Jedno pitanje,trenutno sam na telekomovoj optici 3meseca proba besplatno,da li uspunjavam uslove za hipernet ili i meni treba IDP broj..hvala unapred na odgovoruRado ćemo proveriti za tebe, kucni nam putem privatne poruke detalje o situaciji.
~Lazar
Zdravo, bez obzira da li kod trenutnog operatera imaš uslugu, potrebno je da nam se javiš putem privatne poruke, kako bismo proverili da li na tvojoj lokaciji postoje tehničke mogućnosti za korišćenje naše optike.Jedno pitanje,trenutno sam na telekomovoj optici 3meseca proba besplatno,da li uspunjavam uslove za hipernet ili i meni treba IDP broj..hvala unapred na odgovoru
Poštovani,
Obaveštavamo Vas da je Vaš zahtev za izdavanje IDP koda rešen neosnovano. Ne postoji mogućnost izdavanja IDP koda korisnicima kojima nije istekla ugovorena obaveza. Ugovorena obaveza Vam ističe 12.10.2022., nakon toga možete podneti zahtev za izdavanje IDP koda.
Ukoliko želite prevremeni raskid ugovora i saglasni ste sa naplatom ugovorene naknade štete potrebno je da u poslovnici Telekoma Srbija podnesete zahtev za raskid ugovora koji će biti realizovan kada vratite opremu koja je u vlasništvu Telekoma Srbija a trenutno se nalazi kod Vas. Nakon vraćanja opreme i deaktivcije naših usluga nije potrebno izdavanje IDP koda kako biste realizovali usluge kod operatora Yettel.
Molimo Vas da ne odgovarate na ovu poruku. Za sve dodatne informacije o našim uslugama na raspolaganju Vam je Kontakt centar 0800/100-100, mreža poslovnica i internet strana www.mts.rs
Vaš mts
Nisi dobro shvatio, a i ugovor i ugovorna obaveza nije isto:Ugovorna obaveza ističe mi 12.10.2022. Zahtev sam podneo 10.09.2022. kako bih mogao odmah nakon isteka ugovora, a u period važenja IDP koda (30 dana) da promenim provajdera bez prekida saobraćaja. Jesam li ja lud ili glup, koja je onda svrha IDP koda, ako moram prethodno da vratim opremu i deaktiviram uslugu da bih ga dobio, a i oni sami kažu da mi u tom slučaju IDP broj više i ne treba...
Naravno, kada vratim opremu i raskinem ugovor, odgovoriće mi opet negativno, jer nisam korisnik njihovih usluga?!
Meni ovo liči na podmetanje noge i partnerima i korisnicima!
Rok za izdavanje IDP broja je 5 dana, ukoliko ne postoji ugovorna obaveza i 30 dana ukoliko postoji ugovorna obaveza. Nakon što se izda IDP broj, njegov rok važenja je 30 dana.
~Dejan
Zahtev za izdavanje IDP migradionog broja podnosi vlasnik ugovora u mts poslovnici. Njegovo izdavanje omogućuje promenu operatora bez prekida signala odnosno usluge. Ukoliko je ugovor pod ugovornom obavezom, rok za njegovo izdavanje je 30 dana od datuma podnošenja zahteva, dok je za ugovore bez ugovorne obaveze rok 5 dana od datuma podnošenja zahteva. Telekom nakon toga šalje mejl sa ovim brojem, gde je naveden datum njegovog izdavanja i datum do kojeg važi. Migracioni broj važi 30 dana od datuma izdavanja, odnosno u tom roku je neophodno da Telenoru podneseš zahtev za prelazak u mrežu.
Kada podneseš zahtev za izdavanje IDP broja, on se smatra i za podnošenjem zahteva za raskid ugovora u mts-u. Ugovor u mts-u će biti raskinut onog dana kada se realizuje prelazak u Telenor i u obavezi si da mts-u izmiriš sve obaveze koje su stigle do tog datuma.
Ako sam propustio neku info ili ako imaš dodatnih pitanja, budi slobodan da ih napišeš, tu sam da pomognem.
~Dejan
Ovako... Zaboravi na sva pravila i procedure jer kod nas to ne važi. Papir je jedno, iskustvo je drugo. Doživećeš samo par nervnih slomova kao ja, ako se uzdaš u "pravila".Šta to ovde nisam dobro shvatio? Ovde nema reči o tome da mora da istekne ugovorna obaveza da bih zatražio IDP kod.
Koliko mogu da vidim odgovorili smo ti putem privatne poruke, ukoliko su koraci ispoštovani, i ukoliko si podneo reklamaciju svakako da možemo proveriti sam odgovor na istu.da li na ovom forumu radi Yettel podrška. Koliko treba da prođe vremena da mi reše reklamaciju sa ručunom, gde žele da ni naplate opremu ?
Koliko mogu da vidim odgovorili smo ti putem privatne poruke, ukoliko su koraci ispoštovani, i ukoliko si podneo reklamaciju svakako da možemo proveriti sam odgovor na istu.
Ne možeš jer Yettel pruža uslugu preko Telekomove infrastrukture.Još neverovatnih informacija iz MTS-a, svratih danas do poslovnice u Smederevu oko tačnog postupka kako da se rešim njih kao davaoca usluga optičkog interneta i televizije i ukratko prepričano, ako raskinem ugovor sa njima nakon isteka ugovorne obaveze i vratim opremu, bez zahteva za IDP kodom, ne mogu nikako postati korisnik Yettel-ovih usluga?! Po njima, MORAM nakon isteka ugovorne obaveze da podnesem zahtev za izdavanjem IDP koda, samo sa IDP kodom mogu u Yettel? Imam utisak da će mi sledeći put tražiti SNS partijsku knjižicu da bi mogli da se rastanemo...
Ja sam živ primer, nikad nisam MTS koristio, pravac sleteo u Telenor Hipernet. Kao Virgo intactaMože naravno
Može se uvesti usluga i gde nikada nije bio mts
To su isto i meni uradili, a sacu ti kazem sta je problem. Tebi je kurir doneo tog dana ugovor na potpis a tek dva dana kasnije je vratio mts-u potpisan ugovor i koji po njihovom pocinje da vazi od onog dana kada je kod njih u sistemu zavedeno. Meni je na portalu pisalo da mi ugovor istice 19.07 a kod njih je pisalo 21.07, tako da sam isti problem imao sa kerovima.I naravno da ne mogu da dobijem IDP broj. Iako mi na portalu stoji UO do 28.09. u njihovom sistemu stoji do 30.09. što će mi napraviti problem ako se promocija završava 30.09. ugovor mi nije tu, tek sutra mogu da dođem u njegov posed, da proverim...
Sve i da si u pravu i da ističe 28.9. neće ti izdati IDP broj istog dana. Iskustva su ovde šarenolika. Neko je čekao 3-4 dana, ja npr 14 dana. 🤷🏻♂️I naravno da ne mogu da dobijem IDP broj. Iako mi na portalu stoji UO do 28.09. u njihovom sistemu stoji do 30.09. što će mi napraviti problem ako se promocija završava 30.09. ugovor mi nije tu, tek sutra mogu da dođem u njegov posed, da proverim...
Lepo kažem ja... Iskustva su šarenolika.IDP.
Imam potpuno suprotno iskustvo u odnosu na sve sto se ovde pise.
Ja dobih u januaru ove godine IDP kod bez ikakvih problema i uslovljavanja. Obrazac se zove Zahtev za izdavanje IDP koda. Brzo reseno, cini mi se unutar 5 radnih dana. Vazi 30 dana. Moja UO istice u decembru 2022., tako nisam bio bas blizu kraja iste. Kako je mts ukinuo cinestar kanale u decembru 2021., IDP broj sam trazio u cilju pritiska i sto brzeg resavanja ulozene zalbe zbog ukinutih kanala. Kad sam podneo zahtev za izdavanje IDP koda, ucestalo su me zvali iz mts-a da pitaju razlog nezadovoljstva i razlog za prelazak.
Sto bi nas narod rekao: J... lud zbunjenog...Lepo kažem ja... Iskustva su šarenolika.
Ja sam tražio IDP broj, a oni su meni dali Zahtev za raskidanje pretplatničkog odnosa. Kada sam napomenuo da ne želim to, već zahtev za IDP, rekli su mi da je to - to!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari