji definiše koji iznos se vraća (stav koji sadrži podebljani deo) nijednim drugim zakonom nije "pregažen", tako da se ta odredba i dalje primenjuje u slučaju raskida ugovora o kupovini.

Meni je žao, ali Emmi nije nije napravio prekršaj zakona time što je vratio manji iznos od onog na računu. CEPS i Max_power su dobro rekli.
reci mi molim te, da li to onda znaci da ako neki proizvod poskupi duplo ili vise treba da ti isplate duplo vise novca, ili to vazi samo kad nesto pojeftini :d

dakle platio si hard 7000, sada kosta 13000, da li se vraca 7000 koliko pise na racunu ili 13000. niko od ovih sto brane emmi nikako da odgovore na ovo pitanje.

jos jednom, javi se emmi, ostaces bez kupacaaaaaaaaaa
 
Skoro sam nacuo nesto da sve vise teze da budu onlajn shop, a mnogo manje direktna prodavnica. Dolazim u radnju i krecem da trazim od lika par komponenti koje mi trebaju, a on mrtav ladan, brate kao u guzvi smo, mogao si lepo na sajtu da pogledas jel imamo i da narucis preko neta, a baja ne konta da meni te komponente trebaju za danas, a ne da cekam par dana na isporuku, pomalo mi se ne svidja taj odnos prema musterijama. Bukvalno ih teraju.
 
Ajdemo ovako....trenutno imam slovima i brojkama pet (5) diskova kod 3 razlicita domaca distributera na reklamaciji koji mi nude razduzenje po fakturi....i naravno sada se ganjamo....jer sam ja vec zamenio 3 diska kupcima....medju distributerima/preprodavcima je naravno i cuvena firma na A....mada ima i svetlih primera tipa Ewe i PIN koji su mi zamenili diskove koje sam vracao u zadnjih 30 dana cak i za vece tipa 250GB ili 320GB vratio a dobio 500GB...
Tako da dobro pogledate gde kupujete ...ili gde ste kupili....svoje HDD-ove...
 
@ ed_hunter: Ako je kupljeno pre 1.1.2011. treba da vrate novac samo u slucaju da isti zahtevas (kao kupac). Ako je kupljeno posle tj. po novom zakonu, duzni su da zamene uredjaj za isti/slican. Ako nemaju, duzni su da vrate iznos sa fiskalnog

Skroz je jednostavno samo ste bespotrebno zakomplikovali
 
reci mi molim te, da li to onda znaci da ako neki proizvod poskupi duplo ili vise treba da ti isplate duplo vise novca, ili to vazi samo kad nesto pojeftini :d

dakle platio si hard 7000, sada kosta 13000, da li se vraca 7000 koliko pise na racunu ili 13000. niko od ovih sto brane emmi nikako da odgovore na ovo pitanje.

jos jednom, javi se emmi, ostaces bez kupacaaaaaaaaaa
Mislim da je nedvosmisleno, jasno i jednostavnim rečima napisano ono što piše u zakonu, a podebljao sam u prethodnoj poruci.

Pročitaj malo temu od početka i moje poruke u njoj, pa ćeš da vidiš da li branim Emmi ili pišem objektivne poruke bez priklanjanja bilo kojoj strani. Ako je neko pogrešio jednom, nije kriv za apsolutno sve, naročito kad ga napadaju argumentima poisteklim iz neznanja i/ili neobaveštenosti.
 
Poslednja izmena:
Sve je receno ovde. Pokretac teme moze da mi se obrati na PM ako zeli nesto da doda u vezi iste.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno