Šta je novo?

iPhone 13

I pomoć oko ovoga bi mi jako značila: da li koristite neku zaštitu za kamere? :) Videla sam na netu da boja prstena hoće da se izguli. Postoji li neka pouzdana zaštita, tipa staklo ili oni prstenovi (oni mi baš ne ulivaju poverenje). Ili pak neka specifična maska koja dobro čuva kameru.
Apsolutno nema potrebe, stavi Apple-ov original silicon Case i Nillkin zaštitno staklo i to je to. Ja tu kombinaciju koristim godinama za sve generacija IPhone-a i nikad nisam imao problema, iako mi je telefon ispadao. Kad posle nekoliko godina skineš sve to, telefon je ko nov. E sad, jedino ako si toliki maler da padne baš na neki kamen i direktno pogodi kameru, sorry. :) Što se tiče boje prstena, zaista mi nije jasno kako neko uspe da je izguli.
 
evo odjedanput imam problem sa zvonom,kad me netko zove krene jako i odmah se stišava tako da ga skoro pa nečujem
 
Nemoj da gledaš u njega pa neće da se utišava :LOL: To možeš da isključiš: Settings -> Accessibility -> Face ID & Attention -> Attention Aware Feature pa Off.
 
evo sad normalno,bez gledanja,znači kad blejim u njega on se stišava,hahahahaahah
Apsolutno nema potrebe, stavi Apple-ov original silicon Case i Nillkin zaštitno staklo i to je to. Ja tu kombinaciju koristim godinama za sve generacija IPhone-a i nikad nisam imao problema, iako mi je telefon ispadao. Kad posle nekoliko godina skineš sve to, telefon je ko nov. E sad, jedino ako si toliki maler da padne baš na neki kamen i direktno pogodi kameru, sorry. :) Što se tiče boje prstena, zaista mi nije jasno kako neko uspe da je izguli.
Evo ja dobio danas,stiglo iz Kine,stavio u sekundi,ja kakvu imam sreću baš bi mi palo na kamen,neznan koji mobitel imaš,ja za 13 platio 1.22 dolara,imam i kožnu Maskicu koja ujedno ima i za karticu,ma super ga ušminko🤔🙈😂😂😂😂😂
 
pa ako vidis da neko zove, nema potrebe vise da je glasno. telefon "skontao" da ima tvoj attention
 
A ovako nešto:

Ima li ko iskustva? Meni deluje fino.
 
13 mini na ios tokom noći potroši 5,6 procenata. To mi je nešto mnogo, čini mi se da ne na ios 15 trošio manje dosta.
Mislim da je to normalno, i meni tako nesto. Ne vredi se cimati sa resetom.
Mozes ukljuciti airplane mode nocu, mislim da je to do mreze, ona vuce najvise kada stoji telefon.
 
Meni 13 mini vucu 7-9 % tokom noci otkako sam presao na iOS 16, i primetno mi je losija baterija 😕
 
E zato ja nemam nameru vise da apdejtujem iOS. Mozda je to nekima cudno ali jednostavno ne zelim.
 
Je l narucivao neko Mous maske sa njihovog sajta i da li se zaista isplati uzeti njihovu masku ili ici na neki drugi brend?
 
evo sad normalno,bez gledanja,znači kad blejim u njega on se stišava,hahahahaahah

Evo ja dobio danas,stiglo iz Kine,stavio u sekundi,ja kakvu imam sreću baš bi mi palo na kamen,neznan koji mobitel imaš,ja za 13 platio 1.22 dolara,imam i kožnu Maskicu koja ujedno ima i za karticu,ma super ga ušminko🤔🙈😂😂😂😂😂
Imam 12 Pro i oduvek koristim samo originalne Case-ove. Srećom ovde u Holandiji često naletim u MediaMarkt Outlet-u sa 50% popusta, pa ih platim 20-30 eura u zavisnosti od boje, a i traju mi minimum godinu dana, pa ih ne menjam često. Kad obučem telefon, više ne skidam.
A ovako nešto:

Ima li ko iskustva? Meni deluje fino.
Iskreno ne znam, trebalo bi da su dobre, odnosno sigurno mnogo bolje od nekih no name, ali kao što rekoh od Nillkin-a kupujem samo zaštitna stakla.
Šta znam, ja bih za Case uvek išao na original. Nekako mi je najelegantniji. :)
 
Kod kolege 1% skine za 6 sati. BH 98%.
Da li je tel bio na 100% pun ili ispod toga. I meni kad ga napinim na 100% za 6h skine 1%, ali npr. sinoc tel na 44% posle 7h spao na 35% BH 99%. Dusanovac, Globatel mreza 🤷🏻‍♂️. Na iOS 15 je skidao oko 4-5%. Pokusao reset telefona, nije pomoglo. Ko ce ga znati, samo se nadam da ce neki update popraviti stvari (bar u mom slucaju) 🙃.
 
Kad je na 100% posto ne voli čovek preko noći da puni.

Inače možeš da uradiš test. Pogasi sve app i stavi air plane mod vidi koliko će da troši. 99% je loš signal gde može da povuče dosta.
 
Sinoć stavio airplane mode i sa 51% baterija pala na 48. Znači airplane mode uštedi nekih 2,3 procenata.
 
Crying for help! Problem sa ProMobijem.
Ljudi, odnela sam, zbog nekih problemčića (čula sam šum pri reprodukciji audio i video-zapisa i šum dok telefonirm) o kojima sam gore pisala, telefon u ProMobi servis da ga provere.
1. Dečko na prijemu nije dobro opisao ''kvar''. Zapisao je da se čuje šum pri SNIMANJU video-zapisa, a ne pri REPPRODUKCIJI videa.
2. Rekli su mi da, ako je softverski problem, oni to moraju da naplate od 2000 do 3000, jer kod Apple telefona softver ne podleže garanciji. U redu, to sam znala.
3. Juče im šaljem mejl u kome napišem kakav kvar je u pitanju, jer je kolega pogrešno zapisao.
4. Danas me zovu da mi kažu da je sa telefonom sve u redu, ali da testiranje telefona košta 3000 dinara! Meni niko nije rekao na prijemu da se ta usluga naplaćuje!! Pošto ne mogu da dobijem njihov call centar, poslala sam im mejl i oni mi kažu sledeće:
Postovana,
Kada ste dostavili mail , zavedena je dodatna informacija, samim tim kada se na uredjaju radi dodatna dijagnostika i azuriranje softvera tada se naplacuje po ceni od 3000 dinara.
Mislim, ne razumem se u ove stvari, ali oni su meni naplatili, ako ih dobro razumem, DODATNU DIJAGNOSTIKU (do koje je došlo, jer je njihov kolega napravio grešku!!!) i ažuriranje softvera (je l' me neko zeza???)
Imate li iskustva ili ideje šta da radim? Stvarno se ne razumem u ove stvari, pa verovatno zato i misle da mogu da me vrte. Je l' ovo korektno?
 
Crying for help! Problem sa ProMobijem.
Ljudi, odnela sam, zbog nekih problemčića (čula sam šum pri reprodukciji audio i video-zapisa i šum dok telefonirm) o kojima sam gore pisala, telefon u ProMobi servis da ga provere.
1. Dečko na prijemu nije dobro opisao ''kvar''. Zapisao je da se čuje šum pri SNIMANJU video-zapisa, a ne pri REPPRODUKCIJI videa.
2. Rekli su mi da, ako je softverski problem, oni to moraju da naplate od 2000 do 3000, jer kod Apple telefona softver ne podleže garanciji. U redu, to sam znala.
3. Juče im šaljem mejl u kome napišem kakav kvar je u pitanju, jer je kolega pogrešno zapisao.
4. Danas me zovu da mi kažu da je sa telefonom sve u redu, ali da testiranje telefona košta 3000 dinara! Meni niko nije rekao na prijemu da se ta usluga naplaćuje!! Pošto ne mogu da dobijem njihov call centar, poslala sam im mejl i oni mi kažu sledeće:
Postovana,
Kada ste dostavili mail , zavedena je dodatna informacija, samim tim kada se na uredjaju radi dodatna dijagnostika i azuriranje softvera tada se naplacuje po ceni od 3000 dinara.
Mislim, ne razumem se u ove stvari, ali oni su meni naplatili, ako ih dobro razumem, DODATNU DIJAGNOSTIKU (do koje je došlo, jer je njihov kolega napravio grešku!!!) i ažuriranje softvera (je l' me neko zeza???)
Imate li iskustva ili ideje šta da radim? Stvarno se ne razumem u ove stvari, pa verovatno zato i misle da mogu da me vrte. Je l' ovo korektno?
Pozva me neki momak da mi objasni šta su uradili. Potrudio se baš, ja sam nešto razumela, nešto nisam. Elem, videću kad uzmem telefon i testiram da li su išta uradili. :')
 
Reprogramirali mikroprocesor.:geek::ROFLMAO:
 
Korektnost u banani ne postoji. :D Samo lopovluk.

Nadam se da ga nisu otvarali i maznuli neki deo, a umetnuli polovni. :D
 
Crying for help! Problem sa ProMobijem.
Ljudi, odnela sam, zbog nekih problemčića (čula sam šum pri reprodukciji audio i video-zapisa i šum dok telefonirm) o kojima sam gore pisala, telefon u ProMobi servis da ga provere.
1. Dečko na prijemu nije dobro opisao ''kvar''. Zapisao je da se čuje šum pri SNIMANJU video-zapisa, a ne pri REPPRODUKCIJI videa.
To si trebala da vidis na licu mesta, pre potpisivanja/odlaska.
2. Rekli su mi da, ako je softverski problem, oni to moraju da naplate od 2000 do 3000, jer kod Apple telefona softver ne podleže garanciji. U redu, to sam znala.
Lazu ako je telefon pod garancijom
3. Juče im šaljem mejl u kome napišem kakav kvar je u pitanju, jer je kolega pogrešno zapisao.
4. Danas me zovu da mi kažu da je sa telefonom sve u redu, ali da testiranje telefona košta 3000 dinara! Meni niko nije rekao na prijemu da se ta usluga naplaćuje!! Pošto ne mogu da dobijem njihov call centar, poslala sam im mejl i oni mi kažu sledeće:
Postovana,
Kada ste dostavili mail , zavedena je dodatna informacija, samim tim kada se na uredjaju radi dodatna dijagnostika i azuriranje softvera tada se naplacuje po ceni od 3000 dinara.
Mislim, ne razumem se u ove stvari, ali oni su meni naplatili, ako ih dobro razumem, DODATNU DIJAGNOSTIKU (do koje je došlo, jer je njihov kolega napravio grešku!!!) i ažuriranje softvera (je l' me neko zeza???)
Nema dodatne dijagnostike ni samoinicijativnog azuriranja
Imate li iskustva ili ideje šta da radim? Stvarno se ne razumem u ove stvari, pa verovatno zato i misle da mogu da me vrte. Je l' ovo korektno?
Odes i trazis da ti vrate telefon (nadas se da ga nisu izgrebali i sl.), ne platis i zapretis inspekcijom. A mozda i policijom, posto zvuci kao pokusaj prevare. Ili platis i nikad vise ne nosis u ProMobi
Pozva me neki momak da mi objasni šta su uradili. Potrudio se baš, ja sam nešto razumela, nešto nisam. Elem, videću kad uzmem telefon i testiram da li su išta uradili. :')
Nisu nista uradili sto nisi i sama mogla, reset, update i sl.
 
Poslednja izmena:
To si trebala da vidis na licu mesta, pre potpisivanja/odlaska.

Lazu ako je telefon pod garancijom

Nema dodatne dijagnostike ni samoinicijativnog azuriranja

Odes i trazis da ti vrate telefon (nadas se da ga nisu izgrebali i sl.), ne platis i zapretis inspekcijom. A mozda i policijom, posto zvuci kao pokusaj prevare. Ili platis i nikad vise ne nosis u ProMobi

Nisu nista uradili sto nisi i sama mogla, reset, update i sl.
Pogrešila sam jer na licu mesta nisam pogledala... Žurila na posao.... :'( I kad dođoh na posao, vidim da je zapisao pogrešno i odmah sam im pisala....
Ovo da Apple ne pokriva softver sam pročitala i na sajtu Macole, pa sam mislila da je zaista tako...
U razgovoru mi je lik iz servisa rekao da softver nije bio dovršen (o_O) ili podešavanja softvera i da je to nažalost nešto što se ne dešava tako retko. A najgore od svega je što ne umem da odgovorim na to, jer se ne razumem -.-' je l' vam i ovo zvuči kao izmišljotina?
Videla sam mahom pozitivne komentare za ProMobi, zato sam ga i odnela. -.--------'
 
Da ti imas kakvog druga, fizicki spremnog sto se golim okom vidi (citaj bilderom) da odete i da ih on pita kako misle da softver nije dovrsen...
 
Ništa, epilog će biti taj da će mi naplatiti, pošto ja ne umem da se rvem sa dva muškarca i moliti se bogu da ništa nisu upropastili i potruditi se da moje iskustvo dođe do što više ljudi...
 
To sto pise se odnosi na Apple garanciju i van garantnog roka, ti imas MTS garanciju... Nemoguce je "dovrsiti softver/podesavanja" i time ispraviti sum i sl. Dakle sum ako je postojao imas i dalje, 100% nista nisu popravili (niti se to popravlja, vec menja telefon za drugi ili vraca novac).
Nemas ti sta da se razumes vise od toga da
1) odneses telefon na reklamaciju (dopune/pojasnjenja preko mail-a, telefona i sl. su redovna pojava)
2) prihvate ili odbiju reklamaciju (i vrate telefon)
3) preuzmes telefon/izvestaj servisa da je za zamenu
E sad ako ti je lakse da platis nego da se "rves" (u 2 recenice trazis telefon bez ikakvog placanja, optuzis ih da lazu, pokusavaju prevaru i sl.) onda i treba da platis i to bez da se bunis posle.
 
Poslednja izmena:
Ja sam sa ProMobijem imao pozitivno iskustvo,brzo i profi. Doduše bio je u pitanju Sony PS4 al opet...I dalje nisam baš najbolje razumeo zašto si nosila telefon al to sad više nije ni bitno. Ako već postoji MTS garancija onda ga je najbolje odneti tamo ili eventualno u Macolu pa da oni pogledaju
 
Vrh Dno