Šta je novo?

Industrija igara

Znači trebalo bi samo matematičari, genijalci/teški geekovi da prave igre, jer se to uklapa u razmišljanje izrazito malog dela gaming populacije?...

Ne nego su genijalci pravili igre jer kompjuteri nisu bili dostupni generalnoj populaciji niti im je bilo dostupno znanje sa kojim bi igre pravili. Danas genijalci prave igre u veoma malom procentu, zapravo ono sto je najjace u danasnjim igrama prave genijalci a to je grafika. Posto nema super duper 3D ultrarealisticne grafike bez kompjuterskog inzenjera koji ima matematiku u malom prstu. Oni su ti koji pisu gejm endzine, sejdere, budze svetlosne efekte da u 60 fps izgledaju kao oni sto su se na filmovima od pre 15 godina rendali nedelju dana po frejmu. Ovi ostali im po skilu nisu ni do kolena sto se vidi po raspadu svih ostalih elemenata sto cine video igre. Naravno da ce nesto sto pametan napravi biti bolje nego nesto sto napravi glup.

Te igre su propale jer su ih ugusile igre koje su se vise dopale prosecnoj populaciji, jer su se bolje prodavale. Nije niko ****** da radi iz ljubavi komplikovan posao za sicu kada moze da radi jednostavne stvari za gomilu para. Zapravo jesu neki dovoljno ludi ali to je posebna prica. Kultne igre se nikada nisu prodale u dovoljnom broju kopija na trzistima koja zapravo kupuje igre, one su popularne jer su zemlje treceg sveta dobile pristup tim igrama kroz pirateriju.
 
Poslednja izmena:
Ok, znači tačno je ono što sam rekao.

Sad treba naći rešenje da se u današnjim/realnim uslovima pravi nešto kvalitetno.

Jednog trenutka sam se ponadao da je to kickstarter i slično, podržao sve i svašta, a rezultat je za mene nula.

Pokušavaju da naprave igru od pre 20 godina danas, umesto da danas naprave igru koja bi značila nešto kao ona pre 20 godina tada.

Videćemo da li će se naći neki model koji funkcioniše...
 
Kickstarter se pokazao kao pokusaj da se zaradi neki dinar na staroj slavi tj. da se naplati ono sto nije kada su te igre pravljene.

Svakom je jasno da jedan Deus Ex nikada nije mogao da se dopadne prosecnoj populaciji kao sto danas ima mnogih kojima recimo Dark Souls ne odgovara jer je navodno teska igra. Razlog zasto su te igre uspele u zemljama drugog i treceg sveta koje su mahom kupovale pirate (jer realno nije bilo drugog nacina osim uvoza koji je mnogima bio nedostupan), je zato sto u zemljama drugog i treceg sveta u to vreme kompjuteri su bili novina, o kompjuterskim igrama kao zabavi se nije pricalo medju obicnim ljudima. Kompjuteri su bili privilegija pametnih ljudi i njihove pametne dece kojima su kupovali kompjutere. Na globalnom nivou je bilo na milione takvih igraca i zato su igre koje prosecan Amerikanac nije hteo da kupi jer su mu komplikovane, uspevale globalno jer je prosecan Amer bio ogranicen kao sto je i danas a prosecan igrac iz zemalja drugog i treceg, efektivno pirat je bio bistro dete, mladic ili covek. Danas takvi kupuju Dark Souls ili Deus Ex jer je trziste globalno i opet naprave oko tri miliona prodatih kopija. Sa druge strane Kolodjuti ubije 10 miliona ko od sale a GTA se proda pet puta u 50-100 miliona primeraka. Onaj sto kupuje Kolodjuti i GTA zapravo nema pojma sta kupuje, nego je cuo da je to popularno. To je taj nivo zainteresovanosti i inteligencije.

Videćemo da li će se naći neki model koji funkcioniše...

Ma nema sanse. Jer kao sto vidis u ovom gore sto sam pisao, trziste za te igre je bilo vestacko. Kao kada bi napravio vestacku drzavu gde bi samo pametni dobijali drzavljanstvo i ziveli u njoj, pametni pravili igre za pametno. To je taj model, ali nije realan. Bio je moguc jer je pametne ljude piratska mreza spajala i omogucavala im da igraju igre.

U stvari postoji resenje. Da igre postanu priznata umetnost tj. da se finansiraju iz budzeta. To se vec desava u mnogim zemljama. UK nudi poreske olaksice a Poljska i neke druge zemlje EU nude pomoc razvojnim timovima koji prave dobre igre. Jer samo tako mozes odrzavati kvalitet, posto trziste uvek gura ono sto prija najvecem broju konzumenata a to nije zadovoljavacajuceg nivoa kvaliteta (primer Pozorista, iz budzeta moras da finansiras klasike jer raja to nece da gleda, da se samo na trziste oslanjaju jedino sto bi mogao da gledas su Kursadzije lajv). Toliko o teoriji da kompjuteri i igrice cine ljude pametnijim, do sada bi trebalo da svi uzivaju igrajuci kompleksne igre da je ta teorija tacna.
 
Poslednja izmena:
Bar znamo da smo pametni svi u ovoj temi, pošto smo imali komp tada :D
 
Naravno. Skorojevici nisu na komp u tom periodu gledali kao nesto sto je prestizno, to je tek kasnije doslo. Ostali nisu mogli da priuste kompjuter. Moj stari je komp kupio za posao, kao i mnogi drugi ljudi u tom periodu. Pre toga je kucao na pisacoj i slao faksove, neko mu rekao da komp menja i jedno i drugo. Delimicno je razlog sto mu se cinilo da su mu bistra deca, iako nije znao na koje sve nacine komp moze da se iskoristi osecao je da ce klinci imati neke koristi od toga.

Tako da, samo pametni i imucni ljudi su imali kucni PC u tome periodu u Srbiji. To ne znaci da su svi pametni ljudi imali komp, jer mozda nisu bili dovoljno imucni da ga priuste iz mnogo validnih razloga. Skorojevicima je vazno da je nesto popularno, kucni kompjuter mnogi nisu ni znali sta je. Kao kada hoces da se pokazes a kupis nesto za sta niko nije cuo. Na primer kineski smartfon od 1000 evra. Ne, za pokazivanje ti treba galaksi ili ajfon inace si bacio pare.
 
Poslednja izmena:
Propali su zato što je piraterija bila deo geek kulture. Mnogi su igrali, malo njih je plaćalo. Tek u poslednjih 5-10 godina, odnosno ekspanzijom digitalnih distribucija i prednostima koje daje (install/down na jedan klik, automatski update, online komponente) piraterija je suzbijena.

Mada ne slažem se sa g@w da su wow, mobe i overwatch nešto najgore što su se desili gejming industriji, što se mene tiče to su jedne od retkih pozittivnih strana u istoj.
Piraterije je danas, zapravo, vise, to sto je trziste vece nekoliko puta nego tada mozda prikriva tu cinjenicu u apsolutnim brojevima. (govorimo o Zapadu i USA posebno, najvecem trzistu).

Inace, neki od danas "kultnih" izdanja koji su zatvorili mnoge timove su propali jer se ispostavilo da nisu dovoljno zabavni za siroke narodne mase. System Shock 2/Looking Glass su prodali 250k, GTA V 60m & counting, tu su stvari jednostavne.
 
Taj GTAV se ne prodaje zbog singlplejer kampanje nego zato sto Rockstar banuje idijote u Online delu igre koji je ionako besmislen sam po sebi, pa oni odu u GameStop/BestBuy i kupe novu kopiju igre za njihov Xbox/PS4.
 
Piraterije je danas, zapravo, vise, to sto je trziste vece nekoliko puta nego tada mozda prikriva tu cinjenicu u apsolutnim brojevima. (govorimo o Zapadu i USA posebno, najvecem trzistu).

Inace, neki od danas "kultnih" izdanja koji su zatvorili mnoge timove su propali jer se ispostavilo da nisu dovoljno zabavni za siroke narodne mase. System Shock 2/Looking Glass su prodali 250k, GTA V 60m & counting, tu su stvari jednostavne.

Procentualni odnos između piraterije i originalnih kopija je danas daleko bolji nego što je bio pre 10-20 godina.

Kao prvo, statistika posete torrent sajtovima drastično pada iz godine u godinu, a to je lako proverljiv podatak, a sa druge strane zarada raste iz godine u godinu.

Kao drugo, današnju klinčadiju zanimaju pre svega online naslovi gde se mogu okupiti i družiti, ako društvo nema para za regularne naslove, igraju f2p naslove. SP igre ih smaraju. Ove starije generacije su porasle, imaju porodice, obaveze i limitirano vreme za igranje, te ne žele da ga gube na vijanje krekova, fikseva, pačeva, niti uopšte žele da razmišljaju da li je problem do loše izlečene igre ili nečeg drugog, a već su i dovoljno zreli da shvate da je sve drugo krađa tuđeg rada. Te se danas dešava to da Divinity Original Sin i Pillars of Eternity prebace milion prodatih kopija, što nije bilo moguće u zlatno vreme, a 90% onih koji su uzeli te igre su upravo oni koji su odrasli na takvim naslovima.

Piratska scena praktično više ne postoji, Francuzi i Nemci koji su je gurali pre 10-15 godina se više ne bave time. Rusi su počeli takođe da dižu ruke od scene od trenutka kada su im uvedene povoljne regionalne cene, te nema ko da piratima krekuje recimo Football Manager :d. Trenutno 10.65% steam populacije čine Rusi, 24 miliona aktivnih sa prosekom od po 22 igara na acc-u, samo US ima više aktivnih korisnika, a do pre deset godina nisi mogao prodati originalnu igru u Rusiji. U statistici za poslednje dve nedelje GTA V je na trećem mestu najigranijih igara na steam-u u Rusiji, što je pokazatelj da se ne igraju isključivo cs:go + f2p naslovi :d. Jedina prava scena se trenutno nalazi u Kini.
 
Poslednja izmena:
Piraterija je, kada se sve sabere i oduzme, imala pozitivan uticaj na gejming. Priblizila je igre svima, doslovno i njen uticaj se ogleda u tome. U ekponencijalnom omasovljenju. Da niste imali pirateriju ne biste imali gejming ovako brzo rasprostranjen. Kada je marketinska uloga zavrsena, sada se ona gasi jer vise nije potrebna. Samo naivni mogu da veruju da je nekadasnja scena proizvod bunta. Velike kompanije su prepoznale rad scene i umesto da ih jure pustili su ih da odrade marketing i omasove industriju dok su na drugoj strani bili deklarativno protiv nje.
 
*** kada citas postove g@w-a ispade da igre treba da se prave za 1% neke probrane elite..

Igre su tu da se ljudi zabave/opuste, a on to uporno ignorise. Dodjem sa posla umoran pokrenem igru da zaboravim na real world, a ne da moram da pazim da mi lik ima uredno previjene rane.

Slazem se sa nekim stvarima koje zamerate modernim igrama, ali bas ste otisli u krajnost.

Takodje isti clan vredja 99% popularnih igara i stime i ljude kojima se svidjaju.

Ja treba da se osecam kao ****** sto sam uzivao igrajuci Halo na xboxu 2002-ge.
Igra je fantasticna u svakom pogledu i iskustvo koje cu pamtiti zauvek. I dan danas kada cujem glavnu temu najezim se :)

Al dobro. Ne znam ni zasto ovo pisem nije da ce neko da promeni svoje stavove.
 
Poslednja izmena:
Igre za elitu, a ne valja sto kupuje svaki stoti ;).
 
Ako pricamo cisto o tehnologiji razlog zasto su 20 godina pre Half Life-a imali Asteroids a 20 godina posle Half Lifa imamo, pa, malo lepsi Half Life sa istim AI-jem je tzv "diminishing returns" koji mozemo videti u raznim sferama industrijskog razvoja.

Pacther lepo sumira tu problematiku u poslednjem Patcher Factoru

 
neću reći da nisi u pravu, nego da imaš klasičan rpg-aški priostup po ovom pitanju (mada ima i dobrih rpg-ova bez priče - recimo mount and blade).

osnova svake igre je gameplay mehanika, i to je ono što je čini drugačijom od drugih i to je ono što igri daje replay value i to je ono zbog čega ćeš se vratiti nekom naslovu i posle 10, 20 ili 30 godina. priča je bitna za neke malo manje interaktivne vidove zabave i umetnosti, poput filmova, stripova i knjiga.

Ne vidim zasto imam rpg-aski pristup kada se sve uzem u obzir najvise sam igrao akcione i survival horor igre, a ponajmanje rpg (jedini pravi rpg koji sam igrao su bili planescape torment i icewind dale), ovo sve ostalo su bili system shock, bioshock, deus ex, half life, dead space, tomb raider,fear, crysis itd... Svi su imali za mene sjajnu pricu..kao da citas knjigu samo interaktivno...pa i call of duty i medal of honor su mi imali odlicnu akcionu pricu (ne vidim sta ima lose i u tim igrama, ah da ne svidja vam se obnavljajuci health).. Jedine igre bez price su mi ove MMO dosadne pravljene bukvalno za ubijanje vremena..

Kao sto neko rece, ovde sve sama elita igrackog sveta...igra mora biti 100% realna.. Pa jedina igra gde sam ja naleteo na bandaziranje rana je Stalker koliko se secam...

Inace vama se verovatno svideo Alien: Isolation jer je mene ultra smorio i nisam ga ni odigrao (presao 15ak % igre)...konstantno bezanje od Aliena ultra smara, nema obnavljajuceg healtha :d nema oruzja, svi te jure da te ubiju..prica je ok ali dzaba kad nisam elitista :)
 
To svakako jeste deo problema, i razlog zasto su neki zanrovi izumrli skoro, npr point and click avanture, jer ljudi vise vole da skacu i pentraju se u novom copy paste assasins creedu, ili traze bezumnu trigger happy zabavu u novom COD-u. Prosto ciljna publika se jeste promenila i igre kao medij moraju da evoluiraju u tom pravcu kako bi pokrile potrebe rastuce industrije koja je danas u bilionima dolara mozda i sustigla filmsku.

Ne znam ni zasto ovo pisem nije da ce neko da promeni svoje stavove.

Nije neophodno da ubedimo svaku nepoznatu osobu na internetu da je nase vidjenje ispravno. Nekada je pisanje prosto deo zabave i naseg gaming hobija. u 99% slucajeva mi vodimo dijalog sa samim sobom odnosno projekcijama bledih slika koje smo stekli o osobi iza avatara na ekranu.
 
*** kada citas postove g@w-a ispade da igre treba da se prave za 1% neke probrane elite..

Igre su tu da se ljudi zabave/opuste, a on to uporno ignorise. Dodjem sa posla umoran pokrenem igru da zaboravim na real world, a ne da moram da pazim da mi lik ima uredno previjene rane.

Slazem se sa nekim stvarima koje zamerate modernim igrama, ali bas ste otisli u krajnost.

Takodje isti clan vredja 99% popularnih igara i stime i ljude kojima se svidjaju.

Ja treba da se osecam kao ****** sto sam uzivao igrajuci Halo na xboxu 2002-ge.
Igra je fantasticna u svakom pogledu i iskustvo koje cu pamtiti zauvek. I dan danas kada cujem glavnu temu najezim se :)

Al dobro. Ne znam ni zasto ovo pisem nije da ce neko da promeni svoje stavove.

Yep, u centar si ga zabo.

Zato drljam Tyranny vec skoro mesec dana, 2-3h dnevno max (na 30h sam i u trecem chapteru). Jednostavno mi i vreme ne dozvoljava a i koncetracija (i zagrejanost) za igre mi nije vise kao pre 10-15-20 godina, gde sam bio u stanju 24/7 da buljim u TV/Monitor. Uhvatio sam sebe da gledam vreme i kazem u sebi "au pm kad ce vise kraj"... I onda sam zabatalio dok ne spojim jedan-dva dana free da je zavrsim.
Instalirao sam Full Throttle i Monkey's Island pre 10ak dana, odigrao malo jedno vece i eno stoji na hardu, ceka neke bolje dane.

Za neke igre jednostavno trebas da uzmes bolovanje i odvojis par dana (u najmanju ruku) kako bi mogao da ih izgustiras kako dolikuje. Posebno igre igre koje imaju dubinu i zahtevaju imerziju.
I naravno da mi lakse pada da odigram uvece 1-2h nesto poput FTL-a recimo, ili partiju CS-a, SD Valley, gde mogu da opustim mozak nego nesto ozbiljnije. Posebno ako ne moram da razvlacim par dana i dobar deo price zaboravim...
Zato mi recimo i MEA deluje primamljivo i delimicno ok... I zato je dobar deo igara koji se danas pravi takav, za instant-kratku zabavu bez neke vece ili sa minimalnom dubinom - gde uglavnom mozes "da pustis mozak na ispasu"... Sto opet ne znaci da zelim da igram potpuno krs igre...

Ali stoji da se umetnost stvaranja dobrih igara polako gubi i razvodnjava i da igre nisu bile ono sto jesu.

A i G@W mnogo volis da "kmecis" na danasnje igre "lelemudis" na danasnje igre i kako nista ne valja ("u moje/nase vreme igre nisu bile takve, sad ce deda G@W da vam isprica..." ). Rekoh ti vec u onom PM-u nije da nisi pravu ali ima i stvari oko kojih gresi... :)
 
Poslednja izmena:
Ne vidim zasto imam rpg-aski pristup kada se sve uzem u obzir najvise sam igrao akcione i survival horor igre...
zbog stava da je najvažnije u igri priča.
ja lično, čak i kad igram rpg-ove, klikćem space bez da čitam jer ne mogu da se smaram da pratim bilo kakvu priču. seo sam da se igram, ne da slušam, gledam i čitam.

ne bih baš da zauzmem stav da je priča u igrama bitna koliko i u pornićima, ali svakako se držim teze da je gameplay mehanika daleko, daleko bitnija nego sve ostalo zajedno.
 
Pa jbem mu sunce koja je onda svrha igranja :d Valjda ces da se uzivis u lik, da osetis njegove strahove, nade, ceznje...da prozivis avanturu, akciju, nebitno :D Neces samo mehanicki da pritiskas wsad i ides levo desno...gameplay je bitan ali cemu ce ti on ako skupljas cvece ceo sat po nivou :D
 
Sto ljudi sto cudi, ja bez problema mogu da svarim losiji gameplay ako me prica uvuce u svoj svet, a obrnuto brisem sa harda u rekordnom roku.
 
Pa jbem mu sunce koja je onda svrha igranja :d Valjda ces da se uzivis u lik, da osetis njegove strahove, nade, ceznje...da prozivis avanturu, akciju, nebitno :D Neces samo mehanicki da pritiskas wsad i ides levo desno...gameplay je bitan ali cemu ce ti on ako skupljas cvece ceo sat po nivou :D
uživim se u lik time šta radim. ne treba meni priča koja će da mi kaže kako sam najbolji pilot u galaksiji, treba mi mehanika koja će mi dozvoliti da naučim da vozim bolje nego svi ostali. iskreno, igre ili zaobiđem, ili u njih ukucam par hiljada sati. ***.

btw, kad kažem dobar gameplay, apsolutno ne mislim na mehaničko pritiskanje bilo čega i "idenje levo desno". to je loša gameplay mehanika. mislim na ozbiljni gameplay sa dubinom i širinom, sa obraćanjem pažnje na detalje, sa posledicama koje izviru iz onoga što sam ja uradio a ne onoga šta je cinematik odigrao a neko odglumio.

to je ta razlika između healtha koji se sam obnavlja i situacije u kojoj moram da računam na to da prvo negde nađem odgovarajući syringe, medkit, ili bar komponente i materijale kojima ću da ih napravim. u tom smislu, igra me tera da ne ulazim u konflikt dok za njega nisam spreman, a ne da jurcam okolo i pritiskam wasd i čekam sledeći sinematik da ga gledam.

je l sad jasnije? :D
 
Jeste :)
 
*** kada citas postove g@w-a ispade da igre treba da se prave za 1% neke probrane elite..

Igre su tu da se ljudi zabave/opuste, a on to uporno ignorise. Dodjem sa posla umoran pokrenem igru da zaboravim na real world, a ne da moram da pazim da mi lik ima uredno previjene rane.

Slazem se sa nekim stvarima koje zamerate modernim igrama, ali bas ste otisli u krajnost.

Takodje isti clan vredja 99% popularnih igara i stime i ljude kojima se svidjaju.

Ja treba da se osecam kao ****** sto sam uzivao igrajuci Halo na xboxu 2002-ge.
Igra je fantasticna u svakom pogledu i iskustvo koje cu pamtiti zauvek. I dan danas kada cujem glavnu temu najezim se :)

Al dobro. Ne znam ni zasto ovo pisem nije da ce neko da promeni svoje stavove.

Istina.
Samo ne obracati previse paznje na lavine hejta koje prosipa po forumu, skoro nijedan njegov post ovde (a i u filmovima ili bilo gde) maltene ne moze da prodje na drugaciji nacin od -

Thread o temi A

- G@W: A je njesra, kao sto je njesra C, a D bi bio manje njesra da je F bio uradjen kako treba
- ostali: Industrija ide u pravcu G, nekad je bilo tako i tako
- G@W: H je primer kako je bilo 2002, od tada do danas samo r*tardi uzivaju u D
- strimlajn, CoD, Halo, SJW politika, kikstarter rulz, whatever
- starac: Skyrim je bio krsh, kako ocekivati da A bude bolji:D

Ovog puta je otislo i do holodeka:)


U vezi TEME, kad vidim trend igara EA (I Bioware-a u paketu) i lepo poredjam ME serijal po kvalitetu i uporedim recimo sa onim sto rade CDPR i NaughtyDog, stvari postaju savrseno jasne. Lepo se vidi nedostatak zelje da se izbaci BOLJA igra u svakom pogledu, vec iskljucivo biznis plan, aka moneygrab.
Art direkcija skroz zakazala, zavrsni polish ne postoji...ne interesuje me napucavanje ako je u story driven igri sve ostalo otislo u k:)
 
Poslednja izmena:
Ahaha da, steta sto nema like dugmeta da ti sibnem jedan pa da ga i stime trigger-ujemo xD
 
Pa ne vredi, jednostavno svako neka igra ono sto mu se igra i svidja, dzabe se vise zalite :D...ja sam gomilu igara probao i obrisao nakon par sati igre jer mi se nisu svidele...ako tako bude bilo i u buducnosti pa nista bar i dalje postoje stari naslovi koji mogu da se igraju.. Posto je neko ovde kacio knjigu iz ekonomije o ponudi i potraznji, eto u buducnosti ako opadne potraznja za novim igrama bas zbog nekvaliteta, mozda krenu da prave nesto sa kvalitetom..po mojim, vasim standardima.. za G@W-a otvore posebno razvojno odeljenje gde ce da mu ispunjavaju i najsitniju zelju da bandazira i mladez na zadnjici glavnog lika ako ga podere dok trci kroz prasumu :p
 
Hebes G@W-a, taj prdi u prazno. Ova igra je rasturila sa prodajom na jednom jakom konzolaskom trzistu sto je jasan indikator da ce se sjajno prodati na globalnom nivou. Hejt ovo ono, a lova kaplje kao u slucaju NMS. Tockove kapitalizma je nemoguce zaustaviti :)

‘Mass Effect: Andromeda’ launches straight in at No.1

Najjace od svega je sto duhovita forumska gospoda sto me prozivaju znaju sve ovo o cemu sam pisane sastave pisao, iz istog razloga ih super duper tripl ej smori posle dva i po sata introdukcije i batale dalje igranje. Ali im je svejedno zabavnije da nekog ko to predstavlja kao problem isprozivaju nego da i sami to kazu. Jer who cares, docice next game probacemo batalicemo. Sve dobro, jer takav je moderni gejming. Cast onima koji trpe tres do kraja da bi videli jel postaje bolje (to su ovi profi opisivaci igara sa emuglx).

Ne dobijam samo ja pomije da igram nego svi vi. Sto se mene tice mozete se praviti da je mnogo ukusno, nemam nista protiv. Samo, dokle tako?
 
4% od prodaje je na PC.

Rasturili su :D

P9 Lite TT
 
Ma koga briga za PC, glavno trziste za AAA igre je Playstation 4 a ta konzola je jaka kao crna zemlja u UK.

Takodje isti clan vredja 99% popularnih igara i stime i ljude kojima se svidjaju.

Wow, ovo je sjajno. Nisam znao sa kim imam posla, zaista se izvinjavam. Evo prestajem da pisem o losim igrama odmah jer time vredjam ljude koji vole te igre. Ne, stvarno cu da prestanem da pricam jer kad procitam ovo sto si ti napisao dodje mi da se pretvorim u autisticno dete i nikada ne progovorim sa ljudima vise. All hope is lost.
 
Ne dobijam samo ja pomije da igram nego svi vi. Sto se mene tice mozete se praviti da je mnogo ukusno, nemam nista protiv. Samo, dokle tako?
dok se ne odrekneš tripl ejeva koji su proizvod ozbiljnih business planera a ne ozbiljnih developera. igraj šta ti se dopada, iako je nenašminkano, grubo i ponekad gličasto. vreme ti niko neće nadoknaditi, a život je prekratak da bi smo ga trošili na dosadne gluposti koje danas zovu igrama.
 
Dok im ne opadne prodaja i pocnu da prave nesto bolje jer ne moze drugacije.. Ili ti G@W uzmes osnujes svoj studio i pravis igre kakve mislis da treba :) Mi svi ostali sta mozemo, da ne kupimo MEA i cekamo da joj eventualno padne cena na nekoj rasprodaji pa onda da je igramo za 10-15e.. Ako je stvarno losa necemo zaliti bacen novac.. Inace, ako cemo da pricamo, problem lezi u razvoju moderne igre..previse ljudi je ukljuceno, gomila novca se baca na marketing i onda je em igra skupa em je potrebno prodati dosta kopija da bi se isplatila.. Eno ga Dead Space 4 ceka bolje dane ako ih doceka jer im 3. deo nije doneo dovoljno novca, a prica super i nezavrsena (ne secam se tu bese nije bilo obnvljajuceg healtha :D)
 
Sto bi trudili da naprave neku igru kad 99% vas odavde I generalno skida piratske igre ?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
Vrh Dno