Šta je novo?

iPhone XS / XS Max / XR

Sve postove vezane za servis pišite u toj temi. Treba se javiti direktno mikenziyu jer čisto sumnjam da su samo tako prebacili loptu na Apple.

Definitivno je stigao defektan uređaj što se nažalost desilo tebi, ali to ume da se desi svuda. Samo što je Apple poznat po tome da ovakav telefon menja.
 
Džaba pričaš. Ne zele servis ni pomoć, tako kažu. Žele da dokažu ko zna šta... A recimo možda je čoveku ispao telefon pa ne sme da radi dijagnostiku u servisu. Tako ja to gledam. Jer svi moji pokusaji da ih preusmerim na temu za pomoć je bezuspešan. Kada ja imam problem obratim se @mikenziyu i covek uvek pomogne. Promenio sam nekoliko telefona u iStyle. Ali ne mogu da crtam nekome. Uništiše temu načisto. Kontam da taj problem treba da prodje kroz ovu temu, ali ne i da se o tome ovde raspravlja.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Kontaktirao je mikenzija. Rekao mu je da se obrati Apple. Apple ga je vrato na istyle.
Prepiska je bila na drugom forumu.
Znaci ne pise bez veze. Tel je nov,nije mu ispadao. Nemojte da ga napadate bez veze.
Samo da dodam da je mikenzi,kako sam i u jednom ranijem postu napisao,izuzetno korektan i uvek priskace u pomoc.
Sve ovo sto se desava oko ovog problema,nema veze sa njim. Jednostavno,procedura je takva.
Samo je cudan postupak oko utvrdjivanja problema i ko tu treba da odreaguje.
 
Poslednja izmena:
Da citiram deo odgovora @mikenziju ovde posto necete tamo u toj temi -

"Da ponovim još jednom - korisnik kontaktira Apple, oni kreiraju Case ID i upute ga u Servis. Mi ga dobijemo, a onda se opet Apple kontaktira i cela priča ide u pozitivnom ili negativnom pravcu po korisnika, ali je ovo proces koji se mora proći."

Znači iStyle zeli da pomogne maksimalno, te lepo poslusajte savet i uradite to, pa kada bude reseno (pozitivno ili negativno) onda pisite sta je bilo, jer to je i svrha foruma. Da znamo gde, šta, kako...

A sada da nastavimo temu onako kako bi trebalo...


Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Samo jedna ispravka. Nije “Mi ga dobijemo” vec “Mi ga odbijemo”.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da citiram deo odgovora @mikenziju ovde posto necete tamo u toj temi -

"Da ponovim još jednom - korisnik kontaktira Apple, oni kreiraju Case ID i upute ga u Servis. Mi ga dobijemo, a onda se opet Apple kontaktira i cela priča ide u pozitivnom ili negativnom pravcu po korisnika, ali je ovo proces koji se mora proći."

Znači iStyle zeli da pomogne maksimalno, te lepo poslusajte savet i uradite to, pa kada bude reseno (pozitivno ili negativno) onda pisite sta je bilo, jer to je i svrha foruma. Da znamo gde, šta, kako...

A sada da nastavimo temu onako kako bi trebalo...


Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

hehehe neverovatno... aj teraj dalje da završimo ovo.
 
iStyle nece da zameni, niti bilo sta da radi, odnosno, ne podleze garanciji, jer nema kvara.

iStyle ne može da zameni. Nema procedure za ovo. Kad kažeš nećemo, to za mene znači da nekome hoćemo ali tebi nećemo što nije istina. Ovakve žalbe ne možemo da reklamiramo.

Jer mozda se dovodi u pitanje vodootpornost uredjaja zbog ovoga. To svakako mora da podleze garanciji - saobraznost uredjaja (vodootpornost). Ne razumem kako ti da kontaktiras apple, to radi servis?? ili operater bi morao to da sredi.

Čak i da se dovodi u pitanje vodootpornost mi to ne možemo da znamo. Servis nema opremu i mehanizme da to utvrdi niti je to naš posao. Servis konstatuje kvar i predlaže rešenje.

Ne interesuje istyle ovaj problem. Citaj prethodni post.

Da nas/me ne interesuje ne bih trošio svoju subotu veče na forumu.

Naravno da nema on veze sa politikom servisa ali možda može da uputi kome se obratiti izvan Srbije, jer ja ništa ne verujem našima a i nešto mi je nelogično da Apple tako radi. Možda je izolovan slučaj pa ga tako tretiraju, tako je na početku bilo sa krckanjem ekrana pa kad se omasovilo menjali su komplet uređaj.

Korisnik je upućen šta treba da radi i ovaj slučaj se razlikuje od 'krckanje ekrana' na i6 telefonima jer je takva procedura kreirana u jednom trenutku od strane Apple-a. Ali takođe smo odbijali korisnike duži vremenski period dok Apple nije omogućio zamenu.

Sve postove vezane za servis pišite u toj temi. Treba se javiti direktno mikenziyu jer čisto sumnjam da su samo tako prebacili loptu na Apple.

Lopta se prebaci samo kada treba i kada mora.
Jednom davno Apple je poslao uputstvo da mi za korisnike kontaktiramo njih tj. da odemo 'above and beyond'. I mi krenemo to da radimo, a oni nas odbiju svaki put za bilo koji zahtev. A kada korisnik direktno kontaktira odobre u većem broju slučajeva. I onda smo mi shvatili da je bolje da korisnik direktno kontaktira nego da mi to radimo jer je odgovor uvek bio ne.

Pa tako mi savetujemo korisnike kojima je istekla garancija da ih zovu, pa istekne 4 godine za zamenu ekrana zbog oštećenja antireflektivnog sloja, a Apple odobri. Pa skoro jedan korisnik se žalio jer smo ga odbili za trogodišnji program zamene baterije za 6s koji je istekao pa smo mu rekli da ih kontaktira. Dobio je besplatnu zamenu.... Itd.

Lopta se prebaci kada treba, jer lopta ipak služi za dobacivanje [emoji3526]
 
Poslednja izmena:
Korisnik je upućen šta treba da radi i ovaj slučaj se razlikuje od 'krckanje ekrana' na i6 telefonima jer je takva procedura kreirana u jednom trenutku od strane Apple-a. Ali takođe smo odbijali korisnike duži vremenski period dok Apple nije omogućio zamenu. [emoji3526]

To sam i rekao, tek nakon odobrenja zvaničnog Apple-a gde konstatuje defekt vi kao servis možete da radite dalje.I to je sasvim u redu...opet kažem da se ostali servisi ugledaju na vas mnogo bi manje problema bilo.
 
E sada idem da pijem pivo, a vi dalje pišite o telefonima.
Inače, Xr je najbolja baterija u jednom iPhone-u ikada. Koristim ga već 7 dana i za moje potrebe ovo je neverovatno. Dan završim sa 20%, a sa X-om sam morao da ga obavezno punim u toku dana.
 
Na Xs-u nije neka sreca. Bolje mi drzi nego na X-u, ali opet, moze bolje. Screen on mi obicno bude 6:44-7:00h.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Lazo...iStyles nije kontaktiran ali jeste iStyle, pročitaj malo pre hejtovanja.

Pisanje o defektima je potrebno u svakoj temi kako bi ljudi imali više informacija na šta da obrate pažnju. U Huawei nisam otišao nego učetvujem u njoj sa svojim iskustvom.A ti si taj koji blicaš po temama i pališ. Molim te ako nemaš šta pametno nemoj se meni obraćati imaš ignore pa na zdravlje.

Ako je tema otvorena samo za hvalospeve telefona onda može i da se zatvori...

A koliko je nebitan slučaj pitaj vlasnika koji je iskeširao 1k evra da li bi se sa tobom složio.... sa druge strane nigde reakcije Dark Side-ovog posta. Da je Android u pitanju ohohooo bi bilo komentara, ovako glava u pesak da se savršenstvo ne uznemiri.

Moj post, se odnosio na samosagorevanje novog iphone modela i mislim da je izolovani incident. Iako nisam ljubitelj IOS eproma programatora veš masina, mislim da je nemoguće da imaju fail kao Samsung na Note 7. Samo sam naveo tu reklamaciju kao vest. Mada je nonsense da je vlasnik naveo da mu je tel izgoreo nakon update na IOS12.. [emoji16]

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
E sada idem da pijem pivo, a vi dalje pišite o telefonima.
Inače, Xr je najbolja baterija u jednom iPhone-u ikada. Koristim ga već 7 dana i za moje potrebe ovo je neverovatno. Dan završim sa 20%, a sa X-om sam morao da ga obavezno punim u toku dana.

Xs Max je takodje vise nego odlicna. Poslije 2-3 dana prelaska sa X na Xs Max napisao sam da je baterija mozda 10% bolja. Medjutim, ipak je dosta bolja. X mi je okvirno oko 21-22h isao na 20% u LP, i do spavanja bi ostalo 5-15%, zavisno od koristenja. Max jos nije pao ispod 30%, sad je trenutno na 38%.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Takodje koristim Xs Max, potvrdjujem da je baterija izvanredna.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Meni baterija nista spec na xs max. Radi tel posao za ceo dan i soc 7-8 izgura ostane 10%
Videcu dal mogu dva dana da ga teram kao sto sam na sony xz premium furao. Al deluje mi da je sve to isto i da nema pomaka oko battery life.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Zna li ko sto mi izbacuje da zivim u Kostolcu, iako na weather / maps / camera pics, lepo stoji GEO lokacija da sam u Smederevu.
Kad dodajem location place u mom gradu, izbacuje mi sve tacno adresu, postal code, al kao grad mi stavi Kostolac :D Takodje vazi za sve aplikacije koje izbacuju naziv grada.
 
Primetih danas jos par “luftasa” na Xs modelu. Citah na macrumors-u i na redditu o ovom problemu, mnogi se zale na izradu Xs i Xs Max modela. Nekima su menjali i po 4-5 puta uredjaj. Izmedju ostalog, tu je picketa je ekrana u dunjem delu. Cak se vidi i kada se stisne donji deo ekrana, kako lepo ulegne u kuciste, kako bi i trebalo da bude. Sve u svemu, izrada nije bas na zavidnom nivou.
3c0d9985977c2e6831ed8a1cd403cfba.jpg

e2407f1a114cd48183b9bf0fc441e86e.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Polemisalo se o tome pre par dana u ovoj temi, mozes procitati ako krenes jedno 50-ak postova iznad. :) Sta si uradio po tom pitanju?

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
To je taj isti telefon. Isti vlasnik,ali nisi bas pazio na casu. [emoji2]
 
Da, i tom istom vlasniku je mikenzi odgovorio, a on ignorisao. U svakom slucaju iStyle je ovlasceni Apple servis i moze se to sto je mikenzi rekao, a prodavac je VIP(ako se dobro secam i koji ima drugi ovlasceni servis sto nije bitno) tako da postoji opcija i reklamacije kod prodavca po zakonu i ako je ne uvazavaju da se kontaktira inspekcija i udruzenje za zastitu potrosaca pa da se resava sa VIP-om.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
:) a jesam pratio bogme :) cela mi subota ode na to :) kasnio u grad zbog toga :) ima li novosti o ovom telefonu? Pokrenutni nesto? Vidim da pise da su pojedinci uspeli da zamene?

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Pa poenta je sto ima lufta i na ekranu,kada se pritisne. To je novo.
Dosta slucajeva na netu se pojavilo.
Mene bas cudi da su bas toliki slucajevi prijavljeni. Msm da je ovo sad bas dosta.
 
Da se nadovezem na n1tr0 , postoji deo ministarstva trgovine koji je samo za zastitu potrosaca, koji ovo resavaju, odnosno sporove u slucaju da VIP (u tvom slucaju je VIP) odbije garanciju, s tim sto morate imati dokaze da je odbio garanciju. Znam da to veoma fino funkcionise.

Evo i linka http://zastitapotrosaca.gov.rs/kontakt.php

Vec sam imao problema sa garancijama i ljudi su odgovarali uvek i uputili me na sve.

To je moja mala pomoc.

Pogotovu sto ovo ispada da je veliki i rasprostranjen problem.

Znači poenta je da dobiješ nov telefon u VIP-u, ne zamenski u apple servisu.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Nisam ignorisao Mikenzi-a uopste, samo nisam hteo da se ovde nastavi polemika o servisu, jer mu nije mesto. Sve sto sam imao, sa njim sam se preko pp-a dogovorio. Jos uvek nisam odneo telefon na reklamaciju, iz razloga sto mi posao zavisi od telefona i bukvalno mi je potreban od 8-20h. U Vip-u imaju neki stari Samsung kao zamenski, na kom je display odvojen od kucista, a baterija traje maks 30 min [emoji23] Dok ne nadjem backup iphone, koji god, ne mogu da nosim na reklamaciju.
Hvala na link-u. Citao sam da su ljudi dobijali nov, sa jos vecim luftom, pa su se ponovo zalili i opet dobijali nove. Obicnu su im u Apple store-u davali refurbished, a preko operatera nove. Meni iskreno nije bitno da li cu dobiti nov ili zamenski, samo da bude kako treba. Cak i da moj upasuju lepo, bilo bi mi najdraze, ali to ne moze.

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Ko voli skinove ultra popust

6e2d7824786e6d61b0a0dead4512d00d.jpg
 
jel neko zna iphone xs sa mts jel zakljucan za druge mreze?
 
Kao i svake godine, kao i svaki iPhone do sada kupljen u Mts-u, zakljucan je na Mts. Ako kupis na rate, po maloprodajnoj ceni, mozes da podneses odmah zahtev za otkljucavanje.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da li se lako grebu ekran i leđa, naročito ekran, na XS-u? Tj, da li preporučujete zaštitu?
Apple silicone case mi se čini kao dobar izbor, kao što ste već preporučili, ali šta činiti za ekran?
 
Ja koristim Xs Max bez ikakve zastite, nekih mjesec dana - za sada ne vidim nikakve tragove koristenja.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ni ja nemam zastitu vec preko dva meseca, bez primetnih tragova koriscenja je.
 
Nazad
Vrh Dno