Ovih dana sam dosta čitao šta pišete, razmišljao da li da pređem na hipernet, i danas nakon provere trajanja UO kod MTS definitivno doneo odluku da promenim provajdera.
~ napisaću moje iskustvo, šta sam i kako odradio, možda nekome dodatno pomogne, kao što su meni pomogli vaši postovi.
-prvo sam kontaktirao operatera iz Telenora da se raspitam o koracima prebacivanja u hipernet i to je bilo jutros- ista priča kao i ovde koja je spomenuta.
-zatim sam, pošto nisam bio siguran da li mi je istekla UO, otišao u poslovnicu da saznam do kad sam pod UO. (Po papirima koje imam, to je do sredine 2021, međutim, kod njih u sistemu mi se vodila UO do par dana pred novu godinu, i to im nije smetalo da mi ceo mesec naplate po punoj ceni, a ne po ceni iz ugovora..., dok mi na portalu pisalo sredina 2022 - ludilo jedno, ukratko)..
kada mi je dečko objasnio da mi je istekla UO, nakon par ponuda sa njegove strane da produžim ugovor, zatražio sam IDP. Nije bio preterano zbunjen, ali je otvorio deo njihovog intraneta i pronašao uputstvo kako da napiše zahtev. Naravno, bilo je i par pitanja zbog kojeg razloga želim promenu pružaoca usluga. Na kraju sam rekao da me IRIS izluđuje, što je tačno. U formularu za izdavanje IDP-a sam popunio par generalija, gde je unet i email i kontakt telefon. To sve je trajalo nekih 15-20min, zaista treba pohvaliti dečka u poslovnici u Zemunu.
Ovde sam mislio da je svemu kraj, pošto mi je još i rekao ono što je ovde više puta napisano - 5 dana za rešenje zahteva, IDP važi mesec dana. O svemu me obaveštavaju putem emaila (oprema se vraća tek nakon priključka hiperneta, u roku od 7 dana).
-Međutim, popodne dobih poziv sa 733, gde sam potvrdio želju za promenom. Nisam ulazio u dalju priču, verovatno bih dobio neku simpatičnu ponudu...
Sada mi je ostalo da sačekam da mi stigne IDP broj, pa da se opet čujem sa Telenorom za koji dan..
Eto to je meni danas bilo dešavanje vezano za prenos optike. Moguće je, i nije neki veliki bauk bio.
** pošto sam box 4 u mts, sve vezano za telefon treba raditi nakon uvođenja hiperneta jer se tek tada "razdvaja" box na sastavne delove, u mom slučaju samo mobilni broj ostaje u MTS po trenutno postojećem paketu, a ne po starom paketu koji mi je bio u box 4, a sada više ne postoji. Tada je moguće i preneti broj u drugu mrežu ili potpisati novu UO za telefon.. kako ko voli..
toliko od mene sad