mozda izolovani incident... https://pocketnow.com/exploding-iphone-x-ios-12-1
Sent from my SM-T825 TAB S3
Drugar uzeo XS u VIP-u.
Pogledajte koliko lufta izmedju stakla i okvira!!!
Na drugoj slici se vidi kako bi teebalo da izgleda.
Covek iz servisa kaze da ne podleze zameni,osim ako neki guru iz Apple-a ne odobri. Naravno,on mora da ih kontaktira.
Ne preostaje mu nista drugo,osim da prvo vidi u VIP sta moze da se uradi.
Sta reci?
Made in China.
Pa nememo mnogo toga od Apple sto bi teebali. Ali,lepo je kad prodas telefon od 1000€. To sto ne mozes nista u ovakvim situacijama,to je problem.
Ostaje nada,ona umire zadnja.
Mikenzi uvek pomaze i stvarno svima izlazi u susret,kao retko ko,ali msm da je ovo politika servisa,a ne licno njega.
Još jednom kažem, i neću više, obrati se u temi gde je servis, gore sam ti stavio link te teme. Ovo nije tema za to iako se radi o XSu, i zato postoji ta tema gde mozes pitati sve o servisu što te zanina. Da ne uništavamo ovu temu. Prilično sam siguran da ces tamo dobiti odgovor i pomoć.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Zato sto ocigledno nisi dosao sa zeljom da resis problem(nije cak ni tvoj teledon) vec samo da hate-ujes, otisao si cak i u Huawei temu da od ovog nebitnog slucaja pravis dramu.
Takvo pisanje nam ne treba ovde. Ako ne znate sta da radite, ljudi su ti vec rekli, ali te to ne zanima. Ne verujem ni da je iStyles zaista kontaktiran jer to nije pomenuto na pocetku.
iStyle nece da zameni, niti bilo sta da radi, odnosno, ne podleze garanciji, jer nema kvara.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ljudi ja nisam mislio nista lose, ali da li je toliko tesko da se obratiš u temi koja se bavi servisom i da te ljudi upute u sve što se moze uraditi, ili je bolje pisati u 1000000 tema gde niko neće dati pravi odgovor? Laza je rekao da misli da niste kontaktirali iStyle jer tamo u toj temi ima servisera iStyle-a, a tamo nećete da napišete ništa
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja sam upravo par strana ranije naglasio da se protivim tretiranju kupaca i potrošača kao stoke, meni je odgovoreno "koga briga za cenu" i td... Istina je da brendovi i zakoni idu pod ruku jedno drugom i da je u stvari potrošač taj koji plati sve a ne dobije realnu kompenzaciju plaćenog i dobijenog. Žao mi je što ti se to desilo ali eto dešava se a sad da su servisi kako treba niko ne bi mario što se desilo dok god ispoštuju sve kako treba. Ovo je druga priča...Slazem se sce sa cyberom. Uredjaj je moj, taj problematicni. Razumem ja, desi se uvek neka falinka, na oremium uredjajima i na uredjajima srednje klase. Ovo je generalna tema za iOhone Xs, Xs Max i Xr. Ja sam pomoc oko servisa zatrazio, ovde opisujemo problem uredjaja, koji je inace star 3 dana. A da linje resiv problem, naravno da jeste, kako, ne zna niko. Serviser kaze zali se Apple-u, Apple kaze zali se serviseru i sve tako u krug. Sramota je koliko mi kupci i krajni potrosaci vise nismo vazni nekim brendovima, gledaju nas samo kao ispijenu flasu, da tako kazem, a mi smo ti koji dizemo cene uredjajima i na kraju ih i kupujemo. Ovo se ne tice samo Apple, i ovom slucaju da, ali ovakve propuste Apple sebi da dozvoli, kao vodeci premium brend, je vise nego sramno. Dobro razmislite pri kupovini istog, jer ja nisam jedini koga je zadesila ova situacija.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari