Šta je novo?

iPhone XS / XS Max / XR

100 i kusur dinara nije nista za 50 gb icolud-a. Placam vec dve godine. Na zalost sa besplatnim nikada niste sigurni da ce sve sacuvati.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Drugar uzeo XS u VIP-u.
Pogledajte koliko lufta izmedju stakla i okvira!!!
8ba01b5243f7778e5e1511306d709c9c.jpg

Na drugoj slici se vidi kako bi teebalo da izgleda.
689584884dcd304127efc15da8e7f523.jpg

Covek iz servisa kaze da ne podleze zameni,osim ako neki guru iz Apple-a ne odobri. Naravno,on mora da ih kontaktira.
Ne preostaje mu nista drugo,osim da prvo vidi u VIP sta moze da se uradi.
Sta reci?
Made in China.
 
Poslednja izmena:
Neka ga nosi u iStyle i vidi sa njima...mislim da to podleže garanciji. Velika je razlika između naše servisne balavurdije i ovih drugih. Apple može biti kakav god ali mislim da imaju jednu od najjačih servisnih mreža.Naravno tu ne ubrajam mrežne operatere.
 
Drugar uzeo XS u VIP-u.
Pogledajte koliko lufta izmedju stakla i okvira!!!
8ba01b5243f7778e5e1511306d709c9c.jpg

Na drugoj slici se vidi kako bi teebalo da izgleda.
689584884dcd304127efc15da8e7f523.jpg

Covek iz servisa kaze da ne podleze zameni,osim ako neki guru iz Apple-a ne odobri. Naravno,on mora da ih kontaktira.
Ne preostaje mu nista drugo,osim da prvo vidi u VIP sta moze da se uradi.
Sta reci?
Made in China.

Svaka Apple prodavnica bi to zamenila u slucaju da telefon nije otvaran ili fizicki ostecen. Ovako mora da se nada da ce Vip da prihvati reklamaciju.
 
Pa nememo mnogo toga od Apple sto bi teebali. Ali,lepo je kad prodas telefon od 1000€. To sto ne mozes nista u ovakvim situacijama,to je problem.
Ostaje nada,ona umire zadnja.
 
iStyle nece da zameni, niti bilo sta da radi, odnosno, ne podleze garanciji, jer nema kvara.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Pa nememo mnogo toga od Apple sto bi teebali. Ali,lepo je kad prodas telefon od 1000€. To sto ne mozes nista u ovakvim situacijama,to je problem.
Ostaje nada,ona umire zadnja.

Samo neka preskoči operatera i direktno u iStyle, oni rade direktno sa Apple-om. Validniji su u servisiranju nego bilo ko u zemlji.Meni je uredno zamenjen iPh6 kad je bio problem sa krckanjem ekrana a telefon je bio kupljen u švajcarskoj.Uvažili su garanciju na osnovu IMEI broja bez računa ili bilo čega.
 
Pa kontaktiran je iStyle, ne podleze garanciji, jer nema kvara i dobio sam info da ja moram da kontaktiram Apple i ako oni odobre, oni ce onda odraditi reklamaciju. Gluoost


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Obrati se u temi gde je servis - iPhone Autorizovani Servis - Srbija
https://r.tapatalk.com/shareLink?sh...hmark.rs/showthread.php?t=349936&share_type=t . Trebalo bi ovo reklamirati. Da se uradi dijagnostika u iStyle. Jer mozda se dovodi u pitanje vodootpornost uredjaja zbog ovoga. To svakako mora da podleze garanciji - saobraznost uredjaja (vodootpornost). Ne razumem kako ti da kontaktiras apple, to radi servis?? ili operater bi morao to da sredi


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Jel toliki problem pitati coveka u toj temi mozda se pojavi jos neko sa slicnim problemom i znacice mu da procita to u odgovarajucoj temi. Javi se tamo da vidimo sta je ciniti u takvoj situaciji..l
 
Bruka da ne može ovo da se zameni... Odnosno da neće.
 
čovek je pod nickom ''mikenziyu'' izuzetno saradljiv i uvek spreman da pomogne a radi ili sarađuje sa iStyle-om...slobodno mu se obrati.
 
Mikenzi uvek pomaze i stvarno svima izlazi u susret,kao retko ko,ali msm da je ovo politika servisa,a ne licno njega.
 
Mikenzi uvek pomaze i stvarno svima izlazi u susret,kao retko ko,ali msm da je ovo politika servisa,a ne licno njega.

Naravno da nema on veze sa politikom servisa ali možda može da uputi kome se obratiti izvan Srbije, jer ja ništa ne verujem našima a i nešto mi je nelogično da Apple tako radi. Možda je izolovan slučaj pa ga tako tretiraju, tako je na početku bilo sa krckanjem ekrana pa kad se omasovilo menjali su komplet uređaj.
 
Još jednom kažem, i neću više, obrati se u temi gde je servis, gore sam ti stavio link te teme. Ovo nije tema za to iako se radi o XSu, i zato postoji ta tema gde mozes pitati sve o servisu što te zanina. Da ne uništavamo ovu temu. Prilično sam siguran da ces tamo dobiti odgovor i pomoć.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Još jednom kažem, i neću više, obrati se u temi gde je servis, gore sam ti stavio link te teme. Ovo nije tema za to iako se radi o XSu, i zato postoji ta tema gde mozes pitati sve o servisu što te zanina. Da ne uništavamo ovu temu. Prilično sam siguran da ces tamo dobiti odgovor i pomoć.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Što si nervozan? Uopšte čovek nije pomenuo da mu treba nešto iz servisa već je postavio dokumentovan problem sa kojim se susreo i šta je uradio kako bi rešio problem. U čemu je problem pa se u temi o XS-u ne mogu izneti stvari poput defekta telefona?
 
Zato sto ocigledno nisi dosao sa zeljom da resis problem(nije cak ni tvoj teledon) vec samo da hate-ujes, otisao si cak i u Huawei temu da od ovog nebitnog slucaja pravis dramu.

Takvo pisanje nam ne treba ovde. Ako ne znate sta da radite, ljudi su ti vec rekli, ali te to ne zanima. Ne verujem ni da je iStyles zaista kontaktiran jer to nije pomenuto na pocetku.
 
Poslednja izmena:
Zato sto ocigledno nisi dosao sa zeljom da resis problem(nije cak ni tvoj teledon) vec samo da hate-ujes, otisao si cak i u Huawei temu da od ovog nebitnog slucaja pravis dramu.

Takvo pisanje nam ne treba ovde. Ako ne znate sta da radite, ljudi su ti vec rekli, ali te to ne zanima. Ne verujem ni da je iStyles zaista kontaktiran jer to nije pomenuto na pocetku.

Lazo...iStyles nije kontaktiran ali jeste iStyle, pročitaj malo pre hejtovanja.

Pisanje o defektima je potrebno u svakoj temi kako bi ljudi imali više informacija na šta da obrate pažnju. U Huawei nisam otišao nego učetvujem u njoj sa svojim iskustvom.A ti si taj koji blicaš po temama i pališ. Molim te ako nemaš šta pametno nemoj se meni obraćati imaš ignore pa na zdravlje.

Ako je tema otvorena samo za hvalospeve telefona onda može i da se zatvori...

A koliko je nebitan slučaj pitaj vlasnika koji je iskeširao 1k evra da li bi se sa tobom složio.... sa druge strane nigde reakcije Dark Side-ovog posta. Da je Android u pitanju ohohooo bi bilo komentara, ovako glava u pesak da se savršenstvo ne uznemiri.
 
Poslednja izmena:
Ljudi ja nisam mislio nista lose, ali da li je toliko tesko da se obratiš u temi koja se bavi servisom i da te ljudi upute u sve što se moze uraditi, ili je bolje pisati u 1000000 tema gde niko neće dati pravi odgovor? Laza je rekao da misli da niste kontaktirali iStyle jer tamo u toj temi ima servisera iStyle-a, a tamo nećete da napišete ništa


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ljudi ja nisam mislio nista lose, ali da li je toliko tesko da se obratiš u temi koja se bavi servisom i da te ljudi upute u sve što se moze uraditi, ili je bolje pisati u 1000000 tema gde niko neće dati pravi odgovor? Laza je rekao da misli da niste kontaktirali iStyle jer tamo u toj temi ima servisera iStyle-a, a tamo nećete da napišete ništa


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lazu je mrzelo da čita pa je samo ubacio svoje mišljenje na osnovu njegovog doživljaja svega...i da stavimo tačku, čovek nije tražio pomoć već je samo postavio slike i odgovor servisa. A nekolicina nas ga je posavetovala da se obrati iStyle-u ili članu koji je sasvim pristojan i možda ima info kako bi mogao da se reši problem. To je to...sve ostalo se bespotrebno nagomilava.
 
Ma treba da ga bude sramota da pise o ovakvom problemu kao o "nebitnom slucaju".
Totalno je nebitno da li se radi o Apple uredjaju ili nekom drugom,da li je placen ovoliko ili onoliko.Pisati o tome sa takvim nipodastavanjem ucesnika u temi,je u najmanju ruku,kako sam i napisao na pocetku,sramota.A covek ma veliki problem.
Vecini ovde ne padaju pare sa neba,kupujemo ono sto volimo,delimo radost kada to kupimo,malo se i pravimo vazni,ali isto tako pisemo i o problemima,trazimo savet,pomazemo..
I onda..."nebitan slucaj'....Ma ajde....:mad:
 
Slazem se sce lvsa cyberom. Uredjaj je moj, taj problematicni. Razumem ja, desi se uvek neka falinka, na premium uredjajima i na uredjajima srednje klase. Ovo je generalna tema za iPhone Xs, Xs Max i Xr. Ja sam pomoc oko servisa zatrazio, ovde opisujemo problem uredjaja, koji je inace star 3 dana. A da li je resiv problem, naravno da jeste, kako, ne zna niko. Serviser kaze zali se Apple-u, Apple kaze zali se serviseru i sve tako u krug. Sramota je koliko mi kupci i krajni potrosaci vise nismo vazni nekim brendovima, gledaju nas samo kao ispijenu flasu, da tako kazem, a mi smo ti koji dizemo cene uredjajima i na kraju ih i kupujemo. Ovo se ne tice samo Apple, u ovom slucaju da, ali ovakve propuste Apple sebi da dozvoli, kao vodeci premium brend, je vise nego sramno. Dobro razmislite pri kupovini istog, jer ja nisam jedini koga je zadesila ova situacija. Pun je net slicnih problema. Cak i Apple adviser kaze “Razumem Vas, platili ste uredjaj i ocekujete da bude kako treb”. Sto i jeste. Ovde se dovodi u oitanje i vodootpornost. Imam klinca od 21 mesec, svasta mu pada na pamet, pa moze i da mi tel ubaci u wc solju, polije ga sokom, mlekom, vodom. Sa ovolikim razmakom, sigurno ce dopreti tecnost do osetljivih delova i posle ce biti “Pa vi ste potapali telefon u vodu, to ne podleze garanciji”.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Slazem se sce sa cyberom. Uredjaj je moj, taj problematicni. Razumem ja, desi se uvek neka falinka, na oremium uredjajima i na uredjajima srednje klase. Ovo je generalna tema za iOhone Xs, Xs Max i Xr. Ja sam pomoc oko servisa zatrazio, ovde opisujemo problem uredjaja, koji je inace star 3 dana. A da linje resiv problem, naravno da jeste, kako, ne zna niko. Serviser kaze zali se Apple-u, Apple kaze zali se serviseru i sve tako u krug. Sramota je koliko mi kupci i krajni potrosaci vise nismo vazni nekim brendovima, gledaju nas samo kao ispijenu flasu, da tako kazem, a mi smo ti koji dizemo cene uredjajima i na kraju ih i kupujemo. Ovo se ne tice samo Apple, i ovom slucaju da, ali ovakve propuste Apple sebi da dozvoli, kao vodeci premium brend, je vise nego sramno. Dobro razmislite pri kupovini istog, jer ja nisam jedini koga je zadesila ova situacija.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja sam upravo par strana ranije naglasio da se protivim tretiranju kupaca i potrošača kao stoke, meni je odgovoreno "koga briga za cenu" i td... Istina je da brendovi i zakoni idu pod ruku jedno drugom i da je u stvari potrošač taj koji plati sve a ne dobije realnu kompenzaciju plaćenog i dobijenog. Žao mi je što ti se to desilo ali eto dešava se a sad da su servisi kako treba niko ne bi mario što se desilo dok god ispoštuju sve kako treba. Ovo je druga priča...

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
 
I ja koristim iphone jako dugo i volim njihov OS,ali sam isto tako svestan da imaju mana i da im treba unapredjenja.
Sto se tice slikanja sa racunima i ostalog,sta reci,osim,kompleks.
 
Nazad
Vrh Dno