Šta je novo?

Ja mozda jesam lud, ali nisam blesav :) .... reklamacija graficke karte u EmmiHouse-u

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
evo jedno pitanje za razmišljanje za sve:

šta mislite šta bi se desilo da crkne hdd od 2tb kupljen najesen? da li bi vratili po sadašnjoj ceni od oko 13000 rsd (pošto se jelte gleda poslednja cena kad su ga imali, ili sadašnja ako ga imaju na stanju), ili bi tada BILI JAKO LJUBAZNI PA VRATILI IZNOS SA FISKALNOG RAČUNA, koji je oko 7000 rsd?

xD

Tebi bi u tom slucaju trebao novi HDD (jer je stari crkao, jel da) tako da bi svejedno pukao opet taj iznos sto si dobio i bio bi na nuli. :)
 
Ala se uposlenici Alti tvrtke slade dok citaju ove redove....
 
Ovo za hdd-ovima je jako zanimljiva situacija. Kad su cene skocile duplo, kako to da maloprodaja u slucaju kvara ili uvoznik biraju dal ce da vrate novac sa fiskalnog ili da daju isti takav ili slican uredjaj? Zar ne treba kupac to da izabere ?
 
Da iznesem i ja moje iskustvo sa reklamacijom grafičke karte.
Karta je kupljena na Benchu preko oglasa sa garancijom,znači nije moje ime na garantnom listu.Tri meseca pre isteka garancije crkao je HDMI izlaz,pozvao sam Microsystems i rekli su mi da ih donesem kod njih i da će sve oni da odrade.Posle tri nedelje pozvali su me da preuzmem novu grafičku i to Gainward GTS 450 1GB DDR5 jer na lageru nisu imali Gainward GTS 250 512 DDR3 green edition.Znači nisam išao u servis,garancija nije bila na moje ime i dobio sam grafičku koja je prilično bolja nego reklamirana.
 
Za sad koliko sam primetio samo joka iz a*oma ispisuje garancije na ime kupca, mogao bi to da izbaci kao naviku a i ostali ako ih ima sa slicnim nacinom rada :d.

TT by galaxy S
 
evo jedno pitanje za razmišljanje za sve:

šta mislite šta bi se desilo da crkne hdd od 2tb kupljen najesen? da li bi vratili po sadašnjoj ceni od oko 13000 rsd (pošto se jelte gleda poslednja cena kad su ga imali, ili sadašnja ako ga imaju na stanju), ili bi tada BILI JAKO LJUBAZNI PA VRATILI IZNOS SA FISKALNOG RAČUNA, koji je oko 7000 rsd?

xD
ako imaju taj isti hard da ti daju u zamenu onda bi ti dali hard, ako nemaju onda bi ti vratili iznos koji pise na fiskalnom. toliko si ti dao para za hard koji sad odjednom vise nemas, a on je u garanciji.
 
seizmos je napisao(la):
Za sad koliko sam primetio samo joka iz a*oma ispisuje garancije na ime kupca, mogao bi to da izbaci kao naviku a i ostali ako ih ima sa slicnim nacinom rada :d.

TT by galaxy S
A sta smeta sto napise ime i prezime? Bar ti je u Atomu garancija jaca nego bilo gde drugde. Ne znam da je iko imao problema jer garancija nije na njegovo ime.


Edit: Nazalost ne ide bas tako. Oni kazu da nemaju hardova vise. Naravno da imaju hardova, ali u slucaju reklamacije postupaju kao da nemaju vise hardova i daju pare sa fiskalnog. A ako hoces da kupis hard uvek ce ga biti po paprenoj ceni kod istog uvoznika. Jednostavno, koriste situaciju i to je to. Siguran sam da to nebi smeli po zakonu da rade ali kako to neko da istera?
 
Poslednja izmena:
ako imaju taj isti hard da ti daju u zamenu onda bi ti dali hard, ako nemaju onda bi ti vratili iznos koji pise na fiskalnom. toliko si ti dao para za hard koji sad odjednom vise nemas, a on je u garanciji.
postavlja se onda očigledno pitanje zašto dečku nisu vratili 30 soma keša nego 17?

emmi, javi se, gubiš mušterije rapidnoooooo
A sta smeta sto napise ime i prezime? Bar ti je u Atomu garancija jaca nego bilo gde drugde. Ne znam da je iko imao problema jer garancija nije na njegovo ime.
smeta, neću da me niko zavodi šta sam i gde kupio, plus što ako prodam nešto posle neću da prave probleme tom čoveku kome sam prodao. . . još malo pa će trebati otisak prsta i krvna grupa da kupim komponentu za kompjuter, alooooo
 
Poslednja izmena:
A je l' tebe neko tera da kazes ime? Uvek si slobodan da kazes da ne zelis da garancija glasi na tvoje ime. U potpunosti razumem zasto ti smeta, ali nema potrebe za dramom.
 
Pametno, nije lose da se garancija vodi na komsijinu baku... ;)

TT by galaxy S
 
Na temu 'vracanja para' - zar nije poenta samog principa garancije da ti proizvodjac GARANTUJE da ces u roku od XX godina moci da koristis proizvod bez problema? Ukoliko dodje do crkvanja, resava se zamenom ili parama. E, sad - ako je cena skocila, kako moze biti po zakonu da se vracaju pare kada je bila jeftinija.

Da li ti mozes za te vracene pare kupiti istovetan proizvod ponovo?
Ne - jer je cena sada znatno visa.

Posebno sto, ako se ne varam, u zakonu pise da se vrednost proizvoda utvrdjuje na osnovu POSLEDNJE CENE kada je proizvod mogao da se kupi - zar ne?
 
Poslednja vrednost ima smisla ako je prodavac fer, medjutim desavalo se da ta poslednja cena bude nesto sto nije bas logicno i nikom nista... bolje je ovako... realno trosak reklamacije je i tako ono sto snosi proizvodjac opreme... ne znam da li ima slucaja da recimo proizvodjac naplati manju kolicinu opreme od one koju isporuci (ili isporuci vise), u tom slucaju visak opreme je namenjen za zamenu ali proizvodjac nema nista vise sa tim vec veleprodaja... u tom slucaju ima smisla sto ne pristaju olako na garanciju uvek...
 
Pusti graficku, jel ti keva dobila na kraju druge patike?
 
Dobro jutro Kolumbo.
Sta ocekujes , da ti kartu ili cooler zamene za juce. E, pa nece moci, brajko,
Ima da cekas 45 dana i tacka . Da li si zapisao serijski broj kartice pre nego si im dao ?
 
Ja koliko sam upucen prodavac je duzan u roku od 15dana od datuma prijema reklamacije proizvoda da odgovori potrosacu sa izjasnjenjem o podnetom zahtjevu i predlogom za rjesavanjem istog.
 
Dobro jutro Kolumbo.
Sta ocekujes , da ti kartu ili cooler zamene za juce. E, pa nece moci, brajko,
Ima da cekas 45 dana i tacka . Da li si zapisao serijski broj kartice pre nego si im dao ?

Slikao pre nego sto sam servisu nosio, i evo tek sad primetim da sam imao backplate pre servisa- posle golotinja :), no, potpuno nebitna stvar

 
btw, razduzenje za grafiku od altija prema emmi-ju, (obzirom da su je proglasili nepopravljivom) ide po ceni po kojoj je im je fakturisana, tako da su oni ovom prilikom zaradili razliku...
Otpis rma ne moze nikako drugacije nego po ceni po kojoj je prodato.
 
uzeo si polovnu ?
 
Od drugara, mesec dana stara, 3godine je pod garancijom, jer je on celu konfiguraciju uzeo pa je tolika garancija
 
Ala je ovde fina muljačina odrađena.
Ko god da je zaradio, neka mu je na čast, a Emmi je ovim dobio finu antireklamu, tim pre što niko od zaposlenih iz Emmi-ja nije našao za shodno da bar pokuša da objasni o čemu se radi.
 
Od drugara, mesec dana stara, 3godine je pod garancijom, jer je on celu konfiguraciju uzeo pa je tolika garancija

Pa vidim prasnjava krila od venta, reko nisi mogo to da naravis za 3 dana :p
fino, fino, da te sluzi sve 3 god :)
 
Nisi mi odgovorio na pitanje, da li je keva uspela da reklamira patike nosene 3 meseca?
 
Evo da se pohvalim, uzeo sam novu igracku:)


lepo lepo, imah jednu takvu i opasno se klokovala. nadam se da je nisi puno platio.

tkdj, garancija na safir je 2 godine, teshko da ce ti iko po isteku tih 2 godine posle zameniti istu. pa samo da ne bude opet ovde neka tema sa nazivom "ja jesam lud, al nisam blesav drugi deo ":D
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno