- Učlanjen(a)
- 25.07.2002
- Poruke
- 9,578
- Poena
- 1,105
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Xeon 5650 (6c/12t) @ 3,7Ghz
- Matična ploča
- MSI X58
- RAM
- 48Gb HyperX DDR3 @ 1666Mhz
- GPU
- Gigabyte 1060 6Gb
- Storage
- 256Gb 850Pro + couple of AliExpress SSD's
- Zvuk
- Creative
- PSU
- Zalman ZM600-HP (Heat-Pipe :) )
- Kućište
- Alexander Weiss (glass front + glass side)
- Monitor
- AOC 32" IPS
- Miš & tastatura
- G602 & Drevo 87 key (Red Switch)
- Ostale periferije
- MX Master 2 & K380
- Mobilni telefon
- Moto G9 Plus
- Pristup internetu
- Kablovski internet
UniCredit banka pre 2-3 godine:
Biznis korisnici imaju svog referenta u odabranoj ekspozituri banke. Taj čovek je završavao sve, odgovarao na imejlove u roku od 15 minuta, imao strpljenja da uputi ljude u proceduru... Najbolja moguća podrška.
Priliv sredstava iz inostranstva - radila služba koja proknjižuje. Bilo potrebno potpisati dokument da novac nije od prodaje droge i finansiranja terorizma. U početku za neveru ali tako je manje-više svugde, zahtevano zakonom. Razmena imejlova brza, ta služba onako ali uglavnom su sve završavali u roku od sat-dva.
Konverzija - opet kontaktiraš svog referenta za bolji kurs, dogovorite se za 15 minuta (dok odgovori i ti mu potvrdiš da ti odgovara) - i imaš sredstva na raspolaganju, sve završeno za 1-3 sata (da ispoštuješ proceduru).
UniCredit banka danas:
Biznis korisnici više nemaju svog referenta u odabranoj ekspozituri banke. Taj čovek je otpušten, zamene nema, privremeno je radio izuzetno neprijatni menadžer eskpoziture. Tako mu je bilo ispod časti kada ga kontaktira neki mali preduzetnik i sad on mora da ga "uslužuje"... Očigledno da nije jedini kompleksaš te su smislili "servis na klik" službu koja treba da zameni sve referente. Dakle jedan centar od par zaposlenih da opslužuje sve klijente.
Priliv sredstava iz inostranstva - i dalje radi služba koja proknjižuje. I dalje je potrebno potpisati dokument da novac nije od prodaje droge i finansiranja terorizma. Sada podrazumevano šalju taj dokument oko podneva. Možeš da pošalješ odgovor u roku od 5 minuta, teku 15:55h će ti sredstva "leći" na račun. Nema šanse ranije!
Konverzija - kontaktiraš "servis na klik" za bolji kurs, naravno tek sutradan jer je radno vreme do 16h. Odgovaraju u roku od pola dana - daj bože da uspeš da imaš dinare na raspolaganju istog dana da ne ponavljaš proceduru i sutradan.
Sve u svemu - na prvi pogled delovali su kao malo zaostali sistem jer se sve radilo "manuelno" ali je bilo ultra porfesionalno.
Danas - raspad od banke. Igrom slučaja poznajem ženu koja radi u podršci u drugoj stranoj banci i tamo je degradacija na delu tako da na podršku nije fer žaliti se jer oni su tu samo da "prime udar" od nezadovoljnih korisnika i improvizuju nekakva rešenja koja to nisu.
Vaši predlozi na današnji dan za dobru ili makar solidnu banku kojoj nije malo 900 Dinara mesečno i neće na korisnika da gleda kao na dosadnu vašku?
Biznis korisnici imaju svog referenta u odabranoj ekspozituri banke. Taj čovek je završavao sve, odgovarao na imejlove u roku od 15 minuta, imao strpljenja da uputi ljude u proceduru... Najbolja moguća podrška.
Priliv sredstava iz inostranstva - radila služba koja proknjižuje. Bilo potrebno potpisati dokument da novac nije od prodaje droge i finansiranja terorizma. U početku za neveru ali tako je manje-više svugde, zahtevano zakonom. Razmena imejlova brza, ta služba onako ali uglavnom su sve završavali u roku od sat-dva.
Konverzija - opet kontaktiraš svog referenta za bolji kurs, dogovorite se za 15 minuta (dok odgovori i ti mu potvrdiš da ti odgovara) - i imaš sredstva na raspolaganju, sve završeno za 1-3 sata (da ispoštuješ proceduru).
UniCredit banka danas:
Biznis korisnici više nemaju svog referenta u odabranoj ekspozituri banke. Taj čovek je otpušten, zamene nema, privremeno je radio izuzetno neprijatni menadžer eskpoziture. Tako mu je bilo ispod časti kada ga kontaktira neki mali preduzetnik i sad on mora da ga "uslužuje"... Očigledno da nije jedini kompleksaš te su smislili "servis na klik" službu koja treba da zameni sve referente. Dakle jedan centar od par zaposlenih da opslužuje sve klijente.
Priliv sredstava iz inostranstva - i dalje radi služba koja proknjižuje. I dalje je potrebno potpisati dokument da novac nije od prodaje droge i finansiranja terorizma. Sada podrazumevano šalju taj dokument oko podneva. Možeš da pošalješ odgovor u roku od 5 minuta, teku 15:55h će ti sredstva "leći" na račun. Nema šanse ranije!
Konverzija - kontaktiraš "servis na klik" za bolji kurs, naravno tek sutradan jer je radno vreme do 16h. Odgovaraju u roku od pola dana - daj bože da uspeš da imaš dinare na raspolaganju istog dana da ne ponavljaš proceduru i sutradan.
Sve u svemu - na prvi pogled delovali su kao malo zaostali sistem jer se sve radilo "manuelno" ali je bilo ultra porfesionalno.
Danas - raspad od banke. Igrom slučaja poznajem ženu koja radi u podršci u drugoj stranoj banci i tamo je degradacija na delu tako da na podršku nije fer žaliti se jer oni su tu samo da "prime udar" od nezadovoljnih korisnika i improvizuju nekakva rešenja koja to nisu.
Vaši predlozi na današnji dan za dobru ili makar solidnu banku kojoj nije malo 900 Dinara mesečno i neće na korisnika da gleda kao na dosadnu vašku?