Za sad NE,i ovo jedva radiUspeo sam da namestim BOX 4024 da radi preko WiFi po uputstvu sa 136 strane.
Pitanje je samo da li se moze WiFi nekako sacuvati da je ukljucen i kada se restartuje box (nestanak struje).
Za sad NE,i ovo jedva radiUspeo sam da namestim BOX 4024 da radi preko WiFi po uputstvu sa 136 strane.
Pitanje je samo da li se moze WiFi nekako sacuvati da je ukljucen i kada se restartuje box (nestanak struje).
Kako " 4. Povezes boks na taj novi wifi," ?Uspeo sam da namestim BOX 4024 da radi preko WiFi po uputstvu sa 136 strane.
Pitanje je samo da li se moze WiFi nekako sacuvati da je ukljucen i kada se restartuje box (nestanak struje).
Nema više extendera u slobodnoj prodaji. A da li će moj zahtev rešiti pozitivno ili ne, zavisi isključivo od merenja jačine signala na lokaciji, odnosno na terenu. MTS express umesto da mi proda uređaj kako je ranije bilo određeno ugovorom, samo me je treći put preusmerio na tehničku podršku. I tako u krug. Oni u centrali vide da smetnje u radu usluge nema, pa zatvore zahtev koji Call centar kreira. A na teren niko ne izlazi da bi video nivo wifi signala na udaljenosti preko 20 metara od pozicije rutera. Izgleda da je jednostavnije razvući 20+ metara kabla preko dvorišta i kroz vazduh, nego da daju extender na korišćenje. Stvarno ne znam gde je tu logika. Šta li onda tek rade ako neko hoće da koristi više od dva set top box-a, a sigurno ne daju LAN switch, naročito ne za dinar. OK treći STB može u LAN4 port da ide, a da li imam pravo na više od tri uređaja, to ni ovi u Call centru više ne smeju da kažu. "Znate, sve zavisi od utvrđivanja tehničkih mogućnosti. Bla, bla, truć..."Treba da mi vršljaju po kući za svaku sitnicu. Obaška što treba da sedim u kućnom pritvoru dok se ne pojave da mi iznajme uređaj od 30€. Je l' probao neko drugi uređaj? Kol'ko sam shvatio, nisu svi kompatibilni.
Jasno. Ali sada dodatni ruter ili switch mogu jedino o svom trošku da kupim. Onaj stari ADSL ruter pokupili su sa sobom kada su namontirali optiku. Dodatna oprema u vlasništvu korisnika uopšte ne zanima MTS, osim ako ta oprema ne utiče negativno na ukupni kvalitet usluge.Мени су донели рутер са 1 лан за нет и 3 за иптв. Уз свич или стари рутер (који користиш као свич) можеш повезати колико хоћеш боксова, ограничен само бројем лан портова и уређаја.
Posle svega toga idi na Settings > Standby > Shutdown podesi na "On"Pokusavao sam sta god da uradim kao da nesacuva eto bukvalno tako i onda iznova sve. Ne znam evo iskreno cackam vec neki dva dana ali nisam probasao resenje. Svakako hvala ti na odgovoru
Upravo to .Treba mi samo za ATV launcher. Aj pokusacu da iskopam, jer sam listao i nigde nisam nasao bas to .. ali verovatno sam preskocio , pokusacu da nadjem. Hvala ti na odgovoru
Gorpete skidam kapu. Svaka cast , ne trebam vise kucati kod za podesavanja , sad ostaje zapamceno podesavanje button mapper i samo stisne dugme na daljincu i ulazi u launcher koji sam instalirao. Hvala ti punoPosle svega toga idi na Settings > Standby > Shutdown podesi na "On"
Koliko stb-a imaš?Pocetkom februara sam uzeo box paket sa Iptv, posle njihovog zvanja svaki dan, iako mi je realno nepotreban iptv, posto ja zaista njihovu tv slabo i gledam sinoc slucajno pogledam u aplikaciji moj MTS pise da mi je aktiviran MAXSD paket za tv, i zaista vidim kanali su krs kvaliteta, nacionalni kanali su 3 x bolji preko antene nego preko njih. Vidim ovde na forumu da su ljudi zvali i da su im naknadno aktivirali HD paket, inace sam na VDSL brzina 50/8 znam da tehnickih mogucnosti ima jer su nudili i net 100 mb prilikom potpisivanja ugovora, zvao sam jutros kor centar, gde su me otkacili u fazonu nemate tehnickih mogucnosti za HD kanale, da li je ovo moguce u 21 veku, a prilikom potpisivanja UG niko mi nije rekao necete imati HD kanale vec SD. Da li neko zna sta mi je ciniti kako da resim ovo i da ih nateram da puste HD
jedanKoliko stb-a imaš?
Nema šanse da nije segmentiran za hd paket. To sistemski nije odradjeno kako treba pa ti prenose da nema mogućnosti. Jel su zvao tehničku podršku ili za servisne informacije?
Zvao sam onaj broj 0800100100 pa sam isao kroz opcije cekao da se javi neki operater.Nema šanse da nije segmentiran za hd paket. To sistemski nije odradjeno kako treba pa ti prenose da nema mogućnosti. Jel su zvao tehničku podršku ili za servisne informacije?
Ja pre ovog sad novog ugovora nisam imao tv, samo fiksni i net box 2, sada eto uvalili su mi ovo iako mi ne treba, niko mi tamo nije rekao E imaces sd kanale, zene koje rade u poslovnici ne znaju o tome nista slezu ramenima, ocigledno mora da se pojuri licno neko od ljudi iz tehn sluzbe.Ako ti nije tesko odi u poslovnicu i pitaj zasto si na SD. Meni su pre dve godine promenim kada sam radio upgrade ugovora uemsto HD stavili SD (izgleda da je njima to default) pa sam posle mesec dana ponovo bio i morao sam da obnovim isti ugovor sto automatski znaci produzenje za mesec dana ali su jedino tako mogli da promene u HD jer nije moguce drugacije zato sto je ugovorom tako zakljuceno, trebao bi da imas na papiru taj deo vezano za SD i HD.
Evo ponovo sam zvao kor centar, zena koja mi se javila opet se vadi kako na parici na kojoj sam nemam tehn mogucnosti za HD, a brzinu neta mogu da imam i do 100 mb, kao jedino mozemo da ti smanjimo brzinu neta na 20 pa da onda imas HD, i ona kaze da su kao trebali to da ti napomenu kada si uzimao paket, a to su naravno precutal, da li je ovo moguce, ili me jednostavno drndaju jer placam 2450 din ukupno sve ovo pa bi hteli da naplate vise.Ne mora, imas ugovor u kome jasno pise "SD", ako oni tamo ne znaju kakve ugovore sklapaju slobodno neka zovu sefa. Inace oni nikada to ne naglase, kazem ti meni su posle upgrade-a na veci BOX promenili, ali kapiram da to neko treba da stiklira dok unosi podatke za novi ugovor.
Da u fazonu sto se neta tice maximalna brzina koju podrzava moj broj je 100, a ja im ne trazim 100 mb neta vec hd kanale, uglavnom jurim broj od nekog tehnicara ovde pa cu da pokusam snjim da resim.Rekla ti je da NET moze 100Mbps ali ne moze HD ?
Nisu samo su prebaceni u drugu temu.Morao sam da se registrujem da bih postavio pitanje a to je: da li se meni cini ili su danas obrisani neki postovi o raskidu ugovora sa Mts-om??
Takvim postovima nije mesto u ovoj temi. Koristi pretragu i možda ćeš pronaći gde su premešteni.Morao sam da se registrujem da bih postavio pitanje a to je: da li se meni cini ili su danas obrisani neki postovi o raskidu ugovora sa Mts-om??
Onda se izvinjavamNisu samo su prebaceni u drugu temu.
Nasao. Svima hvala na pomoci i izvinjenje vlasnicima foruma sto sam izrazio sumnju.Idi gore na vrh i klikni na internet provajdere i imaš MTS box paketi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari