Šta je novo?

Infamous

Stripovi su za obožavanje, ali oni normalni, a ne ti gej američki stripovi sa superherojima u trikoima na koje se svi šatro lože a 99% tih ložana nikada nisu pročitali više od 5 brojeva istih :)

Voleo bih da vidim Spajdermena, Daredevila, Kapetana Ameriku ili X-Menove da se suoče sa Teksom Vilerom. One koje ne bi pobio iz vinčesterke i kolta, prebio bi ih kao volove u kupusu. I onda otišao za šank da plati piće za lokal.

:Klanjanje

Mada ja ne bih tako daleko išao da im šaljem Texa. Poslao bi im Kita, neka se vežba. Ne Karsona, Kita Vilera.
 
Poslednja izmena:
Supermen kada je došao na zemlju,
napravio je tvrđavu na severnom polu,
kada je čuo da Teks Viler vlada toplijim krajevima,
bojeći se da mu na žulj ne stane!
 
"Popular underground electronic musician Amon Tobin (Splinter Cell: Chaos Theory) and world-renowned composers Jim Dooley (Pushing Daisies), Mel Wesson (Batman Begins, Pirates of the Caribbean) and electric cellist Martin Tilman (Black Hawk Down, Ali) have come together to create the imaginative score heard in one of this year’s biggest games launching on the PLAYSTATION 3, inFAMOUS. Sony’s music manager Jonathan Mayer (God of War 2, Uncharted: Drake’s Fortune) has led the group creatively and technically. Throwing out all conventional standards of traditional music production, the team instead turned to real-life objects and materials found in urban environments to develop an innovative score that is equal parts Stomp™ and experimental sampling.

In order to play into the gritty and disjointed nature of InFAMOUS’ environment the score was created from the innate sounds that one might find in a dilapidated city. A mix of traditional percussion and non-percussion instruments and objects were utilized, often played or ‘prepared’ in nontraditional ways - bungie cords were stretched across a concert bass drum and strummed, wire brushes were beat on a suspended tuba, shakers were constructed of broken glass, etc. Collaborating and sharing with all artists intensively, these sounds were recorded and produced by Sony’s internal music team to create the intense, combat oriented music for the game as well as the ambient musical effect of the city's anguish. "

courtesy of music4games.com

Ne samo da ce imati najbolju grafiku, vec i muziku.

Hateri gtfo.
 
Nemoj tako, cutscenes izgledaju zakon ... na fazon Twisted Metala 2.
 
Pogledaj GTA, Prototype, Bionic Spajdermena i sve to i onda pogledaj Infamous.

Igra otkida sve ostale sandbox igre u grafickom segmentu. :)
 
Jos uvek nisam ubedjen oko ove igre, ali mi se bas svideo ovaj tekst na prvom skenu, i cela ta ideja..

118dmyg.jpg

zu3js.jpg

t4thjo.jpg

2qncb3d.jpg

x3acck.jpg

2rgzyxg.jpg

dc78s4.jpg

4rwajd.jpg

24etdfq.jpg
 
Meni ovo izgleda mnogo bolje od Prototype-a :)

Meni su obe igre zanimljive,uz malu prednost Infamousu,zbog sistema karme,odnosno mogucnosti moralnih izbora,koja ne postoji u Prototypu,ali su po konceptu i okruzenju ove dve igre vrlo slicne.

U svakom slucaju nameravam da obe igre nabavim po njihovom izlazku,Prototype,x360 verziju(s obzirom na cenu:D),a Infamous cu verovatno da pre-ordujem,ili kupim ovde cim izadje.
 
Stoji da su slicne, ali imam utisak da ce Prototype biti kao Spiderman: Web of Shadows, potencijalno dobra ideja, koja na kraju ispadne ispodprosecna. Dok Infamous kako mu se release date priblizava izgleda sve bolje i bolje.
 
Stoji da su slicne, ali imam utisak da ce Prototype biti kao Spiderman: Web of Shadows, potencijalno dobra ideja, koja na kraju ispadne ispodprosecna. Dok Infamous kako mu se release date priblizava izgleda sve bolje i bolje.

Ma Spiderman je cista beat-em-up igra,sa kvazi-nelinearnom mapom,i pricom,za koju je najavljivano da imati mogunost moralnih odluka,koje se svode na to da li cete na kraju ispasti apsolutni dobrica,ili izopaceni ludak.

Infamous,pa i Prototype,mi deluju mnogo zanimljivije..Protype,zbog zaista velikog broja nacina prelaska misije,Infamous,zbog nelinearne price,i vrlo raznosvrsnih supermoci.
 
Poslednja izmena:
Slazem se samo kazem da mi se cini da ce Infamous svoj potencijal da ispuni, a da ce Prototype da omasi. Pre god dana mi je Proto. izgledao fantasticno, danas ne bas.
 
Infamous >>> Prototype >>> Bionic Spajdermen >>> GTA4 itd. itd.

tl;dr Infamous >>> sve ostalo.

Sad cekam na flame. :d
 
Poslednja izmena:
Obecava sve vise i vise... nadao sam se da bude losa, jer cu se ove godine poprilicno iskesirati za igre, ali izgleda da ce biti ludnica :S: Svidja mi se sto ima i drugih boja sad, i glavni lik mnogo uverljivije izgleda, ranije sve bilo nesto krem i nikakvo.
 
l jer cu se ove godine poprilicno iskesirati za igre ali izgleda da ce biti ludnica.

Takodje,pogotovo posto mi je RROD-ovao xbox,i ne moze da se popravi,tako da cu morati da kupujem i multiplatform igre za ps3,a Infamous ce u svakom slucaju biti ludnica,igra deluje kao pure fun.
 
Na osnovu gameplay trailera koje sam ja odgledao igra mi se cini prilicno monotono. Ne bih zeleo da se moj post okarakterise kao "haterski" ali jednostavno zelim da izrazim svoje misljenje. Moguce je da sam ja gledao "lose" gameplay trailere :) ali ono sto sam video u njima iskreno ne obecava preterano veliku zabavu. Lik ide redom i przi strujom... Mislim, wow... Raiden u open-world igri... Za razliku od Prototype-a, gde sve prsti od akcije, ovo mi deluje pomalo usporeno. Mora se priznati da graficki izleda bolje od Prototype-a, za GTA IV ne mogu da tvrdim, zato sto ne znam kako izgleda na konzolama, ali Infamous ne izgleda bolje od PC verzije GTA IV.
 
Nazad
Vrh Dno