Šta je novo?

Instalacije Hipernet usluga i prenos optike u Yettel

Da, računaćeti ti avgust kao prvi mesec
 
Jedno pitanje,trenutno sam na telekomovoj optici 3meseca proba besplatno,da li uspunjavam uslove za hipernet ili i meni treba IDP broj..hvala unapred na odgovoru
Zdravo, bez obzira da li kod trenutnog operatera imaš uslugu, potrebno je da nam se javiš putem privatne poruke, kako bismo proverili da li na tvojoj lokaciji postoje tehničke mogućnosti za korišćenje naše optike.
~Nemanja A.
 
zdravo,
sto se tice IDP broja, da li ugovorna obaveza mora da istekne u Telekomu, pa onda da ja trazim?
Ugovorna obaveza mi sistice 28.09.2022.
 
Da mora da se ceka da istekne ugovorena obaveza jer sistem im ne dozvoljava da kreiraju IDP broj dok si pod ugovorom. Samo budi spreman da ce da te vozaju bar nedelju dana sa izdavanjem i budi uporan pa zovi svaki dan i zahtevaj izdavanje a zahtev ces morati da predas u najblizoj poslovnici.
 
Meni su izdali za manje od 24 sata
 
Poštovani,

Obaveštavamo Vas da je Vaš zahtev za izdavanje IDP koda rešen neosnovano. Ne postoji mogućnost izdavanja IDP koda korisnicima kojima nije istekla ugovorena obaveza. Ugovorena obaveza Vam ističe 12.10.2022., nakon toga možete podneti zahtev za izdavanje IDP koda.

Ukoliko želite prevremeni raskid ugovora i saglasni ste sa naplatom ugovorene naknade štete potrebno je da u poslovnici Telekoma Srbija podnesete zahtev za raskid ugovora koji će biti realizovan kada vratite opremu koja je u vlasništvu Telekoma Srbija a trenutno se nalazi kod Vas. Nakon vraćanja opreme i deaktivcije naših usluga nije potrebno izdavanje IDP koda kako biste realizovali usluge kod operatora Yettel.

Molimo Vas da ne odgovarate na ovu poruku. Za sve dodatne informacije o našim uslugama na raspolaganju Vam je Kontakt centar 0800/100-100, mreža poslovnica i internet strana www.mts.rs

Vaš mts

Ugovorna obaveza ističe mi 12.10.2022. Zahtev sam podneo 10.09.2022. kako bih mogao odmah nakon isteka ugovora, a u period važenja IDP koda (30 dana) da promenim provajdera bez prekida saobraćaja. Jesam li ja lud ili glup, koja je onda svrha IDP koda, ako moram prethodno da vratim opremu i deaktiviram uslugu da bih ga dobio, a i oni sami kažu da mi u tom slučaju IDP broj više i ne treba...
Naravno, kada vratim opremu i raskinem ugovor, odgovoriće mi opet negativno, jer nisam korisnik njihovih usluga?!
Meni ovo liči na podmetanje noge i partnerima i korisnicima!
 
Poslednja izmena:
ako nekome treba kontakt promotera za vozdovac(ne znam da li moze da resi za neki drugi reon) akcija umesto 12 meseci po 1 dinar je 15 meseci po 1 dinar(posle 12 meseci puna cena znaci ugovor na 27 meseci) i 2 box-a bez naknade. ne znam da li sme javno da napisem telefon i ime coveka(ako ne onda na PM kome treba). Akcija vazi do kraja meseca
 
Ugovorna obaveza ističe mi 12.10.2022. Zahtev sam podneo 10.09.2022. kako bih mogao odmah nakon isteka ugovora, a u period važenja IDP koda (30 dana) da promenim provajdera bez prekida saobraćaja. Jesam li ja lud ili glup, koja je onda svrha IDP koda, ako moram prethodno da vratim opremu i deaktiviram uslugu da bih ga dobio, a i oni sami kažu da mi u tom slučaju IDP broj više i ne treba...
Naravno, kada vratim opremu i raskinem ugovor, odgovoriće mi opet negativno, jer nisam korisnik njihovih usluga?!
Meni ovo liči na podmetanje noge i partnerima i korisnicima!
Nisi dobro shvatio, a i ugovor i ugovorna obaveza nije isto:
Istekne ti ugovorna obaveza > trazis IDP > zakazes instalaciju Yettela > kada zavrse instalaciju odneses opremu MTSu i zavrsis sa njima.
 
Rok za izdavanje IDP broja je 5 dana, ukoliko ne postoji ugovorna obaveza i 30 dana ukoliko postoji ugovorna obaveza. Nakon što se izda IDP broj, njegov rok važenja je 30 dana.
~Dejan

Zahtev za izdavanje IDP migradionog broja podnosi vlasnik ugovora u mts poslovnici. Njegovo izdavanje omogućuje promenu operatora bez prekida signala odnosno usluge. Ukoliko je ugovor pod ugovornom obavezom, rok za njegovo izdavanje je 30 dana od datuma podnošenja zahteva, dok je za ugovore bez ugovorne obaveze rok 5 dana od datuma podnošenja zahteva. Telekom nakon toga šalje mejl sa ovim brojem, gde je naveden datum njegovog izdavanja i datum do kojeg važi. Migracioni broj važi 30 dana od datuma izdavanja, odnosno u tom roku je neophodno da Telenoru podneseš zahtev za prelazak u mrežu.
Kada podneseš zahtev za izdavanje IDP broja, on se smatra i za podnošenjem zahteva za raskid ugovora u mts-u. Ugovor u mts-u će biti raskinut onog dana kada se realizuje prelazak u Telenor i u obavezi si da mts-u izmiriš sve obaveze koje su stigle do tog datuma.

Ako sam propustio neku info ili ako imaš dodatnih pitanja, budi slobodan da ih napišeš, tu sam da pomognem.
~Dejan

Šta to ovde nisam dobro shvatio? Ovde nema reči o tome da mora da istekne ugovorna obaveza da bih zatražio IDP kod.
 
Moras da cekas jer IDP broj moze da se izda samo onda kada te sistem ne vidi kao njihovog korisnika. IDP broj ti je sto je nekada bio migracioni kod kod adsl-a da ne izgubis port u centrali. Ja to gledam tako.

Veruj mi i ja sam isto kao ti hteo da uzmem ranije IDP broj i cim istekne ugovorena obaveza da predjem u Yettel ali nije bilo moguce, nego sam kod dobio u toku tog dana posto sam se ja pre toga sa njima ganjao preko email i preko call centra pa me je na kraju zena koja radi izdavanje IDP broja nazvala sa privatnog broja da mi kaze da cu tog dana kada mi istekne UO dobiti na email kod. Inace hoce da cekaju jedno 3-4 dana sa izdavanjem, nekome izdaju odmah neko ceka ali svi na kraju dobiju IDP broj.
 
Šta to ovde nisam dobro shvatio? Ovde nema reči o tome da mora da istekne ugovorna obaveza da bih zatražio IDP kod.
Ovako... Zaboravi na sva pravila i procedure jer kod nas to ne važi. Papir je jedno, iskustvo je drugo. Doživećeš samo par nervnih slomova kao ja, ako se uzdaš u "pravila".

Po pravilu imaš pravo na IDP broj kada ti istekne UO. Inače formular koji popunjavaš u MTS-u za izdavanje IDP broja se zove "Zahtev za raskid pretplatničkog odnosa". Kada sam im rekao da ne želim da raskinem odnos, već da dobijem IDP broj, da serviseri Yettel-a mogu da instaliraju opremu i nakon toga ja ću doći sa opremom da raskinem pretplatnički odnos sa njima i pošteno platim do datuma do kog je oprema bila kod mene, rekli su mi da je to taj formular i da ne postoji drugi. Ok, kažem ja, i potpišem zahtev.

IDP broj sam dobio posle 14 dana, iako mi je prvobitno rečeno da je rok 7 dana, ali da to bude obično kraće... 3-4 dana. Nakon 7dana zovem ih i posećujem na dnevnom nivou i niko ne ume da mi kaže u čemu je problem već da će zahtev biti rešen "u najkraćem mogućem roku" i da ne postoji zakonski rok za izdavanje IDP broja i ne znaju odakle meni taj rok od 7 dana? Jedino što mogu da urade je da napišu urgenciju. I to ti važi za sve vidove komunikacije koji su ti dostupni - korisnički centar, mail, poslovnica. Bukvalno oko sebe su izgradili zid, da ti možeš da komuniciraš samo sa ljudima kojima je krajnji domet da napišu "urgenciju".

Opremu sam odneo tipa 9. dan od podnetog zahteva i sat vremena maltretirao radnicu na šalteru koja mi je na kraju rekla da je "šef na sastanku" 🙄, da bi mi i šef isto to rekao, da ne postoji broj telefona ili mail od službe za izdavanje IPD broja, da mogu pisati na onaj glavni mail [email protected] pa će oni proslediti nadležnoj službi, da ne zna zašto toliko čekam, itd...

Konačno IDP broj sam dobio 14. dan od dana podnošenja zahteva i to u petak u 19:55h. Na izdatom formularu stoji da sam dužan da opremu vratim u roku od 7 dana ili će je tarifirati po cenovniku, što ukazuje da vraćanje opreme ne mora biti pre izdavanja IDP broja, ali mnogobrojna iskustva govore suprotno.

Konačno, kada se sve završilo, i na to budi spreman, poslali su mi 3 računa, za Box van UO, mobilni i internet i TV. Sve zajedno, za tih nešto više od pola meseca izašlo me je ~500din. više nego ceo mesečni Box paket. Tako da su mi tarifirali i internet i TV čak i u periodu nakon vraćanja opreme, sve do datuma dok nisu serviseri Yettela instalirali njihovu opremu. Nisam hteo da se raspravljam sa njima jer ako ne platiš taj račun imaju pravo da te vrate iz mreže u koju si prešao. A to ne da ne želim, nego nikada više smrdljivi MTS 🤬🤬🤬

Da je sve prošlo glatko i normalno tokom ovog prelaznog perioda, možda bi i razmotrio da se nekada vratim u MTS jer realno nemaju loš odnos kvaliteta i cena usluga, ali ovo što sam doživeo... Da 10 dana niko ne može da ti kaže u čemu je problem i da me šetaju kao budalu 7 dana. Neka hvala... Nikada više!!!

Nadam se samo da Yettel uči iz grešaka drugih i da neće praviti slične zajebancije... Jer zadovoljan korisnik je veran korisnik.
 
da li na ovom forumu radi Yettel podrška. Koliko treba da prođe vremena da mi reše reklamaciju sa ručunom, gde žele da ni naplate opremu ?
 
da li na ovom forumu radi Yettel podrška. Koliko treba da prođe vremena da mi reše reklamaciju sa ručunom, gde žele da ni naplate opremu ?
Koliko mogu da vidim odgovorili smo ti putem privatne poruke, ukoliko su koraci ispoštovani, i ukoliko si podneo reklamaciju svakako da možemo proveriti sam odgovor na istu.
 
Koliko mogu da vidim odgovorili smo ti putem privatne poruke, ukoliko su koraci ispoštovani, i ukoliko si podneo reklamaciju svakako da možemo proveriti sam odgovor na istu.

Ispoštovao sam sve korake, ali sve to traje i suviše dugo (vipe od 10 dana). Danas je 24.09 a volim da račune plaćam na vreme. Isto me zanima šta je bilo sa prenosom fiksnog broja. Podneo sam zahtev za prenos. Poslaću vam podatek na PM
 
Još neverovatnih informacija iz MTS-a, svratih danas do poslovnice u Smederevu oko tačnog postupka kako da se rešim njih kao davaoca usluga optičkog interneta i televizije i ukratko prepričano, ako raskinem ugovor sa njima nakon isteka ugovorne obaveze i vratim opremu, bez zahteva za IDP kodom, ne mogu nikako postati korisnik Yettel-ovih usluga?! Po njima, MORAM nakon isteka ugovorne obaveze da podnesem zahtev za izdavanjem IDP koda, samo sa IDP kodom mogu u Yettel? Imam utisak da će mi sledeći put tražiti SNS partijsku knjižicu da bi mogli da se rastanemo...
 
Još neverovatnih informacija iz MTS-a, svratih danas do poslovnice u Smederevu oko tačnog postupka kako da se rešim njih kao davaoca usluga optičkog interneta i televizije i ukratko prepričano, ako raskinem ugovor sa njima nakon isteka ugovorne obaveze i vratim opremu, bez zahteva za IDP kodom, ne mogu nikako postati korisnik Yettel-ovih usluga?! Po njima, MORAM nakon isteka ugovorne obaveze da podnesem zahtev za izdavanjem IDP koda, samo sa IDP kodom mogu u Yettel? Imam utisak da će mi sledeći put tražiti SNS partijsku knjižicu da bi mogli da se rastanemo...
Ne možeš jer Yettel pruža uslugu preko Telekomove infrastrukture. ;)
 
Može naravno
Može se uvesti usluga i gde nikada nije bio mts
 
Pa tako je i diskutovano ovde, uslov je da je prošla MTS optika, pošto se naravno koristi njihova infrastruktura, ali nikada nije bilo reči da moraš prvo da budeš MTS korisnik da bi koristio usluge preko Yettel-a. Ali lik u poslovnici je bio tako kategoričan, da sam mu ponudio opkladu u 100 eura, verujem da bi prihvatio ladno :)
 
Такође и моје комшије.
Мтс оптика ушла у децембру 2021.године, па прво ишли мтс промотери, па после неких месец дана Јетелови промотери.
Ми смо имали мтс услуге,ови дошли пребацили на оптику, а јетелови кад су видели дс смо на мтс оптици, свратили и питали имамо ли пет мин за неку њихову анкету.(типа шта вам се не свиђа на мтс)
Тако нешто, а комшије одмах узеле хипернет и све прошло ок.није било услова мора мтс, па тек јетел.
 
I naravno da ne mogu da dobijem IDP broj. Iako mi na portalu stoji UO do 28.09. u njihovom sistemu stoji do 30.09. što će mi napraviti problem ako se promocija završava 30.09. ugovor mi nije tu, tek sutra mogu da dođem u njegov posed, da proverim...
 
I naravno da ne mogu da dobijem IDP broj. Iako mi na portalu stoji UO do 28.09. u njihovom sistemu stoji do 30.09. što će mi napraviti problem ako se promocija završava 30.09. ugovor mi nije tu, tek sutra mogu da dođem u njegov posed, da proverim...
To su isto i meni uradili, a sacu ti kazem sta je problem. Tebi je kurir doneo tog dana ugovor na potpis a tek dva dana kasnije je vratio mts-u potpisan ugovor i koji po njihovom pocinje da vazi od onog dana kada je kod njih u sistemu zavedeno. Meni je na portalu pisalo da mi ugovor istice 19.07 a kod njih je pisalo 21.07, tako da sam isti problem imao sa kerovima.

Koliko net radi dobro toliko im sistem i call centar osoblje nisu ni za k**ac.
 
I naravno da ne mogu da dobijem IDP broj. Iako mi na portalu stoji UO do 28.09. u njihovom sistemu stoji do 30.09. što će mi napraviti problem ako se promocija završava 30.09. ugovor mi nije tu, tek sutra mogu da dođem u njegov posed, da proverim...
Sve i da si u pravu i da ističe 28.9. neće ti izdati IDP broj istog dana. Iskustva su ovde šarenolika. Neko je čekao 3-4 dana, ja npr 14 dana. 🤷🏻‍♂️
 
IDP.
Imam potpuno suprotno iskustvo u odnosu na sve sto se ovde pise.
Ja dobih u januaru ove godine IDP kod bez ikakvih problema i uslovljavanja. Obrazac se zove Zahtev za izdavanje IDP koda. Brzo reseno, cini mi se unutar 5 radnih dana. Vazi 30 dana. Moja UO istice u decembru 2022., tako nisam bio bas blizu kraja iste. Kako je mts ukinuo cinestar kanale u decembru 2021., IDP broj sam trazio u cilju pritiska i sto brzeg resavanja ulozene zalbe zbog ukinutih kanala. Kad sam podneo zahtev za izdavanje IDP koda, ucestalo su me zvali iz mts-a da pitaju razlog nezadovoljstva i razlog za prelazak.
 
IDP borj bi trebali da resavaju instantno jer ne verujem da svi korisnici znaju za isti i koja mu je svrha pa tako da nema potrebe da se toliko odugovlaci i da se ceka, kao da dnevno imaju na hiljade zahteva za izadavanje IDP broja pa da ne mogu da stignu nego u mesec dana ako dobiju desetak zahteva i to mogu bukvalno sa deset klikova da rese sve u 20 minuta.

IDP broj se bukvalno preko njihovog softvera generise i nema tu neke matematike i potrebe za tolikim odugovlacenjem.
 
IDP.
Imam potpuno suprotno iskustvo u odnosu na sve sto se ovde pise.
Ja dobih u januaru ove godine IDP kod bez ikakvih problema i uslovljavanja. Obrazac se zove Zahtev za izdavanje IDP koda. Brzo reseno, cini mi se unutar 5 radnih dana. Vazi 30 dana. Moja UO istice u decembru 2022., tako nisam bio bas blizu kraja iste. Kako je mts ukinuo cinestar kanale u decembru 2021., IDP broj sam trazio u cilju pritiska i sto brzeg resavanja ulozene zalbe zbog ukinutih kanala. Kad sam podneo zahtev za izdavanje IDP koda, ucestalo su me zvali iz mts-a da pitaju razlog nezadovoljstva i razlog za prelazak.
Lepo kažem ja... Iskustva su šarenolika.
Ja sam tražio IDP broj, a oni su meni dali Zahtev za raskidanje pretplatničkog odnosa. Kada sam napomenuo da ne želim to, već zahtev za IDP, rekli su mi da je to - to!
 
Lepo kažem ja... Iskustva su šarenolika.
Ja sam tražio IDP broj, a oni su meni dali Zahtev za raskidanje pretplatničkog odnosa. Kada sam napomenuo da ne želim to, već zahtev za IDP, rekli su mi da je to - to!
Sto bi nas narod rekao: J... lud zbunjenog...
Kao da nisu jedna firma sa istim pravilima.
 
Da podelim svoja iskustva, imao sam ugovor sa MTS-om do 01.10. tj danas. Pre nekih petnaestak dana podnesem zahtev za raskid ugovora i tražim IDP broj. Momak u TC Galerija mi kaže da zahtev može da podnese za IDP broj tek kada vratim opremu. Ja sve uredno sačekam i odem danas da vratim opremu kad mi nadrdana tetkcia u Bulevaru kaže da kod nje nije takva procedura nego mora da podnesem zahvev za IDP pa tek kad dobijem taj broj vratim opremu i raskinem ugovor jer u suprtnom mi neće izdati broj. Ja tu puknem posle kraće rasprave, padoše i teške reči tipa rattel prijava i tako to i onako nervozan pun besa odem pešaka od Bulevara do MTS dvorane. Do tad se malo izduvam naidjem na ljubazniju(mladju:)) operterku koja mi ponovi istu priču ali uz obrazloženje da IDP broj ne može da se izda dok traje ugovorna obaveza nego mora da se sačeka da ona prodje pa tek se onda podnosi zahtev a onda se oprema vraća kad se dobije IDP broj,što prvi momak u TC Galeriji nije umeo tako da mi objasni. Tako se ja malo smirim podnesem zahtev za IDP broj i sad čekam a ruter vratim kući i ponovo povežem , tako da ću imati internet dok ne stigne yettel, jedina dobra stvar u celoj priči.
 
Edit: kolika nervoze i stresa oko sitnica i gluposti kao da sam kupovao auto ili stan :ROFLMAO:
 
Nazad
Vrh Dno