LazaNS
Slavan
- Učlanjen(a)
- 08.08.2004
- Poruke
- 3,367
- Poena
- 420
Pa Apple generalno ima problema sa prijemom i gubljenjem signala, ali njihova poslovna politika je da cim nesto nije u redu sa telefonom, tj cim se kupac zali zamene mu ga bez puno dodatnih pitanja. To im je poslovna politika, naplate ti $800 telefon koji njih kosta $200, pa zato ih tako lako menjaju.
Kada je meni pre godinu dve iPhone imao problema sa signalom i prekidanjem veze u CH, samo sam otisao u radnju i odmah su mi zamenili uredjaj... E medjutim kada ti se to u Srbiji desi naderao si. To je najveca razlika izmedju koriscenja iPhone-a u Srbiji i u inostranstvu, tamo se takvi problemi podrazumevaju kao normalni i menjaju ti uredjaj ko dobar dan, dok si u Srbiji u ogromnom problemu, generalno svuda u svetu oni imaju slicne probleme samo se o tome ne pise previse jer ih efikasno resavaju. Skontali su da im je profitabilnije da popuste na kontroli a da ih lakse menjaju nego da poboljsaju kvalitet pa da posle svaki pojedinacni uredjaj kontrolisu kada se neko zali.
Kada je meni pre godinu dve iPhone imao problema sa signalom i prekidanjem veze u CH, samo sam otisao u radnju i odmah su mi zamenili uredjaj... E medjutim kada ti se to u Srbiji desi naderao si. To je najveca razlika izmedju koriscenja iPhone-a u Srbiji i u inostranstvu, tamo se takvi problemi podrazumevaju kao normalni i menjaju ti uredjaj ko dobar dan, dok si u Srbiji u ogromnom problemu, generalno svuda u svetu oni imaju slicne probleme samo se o tome ne pise previse jer ih efikasno resavaju. Skontali su da im je profitabilnije da popuste na kontroli a da ih lakse menjaju nego da poboljsaju kvalitet pa da posle svaki pojedinacni uredjaj kontrolisu kada se neko zali.