Šta je novo?

Instalacija Yettel Kuće i Yettel Net usluga i prenos optičkog neta u Yettel

Sve je to ok sto radite ali da uz odredjeni paket ide samo jedan set top box za televiziju,a svaki naredni naplacujete 350 rsd mesecno sto je preskupo,i to na 24 meseca po 350 rsd dodatni,ako neko recimo ima 3 tv-u stanu,njemu ce trebati dodatno 700 rsd svaki mesec za set top box.mogli ste da uz pakete dajete po 2 set top box-a za 2 tv-a a da se sledeci doplacuje,ovako samo na to treba doplatiti na ugovornu obavezu svaki mesec po po 700 rsd,sto na ugovor od 2 godine dodje 16.000 rsd samo za dodatna 2 set top box-a.mislim da je to preskupo za prosecnog korisnika.
 
U poslovnici na Vidikovcu nemaju info, zvali su menadžera koji je potvrdio da će biti Telenor internet, ali nije još .
 
Mene zvali iz poslovnice, tražili mail adresu, kažu kad stigne mail, da onda tek vratimo opremu....
 
Po tvojim upisima, ja sam shvatio da si opremu već vratio i da si ostao trenutno bez usluga to si sam napisao, da je uslov da se pojaviš u poslovnici sa opremom.

Na drugom mestu ne daju itd. Nije ovo definisano ugovorom izmedju Telenora i mts-a po meni kako treba i dolazi se do problema. Problema koji osećaju korisnici.
 
Tek je pocetak uhodavanje nisu sve dobro razradili kao sto nisu zaposlene na nizim nivoima upoznali sa svime ma do sad ni sa osnovama.
Bice to za koji mesec ok.
 
Po tvojim upisima, ja sam shvatio da si opremu već vratio i da si ostao trenutno bez usluga to si sam napisao, da je uslov da se pojaviš u poslovnici sa opremom.

Na drugom mestu ne daju itd. Nije ovo definisano ugovorom izmedju Telenora i mts-a po meni kako treba i dolazi se do problema. Problema koji osećaju korisnici.
Redosled:

1. Odlazimo u poslovnicu da podnesemo zahtev za raskid ugovora i prelazak u Telenor (radnica 1 se skoro krsti i kaže prvi put čuje i za Telenor ponudu i za IDP ALI, citiram "mi smo bolji od njih"). Ok, zvaće vas neko iz call centra, pa i njima napomenite za IDP.

2. Sledeći dan zove call centar, kažu idite do poslovnice, odnesite opremu, i podnesite zahtev za IDP.

3. Odlazimo sa opremom juče, 2 radna dana nakon poziva, opet čekamo u redu od 20ak minuta (navala na Poštanet Supernovu), da bi radnica 2 bukvalno kroz osmeh rekla " pa ja prvi put sad čujem za ovo". Nema koga da zove, da ostavimo broj, javiće se sutra. Opremu vraćam kući.

4. Danas na putu ka poslovnici, zvoni telefon, kad ono iz poslovnice. Radnica 2 se javlja da joj damo mail, da ne moramo dolaziti, da će nam IDP stići na mail, i tek onda da vratimo opremu.

Tako da, borba dok se oni ne ustale, samo ne znam šta je teško, u današnje doba, poslati jedan opšti, kružni mail šefovima poslovnica, sa procedurom...
 
Da li je neko dobio IDP kod od Telekoma za prelazak na Telenor i na koji način?

Bio sam u poslovnici, bez uspeha, takođe pisao mejl na info@ pre 2 dana, još uvek bez odgovora.
 
Upravo me zvali sa skrivenog broja i stigao sms, da je potrebno da idem u poslovnicu, vratim opremu i raskinem ugovor, (i tada ću valjda da dobijem IDP), mada pitanje, svakako ću prvo da proverim, pre vraćanja.
Ova što je zvala samo je nudila box, nema pojma o Telenor ponudi .
 
Upravo me zvali sa skrivenog broja i stigao sms, da je potrebno da idem u poslovnicu, vratim opremu i raskinem ugovor, (i tada ću valjda da dobijem IDP), mada pitanje, svakako ću prvo da proverim, pre vraćanja.
Ova što je zvala samo je nudila box, nema pojma o Telenor ponudi .
Tako su i mene nasankali, pa sam na kraju vratio opremu kući, i čekam IDP na mail, dan drugi...
 
Možete li vi iz Telenora da dođete do informacije o postupku dobijanja IDP broja, bilo bi dobro da je kao kod MIKa, da se dobije i da se u roku od 30 dana iskoristi i vrati oprema, a ne kako se priča, da se vrati oprema pa tek onda dobije kod.

Bio sam do poslovnice Mts i dalje nemaju info.
 
Možete li vi iz Telenora da dođete do informacije o postupku dobijanja IDP broja
Zahtev za izdavanje IDP migradionog broja podnosi vlasnik ugovora u mts poslovnici. Njegovo izdavanje omogućuje promenu operatora bez prekida signala odnosno usluge. Ukoliko je ugovor pod ugovornom obavezom, rok za njegovo izdavanje je 30 dana od datuma podnošenja zahteva, dok je za ugovore bez ugovorne obaveze rok 5 dana od datuma podnošenja zahteva. Telekom nakon toga šalje mejl sa ovim brojem, gde je naveden datum njegovog izdavanja i datum do kojeg važi. Migracioni broj važi 30 dana od datuma izdavanja, odnosno u tom roku je neophodno da Telenoru podneseš zahtev za prelazak u mrežu.
Kada podneseš zahtev za izdavanje IDP broja, on se smatra i za podnošenjem zahteva za raskid ugovora u mts-u. Ugovor u mts-u će biti raskinut onog dana kada se realizuje prelazak u Telenor i u obavezi si da mts-u izmiriš sve obaveze koje su stigle do tog datuma.

Ako sam propustio neku info ili ako imaš dodatnih pitanja, budi slobodan da ih napišeš, tu sam da pomognem.
~Dejan
 
@pastir89 Oprosti što čekaš na odgovor nešto duže, hteo sam da proverim određene informacije pre nego što odgovorim, kako bih imao precizniji odgovor :)

Pošto si pominjao da imamo sve već tvoje podatke, skrenuo bih pažnju na to da Telenor ne deli lične podatke korisnika trećim licima i zakonski smo obavezani da ih štitimo. Iz tog razloga nam je potreban IDP broj od mts-a, na osnovu kojeg mi možemo započeti proces portovanja na Telenor Hipernet mrežu. Mogu i da ti kažem da smo danas baš dobili prvi zahtev za prelazak u Telenor mrežu i da nam je korisnik potvrdio da je dobio IDP broj nakon jednog dana od podnošenja zahteva za njegovim izdavanjem.

Поштовани @Telenor Srbija, хвала на одговору и додатним информацијама. Чекао сам и ја да се разријеши моја ситуација да бих могао да се јавим након епилога. Пренијећу овде своје искуство, ради упознавања других са потенцијалним проблемима и генерално комплетном процедуром:
  • 15.11. раскинут уговор са МТС-ом, коначно и дефинитивно, измирене све обавезе и враћена опрема, а ја почео да користим интернет у стану преко data картице и MiFi-ја
  • 18.11. ујутру преко сајта поднијет захтјев за Хипернет Дуо Л услугу, супер искуство са процесом избора услуге, заказивањем инсталације итд.
    заказивање 1.jpg заказивање 2.jpg
  • 18.11. увече у пословници МТС-а захтијеван IDP број и наравно уз чуђење и незнање продаваца сам упућен да се јавим имејлом јер ће они свакако брже одговорити (радница је била врло предусретљива и пријатна, иако сам јој објаснио да смо прије пар дана раскинули сарадњу итд. комуницирала је са мном за сваку похвалу, чак је и логички повезала то са некадашњим раскидом ADSL услуге и додјељивањем "кода"). Одмах након повратка кући послат имејл на 2 адресе, стигле генеричке потврде да је примљен.
  • 19.11. рано ујутру стигао одговор од "живог бића" да су примили захтјев и уз захвалност за издвојено вријеме рекли да сачекам одговор надлежне службе. Нисам могао да повјерујем да ће то бити толико брзо, па сам већ око поднева контактирао другара који ради у МТС-у и молио га да ми помогне, он је нашао свог другара који ради на оптици, уз моју молбу и инсистирање да неће имати никаквих проблема ушао је у систем и гледао о чему се ради, јер ни њему одмах није било јасно шта се тачно тражи. Након кратке консултације закључили смо да се највјероватније ради о "броју приступа" тј. по некој логици IDP(ristupa). Узео сам тај број, позвао контакт центар Теленора, објаснио да сам дан раније поднио захтјев преко нета и да ме нико није ни контактирао нити се статус моје поруџбине на Теленор сајту (који сам пратио преко добијеног линка) промијенио, све вријеме је стајао на првом кораку "Ваши подаци се тренутно проверавају" (у прилогу снимак екрана од прекјуче, након реализације). Обећано ми је да ће ме ускоро позвати док све провјере да се договоримо за нови термин монтаже, уз напомену да иде викенд и да нема монтажа викендом (иако у форми за заказивање преко веб шопа у календару постоје и субота и недеља).
    статус куповине.jpg
  • 22.11. у току пријеподнева ме позвао "диспечер" теренске службе Теленора и договорили смо се да инсталација и повезивање опреме буде сутрадан у 09 часова.
  • 23.11. око 8:30 ме позвао инсталатер, распитивао се за потребну монтажу по налогу, па сам му објаснио да је код мене у стану потребно само повезати опрему и пустити сигнал, јер већ имам комплетну инсталацију коју је раније одрадио МТС. Најавио је долазак одмах и завршили смо разговор.
    • У 8:40 сам добио поруку да је инсталатер кренуо ка мени и линк преко кога могу да пратим његово кретање. Занимљива стварчица, мада није баш посматрање у реалном времену...
    • У 9:00 сам добио позив од стране инсталатера и извињење због кашњења услед гужве, семафора итд. и обећање да ће убрзо стићи. Опет похвално, очигледно брину о поштовању термина, као и оцјени корисника и анкети која следи након одрађеног посла :)
    • Око 9:15 су били пред вратима, њих тројица, са пуном ратном опремом, да не кажем да су имали стављене маске и спремне назувице за улазак у стан. Након поновног објашњења да имам комплетну инсталацију у стану и да само треба да се повеже опрема, двојица од њих су се вратили у кола по опрему, а један је ушао у стан да извиди ситуацију. Онда му се придружио још један колега са опремом коју је донио, док је трећи остао у приземљу зграде код МТС-овог ормана.
    • Уз сву моју жељу и замисао да ће просто да убоду кабл у МТС кутијицу у стану, онда у ONT па у рутер, тв бокс, на крају наравно да није могло једноставно него се то "само" повезивање опреме претворило у скоро двочасовну сагу. За почетак проблематика са ормаром и портовима. Инсталатери кроз своју апликацију имају упутство на који тачно порт у печ панелу да се закаче (вјероватно инструкција од МТС-а након увида у стање на конкретном ормару тј. сплитеру у згради), па тек онда након превезивања постојећег стања су пуштали сигнал, јавили некоме да је ок и добили потврду кроз апликацију да наставе даље. Оно што је испало јако проблематично је активација ONT уређаја. Пошто инсталатери све раде корак по корак преко своје апликације у тренутку када је требало унијети податке ONT-а и извршити регистрацију у апликацији - запело је. Да скратим ово ионако опширно писање - инсталатер је у мом стану обавио најмање 5 позива...колегама из МТС-а којима је диктирао серијски број и MAC адресу уређаја и они га нису "видјели" у систему, па онда свом надређеном, па онда опет МТС-у, па су они звали његовог надређеног, па се опет њих двојица чули и тако... На крају - ништа!
    • 10:45 - испратим момке из зграде, договорили смо се да иду даље и не чекају више Телеком да активира ONT, скапирали су да ћу се лако сам снаћи кад проради, фотографисали серијске бројеве уређаја које касније треба да унесу кроз своју апликацију и отишли. Потписао сам им све папире, нисам ни једног тренутка отежавао процес, сагласио се да се чујемо кад им се јаве, јер је остало још да ми кроз своју апликацију активирају услуге и уређаје у стану.
    • 10:55 - интерфон и поново Теленор инсталатер - дотрчао је буквално до стана, а прије тога се вратио колима до зграде јер су пустили сигнал у међувремену и активирали ONT, па је ипак дошао да лично на мојим вратима (није поново улазио) активира све кроз своју апликацију, испрати пристизање имејлова мени ради регистрације на Теленор портал итд.
    • 11:00 - крај! Уређаји повезани, интернет ради. Брзински сам подесио SSID-ове као раније ради свих уређаја у стану и остатка укућана, пустио ТВ бокс и отишао.
Од прекјуче нисам више ништа пипнуо, 5 минута укупно сам провео у менију тв бокса за ова два дана, али ћу се за викенд мало позабавити тиме. Битно је да све ради, брзине су одличне (снимци екрана одмах након инсталације прекјуче и од јутрос).
брзина 1.jpg брзина 2.jpg

Закључак: проћи ће сигурно још неко вријеме док се не успостави јасан систем рада који добро функционише у пракси. Лични утисак је да се Телеком ама баш ни мало не цима да ово ради без проблема, него су више у фазону да одрађују што морају. Искуства неколико људи који су писали овде своје проблеме у пословницама, преко онога што сам ја искусио са техничком службом у преписци имејлом, па увидом у начин рада на терену гдје опет све зависи од Телекома и на крају проблема са регистрацијом уређаја гдје се Телекомова напредна подршка уопште није узрујала што нешто не функционише, говоре ми да ће све ово бити један вееелики изазов за Теленор да придобије кориснике и онда им пружи врхунску услугу коју обећава. Оно што нисам напоменуо, а јако је важно: ја до данас нисам добио одговор од Телекома на имејл, тј. нису ми још увијек званично доставили IDP број! Дакле, тај рок од 5 дана који сте споменули @Telenor Srbija није испоштован у мом случају. Да се нисам сам снашао незваничним каналима, не бих имао услугу до дана данашњег. Овако, у уговору ми стоји да је почетак услуге од 19.11., иако су инсталатери били на локацији и подесили све тек 23.11.
тв портал.jpg

Све у свему, нека је са срећом и Теленору и свим корисницима који желе да пређу из мтс-а овако као ја, након раскида уговора, директно "из слободе", а посебну срећу желим онима који ће то да покушају миграцијом из још увијек активног односа тј. коришћења услуга Телекома. Мислим да је Теленор могао мало сигурније да одигра, са бољом припремом, али су очигледно ријешили да мало пожуре са промоцијом услуге па да рјешавају неке ствари у ходу. Не знам да ли је одрађено, али могло је рецимо да се проба пар тестних прелазака из једног јата у друго, да се виде реалне ситуације и проблеми на терену. Овако ћемо ми ентузијасти да се цимамо са радницима у пословницама и разним техничким службама Телекома, иако ја и даље мислим да је то требало Теленор директно да ради и да нас ослободи обавезе вијања IDP броја, као што немамо ништа ни са другим техникалијама.

Сугестија: потрудите се да максимално могуће олакшате новим корисницима прелазак из Телекомове мреже. Сигурно ћете губити један број корисника који просто не желе да се цимају и кукају да им Телеком да IDP број, или неће да ризикују да чекају у недоглед и буду без интернета итд. непознат број дана. Сигурно можете да извршите одређени притисак на њих да бар у својим редовима дају исправну информацију својим запосленима, да се тачно утврди која служба даје тај број и да се обавијесте запослени коме да се обрате или како да поднесу захтјеве да би (бивши) корисници могли што брже да буду услужени. Јасно ми је да ће протоком времена ствари доћи на своје мјесто, али је свакако у вашем интересу да се то што прије деси :)
 
Da li proveravate fizicku dostupnost optike na lokaciji ili ste od mts preuzeli istu? Naime po pretrazi na adresi znaju da ima mogucnost optike dok kada je dosla ekipa doduse poslata od mts_a ne mogu da koriste tudje krovove, sbb banderu i sl, zna vasa koleginica Mila sa tviter naloga @Telenor Srbija. Ovo cisto dobronamerno jer ljudi mozda burnije budu reagovali u takvim situacijama jer ipak odvoje vreme da budu tu za instalaciju, a po sajtu optika moze.
 
Ukratko.

Bez veze u MTSu, nema Telenor optike.
 
Ja ću sačekati rok od 5 dana, pozvati poslovnicu da vidim "gde je zapelo", i nakon toga ide prigovor RATEL-u.
 
U poslovnici na Vidikovcu nemaju pojma da Telenor pruža usluge optičkog interneta, fiksne telefonije i televizije.
Takođe prvi put čuju za pojam IDP.
Dvaput sam išao i ne bih više.
Ako email koji sam poslao na info@ ne pomogne, probaću u drugoj poslovnici, najverovanije onoj u Bulevaru kod ETFa.
Po svoj prilici, nikome (osim nas korisnika) se ne žuri zbog 2 meseca free, verovatno će negde nakon 31.1.2022, sve proraditi.
 
@pastir89 Hvala ti što si svoje iskustvo podelio sa ostalim članovima foruma, verujem da će svima ove informacije biti korisne. Žao mi je što čujem da je instalacija trajala nešto duže i što nije išla glatko, svakako ćemo se potruditi da se ovakve situacije ne ponavljaju. Nadam se da razumeš i da radimo sve što je u našoj moći kako bi proces nabavke IDP migracionog broja bio što jednostavniji i lakši za potencijalne korisnike. Procedura i način prelaska korisnika iz mts-a je definisana i pre nego što smo krenuli sa komercijalnim pružanjem Hipernet usluga. Kada budeš testirao TV uslugu, sve sugestije možeš pisati u thread-u koji smo otvorili na ovu temu i unapred se radujem na potencijalnim predlozima za unapređenje TV usluge :)

@ironmanbg Nama je želja da što ranije kreneš sa testiranjem naših usluga, kao i da nam pružiš povratne informacije. Kao što sam prethodno naveo, radimo sve što je u našoj moći da potencijalni korisnici dođu do IDP broja što lakše i verujem će ti on biti izdat u što kraćem roku. Možeš nam pisati na društvenim mrežama ili nam možeš poslati PM nakon što dobiješ IDP migracioni broj, kako bismo tvoj zahtev realizovali po prioritetu. Zaista mi je krivo što čujem da si posetio više poslovnica, obzirom na to da napolju nije toliko toplo za šetnju :confused:

@pm.me Ukoliko je optička infrastruktura dostupna na adresi, moguće je instalirati naše usluge. Kolege instalateri će proveriti mogu proveriti neophodnu putanju kabla od razdelne kutije do tvoje kuće u terminu zakazane instalacije, odnosno kada dođu i ovo provere na licu mesta. Kabl je moguće sprovesti po krovu tuđe kuće, ukoliko je vlasnik tog objekta saglasan sa time. Saglasnost možeš nabaviti u pisanom ili usmenom obliku, pa predlažem da popričaš sa komšijama na ovu temu, ukoliko već nisi.

~Dejan
 
Zahtev za izdavanje migracionog IDP broja je neophodno podneti u mts poslovnici.
~Dejan

Rok za izdavanje IDP broja je 5 dana, ukoliko ne postoji ugovorna obaveza i 30 dana ukoliko postoji ugovorna obaveza. Nakon što se izda IDP broj, njegov rok važenja je 30 dana.
~Dejan

Пренијећу овде своје искуство, ради упознавања других са потенцијалним проблемима и генерално комплетном процедуром:
  • 15.11. раскинут уговор са МТС-ом, коначно и дефинитивно, измирене све обавезе и враћена опрема, а ја почео да користим интернет у стану преко data картице и MiFi-ја
  • 18.11. ујутру преко сајта поднијет захтјев за Хипернет Дуо Л услугу, супер искуство са процесом избора услуге, заказивањем инсталације итд.
  • 18.11. увече у пословници МТС-а захтијеван IDP број и наравно уз чуђење и незнање продаваца сам упућен да се јавим имејлом јер ће они свакако брже одговорити (радница је била врло предусретљива и пријатна, иако сам јој објаснио да смо прије пар дана раскинули сарадњу итд. комуницирала је са мном за сваку похвалу, чак је и логички повезала то са некадашњим раскидом ADSL услуге и додјељивањем "кода"). Одмах након повратка кући послат имејл на 2 адресе, стигле генеричке потврде да је примљен.
  • 19.11. рано ујутру стигао одговор од "живог бића" да су примили захтјев и уз захвалност за издвојено вријеме рекли да сачекам одговор надлежне службе. Нисам могао да повјерујем да ће то бити толико брзо, па сам већ око поднева контактирао другара који ради у МТС-у и молио га да ми помогне, он је нашао свог другара који ради на оптици, уз моју молбу и инсистирање да неће имати никаквих проблема ушао је у систем и гледао о чему се ради, јер ни њему одмах није било јасно шта се тачно тражи. Након кратке консултације закључили смо да се највјероватније ради о "броју приступа" тј. по некој логици IDP(ristupa). Узео сам тај број, позвао контакт центар Теленора, објаснио да сам дан раније поднио захтјев преко нета и да ме нико није ни контактирао нити се статус моје поруџбине на Теленор сајту (који сам пратио преко добијеног линка) промијенио, све вријеме је стајао на првом кораку "Ваши подаци се тренутно проверавају" (у прилогу снимак екрана од прекјуче, након реализације). Обећано ми је да ће ме ускоро позвати док све провјере да се договоримо за нови термин монтаже, уз напомену да иде викенд и да нема монтажа викендом (иако у форми за заказивање преко веб шопа у календару постоје и субота и недеља)...
Закључак: проћи ће сигурно још неко вријеме док се не успостави јасан систем рада који добро функционише у пракси. Лични утисак је да се Телеком ама баш ни мало не цима да ово ради без проблема, него су више у фазону да одрађују што морају. Искуства неколико људи који су писали овде своје проблеме у пословницама, преко онога што сам ја искусио са техничком службом у преписци имејлом, па увидом у начин рада на терену гдје опет све зависи од Телекома и на крају проблема са регистрацијом уређаја гдје се Телекомова напредна подршка уопште није узрујала што нешто не функционише, говоре ми да ће све ово бити један вееелики изазов за Теленор да придобије кориснике и онда им пружи врхунску услугу коју обећава. Оно што нисам напоменуо, а јако је важно: ја до данас нисам добио одговор од Телекома на имејл, тј. нису ми још увијек званично доставили IDP број! Дакле, тај рок од 5 дана који сте споменули @Telenor Srbija није испоштован у мом случају. Да се нисам сам снашао незваничним каналима, не бих имао услугу до дана данашњег.

Све у свему, нека је са срећом и Теленору и свим корисницима који желе да пређу из мтс-а овако као ја, након раскида уговора, директно "из слободе", а посебну срећу желим онима који ће то да покушају миграцијом из још увијек активног односа тј. коришћења услуга Телекома.

@pastir89 Hvala ti što si svoje iskustvo podelio sa ostalim članovima foruma, verujem da će svima ove informacije biti korisne. Žao mi je što čujem da je instalacija trajala nešto duže i što nije išla glatko, svakako ćemo se potruditi da se ovakve situacije ne ponavljaju. Nadam se da razumeš i da radimo sve što je u našoj moći kako bi proces nabavke IDP migracionog broja bio što jednostavniji i lakši za potencijalne korisnike. Procedura i način prelaska korisnika iz mts-a je definisana i pre nego što smo krenuli sa komercijalnim pružanjem Hipernet usluga.

~Dejan

@Telenor Srbija као што рекох, био бих без услуге до дана данашњег... Ево га одговор из МТС-а, нешто више од пуних 10 дана откако сам од њих примио повратну поруку да су примили мој захтјев, а на моје запрепашћење одговор је негативан, нема IDP броја! Не знам шта пише у процедурама које сте дефинисали, али вам се партнери баш непрофесионално понашају...

мтс одговор.jpg
 
одговор је негативан, нема IDP броја!
IDP broj je moguće izdati ukoliko postoji aktivan ugovor za optičke usluge u mts-u. Ukoliko nisi korisnik mts-ovih usluga, nije potreban IDP broj, što je slučaj u ovoj situaciji, kako razumem da si prethodno raskinuo ugovor u mts-u. IDP broj se koristi za migraciju usluge među operatorima, bez prekidanja pružanja usluge. Ukoliko je već prekinuto pružanje usluga od strane mts-a, nije potreban ovaj broj i možeš zakazati termin instalacije. Kucni nam u privatnoj poruci ili na društvenim mrežama više detalja, kako bi te kolege pozvale i dogovorile detalje po prioritetu.

Probiše rok od 5 dana, za skoro još toliko, šta mi je činiti?
Da li trenutno koristiš optički internet u mts-u?

~Dejan
 
IDP broj je moguće izdati ukoliko postoji aktivan ugovor za optičke usluge u mts-u. Ukoliko nisi korisnik mts-ovih usluga, nije potreban IDP broj, što je slučaj u ovoj situaciji, kako razumem da si prethodno raskinuo ugovor u mts-u. IDP broj se koristi za migraciju usluge među operatorima, bez prekidanja pružanja usluge. Ukoliko je već prekinuto pružanje usluga od strane mts-a, nije potreban ovaj broj i možeš zakazati termin instalacije. Kucni nam u privatnoj poruci ili na društvenim mrežama više detalja, kako bi te kolege pozvale i dogovorile detalje po prioritetu.


Da li trenutno koristiš optički internet u mts-u?

~Dejan
Da, bez ugovorne obaveze, još uvek imam aktivnu uslugu.
 
Na MojMts portalu, pod otvorene smetnje se vodi Adsl od 25.11., verovatno se misli na optiku i email koji sam poslao na info@.
Ima li potrebe ponovo ići u poslovnicu, jer prethodnih odlazaka ništa nije urađeno, tipa da su mi tražili email ili nešto kucali u računar, samo kažu da nemaju informaciju?
 
Na MojMts portalu, pod otvorene smetnje se vodi Adsl od 25.11., verovatno se misli na optiku i email koji sam poslao na info@.
Ima li potrebe ponovo ići u poslovnicu, jer prethodnih odlazaka ništa nije urađeno, tipa da su mi tražili email ili nešto kucali u računar, samo kažu da nemaju informaciju?
ADSL konekcija se ne ostvaruje putem optičke infrastrukture, već preko telefonske linije. Predlažem da pozoveš kontakt centar mts-a kako bi dodatno proverio i bio siguran da li pristup uslugama trenutno vršiš putem optičke mreže ili ne. Ako ne koristiš optiku, nema potrebe da tražiš IDP broj i možeš zakazati termin instalacije Hiperneta, ukoliko proverom na sajtu utvrdiš da su usluge dostupne na lokaciji.
~Dejan
 
Ajd pitanje, danas imao poziv od operatera iz Telenora da mi nudi Hipernet uslugu. Ja kazem do aprila 2022 godine imam Telekom net, ne mogu nista da radim. Ubedjuju me da pored telekom optickog interneta kojeg imam mogu da imam i Telenor optiku, da testiram do februara meseca 2022 i da placam posle po 1 din do Avgusta 2022 godine? I opet drugi put kazem "ali imam telekom opticki internet" ubedjuju me da mogu da imam i Telenor?

Koja je prica, posto ako moze i jedno i drugo da odmah uzmem taj test da isprobam, generalno znacilo bi mi da vidim sta da radim posle aprila 2022 :)

Update: sad citam detaljnije temu unazad, izgleda da mi operater nudi nesto sto nije moguce, ili ste promenili tehnicke uslove i vucete nove kablove od razvodne kutije? Generalno ja trenutno imam dve optike u stanu, Astra Telekom i Telekom Srbija, sto se mene tice moze i treci opticki kabl da udje :D
 
Poslednja izmena:
Zdravo @Stiven, moguće je da je došlo do previda kolege/koleginice. Istovremeno korišćenje Telenorovih Hipernet i mts optičkih usluga nije moguće.
~Dejan
 
IDP broj je moguće izdati ukoliko postoji aktivan ugovor za optičke usluge u mts-u. Ukoliko nisi korisnik mts-ovih usluga, nije potreban IDP broj, što je slučaj u ovoj situaciji, kako razumem da si prethodno raskinuo ugovor u mts-u. IDP broj se koristi za migraciju usluge među operatorima, bez prekidanja pružanja usluge. Ukoliko je već prekinuto pružanje usluga od strane mts-a, nije potreban ovaj broj i možeš zakazati termin instalacije. Kucni nam u privatnoj poruci ili na društvenim mrežama više detalja, kako bi te kolege pozvale i dogovorile detalje po prioritetu.

Da li trenutno koristiš optički internet u mts-u?

~Dejan
Поштовани @Telenor Srbija или директно Дејане, ја већ успјешно користим вашу Хипернет Дуо Л услугу од 23.11., а свакако не замјерим што нисте испратили епилог иако сам се расписао у овој теми (и сморио публику:LOL:). Док нисам прочитао овај ваш одговор ја сам био у заблудиo_O Дакле није било никакве потребе да јурим IDP број, па не знам зашто сам се нервирао око тога и због чега је одлагана инсталација ваше опреме и услуга на мојој адреси, те све моје опширно писање у овој теми које је углавном било усмјерено на IDP проблематику и моје искуство у вези са тим. Но добро, шта је - ту је, битно је да је на крају све ријешено.

Али, до неспоразума није дошло случајно, него сам од вашег оператера добио усмену информацију/захтјев за прибављањем IDP броја 18.11. око подне када смо се чули, неколико сати након што сам се ујутру преко ваше интернет презентације пријавио за услугу и заказао монтажу. Да подсјетим на каснији опис ситуације гдје се види шта сам тачно када урадио:

  • 18.11. ујутру преко сајта поднијет захтјев за Хипернет Дуо Л услугу, супер искуство са процесом избора услуге, заказивањем инсталације итд.
  • 18.11. увече у пословници МТС-а захтијеван IDP број и наравно уз чуђење и незнање продаваца сам упућен да се јавим имејлом јер ће они свакако брже одговорити (радница је била врло предусретљива и пријатна, иако сам јој објаснио да смо прије пар дана раскинули сарадњу итд. комуницирала је са мном за сваку похвалу, чак је и логички повезала то са некадашњим раскидом ADSL услуге и додјељивањем "кода"). Одмах након повратка кући послат имејл на 2 адресе, стигле генеричке потврде да је примљен.
Поштовање! Имам два питања за Теленор и једно за Пецу :)

Прво за Теленор: управо сам прије 3-4 дана раскинуо уговор са МТС-ом и већ сам преко вашег сајта одрадио куповину Хипернет Дуо пакета, чекам одобрење и позив. Елем, изненађен сам овим што сам прочитао у вези са IDP бројем. Зашто бисмо ми звали контакт центар или ишли у пословнице гдје многи запослени вјероватно и не знају шта је то док се не консултују са неким старијим и искуснијим колегом, када ви имате директну сардњу са Телекомом? Имате све наше податке, матичне бројеве, адресу прикључка и мислим да вам је врло лако добити потребну информацију унапријед, или за врло кратко вријеме након што утврдите да корисник има инсталацију и у самом стану, па му треба само опрема коју бисте прикључили и пустили у рад.
У првом цитату изнад се, као што рекох, види шта сам урадио, али има и још један фактор који није описан у тој поруци, а то је комуникација са вама директно на овом форуму: ујутру сам се дакле пријавио за услугу преко Теленор сајта, око подне чуо са оператером који ми је тражио да набавим IDP број, па онда вама овде писао изненађен што ми морамо сами да тражимо тај број (други цитат изнад овог пасуса), да бих се увече упутио у пословницу да га тражим. Одговор на форуму сам добио сутрадан 19.11. након поновног таговања и позивања вас у овој теми, али ни тада нисмо установили да ја као неко ко више нема никакве активне услуге од МТС-а, нити обавезе према њима, не морам уопште да се бавим "IDP темом":) Покренута је сага са тражењем приватних веза за број који ми није ни био потребан, добијањем неког другог очигледно непотребног броја који сам јавио вашој служби и наставио процес договарања за нови термин инсталације и коначне имплементације саме услуге након 5 дана од иницијалног захтјева, те одговором МТС-а после 10 дана који сам вам и послао у претходној поруци и "грдио" МТС. Овом приликом морам да им се извиним, јер се ево испоставило да је одговор исправан и сасвим на мјесту :)
 
^ti si bar pokrenuo uslugu, ja još uvek ništa, još sam na mts-u.
 
Nakon 9 dana odgovor

Od: mtsinfo <[email protected]>
Date: sre, 01. dec 2021. 09:35
Subject: Odgovor
To: <@gmail.com>


Poštovani,

Povodom Vašeg zahteva za izdavanje IDP koda, obaveštavamo Vas da je potrebno da u poslovnici Telekoma Srbija potpišete Zahtev za izdavanje IDP koda, koji se istovremeno smatra zahtevom za raskid ugovora sa Telekomom Srbija za servise koji funkcionišu preko optičke mreže. Trenutno ispunjavate uslove za izdavanje IDP broja, tako da možete u toku dana podneti zahtev u poslovnici.

Molimo Vas da ne odgovarate na ovu poruku. Za sve dodatne informacije o našim uslugama na raspolaganju Vam je Kontakt centar 0800/100-100, mreža poslovnica i internet strana www.mts.rs

Vaš mts

Na putu sam za Mts, nadam se da su zaposleni u poslovnici napokon informisani.
 
Dali su mi papir sa Mik brojem, valjda je to isto. Prenosim i fixni, zadržava se numeracija .
 
Nazad
Vrh Dno